Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Handmade

Salong Handmade

Dalagatan 68, 113 24 Stockholm — Visa karta

Salong Handmade klipper hår och vårdar din hud.
Box 6088, 17106, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Övriga företag nära Salong Handmade:

Box 6088, Solna
Dan T:

Läs vad 5 kunder tycker om Salong Handmade

• Carolin S
    Carolin S skrev om Salong Handmade
    Trevlig och kunnig personal.
    Value for money. Jag klipper och färgar håret ofta, färgar och formar brynen alltid samtidigt. Fixar lite manikyr mm.
    Jag är alltid nöjd och känner att man kan gå dit ofta för priserna är väldigt bra för det man får.

Kan verkligen rekommendera.
    Lilly C gillar detta
  • handmade h
    handmade h skrev om Salong Handmade
    Carolin S gillar detta
  • Erika O
    Erika O skrev om Salong Handmade
    AKTA!!! Jag köpte en Groupon deal, det skulle vara hårspa värt 2380:-. Det tog flera veckor och ett tiotal samtal och flera mail innan jag fick tag på dom för att boka en tid. Då fick jag ett riktigt otrevligt och nonchalant bemötande. Jag ville göra slingor i två olika nyanser men då skulle det kosta extra, nyansering efter slingning skulle också kosta extra,allt skulle kosta extra och hon sa bara att jag skulle behöva lägga lite extra pengar om det skulle bli bra. Frisören betedde sig väldigt oproffsigt och det var riktigt obekvämt att sitta i frisörstolen. Bestämde mig för att inte lägga till ytterligare pengar på behandlingen då den skulle vara värd så pass mycket ändå och pga det dåliga bemötandet. Hårspa var det INTE!!! Frisören tog dessutom en rökpaus mitt i behandlingen och jag fick sitta i schamponeringsstolen i ca 30 min utan en handduk i nacken och vänta på att färgen skulle ta. ALLT var dåligt!!!!! Jag ville toppa håret 1 cm men hon kapade minst 6cm :'( RIKTIGT BESVIKEN. GÅ INTE DIT. Det är det verkligen inte värt inte ens om det är gratis!!!!!
  • Any
    Any skrev om Salong Handmade
    Var en väldigt annorlunda klippning så i början kändes det helt fel pga att vissa partier var ojämnt klippta och slitande rak-fönande av håret är ju inte så bra heller, bättre för håret med värmeskyddskräm och plattång (därav tidigare "betyg"! som jag nu ändrar). MEN har nu vant mig och börjat få en del komplimanger och det ser ju inte så pjåkigt ut(= Fina slingor!
  • Jennifer
    Jennifer skrev om Salong Handmade
    Detta gäller frisören FRIDA

Köpte ett paket på groupon som hette: "Lyxig hårbehandling på salong Handmade i Vasastan. Inklusive färg eller slingor, klipp, och välgörande hår-spa. Värde 2 380 kr, betala 649 kr."

Väl på plats fick jag betala 400:- extra om jag ville att färgen skulle bli jämn över håret. Detta ifrågasattes eftersom det i erbjudandet lät som att det skulle ingå en färgning - Spontant bör en väl frisör vilja att kunden ska bli nöjd med en färgning? Svaret blev istället att det blivit något fel i texten från groupon. Mycket märkligt sätt att förhålla sig till sina kunder som jag trodde att man vill ha nöjda efter ett besök, inte ifrågasätta kundens frågor och låta kunden ta "smällen" om det blivit fel mellan handmade och groupon. Dessutom undrar jag var "välgörande hår-spa" blev av? Det lös med sin frånvaro.

Då håret blev missfärgat gick jag även tillbaka till frisören Frida. Dock vägrade hon att göra något åt det och var enbart otrevlig. Hon menade på att man inte kunde förvänta sig särskilt mycket av ett pris på 649 trots att värdet påstods vara 2490.

Mycket besviken på sättet att behandla en kund och har gått vidare till Groupon!

Dalagatan 68, 113 24 Stockholm