Salong HairTeam

Hantverkargatan 8, 112 21 Stockholm — Visa karta

4.5 i betyg av av 16 omdömen
Salong HairTeam erbjuder professionell hårvård till förmånliga priser. Vi har även trådning. Se vår hemsida för mer information.

Läs vad 16 kunder tycker om Salong HairTeam

• 2020-05-29

Anders K skrev om Salong HairTeam
    Jag är riktigt nöjd, blev en bra klippning, trevlig är han också. Kommer absolut att gå hit igen Läs mer
    Oh Yes
    4.9 / 5 i betyg — 534 omdömen
    fiveYearsBadge
    "En skön och cool kille med driv i allt han gör. Dejans yrkesroll och långa erfarenhet gör han till en av Sthlm bästa frisörer. Man myser e"
    Jörgen Y
  • Christer L

2018-08-07

Christer L skrev om Salong HairTeam
    Prövade stället efter att läst recensioner. Ville specifikt ha en frisyr med längre hår. Frisören lyssnade inte alls utan klippte en klassisk militärfrisyr (kort kort kort - sådan man får när man klipper sig för 50 spänn i en källare). Kommer aldrig att gå hit igen. Läs mer
  • Lotta M

2017-05-13

Lotta M skrev om Salong HairTeam
    Så otroligt Proffsiga!! Hur de lyckas med att få till helt outstanding frisyrer på vår 2,5-åring som inte ens sitter still, ja det övergår mitt förstånd. Vi är återkommande kunder och kommer att fortsätta med det! Extra plus för att de tänker med hjärtat och är miljömedvetna i sitt val av produkter! Läs mer
    WAU Jakobsbergsplatsen
    4.8 / 5 i betyg — 771 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2015-10-08

Håkan skrev om Salong HairTeam
    Tack för idag, jag är supernöjd. Ses snart igen. Läs mer
  • 2015-09-12

Lina N skrev om Salong HairTeam
    Tack Fatma på Salong HairTeam för en riktigt snygg och fräsch lång frisyr! Jag är supernöjd. Vilken positiv förändring med upplyftande ljusa slingor och ögonbrynsfärg. Helt rätt. Läs mer
    Kameleonten
    4.4 / 5 i betyg — 386 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Brukar bli jättenöjd men provade ny frisör som inte kunde klippa lockigt hår. Frisyren är platt på huvudet och all volym sitter längst ned,"
    Kristina T
  • Susanne H

2013-08-21

Susanne H skrev om Salong HairTeam
    Fatma är en duktig frisörska och en fantastiskt rar person. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2013-06-18

lotta skrev om Salong HairTeam
    Jag har klippt mig här i över två år och aldrig gått härifrån utan att vara helnöjd. Hon är engagerad och har massor av idéer. Kaffe bjuds det ibland på också. Trevlig bemötande och fräsht är det också. Det är prisvärt. Tack! Läs mer
    Lazy Barber and Coffee
    4.8 / 5 i betyg — 243 omdömen
    Badge2020
    "Jag är en kräsen kund som näsran aldrig blir helt nöjd efter besök hos barberare trots att jag alltid går till de som är bäst beryktade. Nu"
  • 2013-05-19

Catarina skrev om Salong HairTeam
    Besökte HairTeam p.g.a. de goda rekommendationerna här på Reco. Blev dock rejält besviken: knappt ett "hej" när jag klev in, golvet fullt av hår så att man inte kunde/ville ställa ifrån sig väskan, extremt omysig lokal, ingenstans att hänga ytterkläderna, vatten i både ansikte och på kläderna vid tvättning av håret (varvid jag fick en handduk "tillslängd" mig, att torka mig på), jag var tvungen att betala innan klippningen var klar för att de ville stänga kassan samt en stark känsla av att frisörskan bara ville gå hem... Hit kommer jag tyvärr inte igen. Läs mer
  • 2013-02-19

Jonas H skrev om Salong HairTeam
    Jag kan verkligen rekommendera Hairteam. Fin salong och man blir alltid väl omhändertagen. Professionellt bemötande och jättenöjd med håret varje besök! 5 stjärnor av 5 möjliga! Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K
  • 2012-11-13

Kattis skrev om Salong HairTeam
    Har varit nöjd varenda gång jag gått från Hairteam! Supertrevlig, kunnig och trevligt bemötande. Rekommenderas Läs mer
  • 2012-03-09

Louise L skrev om Salong HairTeam
    Har prövat trådning och är så himla nöjd. Hyfsat smärtfritt och enkelt i jämförelse med vaxning, plockning, laser och epilering. Mitt hår avtog faktiskt i hårväxt på en enda gång. Dessutom mycket billigare och naturligare än de andra metoderna. Mycket trevlig atmosfär i salongen:) Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!"
  • Linda N

2012-01-09

Linda N skrev om Salong HairTeam
    Jag har klippt mig här ca 1 år och har alltid varit nöjd med resultatet och det glada bemötandet! Senast gjorde jag även en uppsättning inför en fest och vad snyggt det blev. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2011-08-26

Helen L skrev om Salong HairTeam
    Har försökt hitta rätt frisör, men har aldrig lyckats på grund av mitt jobbiga hår, men frisörskan visade sig vara proffs på sitt område. Tackar! Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 427 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2011-01-12

maria n skrev om Salong HairTeam
    Jag går hit för trådning och är väldigt nöjd!! Trevlig tjej och bra jobb. Rekomenderas! Läs mer
  • 2010-11-04

Peter E skrev om Salong HairTeam
    Skicklig frisörska. Fräsch salong. Mer än nöjd med klippningen. Kommer fortsätta gå hit. Läs mer
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L
  • 2010-10-08

Sussie M skrev om Salong HairTeam
    Tack för att du gjorde ett så bra jobb. Det är svårt att permanenta mitt hår men du lyckades. Kan varmt rekommendera henne på salong Hairteam på Kungsholmen. Klippningen ingick också. Läs mer

Bästa Frisörerna nära Salong HairTeam:

Marina K Marina K tycker:
“Very good experience! Nice an...” Läs mer
ScissorHands (453m)
Hårcenter (1.2km)
Rufs och Kalufs (1.3km)
25 Kvadrat (1.6km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte