Salong HairTeam

Salong HairTeam

www.salonghairteam.se
4.5

Salong HairTeam erbjuder professionell hårvård till förmånliga priser. Vi har även trådning. Se vår hemsida för mer information.

16 omdömen om Salong HairTeam

Anders K
Skrev om Salong HairTeam

Jag är riktigt nöjd, blev en bra klippning, trevlig är han också. Kommer absolut att gå hit igen

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Christer L
Skrev om Salong HairTeam

Prövade stället efter att läst recensioner. Ville specifikt ha en frisyr med längre hår. Frisören lyssnade inte alls utan klippte en klassisk militärfrisyr (kort kort kort - sådan man får när man klipper sig för 50 spänn i en källare). Kommer aldrig att gå hit igen.

Lotta M
Skrev om Salong HairTeam

Så otroligt Proffsiga!! Hur de lyckas med att få till helt outstanding frisyrer på vår 2,5-åring som inte ens sitter still, ja det övergår mitt förstånd. Vi är återkommande kunder och kommer att fortsätta med det! Extra plus för att de tänker med hjärtat och är miljömedvetna i sitt val av produkter!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 295 omdömen 4.6 av 295 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Håkan
Skrev om Salong HairTeam

Tack för idag, jag är supernöjd. Ses snart igen.

Lina N
Skrev om Salong HairTeam

Tack Fatma på Salong HairTeam för en riktigt snygg och fräsch lång frisyr! Jag är supernöjd. Vilken positiv förändring med upplyftande ljusa slingor och ögonbrynsfärg. Helt rätt.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 586 omdömen 4.6 av 586 omdömen

Natalie W Natalie W
Susanne H
Skrev om Salong HairTeam

Fatma är en duktig frisörska och en fantastiskt rar person. Rekommenderar henne varmt!

lotta
Skrev om Salong HairTeam

Jag har klippt mig här i över två år och aldrig gått härifrån utan att vara helnöjd. Hon är engagerad och har massor av idéer. Kaffe bjuds det ibland på också. Trevlig bemötande och fräsht är det också. Det är prisvärt. Tack!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Catarina
Skrev om Salong HairTeam

Besökte HairTeam p.g.a. de goda rekommendationerna här på Reco. Blev dock rejält besviken: knappt ett "hej" när jag klev in, golvet fullt av hår så att man inte kunde/ville ställa ifrån sig väskan, extremt omysig lokal, ingenstans att hänga ytterkläderna, vatten i både ansikte och på kläderna vid tvättning av håret (varvid jag fick en handduk "tillslängd" mig, att torka mig på), jag var tvungen att betala innan klippningen var klar för att de ville stänga kassan samt en stark känsla av att frisörskan bara ville gå hem... Hit kommer jag tyvärr inte igen.

Jonas H
Skrev om Salong HairTeam

Jag kan verkligen rekommendera Hairteam. Fin salong och man blir alltid väl omhändertagen. Professionellt bemötande och jättenöjd med håret varje besök! 5 stjärnor av 5 möjliga!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 469 omdömen 4.9 av 469 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Kattis
Skrev om Salong HairTeam

Har varit nöjd varenda gång jag gått från Hairteam! Supertrevlig, kunnig och trevligt bemötande. Rekommenderas

Louise L
Skrev om Salong HairTeam

Har prövat trådning och är så himla nöjd. Hyfsat smärtfritt och enkelt i jämförelse med vaxning, plockning, laser och epilering. Mitt hår avtog faktiskt i hårväxt på en enda gång. Dessutom mycket billigare och naturligare än de andra metoderna. Mycket trevlig atmosfär i salongen:)

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 268 omdömen 4.8 av 268 omdömen

Linda N
Skrev om Salong HairTeam

Jag har klippt mig här ca 1 år och har alltid varit nöjd med resultatet och det glada bemötandet! Senast gjorde jag även en uppsättning inför en fest och vad snyggt det blev. Rekommenderas varmt!

Helen L
Skrev om Salong HairTeam

Har försökt hitta rätt frisör, men har aldrig lyckats på grund av mitt jobbiga hår, men frisörskan visade sig vara proffs på sitt område. Tackar!

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 311 omdömen 4.7 av 311 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
maria n
Skrev om Salong HairTeam

Jag går hit för trådning och är väldigt nöjd!! Trevlig tjej och bra jobb. Rekomenderas!

Peter E
Skrev om Salong HairTeam

Skicklig frisörska. Fräsch salong. Mer än nöjd med klippningen. Kommer fortsätta gå hit.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1043 omdömen 4.8 av 1043 omdömen

Sussie M
Skrev om Salong HairTeam

Tack för att du gjorde ett så bra jobb. Det är svårt att permanenta mitt hår men du lyckades. Kan varmt rekommendera henne på salong Hairteam på Kungsholmen. Klippningen ingick också.