Rekommenderat företag 2016 - Renew Skin Clinic

Renew Skin Clinic

Östermalmsgatan 82, 114 50 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Renew Skin Clinic på Östermalm!

Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och är specialiserade på Medicinska och Estetiska hudvårdsbehandlingar. Hos oss möts Du av kunskap, personligt engagemang och omtanke. Vi hjälper dig att ta fram ditt vackraste jag. Vår kompetens är Din trygghet. Renew Skin Clinic samarbetar med läkare.

På kliniken erbjuder vi Injektionsbehandlingar, Hyalase, V Soft Lift, Borttagning av piercing ärr, Ansiktsbehandlingar med Nimue, Kemisk Peeling, Brow by Mii, Permanent fransböjning, Intraceuticals oxygenlift, Hudföryngring med Radiovågor, Biolight ljusterapi, Microneedling behandlingar, Borttagning av kärl och fibromer, Vaxning, Spraytan med Vani-T och Maroccan Tan m.m.

Du hittar oss på Odengatan 23.

Hittar Du ingen passande tid - Vänligen ring eller kontakta oss via mail för att boka in en tid.

Varmt välkomna till oss på Renew Skin Clinic
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:30
Sön: Stängt

Läs vad 65 kunder tycker om Renew Skin Clinic

• Samira S
    Samira S skrev om Renew Skin Clinic
    Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!
  • Linda P
    Linda P skrev om Renew Skin Clinic
    Trevlig och lyhörd, hennes behandling gav verkligen ett lyft
  • Sara K
    Sara K skrev om Renew Skin Clinic
    Gjorde fillers i läppar för några veckor sedan. Daniella gav ett mycket professionellt intryck samt ett trevligt och personligt bemötande. Jag fick utförlig information om behandlingen och möjliga biverkningar och hon gav mig en realistisk bild av vad jag kunde förvänta mig. Blev mycket nöjd med resultatet och jag kommer säkert tillbaka!
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Renew Skin Clinic
    Alltid bra och snabb service. Lätt att kontakta och aldrig några problem.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Renew Skin Clinic
    Trevligt bemötande. Bra resultat.
  • karin H
    karin H skrev om Renew Skin Clinic
    Renew Skin Clinic erbjuder trevlig och professionell service i vackra lokaler!
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Renew Skin Clinic
    Varmt och trevligt bemötande. Nöjd med produkterna.
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Renew Skin Clinic
    Toppen. Jag har gjort spraytan flera gånger och varit supernöjd.
  • Maria B
    Maria B skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella Garcia är den absolut bästa och mest professionella jag träffat.Hon är grym på att fylla läpparna.Mitt har hållt i 3år med Stylage M
    Resultatet ser mycket naturligt och jämt ut,och inte en enda kula har bildats.
    Jag rekommenderar alla att gå till Daniella.
    5 av 5
    Från en mycket nöjd kund
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Renew Skin Clinic
    Trevlig personal med stor kunskap inom området. Var jätte nöjd när jag gick därifrån efter att ha fixat mina läppar. Trygghet är A & O & dem gav det genom att berätta om produkten samt tillvägagångssättet som behandlingen utförs samt att dem besvarade alla frågor jag hade. Toppen tjejer!
  • Daniela J
    Daniela J skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket professionellt bemötande och återkopplade bra vid frågor.
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella är bäst, har gått till henne i sex år! (läppar)
  • Sofie O
    Sofie O skrev om Renew Skin Clinic
    Oproffsigt, min vän fick MASSOR av klumpar som en annan seriös klinik fick ta bort då renew vägrade ta ansvar och sa att det var hennes egna "fel" då hennes läppar "var bara så"
    Konstigt då att den andra kliniken fick bort allt och hjälpte henne utan kostnad.
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket nöjd, bra bemötande och fin behandling!
  • Linda M
    Linda M skrev om Renew Skin Clinic
    Gott bemötande o duktig behandlare!
  • Fatme D
    Fatme D skrev om Renew Skin Clinic
    Bra bemötande. professionellt.
  • Aida V
    Aida V skrev om Renew Skin Clinic
    Härlig, personlig och bra service!
    Rekommenderas varmt
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Renew Skin Clinic
    Proffsiga och tillmötesgående.
  • Lotta Å
    Lotta Å skrev om Renew Skin Clinic
    Väldigt bra bemötande och bra produkt
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket bra bemötande och resultat ev behandling.
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Renew Skin Clinic
    stylage special lips/ stylage M : resultatet blir naturligt fylliga läppar, som håller ca 1 år på mig. har tidigare testat andra kliniker i Sthlm men då blev jag inte alls nöjd. Till Renew skin clinic kan jag gå och slippa behöva oroa mig om resultatet, för det blir alltid bra.
  • Dilek C
    Dilek C skrev om Renew Skin Clinic
    Bästa kliniken ever. Bra omhändetagande och ett professionellt bemötande.
  • Marie J
    Marie J skrev om Renew Skin Clinic
    Har testat stylage behandlingar i läppar å panveck! SUPERNÖJD! Trogen stammis!
  • Madelene N
    Madelene N skrev om Renew Skin Clinic
    Första gången jag var hos Daniella så fick jag ett väldigt trevligt bemötande. Hon förklarade för mig innan vi började hur det gick till innan, under och hur man skulle sköta det efter. Jag hade tänkt att lägga i 0,5, men hon sa att jag borde göra 1,0 första gången och förklarade även varför, väldigt professionell!
    Innan vi började fylla mina läppar så fick jag en stressboll och under tiden så förklarade hon både det ena och det andra.
    Andra gången jag var hos Daniella så fick jag precis lika bra bemötande som första gången och jag har gått där ifrån lika nöjd båda gångerna!
    Jag hoppas att hon lägger upp tider för Juni snart, för det finns ingen annan som jag vill fylla mina läppar hos än Daniella! :)
    /Madelene Piwek
  • Karolina P
    Karolina P skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella är en mycket oproffsig behandlare. Fick behandling av Stylage Hydro Max. Daniella hackade med nålen i ansiktet på mig såg ut som jag drabbats av någon sjukdom i hela ansiktet. I 10 dagar hade jag stora svarta blåmärken i hela ansiktet. Gick till en annan salong och de trodde inte sina ögon. Varning för detta ställe skulle aldrig rekommendera detta ställe till någon. När jag frågade henne vad skall jag göra fick jag svaret tja blåmärken går bort.
    2016-08-30 Renew Skin Clinic svarar Karolina P
    Hej Karolina, risken för blåmärken finns det alltid och speciellt när man kör den här metoden. Idag utför vi den behandling med cannula för att slippa blåmärken. Men risken finns alltid, man kan aldrig garantera en kunden att man inte får blåmärken.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Renew Skin Clinic
    Super nöjd och superbra personal!
  • Petra B
    Petra B skrev om Renew Skin Clinic
    Daniela är jättetrevlig och superduktig. Rekommenderas varmt!
  • Katrin N
    Katrin N skrev om Renew Skin Clinic
    Min behandling som jag bokade var jätteskön.Skinplans produkter perfekta till min hy.
  • Jannike D
    Jannike D skrev om Renew Skin Clinic
    Supertrevlig personal! Grymma resultat!
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Renew Skin Clinic
    Det är ett bra ställe med fräscha lokaler.
  • Martina N
    Martina N skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella är alltid så proffsig, berättar vad hon gör under själva behandlingen och vilka produkter hon använder.
    Hon kan verkligen sina produkter och vet vad man behöver!
  • Sahar J
    Sahar J skrev om Renew Skin Clinic
    Snabbaste vaxningen jag varit med om samt super noggrant. Mitt favorit ställe!/Sahar
  • Jennie-lee H
    Jennie-lee H skrev om Renew Skin Clinic
    Bästa trevligaste Daniella gör ett utomordentligt jobb och jag blir alltid så fin och nöjd!
    2016-03-29 Renew Skin Clinic svarar Jennie-lee H
    Tack Jennie-Lee! Vad glad jag blir att du är nöjd. Du är varmt välkommen tillbaka!
  • Anette E
    Anette E skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket nöjd med både bemötande och behandling!
  • Ray D
    Ray D skrev om Renew Skin Clinic
    Fick behandling i födelsedags present och var jätte nöjd med det. Trevlig och
    kunnig personal och med bra kunskaper om olika hudtyper. Finns många produkter i butiken, och jag fick med dom som passade just min hudtyp. Funkar bra nu efter 2månader.

Rekommenderas varmt.
  • Suzana M
    Suzana M skrev om Renew Skin Clinic
    Supertrevlig och kunnig personal! Jag gjorde en microdermabrasion hos Daniella och min hy har aldrig varit så här bra! Rekommenderar stark Renew Skin Clinic
  • Rebecca M
    Rebecca M skrev om Renew Skin Clinic
    Supernöjd med kliniken, skulle rekommendera den till alla mina vänner.
    2016-02-26 Renew Skin Clinic svarar Rebecca M
    Tack Rebecca! Du och dina vänner är varmt välkomna! ❤️
  • Linda O
    Linda O skrev om Renew Skin Clinic
    Toppenbra service! Bra tjej Ludmila alltid glad och proffsig! Och lägre pris än andra spraytan jag vart på! Så super:)
  • Nathalie L
    Nathalie L skrev om Renew Skin Clinic
    Renew Skin Clinc är professionella, duktiga och bemöter kunder väl, jag är en trogen kund!
    2016-02-24 Renew Skin Clinic svarar Nathalie L
    Tack Nathalie! Du är välkommen tillbaka! ❤️
  • Minna P
    Minna P skrev om Renew Skin Clinic
    Otroligt bra bemötande! Man kände att man va i trygga händer hos daniella. Rekommenderar starkt!
    2016-02-24 Renew Skin Clinic svarar Minna P
    Tack Minna, du är välkommen tillbaka! ❤️
  • Thobias J
    Thobias J skrev om Renew Skin Clinic
    Så trevligt och personligt! Kan verkligen rekommendera alla att gå till framförallt Daniella för att göra läppar och andra fillers, utan tvekan bäst i staden. Har massa kompisar som med går till henne och alla är alltid lika fina! / Thobias
    2016-02-24 Renew Skin Clinic svarar Thobias J
    Åh tack Thobias! Du är välkommen tillbaka när det börjar bli dags för en touch up. Kram ❤️
  • Angelica E
    Angelica E skrev om Renew Skin Clinic
    Helt fantastiskt. Bra kunskaper och bra omhändertagande . Alltid nöjd!
    2016-02-24 Renew Skin Clinic svarar Angelica E
    Tack Angelica, du är välkommen tillbaka! ❤️
  • Nicole E
    Nicole E skrev om Renew Skin Clinic
    På renew skin clinic gjorde jag en läppförstoring med 1ml Stylade M.
    Daniella gav mig all information jag behövde, och mer därtill! Jag visste inte allt innan jag kom dit. Jag finner Daniella mycket professionell och jag blev jättenöjd med resultatet. Tidigare erfarenheter hade gjort mig osäker då jag inte alls varit lika nöjd men när jag nu ville prova igen är jag glad att jag hittade till Daniellas klinik.

Jag kommer gå dit igen och jag kan varmt rekommendera renew skin clinic för läppförstoring.

/Nicole
    2016-02-24 Renew Skin Clinic svarar Nicole E
    Åh fina Nicole! Tack, vad glad jag blir att du är nöjd. Du är välkommen tillbaka! ❤️
  • Nova H
    Nova H skrev om Renew Skin Clinic
    Alltid nöjd! Och Daniella är helt underbar!
    2016-02-24 Renew Skin Clinic svarar Nova H
    Tack Nova! :) Du är välkommen tillbaka!
  • Anna S
    Anna S skrev om Renew Skin Clinic
    Jag kan verkligen rekommendera Renew Skin Clinic och Daniella! Jag har gått hos Daniella i flera år och är alltid lika nöjd efter varje behandling. Hon är den absolut bästa på fillers! Man behöver aldrig vara orolig, det blir alltid kanon! Jag kan tipsa om att göra en Spraytan hos henne...den ser supernaturlig ut :)
    Anna
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om Renew Skin Clinic
    Trevligt och professionellt bemötande, lätt att få kontakt med, framför allt via telefon. Behandlingstid får man inom rimlig tid. Ett av de få klinikerna där VSoftLift behandling erbjuds. Behandlingen genomförs av utbildad läkare, likaså som botoxbehandlingen. Jag fick utförlig information om behandlingarnas resultat och även risker och biverkningar, vilket inte sker på många andra kliniker, enligt min tidigare erfarenhet. Jag är nöjd med både utförandet och resultatet av de behandlingar jag köpt. Jag kommer definitivt återkomma till denna skönhetsklinik!
  • Anna R
    Anna R skrev om Renew Skin Clinic
    Trevligt bemötande. Sydde ihop ett gammalt piercing hål under munnen med mycket gott resultat.
  • Ida R
    Ida R skrev om Renew Skin Clinic
    Blev nöjd med mina läppar och bemötamdet
  • Emelie R
    Emelie R skrev om Renew Skin Clinic
    Otroligt proffsig är Daniella. Om alla hade varit som hon hade världen blivit en bättre plats! Skulle aldrig gå till en annan klinik..
  • Mona S
    Mona S skrev om Renew Skin Clinic
    Jag ställde en fråga om en kräm på chatten. Det dröjde inte många minuter tills jag fick ett bra och trevligt svar. Det är mycket sällan ett företag bistår med denna typ av excellenta service.

Östermalmsgatan 82, 114 50 Stockholm