Safa Fordoncenter KB

Läs vad 4 kunder tycker om Safa Fordoncenter KB

• DHEYAA H

2020-08-24

DHEYAA H skrev om Safa Fordoncenter KB
    Jag litar på dem som en av de bästa bilhandlare . Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 295 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Gjort alla mina bilköp hittills hos dom och kan varmt rekommendera Dom, otroligt bra service och kundbemötande tack Daniel och co."
  • 2019-09-20

Anisur R skrev om Safa Fordoncenter KB
    Safa fordoncenter KB är bluff företag som ligger inne på Mekonomen bilverkstads anläggning i Sätra. Mekonomen bil verkstad personal är inblandad med i den bluff företag. Mindre en månad köpt bil , Första dagen var fel fri bil, andra dagen började lysa avgassystem varning lampa, efter en vecka började läcka svart olja och rosa färg vatten . Jag vände till dem . Mekonomen biltekniker fixade varning lampa och oljeläckage och förklarade rosa vatten är från luftkonditionering. Den 16/9 gjorde jag bil undersökning hos okq8 bilverstad Danderyd . det visades vatten pump trasig och mycket fel på bilen. Kontaktade men ej svar .Köper aldrig bil här. Mekonomen personal sa första dagen jag har köpt bra och felfri bil .De är bakom för Safa fordon, Ägare och biltekniker både är från samma land. Läs mer
  • 2018-11-28

Mesut T skrev om Safa Fordoncenter KB
    VARNING FÖR DETTA BLUFF FÖRETAG. KÖPER DU BIL HÄR SÅ ÄR DU GARANTERAD BLÅST. JAG KÖPTE EN X5A SOM VAR BENISINARE OCH PÅ MÄTAREN STOG DET DIESEL PÅ. DIREKT EFTER JAG KOMMER HEM LYSER MOTORLAMPAN. KNAKAR I FRAMVAGNEN. FEL PÅ KAMERASYSTEM. REPARSTIONSKOSTNAD GICK PÅ 30TUSEN KR FÖR ATT DEN HADE SÅ MYCKET FEL. DOM FINNS ÄVEN PÅ SVARTA LISTAN FRÅN AFTONBLADET. VILKET JAG MÄRKTE EFTER KÖPET TYVÄRR Läs mer
  • Reco tipsar!
    Fordonsbolaget
    4.8 / 5 i betyg — 583 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service"
  • Magnus

2018-04-09

Magnus skrev om Safa Fordoncenter KB
    Varning för detta företag! Köp aldrig bil här, de går tyvärr inte att lita på! Har själv gått i fällan! :( Fick tyvärr ett dåligt intryck redan när jag var där och tittade på bil, men ville ändå ge dem en chans vilket jag fick ångra djupt! Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Safa Fordoncenter KB:

Thomas G Thomas G tycker:
“Tycker att allting fungerade e...” Läs mer
Tullinge Bil (566m)
STHLM BIL (917m)