Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Porsche Center Stockholm

Porsche Center Stockholm

Smista Allé 44, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Fyrislundsgatan 63, 75450, UPPSALA
S:t Olof Bil
Bengt P:
Ett mycket trevligt bemötande och bilen fungerar bra. jag kan rekommendera s.t Olof bil till mina vänner

Försäljare av begagnade bilar nära Porsche Center Stockholm:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Kenneth B:
Mycket trevlig o proffsig personal

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Anja U:
Mycket nöjd med både bil och bemötande!

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Magnus S:
Eftersom min bil ännu inte är såld vill jag vänta med omdömet:Beträffande mitt köp av bil hos bilförmedlingen är det enbart positivt.Jag åte...

Vretenborgsvägen 5, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Victor J:
Bra service och trevligt bemötande. Men dubbelkolla utrustningen i bilen med annonstexten så att du vet vad du köper.

Läs vad 3 kunder tycker om Porsche Center Stockholm

• carl l
    carl l skrev om Porsche Center Stockholm
    Porsche Center Stockholm Östermalm = Extremt nöjd och rekommenderas. Porsche Center Stockholm Segeltorp / Porsche Center Smista = Varning! Extremt dålig hantering. Blev bestulen på en bildel, antagligen av deras underleverantör, och personalen var inte hjälpsamma alls och började ifrågasätta efterlysningen. De ändrade beskrivningen av förloppet utan att se efter i sin logg för att påstå att inget blivit bestulet. Självklart är det tråkigt att något blivit stulet, men att hitta på saker för att undvika konfrontation med att någon kollega har stulit en bildel är såklart under all kritik och omoraliskt. Efter att de inte gjort något fick jag själv pusha på och fråga ut dem om vilka som haft med ilen att göra och reda på att en underleverantör haft fri tillgång till bilen. Det dröjde flera veckor innan de tog kontakt med deras underleverantör för att fråga dem om den saknade delen - varav underleverantören sa att denne inte kom ihåg, utan att fråga de två personer som faktiskt rört bilen - då en av dem nu var sjukskriven! Skruvar för att hålla samman delar under huven saknades. Detta var en custom-beställd del av Porsche till ett mycket högt värde. Listen för ena framlampan var lös och började fladra på motorvägen då de fått byta en av framlamporna. Extremt dåligt. Var försiktig med Porsche Center Segeltorp. En polisanmälan kommer men har blivit försenad delvis pga deras hantering. Varning!
  • Karl A
    Karl A skrev om Porsche Center Stockholm
    Porsche Center Stockholm har mycket trevlig och hjälpsam personal. Service avdelningen ställer alltid upp när du har frågor angående småfix på din bil. Lokalerna är som vanligt när det gäller Porsche i tipp-topp. Porsche Center Stockholm har ett kanon läge för alla som kommer söderifrån via E4, precis bredvid motorvägen. Så det finns alltid möjlighet att stanna till på väg upp.
  • Björn R
    Björn R skrev om Porsche Center Stockholm
    Porsche Center Stockholm har en otroligt kompetent säljarkår som är där för endast en sak - att låta dig förverkliga din dröm. Även om du bara åker dit för att drömma om nästa bil behandlas du som en kung och bemöts på ett ytterst professionellt sätt.

Vidare får du fina garantier vid köp av begagnad bil. Och priset på deras reservdelar är mycket konkurrensmässigt.

Att Porsche Center Stockholm endast får 4/5 reco:s är att det alltid är långa köer till deras verkstad för service eller andra reparationer. Det finns andra verkstäder i Stockholm som erbjuder samma tjänster men till bättre priser och med kortare kötider.

Smista Allé 44, 141 74 Segeltorp