Ricond

Fågelsångsvägen 7B, 186 42 Vallentuna — Visa karta

Din försäljare av begagnade bilar i Vallentuna.

Vi har ett stort utbud av begagnade bilar med lågt miltal och full dokumentation redo för leverans i vår anläggning i Vallentuna. De flesta av våra bilar är inbytesbilar vi köper in från nybilsåterförsäljare. Vi går igenom varje bil och tar fullt ansvar för de bilar vi säljer.

Självklart kan du byta in din tidigare bil hos oss och vi hjälper dig gärna med allt vad gäller avbetalning, leasing och försäkring. Vi lämnar också alltid garanti på våra bilar, fråga oss om just dina villkor! Dessutom kan vi montera extrautrustning såsom dragkrok, motorvärmare eller extraljus på din nya bil.

Välkommen!
Mån-Tor: 10:00-19:00
Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 7 kunder tycker om Ricond

• Nilsson T
    Nilsson T skrev om Ricond
    Mycket bra bilfirma. Vänliga och trevliga och fräscha bilar.
  • Olov T
    Olov T skrev om Ricond
    Ricins vill nog göra sitt bästa för att jag ska bli nöjd
  • Stig A
    Stig A skrev om Ricond
    Mycket bra bemötande och fin service. Är väldigt nöjd med hela affären.
  • Anna J
    Anna J skrev om Ricond
    Har bara haft problem med bilen sen jag köpte den hos Ricond. Nya vinterdäck med pyspunka, varningslampor som lyser, problem med EPS:en
  • Harem A
    Harem A skrev om Ricond
    Bra bemötandet mycket god service samt bra helhet
  • Ivan Å
    Ivan Å skrev om Ricond
    Väldigt bra bemötande.
    Jag byter bil rätt ofta och hamnar därför också på en hel del olika bilfirmor.
    Jag uppfattar denna som ärlig och seriös. Fick bra bemötande rakt igenom. Saker som var fel eller trasiga på bilarna jag tittade på sopades inte under mattan utan behandlades på ett bra sätt.
    Det känns att de som jobbar där gillar bilar och inte bara pengar.
  • Putte C
    Putte C skrev om Ricond
    Mkt trevlig och seriös firma. Har aldrig varit hos någon annan begagnat bilhandlare som har varit lika seriös och trevlig!

Fågelsångsvägen 7B, 186 42 Vallentuna