Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen Salong HairTeam

Salong HairTeam

Hantverkargatan 8, 112 21 Stockholm — Visa karta

Salong HairTeam erbjuder professionell hårvård till förmånliga priser. Vi har även trådning. Se vår hemsida för mer information.
Humlegårdsgatan 14, 11446, STOCKHOLM

Frisörer nära Salong HairTeam:

Hantverkargatan 88, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria HAIR & ART! Jag är utbildad frisör och färgteknik... Läs mer ›
Jessy O:
Super nöjd! Älskade hårfärgen :)

Hantverkargatan 34, STOCKHOLM
Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi... Läs mer ›
Charlotte G:
Utmärkt bemötande, härliga tjejer som gör en fin i håret.

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Jessica B:
Hon förstod precis vad jag menade och kom med bra idéer själv!

Torsgatan 1, Stockholm
Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör Läs mer ›
Elisabeth A:
Bra engagerad frisör som gärna ger tips och ideer.

Läs vad 14 kunder tycker om Salong HairTeam

• Lotta M
    Lotta M skrev om Salong HairTeam
    Så otroligt Proffsiga!! Hur de lyckas med att få till helt outstanding frisyrer på vår 2,5-åring som inte ens sitter still, ja det övergår mitt förstånd. Vi är återkommande kunder och kommer att fortsätta med det! Extra plus för att de tänker med hjärtat och är miljömedvetna i sitt val av produkter! Läs mer
  • Håkan
    Håkan skrev om Salong HairTeam
    Tack för idag, jag är supernöjd. Ses snart igen. Läs mer
  • Lina N
    Lina N skrev om Salong HairTeam
    Tack Fatma på Salong HairTeam för en riktigt snygg och fräsch lång frisyr! Jag är supernöjd. Vilken positiv förändring med upplyftande ljusa slingor och ögonbrynsfärg. Helt rätt. Läs mer
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Salong HairTeam
    Fatma är en duktig frisörska och en fantastiskt rar person. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • lotta
    lotta skrev om Salong HairTeam
    Jag har klippt mig här i över två år och aldrig gått härifrån utan att vara helnöjd. Hon är engagerad och har massor av idéer. Kaffe bjuds det ibland på också. Trevlig bemötande och fräsht är det också. Det är prisvärt. Tack! Läs mer
  • Catarina
    Catarina skrev om Salong HairTeam
    Besökte HairTeam p.g.a. de goda rekommendationerna här på Reco. Blev dock rejält besviken: knappt ett "hej" när jag klev in, golvet fullt av hår så att man inte kunde/ville ställa ifrån sig väskan, extremt omysig lokal, ingenstans att hänga ytterkläderna, vatten i både ansikte och på kläderna vid tvättning av håret (varvid jag fick en handduk "tillslängd" mig, att torka mig på), jag var tvungen att betala innan klippningen var klar för att de ville stänga kassan samt en stark känsla av att frisörskan bara ville gå hem... Hit kommer jag tyvärr inte igen. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Salong HairTeam
    Jag kan verkligen rekommendera Hairteam. Fin salong och man blir alltid väl omhändertagen. Professionellt bemötande och jättenöjd med håret varje besök! 5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
  • Kattis
    Kattis skrev om Salong HairTeam
    Har varit nöjd varenda gång jag gått från Hairteam! Supertrevlig, kunnig och trevligt bemötande. Rekommenderas Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Salong HairTeam
    Har prövat trådning och är så himla nöjd. Hyfsat smärtfritt och enkelt i jämförelse med vaxning, plockning, laser och epilering. Mitt hår avtog faktiskt i hårväxt på en enda gång. Dessutom mycket billigare och naturligare än de andra metoderna. Mycket trevlig atmosfär i salongen:) Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Salong HairTeam
    Jag har klippt mig här ca 1 år och har alltid varit nöjd med resultatet och det glada bemötandet! Senast gjorde jag även en uppsättning inför en fest och vad snyggt det blev. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Salong HairTeam
    Har försökt hitta rätt frisör, men har aldrig lyckats på grund av mitt jobbiga hår, men frisörskan visade sig vara proffs på sitt område. Tackar! Läs mer
  • maria n
    maria n skrev om Salong HairTeam
    Jag går hit för trådning och är väldigt nöjd!! Trevlig tjej och bra jobb. Rekomenderas! Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Salong HairTeam
    Skicklig frisörska. Fräsch salong. Mer än nöjd med klippningen. Kommer fortsätta gå hit. Läs mer
  • Sussie M
    Sussie M skrev om Salong HairTeam
    Tack för att du gjorde ett så bra jobb. Det är svårt att permanenta mitt hår men du lyckades. Kan varmt rekommendera henne på salong Hairteam på Kungsholmen. Klippningen ingick också. Läs mer

Hantverkargatan 8, 112 21 Stockholm