Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby Quality Cars Norrort

Quality Cars Norrort

Svetsarevägen 2, 187 75 Täby — Visa karta

Hos oss på QualityCars Norrort kan du genomföra ditt livs bilaffär. Vi finns här för att hjälpa dig på din resa mot en trygg och lyckad sådan. Just nu erbjuder vi alla som gör sin bilaffär genom oss en heltäckande försäkring. Dessutom ingår köpgaranti när du köper bil av oss på QualityCars Norrort.

Vi sätter alltid dig som kund i fokus och värdesätter service högt. Här är vi passionerade och gör allt vi kan för att du som kund ska åka härifrån helnöjd, i en bil som känns rätt för just dig. Varmt välkommen!

Läs vad 19 kunder tycker om Quality Cars Norrort

• Elias
    Elias skrev om Quality Cars Norrort
    Bra bemötande, rätt inställning.
    Seriös bilhandlare som tar hand om kund även när problem dyker upp utan att strula till det.
    Jag har bara gott att säga om denna bilhandlare.
  • Björn N
    Björn N skrev om Quality Cars Norrort
    Ibland hamnar man i situationer som man inte kunde förutse.
    När jag kom till Quality Cars Norrort, Täby, fick jag inte bara ett mycket bra bemötande. Utan även ärliga siffror som presenterande för mig. Alltså inga glädjekalkyler, en riktig kalkyl som håller vad den lovar. Samtidigt som jag gavs valet att följa den, eller gå efter min egen kalkyl

Jag valde att gå efter min egen kalkyl och min egen uppfattning. Undertiden jag envist inväntade att min kalkyl skulle gå i uppfyllelse så inträffade en rad saker, som var helt omöjliga att förutse. Men Quality Cars Norrort, Täby och Omar var alltid där. Det var bara att ringa, och när han svarade hade han alltid en lösning på problemet. Jag har jobbat med kunder och för kunder i hela mitt yrkesliv. En mer kundfokuserad verksamhet har jag aldrig stött på, exceptionellt!
    Tillslut så förstod jag att min glädjekalkyl inte funkade längre, så jag antog den föreslagna kalkylen som presenterades för mig i början. På mindre en vecka så var problemet löst.

Mina varmaste rekommendationer till Quality Cars Norrort, Täby. Ska du köpa eller sälja bil, så vänd dig till Quality Cars Norrort, Täby. Så vet du att det blir rätt och du har dessutom ett otroligt stöd i hela processen.
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Quality Cars Norrort
    Efter många år och flera bilar senare flyttar Omar från Åkersberga och helt tillbaka till Täby. Men ingen fara! Jag åker efter. Varför det? Jo, sen jag bytte verkstad och biltjänster till Omars verksamhet, så har mina bilar hållt, och fått precis det jag frågat efter. Jag är alltid nöjd med Omars lösningar och kvalité. För mig är det viktigt att kunna lita på den jag gör mina bilaffärer med. Därför fortsätter jag komma till Omar och Quality Cars.
    Tack för all hjälp hittills!
    Hälsningar Anna
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Quality Cars Norrort
    Tack Omar och George för jättebra bemötande och smidig affär. Rekommenderas varmt!! Ses nästa gång vi ska köpa bil. /Mattias och Ulrika
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Quality Cars Norrort
    Niklas som hjälpte mig var väldigt tydlig och proffsig. Jag körde en företagsleasad bil vilken innebär krångel när man skall sälja. De hjälpte till med all administration. Det enda jag behövde göra vara att lämna in bilen och vänta på pengarna.
    De gjorde också ett bra jobb att marknadsföra bilen, snygga bilder och bra texter.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Quality Cars Norrort
    Trevlig säljare, kunnig och bra service.
  • Ivan D
    Ivan D skrev om Quality Cars Norrort
    Jag har lämnat en MB.som delbetalning för köp av en nyare Range Rover.
    Fick väldig positiv uppfattning av personalen som jag upplevde som professionella och tillmötesgående .Naturligtvis kommer jag att rekommendera Qualiy Cars Norrort för vänner och bekanta vid tillfälle..
    Med vänliga hälsningar
    Ivan Dontchev
  • Jimmy
    Jimmy skrev om Quality Cars Norrort
    mycket bra service och väldigt ärliga bilförsäljare. sålde min bil till dom och pengarna var på kontot dagen efter. om du ska köpa eller sälja din bil så rekommenderar jag starkt quality cars norrort

Mvh Jimmy
  • Peter T
    Peter T skrev om Quality Cars Norrort
    Mycket trevlig service. Smidig på mitt inbyte en Porsche Boxster samt smidig vid köp av nyare Porsche. Jag kan rekommendera Quality Cars Norrort med bästa rekommendation. P Trygg
  • Pavel G
    Pavel G skrev om Quality Cars Norrort
    Hade ett mekaniskt problem med bilen jag köpte hos dem tidigare. Var mycket nöjd med deras ansvarstagande och engagemang. Allting blev fixat och jag fick mycket varmt bemötande när jag behövde ta kontakt med företaget. Kan definitivt rekommendera Quality Cars till andra.
  • Anna G
    Anna G skrev om Quality Cars Norrort
    Jag har varit kund hos Quality Cars Norrort nu i fem år.
    Jag är en mycket nöjd sådan!
    Jag blir alltid otroligt väl bemött - och de anstränger sig alltid till det yttersta (gör det där lilla extra) för att skapa så bra lösningar som möjligt för mig - så jag kan därför med nöje ge mina allra bästa rekommendationer för detta företag!
  • Marie I
    Marie I skrev om Quality Cars Norrort
    Mycket nöjd. Trevlig och kunnig personal
  • Tobias K
    Tobias K skrev om Quality Cars Norrort
    Trevlig personal. Samtliga fel på bil skall meddelas till kund vid första besök, inte vid leverans. Stressig känsla vid leverans/betalning.
  • Magdalena
    Magdalena skrev om Quality Cars Norrort
    Bra bemötande. Vi är jättenöjd med köpet. Bra pris, jättebra finansiering.
  • Peter S
    Peter S skrev om Quality Cars Norrort
    Proffsigt, och tillmötesgående.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Quality Cars Norrort
    Trevligt bemötande, bra service
  • Rikard A
    Rikard A skrev om Quality Cars Norrort
    Fantastisk service och kanontrevlig personal! Mycket nöjd med mitt bilköp på Quality Cars Norrort!
  • Ahmed B
    Ahmed B skrev om Quality Cars Norrort
    Tack för den snabba hjälpen att hitta min drömbil!
    Personalen var väldigt trevliga och kunniga.
  • Per Å
    Per Å skrev om Quality Cars Norrort