Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Botkyrka RF Bilservice

RF Bilservice

Tomtbergavägen 6, 145 67 Norsborg — Visa karta

Behöver du hjälp med bilen? Vi finns bredvid Hallunda Centrum, men bor du i Botkyrka, Tumba, Salem, Huddinge, eller någon annanstans i Stockholm är du självklart välkommen hit!

Genom åren har vi hunnit serva många olika bilar med olika problem och vi som jobbar här har varit yrkesverksamma i minst 10 år. Vi har specialistkunskap inom de vanligaste problemen och erbjuder bilservice till konkurrenskraftiga priser. Då vi strävar efter att erbjuda trygg och bekymmersfritt bilägande får du alltid 1 års garanti på både reservdelar och arbete när du servar bilen hos oss.

Vi har uppdaterad diagnosutrustning för felsökning, bred erfarenhet och reservdelar i original eller bättre kvalitet. Mekar du själv har vi alla reservdelar du kan tänkas behöva och för dig som hellre låter oss göra jobbet erbjuder vi bl.a. AC-service, framvagnsinställning, kamremsbyte till förmånligt pris och snabb service av bromsar och avgassystem.

Välkommen till RF Bilservice!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 77 kunder tycker om RF Bilservice

• Bengt L
    Bengt L skrev om RF Bilservice
    Bra service med ett vänligt bemötande. Lånebilen mycket bra.
    Priset var alldeles utmärkt. Läs mer
  • Monica F skrev om RF Bilservice
    Rekond som gjorde att bilen såg ut som ny! Tillmötesgående bemötande! Helnöjd! Läs mer
  • ANNIKA K skrev om RF Bilservice
    Verkstad med ordning o reda direkt när man kommer in. Hyllor och tillbehör snyggt upphängda, rent i lokalen. Ingen kö/väntan utan träffar verkstadschef/adm direkt. Lämnar nycklar o får ungefärlig hämttid. Ringer upp när bilen är klar och bekräftar service är genomförd o att det gått bra (o att jag har en mkt fin bil). Vid hämtning o betalning går det återigen snabbt o effektivt. Dessutom har de rengjort bilen invändigt! Så fint. Kan nämna att på soffbordet finns inga gamla biltidningar att bläddra i. Där ligger Roslings bok Factfulness. Oväntat bra Läs mer
  • OLOF W
    OLOF W skrev om RF Bilservice
    Service av bil. Bra pris. Bra service inget krångel. Bättre än förväntat. Går bilen igenom besiktningen blir det återbesök. Läs mer
  • Sofie K
    Sofie K skrev om RF Bilservice
    Sån fantastisk kundservice!! Väldigt bra priser, jättetrevlig personal & sen tvättade dom våran bil utvändigt & invändigt som en extra grej! WOW!! Kan starkt rekommendera alla att åka hit! Så nöjda , kommer lämna in bilen hit varenda gång! Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om RF Bilservice
    Tack snälla för ett perfekt resultat av service på min Ford. Den är som ny, glänser både inne och utanför. Jag har lämnat min bil på Ford märkesverkstad, där de har haft sönder bilen. Jag har lämnat den på Mekonomens verkstad, där hade de sönder bilen. Här på RF lyckades de INTE ha sönder min bil. Jag fick tillbaka en bil som är som ny, dessutom tvättad och glänser. Underbart. Varmt tack för det. Lena Läs mer
  • SAEED M skrev om RF Bilservice
    Rafi är trevlig, tillmötesgående och har rimliga priser. Kommer definitivt att komma tillbaka hit! Läs mer
    2018-09-20 Rafi M svarar SAEED M
    TACK SAEED O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Magnus N skrev om RF Bilservice
    Utmärkt service och en ren fin bil efter besöket utan extra kostnad. Super helt enkelt! Läs mer
  • MICHAEL S skrev om RF Bilservice
    Lämnade in bilen klo 8 på morgonen. Trodde de va ett hjullager, men de va bromsarna skivor och bromsbelägg byttes, och dom ringde några timmar senare de va bara å hämta bilen det är ju FANTASTISKT!!! Läs mer
  • PATRISIO L skrev om RF Bilservice
    Profsigt mottagande och väldigt pragmatiska och hjälpsamma. Är otroligt nöjd. Läs mer
  • ANNIKA J skrev om RF Bilservice
    Utförde bilservice hos RF. Blev mycket trevligt bemött och allt gick mycket smidigt, helt klart över förväntan. Även om jag bor i Norrort kommer jag fortsätta köra hit i framtiden och kan rekommendera dem varmt till andra. Tryggt och pålitligt! Läs mer
  • sandin l skrev om RF Bilservice
    Bokat kamremsbyte. När jag kom för att hämta var bilen tvättad både på in och utsidan. Detta fick jag på köpet! De sa med glimten i ögat att detta behövdes. Toppservice! Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • MATHIAS E
    MATHIAS E skrev om RF Bilservice
    Otroligt bra service! Trevlig personal ! Läs mer
  • ISSO J skrev om RF Bilservice
    Bra service !
    Trevilga Medarbetare ! Läs mer
  • ANITA E skrev om RF Bilservice
    Service på bilen, enkelt, prisvärt, proffsigt. Kommer absolut använda dom igen. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om RF Bilservice
    Helnöjd med allt, supertrevliga på detta ställe, kommer fortsätta att serva min bil hos dessa, rekommenderar jag varmt, tack för ett fint bemötande 🙂 Läs mer
  • Jesper R
    Jesper R skrev om RF Bilservice
    Kamremsbyte, oljeservice, lånebil och in och utvändig tvätt till billigare än priset av vad bara kamremsbyte kostat på näst billigaste stället. Trevligt bemötande på det! Bästa rekommendationer Läs mer
    2018-03-28 Rafi M svarar Jesper R
    TACK JESPER
    OCH VÄLKOMMEN ÅTER
  • BÖRJE E skrev om RF Bilservice
    Över förväntan. Mycket hög servicenivå. Kommer använda mig av denna verkstad i framtiden. Jag rekommenderar varmt denna
    verkstad.

Börje Läs mer
    2018-02-16 Rafi M svarar BÖRJE E
    TACK BÖRJE O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Bobo G skrev om RF Bilservice
    Supernöjd med vad killar har gjort med bilrekondering plus tvätt plus trevliga killar och jag kan tänka mig att komma flera gånger framöver!!!!!👍👍👍👍👍. Gott Nytt År! Läs mer
  • VIKSTRÖM C skrev om RF Bilservice
    Trevlig kundtjänst som sålde in bilvård exemplariskt Läs mer
    2017-12-20 Rafi M svarar VIKSTRÖM C
    TACK VIKSTRÖM O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JALABI T skrev om RF Bilservice
    Otroligt bra service, äntligen en bilverkstad som är ärliga och pålitliga. Läs mer
    2017-12-18 Rafi M svarar JALABI T
    TACK JALABI O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JOHAN A skrev om RF Bilservice
    R. F BILSERVICE är en bilverkstad man kan lita på. Tryggt, snabbt och marknadsmässiga priser. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-18 Rafi M svarar JOHAN A
    TACK JOHAN O VÄLKOMMEN ÅTER
  • ARSEN T skrev om RF Bilservice
    Supernojd mycket bra . Klockrent bemötande
    Bra priser allting gick smidigt . Lämnar gärna in bilen igen om någåt ska lagas eller servas
    👍👍👌👌 Läs mer
    2017-12-15 Rafi M svarar ARSEN T
    TACK ARSEN O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JOHN B skrev om RF Bilservice
    Snabb hjälp, bra service och utmärkt bemötande och bilen noga tvättad, jättebra! Läs mer
    2017-12-15 Rafi M svarar JOHN B
    TACK JOHN O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JESSICA V skrev om RF Bilservice
    Snabb, effektiv och fick dessutom bilen tvättad både invändigt och utvändigt utan extra kostnad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-12-15 Rafi M svarar JESSICA V
    TACK JESSCA O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Lasse N
    Lasse N skrev om RF Bilservice
    Jag ville ha en dragkrok monterad på min Skoda. Inte nog med att RF bilservice gjorde detta nästan 1000 kr billigare än näst billigaste offertförfrågan, de bytte även tre trasiga baklampor och släckte en felvisande varningslampa utan någon extra kostnad för mig. Skodas märkesverstad ville ha 900 kr bara för att släcka ned varningslampan. Jag är supernöjd med både arbetet och bemötandet.
    Lasse Läs mer
    2017-12-11 Rafi M svarar Lasse N
    TACK LASSE O VÄLKOMMEN ÅTER
  • MAGNUS N skrev om RF Bilservice
    De gjorde det lilla extra tex skjutsade mig vid lämning av bilen och det med ett leende på läpparna. Allt funkade perfekt. Läs mer
    2017-12-05 Rafi M svarar MAGNUS N
    TACK MAGNUS O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JUHA M skrev om RF Bilservice
    Motorservice. Jag är jättenöjd. Läs mer
    2017-12-05 Rafi M svarar JUHA M
    TACK JUHA O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Tommy M skrev om RF Bilservice
    Byte av kamrem till ett fördelaktigt pris. Fick dessutom bilen rekondad på köpet vilket var en positiv överraskning. Läs mer
    2017-12-05 Rafi M svarar Tommy M
    TACK TOMMY O VÄLKOMMEN ÅTER
  • ANDERS Ö skrev om RF Bilservice
    4-årsservice. Tvåtusen kronor billigare än märkesverkstaden och man får tillbaka bilen rengjord utvändigt och invändigt. Dessutom gjorde de hjulskifte utan extra kostnad. Svårt att säga något om själva servicen, men bemötandet var suveränt. Läs mer
    2017-12-05 Rafi M svarar ANDERS Ö
    TACK ANDERS O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JOHN K skrev om RF Bilservice
    Jag fick hjälp med att byta bladfjädrar på min transportbil. Det hela gick snabbt och blev precis som jag tänkt mig. En glad bonus var att bilen var nytvättad och fin när jag hämtade den. ( den var väldigt smutsig när jag lämnade in den) Bra bemötande hela vägen. As Arnold says" aill be back"😄 Läs mer
    2017-12-05 Rafi M svarar JOHN K
    TACK JOHN O VÄLKOMMEN ÅTER
  • MARTIN A skrev om RF Bilservice
    Mycket bra bemötande. Arbete bytte bromsar runtom på bilen mycket nöjd med utfört arbete och väldigt nöjd med servicen på RF bilservice. Läs mer
  • CHRISTER S skrev om RF Bilservice
    Väldigt bra bemötande. Bilen in på service och kamremsbyte inom två dagar efter acceptans av offert. Bilen inlämnad fredag klar lördag. Tvättat ut- och invändigt. Läs mer
    2017-10-23 Rafi M svarar CHRISTER S
    2017-10-23 Rafi M svarar ULF E
    TACK ULF O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Amir D
    Amir D skrev om RF Bilservice
    Lämnade in min bil med byte av länkarmslagringar, bromsar och bromsbelägg, oljegivare och motortemperaturgivare och kunde hämta den redan inom 24 timmar. Jag fick även bilen besiktigad innan jag hämtade ut till ordinarie kostnad som en del av deras service. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-10-20 Rafi M svarar Amir D
    Lätt att boka. Bra service. Väldigt nöjd. Läs mer
    2017-10-16 Rafi M svarar Maria E
    TCK MARIA O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JESSICA D skrev om RF Bilservice
    Superservice, jättebra pris och trevlig personal!! Läs mer
    2017-10-12 Rafi M svarar JESSICA D
    TACK JESSICA O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Anders P skrev om RF Bilservice
    Riktigt trevlig personal. Bra priser. Och en trevlig överraskning. Nämligen ren bil utan kostnnad.
    Kan inte bli bättre Läs mer
    2017-10-10 Rafi M svarar Anders P
    TACK ANDERS O VÄLKOMMEN ÅTER
  • JESPER D skrev om RF Bilservice
    Trevligt mottagande, bra pris och väl utfört arbete. Dessutom en gratis tvätt av bilen. Mycket nöjd! Läs mer
    2017-10-10 Rafi M svarar JESPER D
    TACK JESPER O VÄLKOMMEN ÅTER
  • MATTIAS P skrev om RF Bilservice
    RF Bilservice hjälpte mig att byta kamrem och jag är jättenöjd. Lämnade bilen på morgonen och hämtade den samma dag efter jobbet. De tvättade och städade även den. Mycket bra bemötande! Kan varmt rekommendera RF Bilservice! Läs mer
    2017-10-10 Rafi M svarar MATTIAS P
    TACK MATTIAS O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Lennart g skrev om RF Bilservice
    Ärlig och profesionell reparation av AC. Blev flera tusen kr billigare än vad annan verkstad offererat. Läs mer
    2017-10-05 Rafi M svarar Lennart g
    TACK LENNART O VÄLKOMMEN ÅTER
  • peter i skrev om RF Bilservice
    Trevligt bemötande.
    Mycket väl utförd rekond. Läs mer
    2017-10-03 Rafi M svarar peter i
    TACK PETER O VÄLKOMMEN ÅTER
  • TOMAS M skrev om RF Bilservice
    Riktigt riktigt bra Verkstad, snabb service och bra priser. Lämnar alltid in våra bilar där. Läs mer
    2017-09-23 Rafi M svarar TOMAS M
    TACK TOMAS O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Volker M
    Volker M skrev om RF Bilservice
    Jag är helt nöjd med både bilens service och den personliga servicen. Fick tom låna bil utan att betala mer än för bensinen. Läs mer
    2017-09-22 Rafi M svarar Volker M
    TACK VOLKER O VÄLKOMMEN ÅTER
  • MILLE S skrev om RF Bilservice
    Riktigt trevlig personal. Bra priser.och trevlig överraskning . Nämligen ren bil utan kostnad.
    Kan inte bli bättre 👌 Läs mer
    2017-09-21 Rafi M svarar MILLE S
    TACK MILLE O VÄLKOMMEN ÅTER
  • WILIAM I skrev om RF Bilservice
    Utmärkt bemötande .Professionell och snabb utfört arbete jag kommer anlita denna verkstad när jag ska serva min bil Läs mer
    2017-09-21 Rafi M svarar WILIAM I
    TACK WILIAM O VÄLKOMMEN ÅTER
  • Jesus A skrev om RF Bilservice
    Utmärkt bemötande. Professionell och snabb service. Läs mer
    2017-09-21 Rafi M svarar Jesus A
    TACK JESUS O VÄLKOMMEN ÅTER
  • björn j skrev om RF Bilservice
    Klart över förväntningarna. Bra kommunikation med ägaren. Jättenöjd med resultatet Läs mer
    2017-09-20 Rafi M svarar björn j
    Tack Björn o välkommen åter