Porsche Center Stockholm

Läs vad 6 kunder tycker om Porsche Center Stockholm

• SHERVIN H

2019-12-16

SHERVIN H skrev om Porsche Center Stockholm
    Tony Miletic är extremt proffesionell, lyhörd och förtroendeingivande.
    Det jag mest blev imponerad av var att han svarade i telefon dygnets alla vakna timmar. Tony är väldigt tydlig och förstod exakt vad jag var ute efter. Han hjälpte mig även med min inbytesbil.
    Jag är väldigt tacksam över att Tony hjälpte mig med affären. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2019-05-24

Andreas R skrev om Porsche Center Stockholm
    Tony Miletic måste vara Sveriges bästa Porsche säljare! Inte bara ett bemötande av högsta klass när vi köpte den nya bilen utan även när det blivit strul med garantiåtgärd vid Porsche Center i Göteborg. Kan bara ge Tony högsta betyg! Det var väl värt att köpa av honom i Stockholm! Läs mer
  • 2017-09-24

Peder skrev om Porsche Center Stockholm
    Väldigt serviceminded men verkstaden kunde vara lite mer informativa. Skulle uppskatta ett extra samtal och uppföljning på garantijobb. Alla trevliga dock.
    PK Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 630 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2012-08-15

carl l skrev om Porsche Center Stockholm
    Porsche Center Stockholm Östermalm = Extremt nöjd och rekommenderas. Porsche Center Stockholm Segeltorp / Porsche Center Smista = Varning! Extremt dålig hantering. Blev bestulen på en bildel, antagligen av deras underleverantör, och personalen var inte hjälpsamma alls och började ifrågasätta efterlysningen. De ändrade beskrivningen av förloppet utan att se efter i sin logg för att påstå att inget blivit bestulet. Självklart är det tråkigt att något blivit stulet, men att hitta på saker för att undvika konfrontation med att någon kollega har stulit en bildel är såklart under all kritik och omoraliskt. Efter att de inte gjort något fick jag själv pusha på och fråga ut dem om vilka som haft med ilen att göra och reda på att en underleverantör haft fri tillgång till bilen. Det dröjde flera veckor innan de tog kontakt med deras underleverantör för att fråga dem om den saknade delen - varav underleverantören sa att denne inte kom ihåg, utan att fråga de två personer som faktiskt rört bilen - då en av dem nu var sjukskriven! Skruvar för att hålla samman delar under huven saknades. Detta var en custom-beställd del av Porsche till ett mycket högt värde. Listen för ena framlampan var lös och började fladra på motorvägen då de fått byta en av framlamporna. Extremt dåligt. Var försiktig med Porsche Center Segeltorp. En polisanmälan kommer men har blivit försenad delvis pga deras hantering. Varning! Läs mer
  • 2008-08-11

Karl A skrev om Porsche Center Stockholm
    Porsche Center Stockholm har mycket trevlig och hjälpsam personal. Service avdelningen ställer alltid upp när du har frågor angående småfix på din bil. Lokalerna är som vanligt när det gäller Porsche i tipp-topp. Porsche Center Stockholm har ett kanon läge för alla som kommer söderifrån via E4, precis bredvid motorvägen. Så det finns alltid möjlighet att stanna till på väg upp. Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Gick bra vid affär men vid fel så nekar dom att fixa ersätta felet. Rekommenderar ej dom speciellt om du bor en bit bort från Stockholm då"
    PETTERI P
  • Björn R

2008-01-24

Björn R skrev om Porsche Center Stockholm
    Porsche Center Stockholm har en otroligt kompetent säljarkår som är där för endast en sak - att låta dig förverkliga din dröm. Även om du bara åker dit för att drömma om nästa bil behandlas du som en kung och bemöts på ett ytterst professionellt sätt.

Vidare får du fina garantier vid köp av begagnad bil. Och priset på deras reservdelar är mycket konkurrensmässigt.

Att Porsche Center Stockholm endast får 4/5 reco:s är att det alltid är långa köer till deras verkstad för service eller andra reparationer. Det finns andra verkstäder i Stockholm som erbjuder samma tjänster men till bättre priser och med kortare kötider. Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Porsche Center Stockholm:

Fraidon A Fraidon A tycker:
“Köpte min Golf R32 hos SCC. M...” Läs mer
STHLM BIL (660m)
Tullinge Bil (735m)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte