Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Rootz

Olof O:

Övriga företag nära Salong Rootz:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 4 kunder tycker om Salong Rootz

• Joakim A
    Joakim A skrev om Salong Rootz
    Bor i området och klipper mig löpande hos Mona. Nöjd varje gång!
  • F
    F skrev om Salong Rootz
    De första gångerna jag gick dit var jag nöjd med resultatet. Senaste gången föreslog Mona en askigare ton som jag var tveksam till. Jag frågade innan vi satte igång om det gick att ändra om jag inte skulle bli nöjd och det skulle inte vara några problem. Resultatet blev guldigt i botten och askigt i längderna. Dom såg grå ut i spegeln varje morgon. Så jag gick tillbaka till Mona som sa: -Först vill jag säga att jag har inte gjort något fel. Inte det första jag som kund vill höra. Sen med irriterad attityd började hon säga att någon behandling inte skulle hjälpa och bara slita på mitt hår. Det enda bra skulle vara ett hårbalsam med färg för 300 kr. Merförsäljning.. Så jag frågade om jag kunde få ett bättre pris på balsamet med tanke på omständigheterna. 10% var det bästa hon kunde göra! Hoppas det var värt att förlora en kund.
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Salong Rootz
    Supernöjd! Tig dealen via groupon.se och nu kommer jag alltid gå tillbaka till Mona.
    Jätteduktig på att få perfekt askig blond färg i mitt hår vilket har blivit fel Hos många andra frisörer tidigare.
    Tig sig tid, lyssnade och de blev perfekt:)
    /Malin
  • Madeleine
    Madeleine skrev om Salong Rootz
    Jätte nöjd med både klippningen och färgen. Jag har hittat min nya frisörska. trevligt bemötande, mysig salong och proffsigt resultat. Tack Lilly.

Vanadisvägen 20, 113 46 Stockholm