Renew Skin Clinic

Renew Skin Clinic

Välkommen till Renew Skin Clinic på Östermalm! Vi har ett brett utbud av skönhetsbehandlingar och är specialiserade på Medicinska och Estetiska hudvårdsbehandlingar. Hos oss möts Du av kunskap, personligt engagemang och omtanke. Vi hjälper dig att ta fram ditt vackraste jag. Vår kompetens är Din trygghet. Renew Skin Clinic...

118 omdömen om Renew Skin Clinic

Najat R
Skrev om Renew Skin Clinic

-Jag fick mycket bra ansiktsbehandling. - på mycket trevlig set blev jag bemött. -företaget levde upp mina förväntningar. -mycket nöjd.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Canan A
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag valde Renew Skin Center, då jag fick förtroende för Daniella som skulle behandla mig med Dermapen. Hon var proffsig och ödmjuk. Och vilket resultat jag fick😊

Martina M
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag trivdes så bra hos Daniella på Renew Skin Clinic. Inte bara gör hon ett utmärkt jobb utan hon är otroligt trevlig och ödmjuk. Rekommenderar starkt 💖

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

evita h
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag fyllde läpparna med Stylage M och blev super nöjd!

Jessica C
Skrev om Renew Skin Clinic

Borttag av fibrom med cryopen. Det gick ej bra, en blev ljusare och två förstorades. Jag fick en omgång till men resultatet kvarstår. Jag skulle inte rekommendera att ta bort fibrom med cryopen. Det fungerar ej.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Beatriz L
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag har köpt tre v-injektorbehandlingar och är mycket nöjd med resultatet! Huden känns mer elastisk och återfuktad och jag underhåller resultatet med PH formulas produkter. Daniella är mycket professionell och bemötandet är utmärkt: rekommenderas!

Wictoria W
Skrev om Renew Skin Clinic

Vaxat hela benen inför en 2 veckors utlandssemester. Blev helt hårfri, snabbt och helt smärtfritt. Har inte behövt raka mig en ända gång före 4 veckor efter. Rekommenderas varmt.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Penny G
Skrev om Renew Skin Clinic

Mycket trevlig och kunnig personal.

Elina S
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag fixar mina läppar. Är super nöjd och daniella är alltid lika trevlig! Love it!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Rebecca H
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag har vid alla tillfällen när jag besökt renew skin clinic gjort fillers i mina läppar, kommer ALDRIG byta ställe, daniella är bäst på det hon gör och man känner sig alltid trygg och i goda händer! Skulle rekommendera ALLA till renew skin clinic!

Jessica A
Skrev om Renew Skin Clinic

Har hjorten behandling. Är jätte nöjd med både kvalitet, resultat och personal. Kommer att definitivt fortsätta gå till Daniella.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Laura I
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag fick laserbehandling :-) Världens trevligaste och proffsig personal!

Ninni O
Skrev om Renew Skin Clinic

Seriös hudvård där jag fick råd och hjälp. Synd bara att bokningen inte kollades innan jag skulle vara där då jag lämnat ett viktigt meddelande. Mycket nöjd ändå : )

Angelica F
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag har gått på två Dermapen-behandlingar hos Daniella och hon lyssnar på ens förväntningar och berättar hur man ska behandla detta på bästa sätt. Väldigt lugn och skön miljö.

Elin V
Skrev om Renew Skin Clinic

Daniella är verkligen kompetent och lyhörd för kundens önskemål. Ett superproffs!

Anneli L
Skrev om Renew Skin Clinic

Botox Fint och Vänligt Bemötande, samt Rent och Snyggt när man kommer som Kund i Företaget.Det känns tryggt säkert och fick Seriöst intryck av det Fina Företaget!

Safia L
Skrev om Renew Skin Clinic

Daniella är otroligt duktig och väldigt professionell. Jag känner mig alltid väl omhändertagen och rekommenderar varmt Renew Skin Clinic!

Anna F

Professionell och väldigt trevlig

Jennie B
Skrev om Renew Skin Clinic

Daniella är verkligen en underbar människa och lika bra behandlare, kände stort förtroende från första stund! Kan varmt rekommendera Renew Skin Clinic!

Rebecca R
Skrev om Renew Skin Clinic

Hudföryngring med RF Jag blev väl bemött. Jag har stora förväntningar och hoppas att de uppfylls. På det stora hela en bra upplevelse och god service.

Anna A
Skrev om Renew Skin Clinic

Gjorde lash lift med kerstinbehanflig och det är det bästa jag någonsin spenderat på. Har nu gått en månad och 7 dagar och det ser ut som det gjorde första dagen. Sjukt bra och väldigt välspendersde pengar! Så himla trevlig personal, har gjort detta ett flertal gånger nu och skulle inte vilka gå någon annan stans!

Kate A
Skrev om Renew Skin Clinic

Blir alltid bra och professionellt bemött av Daniella, både när det gäller köp av produkter och när hon utför behandlingar.

Anna L
Skrev om Renew Skin Clinic

Var en informativmöte, bra bemötande men för höga priser.

Charmi R
Skrev om Renew Skin Clinic

Alltid bra bemött av daniella. Hon är både trevlig och proffisionell. Jag litar på henne så jag göra många behandlingar hos henne samt köper alla mina ansiktsvård produkter av henne.

Nahid A
Skrev om Renew Skin Clinic

Bästa servicen med de bästa produkterna!

Niclas S
Skrev om Renew Skin Clinic

Gjorde en ansiktsbehandling och känner mig riktigt fräsch efter. Bra och trevlig service!

Roger P
Skrev om Renew Skin Clinic

Näshårsvaxning. Jag blev väldigt väl bemött. Effektiv behandling. Mycket positiv upplevelse av besöket.

Maria K
Skrev om Renew Skin Clinic

Världens bästa Daniella! Jag som har eksem har dålig erfarenhet av spraytan men Daniellas ekologiska funkade sååå bra på min kropp! Tack Daniella för din hjälp!

Helena S
Skrev om Renew Skin Clinic

Fillers av läppar Mycket trevligt och härligt bemötande, fin salong Proffsigt bemötande och kunnig personal, Över mina förväntningar. Jag kände mig i väldigt trygga händer.

Karolina
Skrev om Renew Skin Clinic

Jättebra bemötande och supernöjd med resultatet, kommer absolut att få tillbaka! :)

Emelie B
Skrev om Renew Skin Clinic

Bra bemött och trevliga lokaler

Malin E
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag bokade Renew skin clinic via Bookatreat men nu finns de inte kvar där. Det är synd, hade gärna bokat igen men vill boka via Bookatreat eftersom de har ett bonussystem och är smidigt att boka igenom.

Hannele P
Skrev om Renew Skin Clinic

Mycket bra bemötande... kunnig personal..

Sara A
Skrev om Renew Skin Clinic

jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var super!

Sara A
Skrev om Renew Skin Clinic

Bemötandet har varit lite kyligt och jag känner mig inte helt nöjd med min vaxning som jag gjorde. Provade också en ipl behandling 2 gånger då jag inte fick reda på innan att man skulle raka sig och då fick jag en engångsrakhyvel för att raka mig där. Hade hellre gjort det hemma med en bättre rakhyvel.

Svar från Renew Skin Clinic

Hej Sara, Var har du gjort IPL nånstans? För det är inget vi jobbar med på kliniken. Terapeuten som har behandlat dig med IPL borde talat om för dig på konsultationen vad du ska tänka på innan du kommer på en sådan behandling.. Har jobbat med Laser hårborttagning förut och vet hur en sådan konsultation går till. Man ska gå igenom en ordentlig konsultation med kunden och tala om vad Du som kund ska tänka på före och efter en sådan behandling. Tråkigt att du inte blev nöjd med din vaxning. Vi jobbar med ett fantastisk...

Jasmine Ö
Skrev om Renew Skin Clinic

Profesionellt men något otrevligt.

Svar från Renew Skin Clinic

Hej Jasmine, Oj, ber så himla mycket om ursäkt om du uppfattade mig så. Är oftast glad och älskar att bemöta mina kunder på ett trevligt sätt. Du är varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Daniella

Annie P
Skrev om Renew Skin Clinic

Bästa ställe inom skönhet i Stockholm måste jag säga, Jätte trevlig och kunnig personal !!

Svar från Renew Skin Clinic

Vad glad jag blir :) Tack snälla för din rekommendation! Välkommen åter! Med Vänlig Hälsning Daniella

Sofia S
Skrev om Renew Skin Clinic

Gott intryck med goda resultat. Bara positivt!

Matilde E
Skrev om Renew Skin Clinic

Kände mig väl omhändertagen. Proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt med.

Åsa P

Enkelt att boka. Fick snabbt en tid. Trevligt bemötande

Svar från Renew Skin Clinic

Alltid härligt att ha en nöjd kund! Tack för din tid att svara! Med vänlig hälsning Daniella

My S
Skrev om Renew Skin Clinic

Fantastiskt bemötande och kunde inte känna mig mer trygg.

Delara P
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag började gå till Daniella för 3 år sedan. Jag har aldrig känt mig nöjdare hos någon annan. Den är tjejen är bade duktig, proffessionell , trevlig, glad. Hon är suverän. Jag rekomenderar henne starkt.Fått resultat som varat vädigt länge.

Elsie G
Skrev om Renew Skin Clinic

Har varit på Dermapen behandlingar hos Daniella och fått jättefina resultat. Rekommenderar att gå till henne för hon är mycket noggrann och trevlig. Tack för Nimue produkterna du rekommenderade mig, känns jättebra.

Eduardo C
Skrev om Renew Skin Clinic

Har vart på flera behandlingar och rekommenderas mycket. Väldigt duktig, trevlig och mån om att man blir nöjd med sina behandling. Helt klart värt ett besök ☺

Kevin M
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag har gått hos Daniella ett tag på olika behandlingar och rekommenderar henne varmt. Hon är fantastisk duktig, noggrann och framför allt trevlig och mån om sina kunder. Hon är bäst ❤️🙏🏼

Vad glad jag blir, du är varmt välkommen! Med Vänlig Hälsning Daniella

Ingrid H
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag är mycket nöjd med mina behandlingar hos renew skin.

Vad glad jag blir, du är varmt välkommen! Med Vänlig Hälsning Daniella

Elvira K
Skrev om Renew Skin Clinic

så där, ingen effekt som utlovad....

Svar från Renew Skin Clinic

Hej Elvira, Den behandlingen du har gjort hos mig så krävs en serie av flera behandlingar för att uppnå önskat resultat. Om man ska jobba på något specifikt så räcker inte med en behandling. Generellt rekommenderar vi en kur på 4-6 behandlingar. Det är dock individuellt hur många som just du behöver för att uppnå dina mål och önskemål. Med vänlig hälsning Daniella

Clara M
Skrev om Renew Skin Clinic

Tycker mitt besök var helt felfritt från start till slut. Trevligt välkomnande och bra med information. En oerhört nervös kund gick därifrån nöjdare än någonsin. Gjorde fillers i läpparna och bara skakade av nervositet när jag kom men resultatet blev värt både nervositeten och pengarna. Supertrevlig liten stund men mot förväntningarna väldigt lite smärta!

Linn B
Skrev om Renew Skin Clinic

Mycket professionell och man blir alltid lika nöjd!

Melanie M
Skrev om Renew Skin Clinic

Jag hade köpt NIMUE FADE TREATMENT. Fläck har bleknat men är inte ännu helt borta. Jag hoppas att den här produkt likaså andra från NIMUE är effektiva. Mélanie Maroutian