Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Gärdet Salong Charu

Salong Charu

Brantingsgatan 35, 115 35 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Salong Charu!

Vår salong är nyrenoverad sedan augusti 2015 och är belägen på Gärdet, Östermalm. Här jobbar två frisörer med många års erfarenhet. Vi klipper både män, kvinnor och barn, utför färgning samt slingor efter önskemål. Även håruppsättningar, håltagning, Olaplexbehandling och färgning bryn och fransar kan du få hos oss.

Vi rekommenderar gärna vad som passar den enskilda kundens hårtyp och en av våra frisörer är dessutom utbildad make-up-artist.

Välkomna att boka tid - här är det du som står i fokus!

Läs vad 45 kunder tycker om Salong Charu

• Susanne B
    Susanne B skrev om Linda en del av Salong Charu
    Trevligt bemötande och proffsigt. Duktig och kul att känna att man kan prata men också att få sitta tyst.
    Linda L gillar detta
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Charu en del av Salong Charu
    Väldigt trevligt och professionellt. Kul att prata men också skönt att känna att man kan få bara sitta och vara tyst.
  • Ann F
    Ann F skrev om Linda en del av Salong Charu
    Man blir alltid väl bemött av Linda på salong Charu. Hon är social och tillmötesgående o intresserad av mig som kund.
    Hon är proffesionell och noggrann. Jag blir alltid nöjd av mina besök hos henne.
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Charu en del av Salong Charu
    Charu är fantastiskt duktig och är en av få frisörer i stan som vågar sig på att permanenta hår. Att hon dessutom är supertrevlig gör ju inte saken sämre!
    2017-09-11 Charu M svarar Elisabeth K
    Tack snälla Elisabeth du är välkommen tillbaka
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Linda en del av Salong Charu
    Min dotter Frida var mycket nöjd!
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Charu en del av Salong Charu
    Otroligt nöjd med frisören charu. Alltid trevlig och mycket proffsig med goda råd samt gör att jag alltid känner mig nöjd och glad när jag lämnat salongen. Jag har rekommenderat fler som jag känner att gå till charu och de är också så nöjda!
    2017-09-11 Charu M svarar Kristina H
    Tack kristina massor med kram
  • Anders G
    Anders G skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda är en mycket bra frisör, hon gör ett bra jobb. Fokusera på båda detaljerna och hela frisyren.
    Du känner dig i säkra händer när Linda leder saxen, och Linda är jätte trevlig att prata med, så tiden går fort.
    Kan lett rekommendera Linda!
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Linda en del av Salong Charu
    Jag blev mycket nöjd med mitt hår. Linda var en jättetrevlig tjej och enkel att prata med.
    Kan helt klart tänka mig att gå till henne igen.
    Tack!
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Charu en del av Salong Charu
    Mycket nöjd! Vänliga och proffesionella. Bra resultat precis som jag ville.
    2017-09-11 Charu M svarar Caroline N
    Tack så mycket Caroline, du är välkommen tillbaka
  • Carola H
    Carola H skrev om Linda en del av Salong Charu
    Mycket duktig ung frisör - både när det gäller klippning och färgning. Trevlig salong med vänlig personal.
  • Maja K
    Maja K skrev om Linda en del av Salong Charu
    Superduktig och noggrann. Förstod vad jag ville. Jag är väldigt nöjd.
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda är första frisören jag fastnat för och återkommit till. Jag har aldrig tidigare blivit så nöjt och känt att en frisör förstått precis hur jag velat ha de. Alltid gått från salongen och varit super nöjd. Så ledsen att jag inte längre bor kvar i Stockholm men kommer garanterat komma tillbaka om jag har vägarna förbi
  • Cristhine H
    Cristhine H skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda är kunnig och lyhörd, rekommenderas!
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda är alltid supertrevlig varje gång jag besöker henne. Hon är en jätteduktig frisör och resultatet blir alltid jättebra efter jag har varit hos Linda på Salong Charu! :) Rekommenderar henne verkligen!
  • Christina F
    Christina F skrev om Charu en del av Salong Charu
    Charu är mycket vänlig och tar sig god tid med mig. Hon är lyhörd och lyssnar till hur jag vill ha det och är även noga med att jag ska vara nöjd efteråt.
    2017-09-11 Charu M svarar Christina F
    tack snälla Christina, vi ses snart hoppas jag
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Charu en del av Salong Charu
    Professionell men ändå varm och personlig. Känns välkomnande, tryggt och bra hos Charu.
    2017-09-11 Charu M svarar Gunnar M
    tack Gunnar ,bli så glad, vi ses snart
  • Harrieth E
    Harrieth E skrev om Charu en del av Salong Charu
    Mycket trevliga, god service bra klippning.
    Men tyvärr bor jag i
    Men så fort jag är i Stockholm så kommer jag att höra av mig.
    När jag var där nu sist så hade dom semester och det måste man ju få ha.
    Gillar dem! !!❤
    2017-09-11 Charu M svarar Harrieth E
    Tack Harriet, hoppas allt är bra med dig, och vi ses snart
  • Claes G
    Claes G skrev om Linda en del av Salong Charu
    Noggrann, lyhörd, proffsig och månar om bra slutresultat och att kunden ska bli nöjd. Dessutom bra bemötande, trevlig, öppen och intresserad av kundens välmående. Fick bra råd om hur komma till rätta med en sliten hårbotten som blev bra på bara ett par veckor efter det - mycket tacksam för det, tack Linda!
  • Salla P
    Salla P skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda is really nice and skilled hairdresser. She has cut my hair and also my daughters and sons hair. She is also really good with kids.
  • Sofi C
    Sofi C skrev om Linda en del av Salong Charu
    Trevlig, öppen och varm person. Hon är proffsig och ger rekomendationer på ett bra sätt. Jag tycker alltid det är kul att gå till Linda!
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Linda en del av Salong Charu
    Bra bemötande i lugn och behaglig miljö
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Linda en del av Salong Charu
    Pigg och glad. Noggrann och precis. Känns lugnt och bra att bli klippt av Linda.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Linda en del av Salong Charu
    Bra klippning, prisvärt. Ingen försening, trevligt bemötande.
  • Ulla B
    Ulla B skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda är mycket omtänksam och noggrann, vänlig. Jag är mycket nöjd både med bemötandet och hur hon klipper mitt hår. Uppskattar mycket också att jag får massage i hårbotten.
  • Linda V
    Linda V skrev om Linda en del av Salong Charu
    Jag är väldigt nöjd med Linda
    Supertrevlig snabb noggrann
    Glad och trevlig
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Linda en del av Salong Charu
    Linda vet vad hon gör :) Jag är väldigt nöjd med resultaten och bokar tid hos Charu igen när det är dags!
  • Maria B
    Maria B skrev om Charu en del av Salong Charu
    Trevlig och lyhörd. Jag har alltid varit nöjd när jag varit hos Charu
    2017-09-11 Charu M svarar Maria B
    Tack maria vi ses snart , ha så trevligt dag
  • Maria B
    Maria B skrev om Linda en del av Salong Charu
    har endast haft henne vid ett tillgälle men tyckte hon var trevlig och duktig
  • Claes L
    Claes L skrev om Linda en del av Salong Charu
    Fantastisk.
  • Jessika J
    Jessika J skrev om Linda en del av Salong Charu
    Väldigt professionell. Ärligt bemötande.
  • Linnea H
    Linnea H skrev om Charu en del av Salong Charu
    Trots en lite sliten lokal med lite äldre utrustning, så var jag väldigt nöjd!
    Mycket trevlig personal och bra bemötande. Lyssnade verkligen på mig som kund. Jag kommer att gå dit igen och kan varmt rekommendera dem.
    2017-09-11 Charu M svarar Linnea H
    Tack Linnea hoppas allt är bra med dig
  • Priscilla L
    Priscilla L skrev om Linda en del av Salong Charu
    Är jätte nöjd , hon är mycket duktig och trevlig
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Linda en del av Salong Charu
    Jag uppfattar Linda som en mycket kunnig frisör. Hon är väldigt noggrann och omsorgsfull och resultatet blir alltid bra. Hon har många idéer och kommer med kreativa förslag. Dessutom alltid glad och rolig att prata med!
  • Lars F
    Lars F skrev om Charu en del av Salong Charu
    Hårtvätt med klippning. Fick komma snabbt efter beställning. Charu Malm bemötte mig mycket trevligt och resultatet blev mycket bra.
  • Margareta O
    Margareta O skrev om Charu en del av Salong Charu
    För en tid sedan var jag och en väninna och klippte oss hos Salong Charu. Vi var båda mycket nöjda med klippningen. Vi fick som vanligt ett mycket trevligt bemötande av Charu. Det är alltid ett nöje att klippa sig hos henne.
    Vi kan rekommendera henne varmt!
  • Ingela G
    Ingela G skrev om Charu en del av Salong Charu
    Mycket bra och hjälpsam. Ser vad dom passar mig. Trevlig.
  • Carina R
    Carina R skrev om Charu en del av Salong Charu
    Min favoritfrisörska
    Väldigt duktig och man får också en
    angenäm och givande pratstund
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Charu en del av Salong Charu
    Salong Charu har förmågan att se dina behov, lyssna på dina önskemål och sedan göra något som överträffar allt.
    Jag har färgat mitt gråa hår i många år. Jag uttryckte till Charu att jag var så less på utväxten men inte redo att vara helt gråhårig. Charu föreslår då ljusa slingor!
    Så nu syns inte någon utväxt, jag ser yngre och piggare ut och har precis lyckats få ett nytt jobb.
    Tack för det Charu!
    2017-09-11 Charu M svarar Elisabeth K
    tack snälla Elisabeth, ha en trevligt dag
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Linda en del av Salong Charu
    Jag är väldigt rädd om mitt hår och har många gånger blivit dålig bemött av olika salonger. Men denna är helt fantastisk, även om jag bara ville klippa av det slitna på topparna så va bemötandet av personalen toppen. En duktigt tjej i min ålder va det som tog emot mig och lyssnade på vad jag sa. Sen kom hon med egna rekommendationer också. Hela upplevelsen och hur hon berättade om hur jag ska ta hand om mitt hår för att hålla det så friskt som möjligt! Har aldrig varit med om en så unik upplevelse som denna! Har tidigare gått gråtande från olika salonger men denna gång gick jag med ett stort leende! Det va helt fantastiskt och jag kommer definitivt gå tillbaka :)
  • Zandra M
    Zandra M skrev om Linda en del av Salong Charu
    Jag rekommenderar verkligen Linda på salongen! Hon är väldigt duktig på det hon gör och hon lyssnar alltid på kunden. Går alltid nöjd ifrån frisören när hon klippt och färgat mig!
  • Alicia V
    Alicia V skrev om Charu en del av Salong Charu
    Jag klipper mig hos Charu sedan flera år tillbaka. Hon är mycket lyhörd för mina önskemål och har ett proffesionellt bemötande på ett roligt och informellt sätt. Charu är mycket kunnig i sitt yrkesutövande och detta ger mig stor trygghet. Det bästa med Charu är att hon skapar en oas av välbefinannde i sin salong, att hon är mycket närvarande i mötet med kunden och att hon kommer med kreativa förslag.
    2017-09-11 Charu M svarar Alicia V
    tack snälla Alicka, önskar en bra dag/ charu
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Charu en del av Salong Charu
    Trevlig stämning och duktig frisör
  • Kate I
    Kate I skrev om Charu en del av Salong Charu
    Trevligt bemötande och jag får tid snabbt
  • Rune N
    Rune N skrev om Charu en del av Salong Charu
    Jag köpte klippning och fick som vanligt ett mycket vänligt och professionellt bemötande.
    Charu gör ett mycket bra jobb och är mycket kundorienterad, flexibel och kommunikativ.
    Salong Charu lever mer än väl upp till mina förväntningar.
  • Po B
    Po B skrev om Charu en del av Salong Charu
    Åker från Täby till Gärdet, det säger väl allt.
    Rena klippet!
Linda