Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Salong Les Papillions

Björngårdsgatan 13, 118 52 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Salong Les Papillions

• Roza T
    Roza T skrev om Salong Les Papillions
    Jättenöjd! Jag klippte mig precis hos Warde. Hon var verkligen noggrann och tog sig tid att klippa mitt hår. Upplevde henne som väldigt kunnig och duktig! Läs mer
  • Lana D
    Lana D skrev om Salong Les Papillions
    Köpte erbjudande via Let's deal och är supernöjd efter mitt besök. Warda gör bästa slingor i Stockholm. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Salong Les Papillions
    Köpte slingning och klippning hos denna salong genom Lets Deal. Klippningen blev helt Ok, men slingningen var fruktansvärt slarvigt gjord. Även mina vänner höll med om att det såg väldigt slarvigt ut. Fick intrycket av att frisören mest ville få in snabba pengar och inte att hon ville ha nöjda kunder som återkommer. Läs mer
    2013-04-17 Emanuel K svarar Linda H
    Hej Linda!
    Kan inte se att du köpt någon deal då ditt namn inte finns med i bokningslistan. Vi vill alltid att våra kunder ska vara helt nöjda efter ett besök hos oss och är inte ute efter att dra in "snabba pengar". Är det så att du verkligen varit hos oss och är missnöjd är du välkommen in till oss igen så ska vi se till att du blir nöjd.

Hälsningar Salong Les Papillons
  • Kajsa l
    Kajsa l skrev om Salong Les Papillions
    Väldigt mysig och trevlig salong. Frisören är väldigt trevlig och bemötande och låter en inte gå ut förrän man är helt nöjd:P Samt att priserna är bra! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Torsgatan 1, 11223, STOCKHOLM