Ristorante IL Molo

Ristorante IL Molo

Ring 073-960 22 26 ilmolo.se
4.2

Här hos Ristorante Il Molo i Gallerian hittar du en italiensk restaurang med ett stort utbud av maträtter och småplock. Vi erbjuder allt från antipasti till á la carte eller veckans lunch och serverar traditionella rätter som bruschetta, carpaccio, risotto och massvis av olika sorters pizzor inspirerade av det italienska köket....

94 omdömen om Ristorante IL Molo

Yvonne H
Skrev om Ristorante IL Molo

Mottagandet vid vårt besök var föredömligt. Den ansvariga personalen serviceminded och uppmärksam. Mycket. mycket nöjd med den delen. Tyvärr var den pasta som jag beställde bland de sämsta Pasta Vongole jag fått serverad. Inga körsbärstomater, ingen persilja men det kompenserades uppenbarligen av olja och chili. Jag varken orkade eller ville klaga eftersom vi hade minderåriga barnbarn med oss, och upplevelsen skulle vara positiv.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Jenny O
Skrev om Ristorante IL Molo

Mysigt ställe med bra pasta. Servicen var inte tipp topp.

Fredrik R
Skrev om Ristorante IL Molo

Mycket god mat. Åt pizza som var förstklassig och även pastan var bra. Trevlig personal.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Susanne L
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevlig och mycket gott! Mysig inredning och snabb service.

Johanna E
Skrev om Ristorante IL Molo

Mysig miljö, utmärkt service och supergod och vällagad mat

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Cati K
Skrev om Ristorante IL Molo

Maten är alltid bra men servicen är inte topp. Man känner sig inte sedd av personalen och de upplevs stressade. Det förstör den annars trevliga upplevelsen på denna restaurang.

Karin W
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevlig och uppmärksam personal. Vi fick hjälp att lösa ett privat problem - lätt och smidigt fick vi byta bord. Maten god, vinet utmärkt och jag gillar stämningen av både lugn restaurang eller att kunna sätta sig och titta på folkhavet i gallerian.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Andreas B
Skrev om Ristorante IL Molo

Usel och ointresserad service. Vinet till huvudrätten glömdes bort, personalen var mer intresserad av att stå och prata med varandra vid bardisken än att ta hand om gästerna. Kocken fick komma ut och säga till servitriserna att de måste bära ut maten som stod klar på disken, efter att han plingat flera gånger men ingen servitris reagerat.

Rebecca P
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevlig servis. Mycket folk på lunchen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Kristina R
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevlig personal och god pizza

Mikael S
Skrev om Ristorante IL Molo

God mat, vänligt bemötande men väldigt högljutt då det var i princip fullsatt vid lunchtid.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Fredrik H
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevlig miljö och personal, god mat men portionerna är ibland i minsta laget.

Catarina W
Skrev om Ristorante IL Molo

Bokade bord via nätet efter att ha läst menyn Kommer till restaurangen och Restaurangchefen upplyser mig om att man bara servera pizza ...efter klockan 14 Nej sa jag så står det inte på nätet. Det gäller från och med idag och jag har glömt att lägga till det på hemsidan säger chefen Vi ville inte ha pizza så vi gick ... Chefen hann nämna att om vi äter pizza så kan hon bjuda på kaffe och dessert ... Tyvärr funkade inte det på oss! Väldigt besviken men vi hittade en annan mysig Italiensk restaurang 🤗

Henrik L
Skrev om Ristorante IL Molo

Dyr mat för ganska tråkig mat.

Anders S
Skrev om Ristorante IL Molo

Var där på lunch. Maten var som alltid bra. Däremot var det svårt att få kontakt med personalen och tyvärr misslyckades man med att servera kaffe med mjölk, det blev mjölk med kaffe (och därför kallt dessutom...).

Carolina B
Skrev om Ristorante IL Molo

Servitris är inte närvarande, ingen kommer och frågar om maten är bra

Linda O
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevligt! Dock vädigt högljutt, ingen bra ide för lunch med flera personer

Anna P
Skrev om Ristorante IL Molo

Saknar er goda ceasarsallad. Testade en annan sallad med den var inte i närheten så bra som ceasarsalladen som ni haft.

Maria M
Skrev om Ristorante IL Molo

Bra service och god mat! Trevlig lokal.

Eva J
Skrev om Ristorante IL Molo

Helt ok mat Lite nonchalant personal

Bitte L
Skrev om Ristorante IL Molo

Mysig restaurang, god mat och trevligt bemötande. Perfekt före en fin operakväll.

Gunilla D
Skrev om Ristorante IL Molo

Riktigt fin pasta och pizza. Vällagat, smakrikt, snyggt. Snabb, trevlig och proffsig service. För hög musik och en ljudmiljö som inte passar dem med känslig hörsel.

Kristina E
Skrev om Ristorante IL Molo

Trevlig och engagerad personal! Maten var utmärkt och miljön lugn. Kommer definitivt tillbaka!

Alexander C
Skrev om Ristorante IL Molo

Maten var jättegod och personalen var trevliga.

Inger B
Skrev om Ristorante IL Molo

torskrygg och pasta god mat, trevlig personal

Emma U
Skrev om Ristorante IL Molo

Maten var god men jag blev matförgiftad och dålig i ca ett dygn efter besöket.

Tobias Ö
Skrev om Ristorante IL Molo

En varm och trevlig italienare i Gallerian, Hamngatan. Trevlig personal, bra meny som passar par såväl som familjer med barn. Vällagade och lagom tilltagna rätter med bra dryckesmeny

Joachim H
Skrev om Ristorante IL Molo

Snabb trevlig service och utmärkt mat.

Markus R
Skrev om Ristorante IL Molo

Torskrygg som jag åt var supergod o har varit tidigare hos er o ätit pizza med mozarella oxå gott. Bra bemötande toppen helt enkelt

MARIO V
Skrev om Ristorante IL Molo

Tasty food for a correct price. Very friendly staff.

Christina K
Skrev om Ristorante IL Molo

Vi var 6st som åt lunch, vi var väldigt nöjda med både mat och servicen. Har varit här förut och varit jättenöjd. Återkommer gärna.

Annika H
Skrev om Ristorante IL Molo

Alltid bra mat och så. Men som alltid tar det lite för lång tid innan man får maten. Vilket gör att lunchen blir stressig när man bara få ha bordet in 70 min och man får maten 20 min efter man har beställt.

Stefan B
Skrev om Ristorante IL Molo

Dessvärre fick vi veta 30 minuter innan vi hade bord (18:45 en måndag) att köket stänger 19 och restaurangen 20. Trevlig personal och de gjorde vad de kunde, men lite snopet, men ni kanske borde se över ert bokningssystem så man får rätt info. I bokningsbekräftelsen stod inget och borde skulle vi haft till 20:30. Då vi var 10 stycken var det lite för sent att rodda om, men det fixade sig till slut ändå med som sagt personal som ställde upp hos er.

Michael D
Skrev om Ristorante IL Molo

I am having lunch at Il Molo few time a month and it is always delicious. Great quality and taste.

Mattias H
Skrev om Ristorante IL Molo

Salladen som mina kollegor åt var alldeles för stark, annars bra mat. Dålig akustik.

Piren Resturang och Bar gillar detta
Cecilia B
Skrev om Ristorante IL Molo

Mysigt, god mat och bra service

Piren Resturang och Bar och Ristorante IL Molo gillar detta
Cecilia Catarina K
Skrev om Ristorante IL Molo

Middag i trevlig miljö, alltid god mat och bra service

Piren Resturang och Bar och Ristorante IL Molo gillar detta
Cecilia Å
Skrev om Ristorante IL Molo

Lunch med bästa kollegorna på bästa restaurangen i Gallerian! Alltid superkvalitet på maten, känns som den är lagad med kärlek. Bra och uppmärksam bordsservice och gott kaffe på maten som självklart ingår. Verkligen mycket för pengarna på denna fina italienare!

Pauline Z
Skrev om Ristorante IL Molo

God mat, trevlig personal, mysig atmosfär. Passar både för business-lunch och privat lunch. Något bullrig miljö.

Gabriella K
Skrev om Ristorante IL Molo

'+ god mat '- hög ljudnivå '- tog lång tid med både servering och betalning

Dipesh M
Skrev om Ristorante IL Molo

Service was good. I ordered Vegan Pizza everytime and taste is different everytime. So it is good they can get consistent taste

Matilda U
Skrev om Ristorante IL Molo

Vi åt middag och var mycket nöjda. God mat, vacker miljö och kunnig och trevlig personal!

Johanna H
Skrev om Ristorante IL Molo

Beställde löjromspizzan och en pastarätt. Bra service och bemötande, gott vin och kaffe. Maten däremot var bedrövlig. Pizzan smakade laxpudding, kände ensdast smaken av fett och potatis. Värst var själva pizzadegen, täckt i något märkligt fröaktigt mjöl med konstig bismak. Så oaptitligt att jag inte åt mig mätt. Pastan kändes lite snål med sås men genrerös med spagettin, nästan godkänt.

Eva A
Skrev om Ristorante IL Molo

Hej! Vi ett sällskap på sex personer var mycket nöjda. Vi hade beställt bord och blev glatt överraskade av ett runt bord som gjorde det lättare att prata med varandra. Il Molo känns trivsamt och den något dämpade belysningen var behaglig. Caesarsalladen var toppengod, likaså Tagliatellepastan och tonfisken. Med andra ord: Vi var mycket nöjda

Maria H
Skrev om Ristorante IL Molo

Jag brukar äta lunch här, och den är fantastiskt bra varje gång. Igår skulle vi äta middag i stället. Enligt Google skulle det vara öppet till kl. 20. Det stämde inte, men trots att vi inte var redo att beställa förrän 17.30 och de skulle stänga 18 fick vi självklart sitta kvar och äta så länge vi ville. Alltid bra service och oerhört god mat.

Anna S
Skrev om Ristorante IL Molo

Kort väntetid till att komma till bordet, men lång väntetid till att få maten. Servitörerna var inte så uppmärksamma och det tog lång tid innan de tog vår beställning. När vi varit på Il Molo tidigare så har vi fått bröd strax efter/ i samband med dryckerna men när vi sa till om bröd (när vi inte fått nåt) så sa de att det skulle komma i samband med maten. De var inte speciellt trevliga när de sa detta. Då det inte varit så tidigare så kunde vi ju inte veta det och det var inget trevligt bemötande vi fick ang. det. Maten var dock supergod som vanligt.

Björn L
Skrev om Ristorante IL Molo

Bra och enkel bokning. Överraskande god mat och mycket trevligt bemötande till vettiga priser

Cristina C
Skrev om Ristorante IL Molo

Väldigt trevlig bemötande och god mat.

Erik G
Skrev om Ristorante IL Molo

Vi var sex personer som åt lunch. Bra servering och god mat. Lite bullrig lokal.

Clara  H
Skrev om Ristorante IL Molo

Vi är mycket nöjda både med mat och dryck på Ristorante Il Molo. Jag åt en frutto di mare som var mycket god. Min man åt en Vesuvio som han också var mycket nöjd med och våra vänner åt en pizza med Ruccola, vet inte vilken? Samt litet småplock med mycket bröd och var det parmaskinka? Dom var hur som helst också väldigt nöjda. Vi är nöjda med vårt bord också som trots det centrala läget (vi skulle till operan), ändå var ett trevligt borde med soffa där man inte stördes av ljud. Jag glömde säga att jag fick en utmärkt rekommendation...