Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Farsta Hökarängen Reuterviks Elinstallationer

Reuterviks Elinstallationer

Hovmästarvägen 11, 123 54 Farsta — Visa karta

Reuterviks Elinstallationer arbetar med diverse sorters elarbeten såsom, elinstallationer, Control4 & Z-Wave installationer och elservice m.m. Vi arbetar i hela Storstockholm åt såväl företag som privatpersoner.

Läs vad 71 kunder tycker om Reuterviks Elinstallationer

• Christina L
    Christina L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Alltid lyhörd och proffesionell inför mina ideer och tankar om att få arbeten utförda. Ställer de frågor som ringar in det man ev inte tänkt på och söker och hittar ständigt lösningar på ibland tokiga ideer. Här är ingenting omöjligt, det handlar bara im hur. Att man i företaget också har huvudet på skaft, känner marknaden och är öppen för nyheter, jobbar effektivt men samtidigt hinner med att samtala med kunden och ha glimten i ögat,är ju definitivt något som ger guldstjärna!
    När det gäller el så gäller bara Reuterviks elinstallationer!!!!✨👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
  • Johan W
    Johan W skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Otur med sjukdomar men bra genomfört och flexibel projektering. Mkt bra.
  • Martin W
    Martin W skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra och trevliga. Rekommenderas
  • Christer H
    Christer H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Installation av infravärmare utomhus med nya ledningar. Trevligt bemötande och bra utfört jobb och dessutom förberett för att kunna sätta dit ytterligare en infravärmare.
  • Svante T
    Svante T skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Fick mycket proffsig hjälp att installera Fibaro-styrning av all belysning i vår lägenhet.
    Reutervik verkar vara en av ytterst få elfirmor som håller sig uppdaterade med framtidens automatiserade hem. Jag rekommenderar dem varmt!
    /Svante
  • Mats A
    Mats A skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Utmärkt genomfört. Ordning och reda. Kom med konstruktiva förbättringsförslag till min offert.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Kunniga, hjälpsamma och många bra idéer.
  • Bernt A
    Bernt A skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket bra service och prisvärt
  • Jim B
    Jim B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Supernöjd med allt! Kan varmt rekommendera REL!
  • Gillis H
    Gillis H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Snabbt och bra. Trevligt bemötand. Lite dyrt.
  • Jan T
    Jan T skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra jobb tydlig info.service även efter jobbet
  • Jill B
    Jill B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Jag är jätte nöjd har haft mycket hjälp med det elektriska då jag har renoverat min lägenhet
    Rekomenderar varmt Jonas med anställd för den som behöver hjälp /Jill
  • Anna T
    Anna T skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Proffsiga trevligt bemötande och väldigt snabba
  • Tapio T
    Tapio T skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Professionellt och pålitligt arbete och trevligt bemötande.
  • Sara Q
    Sara Q skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi hörde av oss til Reuterviks el för en genomgång av elen i vårt nya hus. De var grundliga och åtgärdade flera fel, de barnsäkrade också flera eluttag. Sedan dess hör vi alltid av oss till dem när vi behöver hjälp med elen. Grundliga och duktiga!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Installerade nytt eluttag i tvättstuga. Snabb och proffsig service med stort plus för lite extra info utöver det vi beställt.
  • Richard T
    Richard T skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra jobb punktlig , bra resultat
  • Nina S
    Nina S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Trevlig, snabb och pålitligt. Vi har anlitat reuterviks el för installation av två lampor i hallen. Vi är nöjda.
  • Lottta B
    Lottta B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra förslag.
    Enligt specifikation.
    På tid.
    Enligt budget.
    Rent och snyggt efter genomfört arbete.
    Precis så som man vill att det alltid ska gå till.
  • Max E
    Max E skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Fick hjälp med ganska kort varsel. Bytte ut inkommande el och satte upp en nya central samt lite mindre småarbeten och omdragningar. Arbetade snabbt och effektivt. Skulle använda dem igen.
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Sanerade snyggt efter en riktig klåpare.
  • Emma R
    Emma R skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Snabb, enkel och tydlig kontakt från början till slut. Märks att Jonas kan sina saker. Supernöjd med resultatet, kommer definitivt använda mig utav honom igen.
  • Lenita B
    Lenita B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Punktliga, pålitliga och gör ett bra jobb.
    Levererar det man kommit överens om, på överenskommen tid till överenskommet pris.
  • Harald G
    Harald G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks el är snabbt på plats och gör ett snyggt jobb. Jag rekommenderar dem. /Harald
  • Martin G
    Martin G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Duktiga snabba och pålitliga.
    Kommer få bli vår "huselektriker" framöver.
  • Klas G
    Klas G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Elektrikern kom snabbt, var trevlig och gjorde ett bra jobb. Vad kan man mer begära?
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Seriösa, duktiga och snabba, prisvärda helt enkelt!
  • Anders S
    Anders S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks Elinstallationer utför arbetena på ett professionellt sätt och med kundservice i fokus. Den personliga kontakten är trygg.
  • Annsofie N
    Annsofie N skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Jag har anlitat dem för olika mindre projekt under 4 års tid. De är grymt bra! Ställer alltid upp, även med kort varsel, och gör ett väldigt bra jobb.
  • Malin L
    Malin L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Jättebra service, trevliga och punktliga. Rekommenderas!
  • Michaela A
    Michaela A skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Effektiv, kunnig och hjälpsam - var den medarbetaren på Reutervik som kom hem till mig och fixade!
  • Helen Ö
    Helen Ö skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Trevlig och bra service! Snygga dragningar och ett utmärkt slutresultat!
    Tackar!
  • Louise H
    Louise H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks El har gjort flera arbeten hos oss och vi är mycket nöjda och kan rekommendera dem.
    Lollo och Ulf Hildebeck
  • Johhny H
    Johhny H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    De har dragit all el i vårt hus. Arbetar snabbt och effektivt. Vi kan rekommendera Reuterviks el.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har låtit uppgraderat delar av vår gamla elinstallation i vår lägenhet.Allt har fungerat förträffligt. Vi blev förskräckta häromkvällen när jordfelsbrytaren löste ut med en blixt, men det visade sig att vårt strykjärn kortslöt. Ingen skugga på Reuterviks alltså.
  • Jan L
    Jan L skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Fungerade som man vill att det skall göra, kommer på utsatt tid utför arbetet som man skall, mycket bra. Trevlig personal.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket bra och trevliga elektriker. Vi har anlitat firman flera gånger med utmärkt resultat.

Niclas
  • Jocke E
    Jocke E skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Gör ett bra jobb, trevliga installatörer och kommer på avtalad tid.
  • Morgan G
    Morgan G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har anlitat Reuterviks vid ett antal olika tillfällen under vår husrenovering med gott resultat. Vi känner att de tar ansvar för helheten och kommer med råd och rekommendationer. I tillägg är de riktigt trevliga personer också :-)
  • Martin S
    Martin S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Valde dem pga finns i mitt närområde. Kom snabbt, fick jobbet gjort. Inte onödigt dyrt heller. Dock fick de komma tillbaka dagen därpå pga en kommunikationsmiss om arbetet som skulle utföras. Men det kostade inte extra, då misstaget inte var kundens (mitt).
  • Martin G
    Martin G skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Bra bemötande. Ärendet gällde inspektion av en installerad golvvärme
  • Jan P
    Jan P skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Väldigt nöjd.proffisionellt utfört arbete.pålitliga!
  • Karim H
    Karim H skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Inga krångligheter, lösningsfokuserat. Vi fick flera goda råd vid första besöket, som gjorde att vi ändrade än del i våra ursprungliga planer (blev mycket bättre).
    Arbetena bestod framför allt i att montera spotar i köket och dra om all el på övervåningen (infräsning i putsväggar), samt montera flera nya eluttag och strömbrytare.
    Slutresultatet utmärkt! Rekommenderar varmt Jonas och kommer att anlita honom igen vid behov. Vettiga priser.
  • Sebastian M
    Sebastian M skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Mycket nöjd! Bra och seriös service.
  • Bosse N
    Bosse N skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reutervik fick uppdraget att byta ut min gamla elcentral från 80 talet
    Tyvärr blev det dyrare än vad jag trodde det skulle bli från början.
    Fick ingen upplysningen om det skulle tillkomma 1200kr i startavgift , för att kliva in på tomten så att säga.
    Fick gruppschema, men nu efter 8 mån upptäckte jag att gruppcentralen inte var uppmärksamhet med några siffror . Har ringt och påtalat detta, är lovad siffror, men ännu har de inte kommit på posten efter några veckors väntan.
  • Martin S
    Martin S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Pålitliga, snabba och trevliga!
  • Maria B
    Maria B skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Elinstallation av vitvaror där ny ledning behövde dras, snabb respons, utmärkt service kan definitivt rekommendera Reuterviks och kommer absolut att vända mig till dem igen i fall jag behöver hjälp
  • Martin P
    Martin P skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Reuterviks har varit mycket hjälpsamma med att renovera vårt elsystem. Jättebra stöd, bra kommunikation och framförallt bra lösningar. Kan varmt rekommendera detta bolag. /MP
  • Jeanette W
    Jeanette W skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Allt fungerade perfekt med att fixa elen i radhuset. Kommer absolut anlita dem igen.
  • Linda S
    Linda S skrev om Reuterviks Elinstallationer
    Vi har fått snabb och god service av Reuterviks elinstallationer vid ett par tillfällen i samband med att vi installerat jordfelsbrytare, bytt ut gamla och installerat nya vägguttag, monterat rörelsesensorer m.m. Bemötandet har varit ypperligt från alla håll, och Antonia som utförde arbetet hos oss känns mycket pålitlig och kompetent.

Hovmästarvägen 11, 123 54 Farsta