Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Täby Quality Cars Norrort

Quality Cars Norrort

Svetsarvägen 2, 187 75 Täby — Visa karta

Hos oss på QualityCars Norrort kan du genomföra ditt livs bilaffär. Vi finns här för att hjälpa dig på din resa mot en trygg och lyckad sådan. Just nu erbjuder vi alla som gör sin bilaffär genom oss en heltäckande försäkring. Dessutom ingår köpgaranti när du köper bil av oss på QualityCars Norrort.

Vi sätter alltid dig som kund i fokus och värdesätter service högt. Här är vi passionerade och gör allt vi kan för att du som kund ska åka härifrån helnöjd, i en bil som känns rätt för just dig. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: 00:00-00:00

Läs vad 39 kunder tycker om Quality Cars Norrort

• Bojan D skrev om Quality Cars Norrort
    Bästa bilköp någonsin. Små saker verkligen gör skillnad. :-) Läs mer
    2018-12-11 Quality Cars Norrort svarar Bojan D
    Tack för dom fina orden, jätte kul att du är nöjd!
  • Peter E skrev om Quality Cars Norrort
    Har sålt 2 bilar på kort tid hos Quality Cars Norrort.

Kan verkligen rekommendera dem

Trevliga snabba seriösa och återkopplar direkt. Läs mer
  • Lukas B skrev om Quality Cars Norrort
    Quality Cars Norrort hjälpte mig sälja min Q3:a (2014). Supertrevligt bemötande och riktigt bra affärsmodell om att nöjda kunder är återkommande kunder. Jag kommer definitivt handla/sälja via dem igen, både trevliga och bra priser! Läs mer
  • Bertil P
    Bertil P skrev om Quality Cars Norrort
    Supernöjd med allt
    Över förväntan, kommer att rekommendera Quality Car Läs mer
  • Mattias A skrev om Quality Cars Norrort
    Snabb, trygg och smidig affär. Jag är mer än nöjd med Quality cars norrort / Mattias Läs mer
  • Göran G
    Göran G skrev om Quality Cars Norrort
    Jag lämnade min Porsche Pananera turbo som sälj uppdrag till Quality Cars Norrort -.jag gillar verkligen deras sätt att arbeta .. de tar han om mig som säljare på absolut bästa sätt och ger alla intressenter en mycket hög service och professionellt bemötande - jag rekomenderar verkligen Quality Cars Norrort med det varmaste till alla som söker en modern , service inriktad och Professional bilhandlare . Att köpa bil från eller anlita för att sälja sin bil via ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Rickard O skrev om Quality Cars Norrort
    Sålde min bil via Quality Cars Norrort.
    Fick ett trevligt och seriöst intryck av personalen.
    De gjorde ett bra jobb med rekond och fotografering.
    De kollade även upp saker på bilen via verkstad som kunder undrade över, allt utan extra kostnad.

Är mycket nöjd och kommer garanterat att återkomma som kund. Läs mer
  • Oscar B skrev om Quality Cars Norrort
    Strålande bemötande och bra service, jag rekommenderar verkligen Quality Cars, kommer absolut att använda dem igen. Läs mer
  • Urban Å skrev om Quality Cars Norrort
    Skulle sälja min Mustang GT på blocket och den ende som ringde efter ett par dagar var Maximilian på Quality Cars som erbjöd att ta bilen på säljuppdrag. Argumenten som jag fastnade för var att vid lite dyrare bilar så är det en fördel med att kunna erbjuda finansiering och trygghet med garantier. Vid personligt möte med Maximilian och Omar stärktes min bedömning och de fick uppdraget. Nu är bilen såld och pengarna är på kontot. Stort Tack för smidig affär! Läs mer
  • Anders G skrev om Quality Cars Norrort
    Smidigt och bra att lämna bilen som försäljningsuppdrag. Skönt att slippa oseriösa köpare. Trevligt bemötande och proffsiga annonser. Läs mer
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Quality Cars Norrort
    Sålde en m3a. Affären gick snabbt och smidigt. Fick lite mindre pengar för den än vad jag hade tänkt för bilen, men det beror såklart på marknaden. Företaget levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Magnus H skrev om Quality Cars Norrort
    Köpte min BMW 428i cab på Quality Cars, blev mycket vänligt, kunnigt och professionellt bemött av Oscar och hela teamet på Quality Cars. Extra bra att de kunde ta min motsvarande Volvo i inbyte.
    De hanterade tålmodigt mina frågor och önskemål, vill verkligen att det skall bli bra för kunden och har mycket hög servicenivå.
    Jag kommer definitivt att anlita Quality cars för min nästa bilaffär. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Quality Cars Norrort
    Jag köpte min Subaru Impreza WRX STI -2005 av Quality Cars Norrort. När jag kom dit blev jag bemött som man kan önska sig när du kliver in på en bilfirma, med ett glatt humör och med all tänkbar service såsom t.ex kall läsk att svalka sig med i värmen. Försäljaren tog sig verkligen tid från första sekund tills leverans av bilen, han såg till att jag blev mer än nöjd med inbytespriset på min tidigare bil som byttes in. Samt att han hörsammade alla mina önskemål angående den bilen som jag köpte och löste dom på rekord kort tid enligt mig, pricken över i:et i denna affären var helt klart deras vilja att hjälpa till och deras enorma sinne för service som idag tyvärr syns allt för sällan i denna branschen. 5 av 5 stora stjärnor från mig, och det blir definitivt inte sista bilen som jag köper på Quality Cars Norrort 👍 Läs mer
  • Thomas B skrev om Quality Cars Norrort
    Jag lämnade min Mercedes till Quality Cars för förmedling. Jag tyckte jag fick bra service av Maximilien, Omar, och Oskar. De hade en kund på min bil inom en vecka. När bilen skulle levereras till kund vägrar den plötsligt att starta! Detta löste då Quality Cars smidigt och tog bilen till verkstad där en felaktig vevaxel sensor bytas. Helt utan kostnad för mig. Läs mer
  • LARS A
    LARS A skrev om Quality Cars Norrort
    En stor eloge till Quality Cars och Oscar som hanterade försäljningen av vår BMW. Jag bemöttes mycket professionellt från det att jag steg in i bilhallen med värdering av bilen och tydlig information om processen. Själva försäljningen hanterades mycket snabbt och effektivt utan minsta ansträngning från min sida och jag fick ut det pris jag förväntat mig. Jag kan utan minsta tvekan rekommendera dom och kommer sannolikt att anlita dom för min nästa bilaffär. Läs mer
  • Anders U skrev om Quality Cars Norrort
    Anlitade Quality Cars för att förmedla min bil. Fick ett positivt bemötande av Oscar som gjorde en rimlig bedömning av bilens marknadsvärde. Säljprocessen gick snabbt och smidigt och jag fick löpande information längs resans gång. Kommer med stor sannolikhet anlita Quality Cars igen. Läs mer
  • Daniel skrev om Quality Cars Norrort
    Sämsta bilhandlare jag nånsin stött på.
    Totalt oseriösa och man måste verkligen ha klart för sig vilka rättigheter man har som kund.
    De vägrade utföra varudeklaration på en nyinkommen bil jag ville köpa (240 000kr) Den skulle säljas på förmedling och inte vet jag om de gjorde allt för att maximera vinsten och hålla nere utläggen... det hade gjorts 2 oljebyten på 7 år varav den sista för 3 år sedan så fick jag beskedet "vi rekommenderar att du servar den". När jag påtalade att bakdäcken var helt slut sa säljaren att jag kunde få köpa däck genom dem.
    Jag frågade om de inte skulle rekonda den för det var löv i motorutrymmet men säljaren sa att de tvättar den bara inför fotografering.
    När jag frågade hur man löser fel man upptäcker inom några veckor efter köp då de inte har någon verkstad sa säljaren "Ja du får väl räkna med att det kan kosta några tusenlappar på en verkstad då".
    Jag höll på att tappa hakan över denna oseriösa approach till ett bilköp.
    Till slut fick jag tag i ägaren till bilen som var lika frågande som jag. Då visade det sig dessutom att det fanns mycket information om bilen som säljaren aldrig ens förmedlade.
    När väl ägaren hört av sig till Quality Cars för att få dem att åtgärda felen så fick jag besked (5 min senare) att bilen skulle lämnas in på verkstad och att de skulle höra av sig efter det.
    Då frågade jag direkt om vi kunde göra upp affären när bilen var klar på verkstaden men då fick jag svaret att bilen redan var såld till någon annan. ?!?!

Hela känslan med säljare och hanteringen av "affären" känns extremt oseriös. Läs mer
  • Jojo skrev om Quality Cars Norrort
    Fantastiskt bemötande. Känns som en ärlig bilhandlare. Lugn och trygg miljö. Läs mer
  • Jon N skrev om Quality Cars Norrort
    Omar vill verkligen hjälpa till att göra bilägandet så bra som möjligt. Han tar hand om allt från sådant som behöver fixas på bilar till att hitta den bil som passar bäst. Jag kan verkligen starkt rekommendera hans hjälp när det gäller att köpa eller sälja bilar. Det finns ingen affär som är för liten eller stor han vet hur man ger riktig service. Han har hjälpt mig med 4 bilar hittils och jag har varit mycket nöjd i samtliga fall. Läs mer
  • Masoud G
    Masoud G skrev om Quality Cars Norrort
    Vände mig till er på Quality Cars för att förmedla min bil. Fick ett varmt och ansvarsfullt mottagande från Omar från första start som gjorde en rättvis bedömning av marknadsvärdet på min bil.
    Tillsammans med hans team på plats blev bilen såld på ett mycket smidigt sätt. Dem sköte allt, från start till försäljning och täta återkopplingar på efterfrågan. Dem har agerat professionellt i alla våra kontakter, jag kan varmt rekommendera Omar vid Quality Cars tillsammans med hans team om man går i framtida säljtankar. Jag kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • Elias skrev om Quality Cars Norrort
    Bra bemötande, rätt inställning.
    Seriös bilhandlare som tar hand om kund även när problem dyker upp utan att strula till det.
    Jag har bara gott att säga om denna bilhandlare. Läs mer
  • Björn N
    Björn N skrev om Quality Cars Norrort
    Ibland hamnar man i situationer som man inte kunde förutse.
    När jag kom till Quality Cars Norrort, Täby, fick jag inte bara ett mycket bra bemötande. Utan även ärliga siffror som presenterande för mig. Alltså inga glädjekalkyler, en riktig kalkyl som håller vad den lovar. Samtidigt som jag gavs valet att följa den, eller gå efter min egen kalkyl

Jag valde att gå efter min egen kalkyl och min egen uppfattning. Undertiden jag envist inväntade att min kalkyl skulle gå i uppfyllelse så inträffade en rad saker, som var helt omöjliga att förutse. Men Quality Cars Norrort, Täby och Omar var alltid där. Det var bara att ringa, och när han svarade hade han alltid en lösning på problemet. Jag har jobbat med kunder och för kunder i hela mitt yrkesliv. En mer kundfokuserad verksamhet har jag aldrig stött på, exceptionellt!
    Tillslut så förstod jag att min glädjekalkyl inte funkade längre, så jag antog den föreslagna kalkylen som presenterades för mig i början. På mindre en vecka så var problemet löst.

Mina varmaste rekommendationer till Quality Cars Norrort, Täby. Ska du köpa eller sälja bil, så vänd dig till Quality Cars Norrort, Täby. Så vet du att det blir rätt och du har dessutom ett otroligt stöd i hela processen. Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Quality Cars Norrort
    Efter många år och flera bilar senare flyttar Omar från Åkersberga och helt tillbaka till Täby. Men ingen fara! Jag åker efter. Varför det? Jo, sen jag bytte verkstad och biltjänster till Omars verksamhet, så har mina bilar hållt, och fått precis det jag frågat efter. Jag är alltid nöjd med Omars lösningar och kvalité. För mig är det viktigt att kunna lita på den jag gör mina bilaffärer med. Därför fortsätter jag komma till Omar och Quality Cars.
    Tack för all hjälp hittills!
    Hälsningar Anna Läs mer
  • Mattias O skrev om Quality Cars Norrort
    Tack Omar och George för jättebra bemötande och smidig affär. Rekommenderas varmt!! Ses nästa gång vi ska köpa bil. /Mattias och Ulrika Läs mer
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Quality Cars Norrort
    Niklas som hjälpte mig var väldigt tydlig och proffsig. Jag körde en företagsleasad bil vilken innebär krångel när man skall sälja. De hjälpte till med all administration. Det enda jag behövde göra vara att lämna in bilen och vänta på pengarna.
    De gjorde också ett bra jobb att marknadsföra bilen, snygga bilder och bra texter. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Quality Cars Norrort
    Trevlig säljare, kunnig och bra service. Läs mer
  • Ivan D
    Ivan D skrev om Quality Cars Norrort
    Jag har lämnat en MB.som delbetalning för köp av en nyare Range Rover.
    Fick väldig positiv uppfattning av personalen som jag upplevde som professionella och tillmötesgående .Naturligtvis kommer jag att rekommendera Qualiy Cars Norrort för vänner och bekanta vid tillfälle..
    Med vänliga hälsningar
    Ivan Dontchev Läs mer
  • Jimmy skrev om Quality Cars Norrort
    mycket bra service och väldigt ärliga bilförsäljare. sålde min bil till dom och pengarna var på kontot dagen efter. om du ska köpa eller sälja din bil så rekommenderar jag starkt quality cars norrort

Mvh Jimmy Läs mer
  • Peter T skrev om Quality Cars Norrort
    Mycket trevlig service. Smidig på mitt inbyte en Porsche Boxster samt smidig vid köp av nyare Porsche. Jag kan rekommendera Quality Cars Norrort med bästa rekommendation. P Trygg Läs mer
  • Pavel G skrev om Quality Cars Norrort
    Hade ett mekaniskt problem med bilen jag köpte hos dem tidigare. Var mycket nöjd med deras ansvarstagande och engagemang. Allting blev fixat och jag fick mycket varmt bemötande när jag behövde ta kontakt med företaget. Kan definitivt rekommendera Quality Cars till andra. Läs mer
  • Anna G skrev om Quality Cars Norrort
    Jag har varit kund hos Quality Cars Norrort nu i fem år.
    Jag är en mycket nöjd sådan!
    Jag blir alltid otroligt väl bemött - och de anstränger sig alltid till det yttersta (gör det där lilla extra) för att skapa så bra lösningar som möjligt för mig - så jag kan därför med nöje ge mina allra bästa rekommendationer för detta företag! Läs mer
  • Marie I
    Marie I skrev om Quality Cars Norrort
    Mycket nöjd. Trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Tobias K skrev om Quality Cars Norrort
    Trevlig personal. Samtliga fel på bil skall meddelas till kund vid första besök, inte vid leverans. Stressig känsla vid leverans/betalning. Läs mer
  • Magdalena
    Magdalena skrev om Quality Cars Norrort
    Bra bemötande. Vi är jättenöjd med köpet. Bra pris, jättebra finansiering. Läs mer
  • Peter S skrev om Quality Cars Norrort
    Proffsigt, och tillmötesgående. Läs mer
  • Niklas S skrev om Quality Cars Norrort
    Trevligt bemötande, bra service Läs mer
  • Rikard A skrev om Quality Cars Norrort
    Fantastisk service och kanontrevlig personal! Mycket nöjd med mitt bilköp på Quality Cars Norrort! Läs mer
  • Ahmed B skrev om Quality Cars Norrort
    Tack för den snabba hjälpen att hitta min drömbil!
    Personalen var väldigt trevliga och kunniga. Läs mer
  • Per Å skrev om Quality Cars Norrort
    Ni är bäst ännu ,,,,,,,,,,,,,,,,,??,,,,?,,,,,,,, Läs mer