RM Automobility

3.4

17 omdömen om RM Automobility

Isak L
Escribió sobre RM Automobility

Köpte en bil i början på mars och efter två månader gick den sönder och efter kontakt med RM Automobility så tog de på sig allt

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Emil joakim N
Escribió sobre RM Automobility

Har inget annat än goda saker o säga om denna firma. Sköter alltid sina affärer exceptionellt och väldigt proffsigt. Väldigt service inriktad. Ett stort plus grabbar! Rekommenderar starkt!! Kommer absolut göra fler affärer med er i framtiden.

Tom fredrik W
Escribió sobre RM Automobility

Ja har inget annat att säga en att både gustaf och han som äger företaget är riktigt bra . Ja fick problem med 2 saker omg . Dom står för det utan minsta lilla tjafs . Behandla dom väl så behandlar dom dig lika :) fick även in i kontraket att dom står för byte av kamremen inom 1 år . Trevliga människor som kan bilar samt står för en fin service . Rekommenderar dom starkt . Man döljer varken skavanker. Stenskott osv med tillfälligt polermedel som 80% av dom andra gör . Bara massa pluss åt er grabbar 👍 Tyvärr så är...

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

Jon robert R
Escribió sobre RM Automobility

Pluss för bra och trevlig kontakt vid affären och snabb leverans av bilen, allt gjordes på distans. Minus: stog i annons att bilen skulle besiktas före leverans men den kördes upp till Västerbotten med körförbud (två år sedan senaste besiktningen) och det fanns inte en droppe motorolja på stickan. Besiktade bilen själv som inte gick igenom men vanligt slitage så jag låter det bero, även om dom sannerligen förtjänar att få bekosta kalaset men då jag lackade ur och vräkte ur mig några stygga ord så får det vara jämt upp!

Per joakim E
Escribió sobre RM Automobility

Super smidig affär, bytte in min Volvo v90 mot en Audi a6. Jag och frugan är super nöjda. Gustav ska ha en stor eloge för sitt professionella arbete.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Eva kristin Ö
Escribió sobre RM Automobility

Köpte våran V90 här, väldigt enkelt och vi är super nöjd med den.

Charlie R

Super nöjd med min bmw som jag köpte för ca 4 månader sedan

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Jan henrik mattias M
Escribió sobre RM Automobility

Riktigt snabb och smidig affär av en Dodge B250 van 1989 jag hade till salu och som RM Automobility ville köpa. Firas har ett trevligt och seriöst bemötande och affären gjordes enkelt upp via messenger. Några dagar senare hämtade en av hans chaufförer bilen. / Mattias Messner, Kiruna

Jacob H
Escribió sobre RM Automobility

Vet knappt var jag skall börja, men UNDVIK detta företag. Köpte en bil av dem som läckte bensin när man tankat fullt. Vänliga till en början innan försäljning, men allt mer otrevliga när man påtalade fordonets brister. Företaget hänvisar till att man har haft möjlighet att titta på fordonet (i deras illa upplysta lokal) och således skulle hittat bristerna innan försäljning. Har anmält dem till ARN och hoppas på ersättning. Undvik, Undvik, UNDVIK!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1331 omdömen 4.6 av 1331 omdömen

Mycket trevlig försäljare. Jag köpte en begagnad Peugeot 206. Inklusive 4 vinterdäck som jag ännu inte fått. Bilen och däcken är betalda. B

Rossana Maria M
Escribió sobre RM Automobility

Varning!! Mentalt ansträngande att beskriva deras inkompetens och brist av professionalitet. Köpte en Renault Megane, i priset ingick en Xtra garanti hos Auto Concept plus 14 dagar bilförsäkring hos ICA. RM Automobility glömde ställa på bilen hos Transportstyrelsen, registrera ägarbyte och aktivera bilförsäkringen!! Om inte jag hade kontaktat själv Transportstyrelsen för att försäkra mig att dokumentationen för ägarbyten hade kommit in hade jag kört ovetande. Efter två dagar signalerar bilen defekt på START/STOP-systemet....

Jonny D
Escribió sobre RM Automobility

Köpte en Xc70 som skulle vara i toppskick, märkte första stora problemet på bilen kvällen efter jag köpt den, stort olje läckage. Det slutar inte där, stora el fel på bilen också och säljaren samt ägaren vägrar hjälpa

Anna-Karin E
Escribió sobre RM Automobility

Det var lättsamt och trevligt till en början, men vår bilaffär slutade med en polisanmälan gentemot företaget pga flera anledningar men framförallt att säljaren skrivit på avtalet med ett fejknamn. Varning!!

Amanda H
Escribió sobre RM Automobility

Införskaffa min första bil genom RM Automobility och dom var väldigt trevliga och hjälpsamma genom allt, fick bilen levererad hem till mig och den var allt jag hoppades på. Tack RM Automobility!

Anders Ö
Escribió sobre RM Automobility

Blev väl omhändertagen och informerad om den bilen jag var intresserad av och svarade på samtliga frågor väl påläst bilförsäljare.Alfred Mvh Anders

Patric H
Escribió sobre RM Automobility

Spanade in en BMW m135 på blocket och tog genast kontakt med Rm Automobility och kom i kontakt med Alfred och fick bra kundbemötande direkt vilket gjorde att jag bytte in min dåvarande bil mot BMW och en riktigt smidig kille att ha och göra med. Rekommenderar starkt😀👍🏻

Jimmy Robert S
Escribió sobre Rm Automobility AB

Oseriösa lovar guld och gröna skogar tills du skrivit på . Runt hörnet garantier varning

Simon Philip A
Escribió sobre RM Automobility

Finner inga ord om detta faktist