Salong Rootz

4.2

14 omdömen om Salong Rootz

NURJIN W
Skrev om Salong Rootz

Mona är så extremt duktig jag har aldrig varit med om ett så bra bemötande samt en sån otroligt professionalism.❣️Hon gjorde verkligen exakt som bilden jag visade henne samtidigt som hon gav tips på hur jag skulle bibehålla resultatet. Om du har möjligheten tycker jag absolut att du ska boka en tid❤️

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
JESSICA M
Skrev om Salong Rootz

Jätte fin frisör med grym balayage teknik, aldrig vart så nöjd! Rekommenderar starkt :)

Anna Fanny Alexandra H

Är så otroligt nöjd! Hade en varm ljusbrun färg och ville få håret ljusare och kallare. Hade fullt förtroende för Mona och resultatet blev helt perfekt, mycket liv och nyanser som går perfekt in i varandra. Rekommenderar verkligen! ❤️❤️

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Grazielle S
Skrev om Salong Rootz

Mona är jätteduktig. Gjorde balayage hos henne och är super nöjd

Ida K
Skrev om Salong Rootz

Efter många år av sökande har jag äntligen hittat min frisör och blivit en trogen stammis 🙏👇 Jag har gått från svart hemma-färgat hår (i 11 års tid) till blond på 1,5 år! En helt makalös resa som få frisörer ens vågar sig på. Under dessa 5 behandlingar har Mona med sin bayalage-teknik lyckats få mitt hår att se snyggt och levande ut även under resans gång. Hon har även gett mig personlig rådgivning ang produkter och hemläxa på hur jag ska ta hand om mitt hår tills nästa tillfälle, vilket har gjort att jag har kunnat behålla...

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Mona A
Skrev om Salong Rootz

Jag har aldrig vågat färga mitt hår efter alla hår misstag jag har varit med om, men Mona fick mig i chock tillstånd! Hon skapade magi med sina händer och mitt hår som va trist o dött fick en fin färg och liv i sig! Jag kommer rekommendera salong rootz åt alla jag känner! Ett återbesök blir det 💯❤️❤️❤️

Hannah H
Skrev om Salong Rootz

Alltid så härligt välkomnade, kram i dörren och hon vet exakt hur jag vill ha mitt hår! Hon gör magi

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Cissi M
Skrev om Salong Rootz

Missnöjd då jag tydligt förklarade hur jag ville håret. Hon blir sur och inte trevlig när jag säger att resultatet inte blev utefter mina önskemål. Får en värdelös rabatt som plåster på såren.

Mia H
Skrev om Salong Rootz

Otroligt duktig frisör Mona! Det märks att hon är utbildad färgtekniker.Har kommit tillbaka många år.Komner aldrig låta någon annan frisör röra mitt hår.Supernöjd varje gång med både klipp och blekning.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

M A
Skrev om Salong Rootz

Första gången var jag nöjd med mitt resultat men andra gången så började katastrofen. Jag bad om att få exakt samma färg och klippning som gången innan med detta ignorerade Mona. Hon la i en blekning i topparna på mitt redan skadade hår och gjorde någon form av Ombre, när jag såg resultatet var jag inte nöjd alls! Jag fick komma tillbaka och färga om och då la hon i en toning som gjorde att färgen gick att stå ut med men håret var fortfarande mycket skadat efter hennes blekning som hon för övrigt i efterhand hävdar att...

Joakim A
Skrev om Salong Rootz

Bor i området och klipper mig löpande hos Mona. Nöjd varje gång!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
F
Skrev om Salong Rootz

De första gångerna jag gick dit var jag nöjd med resultatet. Senaste gången föreslog Mona en askigare ton som jag var tveksam till. Jag frågade innan vi satte igång om det gick att ändra om jag inte skulle bli nöjd och det skulle inte vara några problem. Resultatet blev guldigt i botten och askigt i längderna. Dom såg grå ut i spegeln varje morgon. Så jag gick tillbaka till Mona som sa: -Först vill jag säga att jag har inte gjort något fel. Inte det första jag som kund vill höra. Sen med irriterad attityd började hon säga...

M A gillar detta
Lisa K
Skrev om Salong Rootz

Supernöjd! Tig dealen via groupon.se och nu kommer jag alltid gå tillbaka till Mona. Jätteduktig på att få perfekt askig blond färg i mitt hår vilket har blivit fel Hos många andra frisörer tidigare. Tig sig tid, lyssnade och de blev perfekt:) /Malin

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 237 omdömen 4.6 av 237 omdömen
BadgeTwoYears

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Johanna D Johanna D
Madeleine
Skrev om Salong Rootz

Jätte nöjd med både klippningen och färgen. Jag har hittat min nya frisörska. trevligt bemötande, mysig salong och proffsigt resultat. Tack Lilly.