Prestanda Bil

Prestanda Bil

Ring 070-236 77 47 www.blocket.se

Välkommen till Prestanda Bil! Vi som jobbar har lång erfarenhet inom bilhandeln. Hos oss finner du bilar i olika prisklasser där vi också kommer erbjuda möjligheten att köpa, sälja samt byten av bilar. Vi är väl måna om våra kunders behov och önskemål och därmed valt att skräddarsy din affär efter just dina önskningar och intressen...

24 omdömen om Prestanda Bil

Erika B
Skrev om Prestanda Bil

Bilköpet i sig gick smidigt, lätt och de gav bra service, men när man behöver komma i kontakt med dem efter ett köp är de omöjligt. Svarar inte i telefon mail eller sociala medier. Usel service efter köpet är slutfört.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Gabriel C
Skrev om Prestanda Bil

Affären gick enkelt och smidigt

Leon B
Skrev om Prestanda Bil

Köpte en bil från Prestanda Bil, blev bra bemött. Säljaren var ganska tydlig med allt, bilen som jag köpte var i bra skick. Körde tillbaka till Halmstad och var nöjd med köpet.

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Hamlet T
Skrev om Prestanda Bil

Bästa säljare Tack ni var jätte snälla

Aykut A

Nöjd kund från Göteborg tack så mycket prestande bil 👍🏼👏🏼

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
John Janne S
Skrev om Prestanda Bil

Mer betalt! Men i övrigt var affären smidig med digitala signeringar och bekräftelse.

Johan Olof R
Skrev om Prestanda Bil

Fel adress på blocket om vart firman ligger. För att komma rätt fick vi åka 1 timme extra

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Roger Ö
Skrev om Prestanda Bil

Otroligt trevligt bemötande fick man direkt när man kom dit, personalen va kunnig och gjorde mer än förväntat av en firma. Vi hade kontakt efter köpet också, och vi va så nöjda med allt att vi köpte en till bil 2 dagar efter från samma firma!

LIAM K
Skrev om Prestanda Bil

Fick en dålig känsla efter jag kommit på att dem har ljugit mig rätt upp i ansiktet. "Albin" kom hem till mig och ville göra en bilaffär. Han själv skulle inte köpa bilen utan det skulle hans bror "Simon" göra, för han hade "Albins" "sparpengar"."Simon" hade vi via mobilen. "Albin" skulle ha bilen själv och han skulle absolut inte sälja den direkt och den skulle stå på "Simons" företag. Jag själv är nöjd med vad jag fick för bilen så inte bitter över de. Men att man ljuger om sina namn och vad man ska göra med...

Svar från Prestanda Bil

Hej Liam, Tack för att du tog dig tid för att ge oss ett omdöme, vi är tacksamma för all form utav feedback⭐️ Albin är vår inköpare, vidare får du kontakt med våra säljare som slutför köpet, vår inköpare Albin som gärna ville behålla bilen ångrade sig och valde att sälja bilen. Ledsen för din upplevelse, men eftersom du fick dina pengar, och du var dessutom nöjd med försäljningen så det angår inte dig vad nästa ägare gör med sina ägodelar. Hoppas att du fick en rättvis bild på hur ärendet gick till, du är välkommen...

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1313 omdömen 4.6 av 1313 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Enrique Paineo L
Skrev om Prestanda Bil

Bra bemötande. Dock inte helt ärlig kring bilens status som uppkom först vid leverans. Ingen felindikering men ändå något som bör/måste nämnas, speciellt då jag som köpare på distans vill ha allt klart för mig när bilen levereras. Leveransupplägget bör också förbättras där jag fick en uppskattad tid för leverans som inte höll alls, vilket gjorde att jag fick ställa in vissa åtaganden pga detta.

Svar från Prestanda Bil

Hej Enrique, Tack för ditt omdöme, vi är glada och tacksamma för din feedback 💫 TPMS sensor lyste, som är en utrustning på fälgarna som inte finns på alla fälgar. Som kompromiss för detta fick du ett års kostnadsfri garanti, kostnadsfri leverans och vi bjöd på hjulskiftet. I samband med leveransen kom vi även överens om att dela på kostnaden för TPMS sensorerna. Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har fler funderingar 🌟 Med vänlig hälsning, Prestanda Bil

Maruana B
Skrev om Prestanda Bil

Smidiga, lättsamma och pålitliga. Även dom litade på oss som kund. Det är värdefullt.

Ali A

Bästa firman någonsin!!!!!!!!!!!!

Taban A
Skrev om Prestanda Bil

Jag och min man blev väldigt bra bemötta och kommer rekommendera detta ställe vidare. Väldigt nöjd!

Alma M
Skrev om Prestanda Bil

Bästa bilföretaget jag har stött på! Väldigt trevlig personal med mycket bra bemötande, service och kunskaper. Kunde inte varit mer nöjd.

Prestanda Bil i Stockholm och Ann-Sofie R gillar detta
HUSSEIN A
Skrev om Prestanda Bil

Ringde in till Prestanda bil för att se vad man kunde få för inbytesvärde på bilen vi har idag & jag blev väldigt överraskad över hur smidigt det gick. Personalen jag pratade med var väldigt trevlig & bemötte mig professionellt. På återseende!

Dalya G
Skrev om Prestanda Bil

Vi köpte en bil hos dem vi en fantastisk bemötande de var mycket ärligt. De körde bilen hem till oss vilket var en bra service.

Moheymen K
Skrev om Prestanda Bil

Väldigt professionell kundbemötande och service! Min fru och jag är väldigt nöjda med bilen.

Sandra Danielle R
Skrev om Prestanda Bil

Jätte trevliga och seriös engagerad bilfirma som tar hand om sina kunder! Riktigt trevliga anställda och alltid hjälpsamma👍👍👍

Kameran A
Skrev om Prestanda Bil

Jag sålde min bil till Prestanda bil vilket gick väldigt smidigt eftersom att de verkligen fokuserade på att jag skulle bli nöjd, vilket jag verkligen blev. 10/10 service som jag kommer rekommendera vidare.

Ameen A
Skrev om Prestanda Bil

Mycket nöjd och bra service 👍🏻

Ali Z
Skrev om Prestanda Bil

Jag besökte prestanda bil för första gången på måndag och samma dag slog jag till och köpte bilen jag önskade mig då bemötandet var fantastiskt. Otroligt nöjd med deras service och kunskap inom bilar. Rekommenderar starkt!! Vill även påpeka att de jobbade övertid för min skull. Dom överträffade alla förväntningar jag hade. Tack prestanda bil !

Denise T
Skrev om Prestanda Bil

Köpte en bil från dem och fick den levererad till Helsingborg. Professionell säljare och en fantastisk kundupplevelse. Rekommenderar🌟

Rahand B
Skrev om Prestanda Bil

Prestanda Bil hjälpte mig att förmedla min bil vilket jag varit jättenöjd med. De är väldigt professionella, har grym service och ett väldigt bra bemötande.

Jamal H
Skrev om Prestanda Bil

Jag köpte en bil av de , fick jättebra hjälp med krediten och leveransen Rekommenderas