Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Salong Rootz

Vanadisvägen 20, 113 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Salong Rootz

• M A
    M A skrev om Salong Rootz
    Första gången var jag nöjd med mitt resultat men andra gången så började katastrofen.
    Jag bad om att få exakt samma färg och klippning som gången innan med detta ignorerade Mona.
    Hon la i en blekning i topparna på mitt redan skadade hår och gjorde någon form av Ombre, när jag såg resultatet var jag inte nöjd alls! Jag fick komma tillbaka och färga om och då la hon i en toning som gjorde att färgen gick att stå ut med men håret var fortfarande mycket skadat efter hennes blekning som hon för övrigt i efterhand hävdar att hon inte gjort över huvud taget(?)
    Mona rekommenderade då att jag skulle göra en keratinbehandling som jag fick betala för hos henne, jag bokade tid och betalade de 2000 som det kostade.
    Återigen så blev jag förskräckt då hon var färdig, löftet om att mina lockar inte skulle försvinna var en ren lögn håret var spikrakt men det var inte det värsta.
    Det värsta var att all den färg som hon lagt i tidigare försvann så jag var tillbaka på den skabbiga Ombren som hon gjort från början.
    När jag påtalar detta så skriver Mona att om jag vill ha färg i håret igen så får jag betala för det då "jag redan fått så mycket gratis"
    Det "gratis" som hon hänvisar till är toningen som hon la i efter att gått helt emot allt som jag bett om och gjort en Ombre på mig. Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Salong Rootz
    Bor i området och klipper mig löpande hos Mona. Nöjd varje gång! Läs mer
  • F
    F skrev om Salong Rootz
    De första gångerna jag gick dit var jag nöjd med resultatet. Senaste gången föreslog Mona en askigare ton som jag var tveksam till. Jag frågade innan vi satte igång om det gick att ändra om jag inte skulle bli nöjd och det skulle inte vara några problem. Resultatet blev guldigt i botten och askigt i längderna. Dom såg grå ut i spegeln varje morgon. Så jag gick tillbaka till Mona som sa: -Först vill jag säga att jag har inte gjort något fel. Inte det första jag som kund vill höra. Sen med irriterad attityd började hon säga att någon behandling inte skulle hjälpa och bara slita på mitt hår. Det enda bra skulle vara ett hårbalsam med färg för 300 kr. Merförsäljning.. Så jag frågade om jag kunde få ett bättre pris på balsamet med tanke på omständigheterna. 10% var det bästa hon kunde göra! Hoppas det var värt att förlora en kund. Läs mer
    M A gillar detta
  • Lisa K
    Lisa K skrev om Salong Rootz
    Supernöjd! Tig dealen via groupon.se och nu kommer jag alltid gå tillbaka till Mona.
    Jätteduktig på att få perfekt askig blond färg i mitt hår vilket har blivit fel Hos många andra frisörer tidigare.
    Tig sig tid, lyssnade och de blev perfekt:)
    /Malin Läs mer
  • Madeleine
    Madeleine skrev om Salong Rootz
    Jätte nöjd med både klippningen och färgen. Jag har hittat min nya frisörska. trevligt bemötande, mysig salong och proffsigt resultat. Tack Lilly. Läs mer

Vanadisvägen 20, 113 46 Stockholm