Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Norrmalm Renew Skin Clinic

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, 114 24 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Renew Skin Clinic på Östermalm!

Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och är specialiserade på Medicinska och Estetiska hudvårdsbehandlingar. Hos oss möts Du av kunskap, personligt engagemang och omtanke. Vi hjälper dig att ta fram ditt vackraste jag. Vår kompetens är Din trygghet. Renew Skin Clinic samarbetar med läkare.

På kliniken erbjuder vi Injektionsbehandlingar, Hyalase, V Soft Lift, Borttagning av piercing ärr, Ansiktsbehandlingar med Nimue, Kemisk Peeling, Brow by Mii, Permanent fransböjning, Intraceuticals oxygenlift, Hudföryngring med Radiovågor, Biolight ljusterapi, Microneedling behandlingar, Borttagning av kärl och fibromer, Vaxning, Spraytan med Vani-T och Maroccan Tan m.m.

Du hittar oss på Odengatan 23.

Hittar Du ingen passande tid - Vänligen ring eller kontakta oss via mail för att boka in en tid.

Varmt välkomna till oss på Renew Skin Clinic
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:30
Sön: Stängt

Läs vad 85 kunder tycker om Renew Skin Clinic

• Sara A
    Sara A skrev om Renew Skin Clinic
    jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det?
    Jag tycker renew skin var super! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Renew Skin Clinic
    Bemötandet har varit lite kyligt och jag känner mig inte helt nöjd med min vaxning som jag gjorde. Provade också en ipl behandling 2 gånger då jag inte fick reda på innan att man skulle raka sig och då fick jag en engångsrakhyvel för att raka mig där. Hade hellre gjort det hemma med en bättre rakhyvel. Läs mer
    2017-12-13 Renew Skin Clinic svarar Sara A
    Hej Sara,
    Var har du gjort IPL nånstans?
    För det är inget vi jobbar med på kliniken.

Terapeuten som har behandlat dig med IPL borde talat om för dig på konsultationen vad du ska tänka på innan du kommer på en sådan behandling.. Har jobbat med Laser hårborttagning förut och vet hur en sådan konsultation går till. Man ska gå igenom en ordentlig konsultation med kunden och tala om vad Du som kund ska tänka på före och efter en sådan behandling.

Tråkigt att du inte blev nöjd med din vaxning. Vi jobbar med ett fantastisk vax från Wax Logic som är mer skonsammare för huden.

Sara A gillar detta
  • Jasmine Ö
    Jasmine Ö skrev om Renew Skin Clinic
    Profesionellt men något otrevligt. Läs mer
    2017-12-11 Renew Skin Clinic svarar Jasmine Ö
    Hej Jasmine,
    Oj, ber så himla mycket om ursäkt om du uppfattade mig så. Är oftast glad och älskar att bemöta mina kunder på ett trevligt sätt.

Du är varmt välkommen tillbaka!

• Annie P
    Annie P skrev om Renew Skin Clinic
    Bästa ställe inom skönhet i Stockholm måste jag säga, Jätte trevlig och kunnig personal !! Läs mer
    2017-12-05 Renew Skin Clinic svarar Annie P

• Sofia S
    Sofia S skrev om Renew Skin Clinic
    Gott intryck med goda resultat. Bara positivt! Läs mer
    2017-12-05 Renew Skin Clinic svarar Sofia S

• Matilde E
    Matilde E skrev om Renew Skin Clinic
    Kände mig väl omhändertagen. Proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt med. Läs mer
    2017-11-29 Renew Skin Clinic svarar Matilde E

• Åsa P
    Åsa P skrev om Renew Skin Clinic
    Enkelt att boka. Fick snabbt en tid. Trevligt bemötande Läs mer
    2017-11-22 Renew Skin Clinic svarar Åsa P
    Alltid härligt att ha en nöjd kund!
    Tack för din tid att svara!

• My S
    My S skrev om Renew Skin Clinic
    Fantastiskt bemötande och kunde inte känna mig mer trygg. Läs mer
    2017-11-22 Renew Skin Clinic svarar My S

• Delara P
    Delara P skrev om Renew Skin Clinic
    Jag började gå till Daniella för 3 år sedan. Jag har aldrig känt mig nöjdare hos någon annan. Den är tjejen är bade duktig, proffessionell , trevlig, glad. Hon är suverän. Jag rekomenderar henne starkt.Fått resultat som varat vädigt länge. Läs mer
    2017-11-21 Renew Skin Clinic svarar Delara P

• Elsie G
    Elsie G skrev om Renew Skin Clinic
    Har varit på Dermapen behandlingar hos Daniella och fått jättefina resultat. Rekommenderar att gå till henne för hon är mycket noggrann och trevlig. Tack för Nimue produkterna du rekommenderade mig, känns jättebra. Läs mer
    2017-11-20 Renew Skin Clinic svarar Elsie G

• Eduardo C
    Eduardo C skrev om Renew Skin Clinic
    Har vart på flera behandlingar och rekommenderas mycket. Väldigt duktig, trevlig och mån om att man blir nöjd med sina behandling.
    Helt klart värt ett besök ☺ Läs mer
    2017-11-22 Renew Skin Clinic svarar Eduardo C
    Alltid härligt att ha en nöjd kund!
    Tack för din tid att svara!

• Kevin M
    Kevin M skrev om Renew Skin Clinic
    Jag har gått hos Daniella ett tag på olika behandlingar och rekommenderar henne varmt. Hon är fantastisk duktig, noggrann och framför allt trevlig och mån om sina kunder.
    Hon är bäst ❤️🙏🏼 Läs mer
    2017-11-22 Renew Skin Clinic svarar Kevin M
    Vad glad jag blir, du är varmt välkommen!

• Ingrid H
    Ingrid H skrev om Renew Skin Clinic
    Jag är mycket nöjd med mina behandlingar hos renew skin. Läs mer
    2017-11-21 Renew Skin Clinic svarar Ingrid H
    Vad glad jag blir, du är varmt välkommen!

• Elvira K
    Elvira K skrev om Renew Skin Clinic
    så där, ingen effekt som utlovad.... Läs mer
    2017-11-20 Renew Skin Clinic svarar Elvira K
    Hej Elvira,

Den behandlingen du har gjort hos mig så krävs en serie av flera behandlingar för att uppnå önskat resultat. Om man ska jobba på något specifikt så räcker inte med en behandling.
    Generellt rekommenderar vi en kur på 4-6 behandlingar. Det är dock individuellt hur många som just du behöver för att uppnå dina mål och önskemål.

• Clara M
    Clara M skrev om Renew Skin Clinic
    Tycker mitt besök var helt felfritt från start till slut. Trevligt välkomnande och bra med information. En oerhört nervös kund gick därifrån nöjdare än någonsin. Gjorde fillers i läpparna och bara skakade av nervositet när jag kom men resultatet blev värt både nervositeten och pengarna. Supertrevlig liten stund men mot förväntningarna väldigt lite smärta! Läs mer
    2017-11-20 Renew Skin Clinic svarar Clara M

• Linn B
    Linn B skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket professionell och man blir alltid lika nöjd! Läs mer
    2017-11-21 Renew Skin Clinic svarar Linn B

• Melanie M
    Melanie M skrev om Renew Skin Clinic
    Jag hade köpt NIMUE FADE TREATMENT. Fläck har bleknat men är inte ännu helt borta.
    Jag hoppas att den här produkt likaså andra från NIMUE är effektiva.

Mélanie Maroutian Läs mer
  • Norah R
    Norah R skrev om Renew Skin Clinic
    Superservice från Daniella och Dr Neha på alla sätt. Fina resultat o snabb återkoppling o hög servicenivå o dom bryr sig verkligen om sina kunder Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Renew Skin Clinic
    Hemsk. 8 månader efter behandling har jag ärr i hela ansiktet (RF). Insjunken under ögonen och tunn hud på hakan. Blev inte upplyst om några långsiktiga bestående men. Högst oklart om utrustningen är schysst. Daniella kunde varken förklara varför detta hänt och försök till att reparera funkade inte. Har gått till Allmänna reklamationsnämnden då jag inte fått pengarna tillbaka med hänvisningen "det blir inte alltid som man tänkt sig". Oprofessionellt och helt inkompetent. Läs mer
  • Jelena L
    Jelena L skrev om Renew Skin Clinic
    Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekommenderas :)! Läs mer
  • Samira S
    Samira S skrev om Renew Skin Clinic
    Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet! Läs mer
  • Linda P
    Linda P skrev om Renew Skin Clinic
    Trevlig och lyhörd, hennes behandling gav verkligen ett lyft Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Renew Skin Clinic
    Gjorde fillers i läppar för några veckor sedan. Daniella gav ett mycket professionellt intryck samt ett trevligt och personligt bemötande. Jag fick utförlig information om behandlingen och möjliga biverkningar och hon gav mig en realistisk bild av vad jag kunde förvänta mig. Blev mycket nöjd med resultatet och jag kommer säkert tillbaka! Läs mer
  • Jennie E
    Jennie E skrev om Renew Skin Clinic
    Alltid bra och snabb service. Lätt att kontakta och aldrig några problem. Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Renew Skin Clinic
    Trevligt bemötande. Bra resultat. Läs mer
  • karin H
    karin H skrev om Renew Skin Clinic
    Renew Skin Clinic erbjuder trevlig och professionell service i vackra lokaler! Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Renew Skin Clinic
    Varmt och trevligt bemötande. Nöjd med produkterna. Läs mer
  • Karolina S
    Karolina S skrev om Renew Skin Clinic
    Toppen. Jag har gjort spraytan flera gånger och varit supernöjd. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella Garcia är den absolut bästa och mest professionella jag träffat.Hon är grym på att fylla läpparna.Mitt har hållt i 3år med Stylage M
    Resultatet ser mycket naturligt och jämt ut,och inte en enda kula har bildats.
    Jag rekommenderar alla att gå till Daniella.
    5 av 5
    Från en mycket nöjd kund Läs mer
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Renew Skin Clinic
    Trevlig personal med stor kunskap inom området. Var jätte nöjd när jag gick därifrån efter att ha fixat mina läppar. Trygghet är A & O & dem gav det genom att berätta om produkten samt tillvägagångssättet som behandlingen utförs samt att dem besvarade alla frågor jag hade. Toppen tjejer! Läs mer
  • Daniela J
    Daniela J skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket professionellt bemötande och återkopplade bra vid frågor. Läs mer
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella är bäst, har gått till henne i sex år! (läppar) Läs mer
  • Sofie O
    Sofie O skrev om Renew Skin Clinic
    Oproffsigt, min vän fick MASSOR av klumpar som en annan seriös klinik fick ta bort då renew vägrade ta ansvar och sa att det var hennes egna "fel" då hennes läppar "var bara så"
    Konstigt då att den andra kliniken fick bort allt och hjälpte henne utan kostnad. Läs mer
  • Veronica W
    Veronica W skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket nöjd, bra bemötande och fin behandling! Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Renew Skin Clinic
    Gott bemötande o duktig behandlare! Läs mer
  • Fatme D
    Fatme D skrev om Renew Skin Clinic
    Bra bemötande. professionellt. Läs mer
  • Aida V
    Aida V skrev om Renew Skin Clinic
    Härlig, personlig och bra service!
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Renew Skin Clinic
    Proffsiga och tillmötesgående. Läs mer
  • Lotta Å
    Lotta Å skrev om Renew Skin Clinic
    Väldigt bra bemötande och bra produkt Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Renew Skin Clinic
    Mycket bra bemötande och resultat ev behandling. Läs mer
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Renew Skin Clinic
    stylage special lips/ stylage M : resultatet blir naturligt fylliga läppar, som håller ca 1 år på mig. har tidigare testat andra kliniker i Sthlm men då blev jag inte alls nöjd. Till Renew skin clinic kan jag gå och slippa behöva oroa mig om resultatet, för det blir alltid bra. Läs mer
  • Dilek C
    Dilek C skrev om Renew Skin Clinic
    Bästa kliniken ever. Bra omhändetagande och ett professionellt bemötande. Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Renew Skin Clinic
    Har testat stylage behandlingar i läppar å panveck! SUPERNÖJD! Trogen stammis! Läs mer
  • Madelene N
    Madelene N skrev om Renew Skin Clinic
    Första gången jag var hos Daniella så fick jag ett väldigt trevligt bemötande. Hon förklarade för mig innan vi började hur det gick till innan, under och hur man skulle sköta det efter. Jag hade tänkt att lägga i 0,5, men hon sa att jag borde göra 1,0 första gången och förklarade även varför, väldigt professionell!
    Innan vi började fylla mina läppar så fick jag en stressboll och under tiden så förklarade hon både det ena och det andra.
    Andra gången jag var hos Daniella så fick jag precis lika bra bemötande som första gången och jag har gått där ifrån lika nöjd båda gångerna!
    Jag hoppas att hon lägger upp tider för Juni snart, för det finns ingen annan som jag vill fylla mina läppar hos än Daniella! :)
    /Madelene Piwek Läs mer
  • Karolina P
    Karolina P skrev om Renew Skin Clinic
    Daniella är en mycket oproffsig behandlare. Fick behandling av Stylage Hydro Max. Daniella hackade med nålen i ansiktet på mig såg ut som jag drabbats av någon sjukdom i hela ansiktet. I 10 dagar hade jag stora svarta blåmärken i hela ansiktet. Gick till en annan salong och de trodde inte sina ögon. Varning för detta ställe skulle aldrig rekommendera detta ställe till någon. När jag frågade henne vad skall jag göra fick jag svaret tja blåmärken går bort. Läs mer
    2016-08-30 Renew Skin Clinic svarar Karolina P
    Hej Karolina, risken för blåmärken finns det alltid och speciellt när man kör den här metoden. Idag utför vi den behandling med cannula för att slippa blåmärken. Men risken finns alltid, man kan aldrig garantera en kunden att man inte får blåmärken.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Renew Skin Clinic
    Super nöjd och superbra personal! Läs mer
  • Petra B
    Petra B skrev om Renew Skin Clinic
    Daniela är jättetrevlig och superduktig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Katrin N
    Katrin N skrev om Renew Skin Clinic
    Min behandling som jag bokade var jätteskön.Skinplans produkter perfekta till min hy. Läs mer
  • Jannike D
    Jannike D skrev om Renew Skin Clinic
    Supertrevlig personal! Grymma resultat! Läs mer
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Renew Skin Clinic
    Det är ett bra ställe med fräscha lokaler. Läs mer

Odengatan 23, 114 24 Stockholm