Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Farsta Hökarängen Reuterviks Elinstallationer

Reuterviks Elinstallationer

Hovmästarvägen 11, 123 54 Farsta — Visa karta

Reuterviks Elinstallationer arbetar med diverse sorters elarbeten såsom, elinstallationer, Control4 & Z-Wave installationer och elservice m.m. Vi arbetar i hela Storstockholm åt såväl företag som privatpersoner.
Sprängarvägen 7, 13238, SALTSJÖ-BOO
Elcentralen Nacka
Nils L:
Jättebra jobb. Snabbt prisvärt och väl utfört Samt städat efteråt!

Elektriker nära Reuterviks Elinstallationer:

Björksundsslingan 48, BANDHAGEN
Välkommen till Storstockholms Eltjänst, vi är ett glatt gäng som tillsammans lev... Läs mer ›
Mikael H:
Bra bemötande. Stabilt från start till mål!

Bolmensv. 6, ÅRSTA
Elkontakten erbjuder ekonomiska, funktionella och estetiskt bra lösningar, de fo... Läs mer ›
Jossi S:
Vi anlitade Marcus och Elkontakten för att byta all el, uttag och elcentral i vårt nyinköpta radhus. Marcus var väldigt enkel att ha att gör...

Tavelsjövägen 20, ÅRSTA
På Reinholds Elservice erbjuder vi dig allt inom elinstallation. Vår serviceinri... Läs mer ›
Ragnar M:
Proffsigt utfört arbete Mycket trevligt bemötande

Svärdlångsvägen 44, ÅRSTA
Vi är ett gäng kunniga och erfarna elektriker som hjälper er med det mesta inom ... Läs mer ›
D W:
Rekommenderas! Fantastiskt gäng allihopa. Kommunicerar!

Läs vad 57 kunder tycker om Reuterviks Elinstallationer

• Sara Q
    Sara Q skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi hörde av oss til Reuterviks el för en genomgång av elen i vårt nya hus. De var grundliga och åtgärdade flera fel, de barnsäkrade också flera eluttag. Sedan dess hör vi alltid av oss till dem när vi behöver hjälp med elen. Grundliga och duktiga!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Installerade nytt eluttag i tvättstuga. Snabb och proffsig service med stort plus för lite extra info utöver det vi beställt.
  • Richard T
    Richard T skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra jobb punktlig , bra resultat
  • Nina S
    Nina S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Trevlig, snabb och pålitligt. Vi har anlitat reuterviks el för installation av två lampor i hallen. Vi är nöjda.
  • Lottta B
    Lottta B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra förslag.
    Enligt specifikation.
    På tid.
    Enligt budget.
    Rent och snyggt efter genomfört arbete.
    Precis så som man vill att det alltid ska gå till.
  • Max E
    Max E skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Fick hjälp med ganska kort varsel. Bytte ut inkommande el och satte upp en nya central samt lite mindre småarbeten och omdragningar. Arbetade snabbt och effektivt. Skulle använda dem igen.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Sanerade snyggt efter en riktig klåpare.
  • Emma R
    Emma R skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Snabb, enkel och tydlig kontakt från början till slut. Märks att Jonas kan sina saker. Supernöjd med resultatet, kommer definitivt använda mig utav honom igen.
  • Lenita B
    Lenita B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Punktliga, pålitliga och gör ett bra jobb.
    Levererar det man kommit överens om, på överenskommen tid till överenskommet pris.
  • Harald G
    Harald G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks el är snabbt på plats och gör ett snyggt jobb. Jag rekommenderar dem. /Harald
  • Martin G
    Martin G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Duktiga snabba och pålitliga.
    Kommer få bli vår "huselektriker" framöver.
  • Klas G
    Klas G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Elektrikern kom snabbt, var trevlig och gjorde ett bra jobb. Vad kan man mer begära?
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Seriösa, duktiga och snabba, prisvärda helt enkelt!
  • Anders S
    Anders S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks Elinstallationer utför arbetena på ett professionellt sätt och med kundservice i fokus. Den personliga kontakten är trygg.
  • Annsofie N
    Annsofie N skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Jag har anlitat dem för olika mindre projekt under 4 års tid. De är grymt bra! Ställer alltid upp, även med kort varsel, och gör ett väldigt bra jobb.
  • Malin L
    Malin L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Jättebra service, trevliga och punktliga. Rekommenderas!
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Effektiv, kunnig och hjälpsam - var den medarbetaren på Reutervik som kom hem till mig och fixade!
  • Helen Ö
    Helen Ö skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Trevlig och bra service! Snygga dragningar och ett utmärkt slutresultat!
    Tackar!
  • Louise H
    Louise H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks El har gjort flera arbeten hos oss och vi är mycket nöjda och kan rekommendera dem.
    Lollo och Ulf Hildebeck
  • Johhny H
    Johhny H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    De har dragit all el i vårt hus. Arbetar snabbt och effektivt. Vi kan rekommendera Reuterviks el.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har låtit uppgraderat delar av vår gamla elinstallation i vår lägenhet.Allt har fungerat förträffligt. Vi blev förskräckta häromkvällen när jordfelsbrytaren löste ut med en blixt, men det visade sig att vårt strykjärn kortslöt. Ingen skugga på Reuterviks alltså.
  • Jan L
    Jan L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Fungerade som man vill att det skall göra, kommer på utsatt tid utför arbetet som man skall, mycket bra. Trevlig personal.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket bra och trevliga elektriker. Vi har anlitat firman flera gånger med utmärkt resultat.

Niclas
  • Jocke E
    Jocke E skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Gör ett bra jobb, trevliga installatörer och kommer på avtalad tid.
  • Morgan G
    Morgan G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har anlitat Reuterviks vid ett antal olika tillfällen under vår husrenovering med gott resultat. Vi känner att de tar ansvar för helheten och kommer med råd och rekommendationer. I tillägg är de riktigt trevliga personer också :-)
  • Martin S
    Martin S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Valde dem pga finns i mitt närområde. Kom snabbt, fick jobbet gjort. Inte onödigt dyrt heller. Dock fick de komma tillbaka dagen därpå pga en kommunikationsmiss om arbetet som skulle utföras. Men det kostade inte extra, då misstaget inte var kundens (mitt).
  • Martin G
    Martin G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra bemötande. Ärendet gällde inspektion av en installerad golvvärme
  • Jan P
    Jan P skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Väldigt nöjd.proffisionellt utfört arbete.pålitliga!
  • Karim H
    Karim H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Inga krångligheter, lösningsfokuserat. Vi fick flera goda råd vid första besöket, som gjorde att vi ändrade än del i våra ursprungliga planer (blev mycket bättre).
    Arbetena bestod framför allt i att montera spotar i köket och dra om all el på övervåningen (infräsning i putsväggar), samt montera flera nya eluttag och strömbrytare.
    Slutresultatet utmärkt! Rekommenderar varmt Jonas och kommer att anlita honom igen vid behov. Vettiga priser.
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket nöjd! Bra och seriös service.
  • Bosse N
    Bosse N skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reutervik fick uppdraget att byta ut min gamla elcentral från 80 talet
    Tyvärr blev det dyrare än vad jag trodde det skulle bli från början.
    Fick ingen upplysningen om det skulle tillkomma 1200kr i startavgift , för att kliva in på tomten så att säga.
    Fick gruppschema, men nu efter 8 mån upptäckte jag att gruppcentralen inte var uppmärksamhet med några siffror . Har ringt och påtalat detta, är lovad siffror, men ännu har de inte kommit på posten efter några veckors väntan.
  • Martin S
    Martin S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Pålitliga, snabba och trevliga!
  • Maria B
    Maria B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Elinstallation av vitvaror där ny ledning behövde dras, snabb respons, utmärkt service kan definitivt rekommendera Reuterviks och kommer absolut att vända mig till dem igen i fall jag behöver hjälp
  • Martin P
    Martin P skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks har varit mycket hjälpsamma med att renovera vårt elsystem. Jättebra stöd, bra kommunikation och framförallt bra lösningar. Kan varmt rekommendera detta bolag. /MP
  • Jeanette W
    Jeanette W skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Allt fungerade perfekt med att fixa elen i radhuset. Kommer absolut anlita dem igen.
  • Linda S
    Linda S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har fått snabb och god service av Reuterviks elinstallationer vid ett par tillfällen i samband med att vi installerat jordfelsbrytare, bytt ut gamla och installerat nya vägguttag, monterat rörelsesensorer m.m. Bemötandet har varit ypperligt från alla håll, och Antonia som utförde arbetet hos oss känns mycket pålitlig och kompetent.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Installation av spis. Mycket bra bemötande.
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Hej
    Vi har fått hjälp av "Reuterviks Elinstallationer" med installationer av spotlights i flertal tak i både kök hall och badrum samt golvvärme i fyra badrum i två fastigheter.
    Reuterviks Elinstallationer ( REL ) har alltid varit både punktliga, proffsiga samt haft ett mycket trevligt och vinnande sätt.
    REL är kanske inte det billigaste alternativet, men deras proffsighet, kunnande och trevliga sätt gör att jag varmt kan rekommendera dem.
  • David J
    David J skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket trevlig elinstallatör.
    Snabbt och effektivt arbete.
  • Anne-lie W
    Anne-lie W skrev om Reuterviks Elinstallationer
    En trevlig tjej fixade fram el till en ny taklampa. Supersmidigt och bra, inget krångel!
  • Kjerstin S
    Kjerstin S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Jag anlitade Reuterviks Elinstallationer för att byta ut gamla elledningar i lägenheten. Jag fick ett utmärkt bemötande hos Reutervik och de gjorde ett excellent jobb. Dessutom betydligt snabbare än jag räknat med. Jag rekommenderar varmt Reuterviks Elinstallationer.
  • Robert F
    Robert F skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Efter omfattande renovering av lägenheten drogs nya ledningar
    samt nya strömbytare och uttag mm.
    Trevligt att träffa Jocke som gjort ett snyggt jobb i alla avseenden.
    Kvarstår dock ett uttag i sovrummet som inte riktigt funkar. Kärvar och t o m blixtrar. Han får gärna komma tillbaka och fixa den.
  • Claes W
    Claes W skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks El har hjälpt oss med komplett omdragning av elen i våran villa. Bra dialog, tillgänglighet, punktlighet och tydlig faktura.
    Har genomgående föreslagit bra lösningar till rimliga priser utan att tumma på kvaliteten.
    Toppklass! Look no further...
    Claes Älvsjö
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har anlitat REL under många år för flera ändringar/installationer i vårt hus. Det har alltid funkat mycket bra oavsett omfattning på jobb och kan inte annat än rekommendera
    REL. Vi kommer att anlita dem igen vi behov
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra bemötande och kunnig elektriker!
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Drog om elen i min lägenhet.
    Mycket bra bemötande och ett proffsigt jobb.
    Höll vad de lovade och höll tider vi kom överens om.

Rekommenderar starkt!
  • Jukka A
    Jukka A skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra bemötande. Bra utfört jobb på estimerad budget. Rekommenderas
  • Patrick F
    Patrick F skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket bra kompetens och Hög servicenivå
    Ksandtsrkt rekommenderas
  • Robert H
    Robert H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra service, inga konstigheter. Fakturan dröjde länge därför en 4a ist för 5a.
  • Anders J
    Anders J skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra och pålitliga, även vid mindre jobb där det kan vara svårt att få tag på någon som vill ta sig an.

Hovmästarvägen 11, 123 54 Farsta