Salong Rootz

4.1 i betyg av av 12 omdömen

Läs vad 12 kunder tycker om Salong Rootz

• 2020-06-09

JESSICA M skrev om Salong Rootz
    Jätte fin frisör med grym balayage teknik, aldrig vart så nöjd! Rekommenderar starkt :) Läs mer
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 196 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"
  • 2020-03-03

Anna Fanny Alexandra H skrev om Salong Rootz
    Är så otroligt nöjd! Hade en varm ljusbrun färg och ville få håret ljusare och kallare. Hade fullt förtroende för Mona och resultatet blev helt perfekt, mycket liv och nyanser som går perfekt in i varandra. Rekommenderar verkligen! ❤️❤️ Läs mer
  • Ida K

2019-11-12

Ida K skrev om Salong Rootz
    Efter många år av sökande har jag äntligen hittat min frisör och blivit en trogen stammis 🙏👇

Jag har gått från svart hemma-färgat hår (i 11 års tid) till blond på 1,5 år! En helt makalös resa som få frisörer ens vågar sig på. Under dessa 5 behandlingar har Mona med sin bayalage-teknik lyckats få mitt hår att se snyggt och levande ut även under resans gång. Hon har även gett mig personlig rådgivning ang produkter och hemläxa på hur jag ska ta hand om mitt hår tills nästa tillfälle, vilket har gjort att jag har kunnat behålla min längd (förutom att toppas då)
    Bilder på min hårresa går att finna på salong rootz instagram 📷

Vill du ha en frisör som är orädd, professionell, otroligt kunnig och som gillar en utmaning - då är Mona en frisör för dig! 🌸 Läs mer
    BangerHead Studio
    4.8 / 5 i betyg — 441 omdömen
    Badge2020
    "Hur ska jag sammanfatta denna kvinna, i hennes stol är jag som gladast! Hon är duktig som få, håret mår bäst och kunden är alltid i fokus. E"
  • Mona A

2019-10-01

Mona A skrev om Salong Rootz
    Jag har aldrig vågat färga mitt hår efter alla hår misstag jag har varit med om, men Mona fick mig i chock tillstånd! Hon skapade magi med sina händer och mitt hår som va trist o dött fick en fin färg och liv i sig! Jag kommer rekommendera salong rootz åt alla jag känner! Ett återbesök blir det 💯❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-08-14

Hannah H skrev om Salong Rootz
    Alltid så härligt välkomnade, kram i dörren och hon vet exakt hur jag vill ha mitt hår! Hon gör magi Läs mer
    O Frisör
    5.0 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Fredrik är helt klart bästa frisören! Proffsig, kunnig och trevlig!"
  • Cissi Sanyogita M

2019-06-01

Cissi Sanyogita M skrev om Salong Rootz
    Missnöjd då jag tydligt förklarade hur jag ville håret. Hon blir sur och inte trevlig när jag säger att resultatet inte blev utefter mina önskemål. Får en värdelös rabatt som plåster på såren. Läs mer
  • Mia H

2018-06-01

Mia H skrev om Salong Rootz
    Otroligt duktig frisör Mona! Det märks att hon är utbildad färgtekniker.Har kommit tillbaka många år.Komner aldrig låta någon annan frisör röra mitt hår.Supernöjd varje gång med både klipp och blekning. Läs mer
    ScissorHands
    4.9 / 5 i betyg — 349 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiska händer som skapar passande form på min frisyr."
  • M A

2017-01-09

M A skrev om Salong Rootz
    Första gången var jag nöjd med mitt resultat men andra gången så började katastrofen.
    Jag bad om att få exakt samma färg och klippning som gången innan med detta ignorerade Mona.
    Hon la i en blekning i topparna på mitt redan skadade hår och gjorde någon form av Ombre, när jag såg resultatet var jag inte nöjd alls! Jag fick komma tillbaka och färga om och då la hon i en toning som gjorde att färgen gick att stå ut med men håret var fortfarande mycket skadat efter hennes blekning som hon för övrigt i efterhand hävdar att hon inte gjort över huvud taget(?)
    Mona rekommenderade då att jag skulle göra en keratinbehandling som jag fick betala för hos henne, jag bokade tid och betalade de 2000 som det kostade.
    Återigen så blev jag förskräckt då hon var färdig, löftet om att mina lockar inte skulle försvinna var en ren lögn håret var spikrakt men det var inte det värsta.
    Det värsta var att all den färg som hon lagt i tidigare försvann så jag var tillbaka på den skabbiga Ombren som hon gjort från början.
    När jag påtalar detta så skriver Mona att om jag vill ha färg i håret igen så får jag betala för det då "jag redan fått så mycket gratis"
    Det "gratis" som hon hänvisar till är toningen som hon la i efter att gått helt emot allt som jag bett om och gjort en Ombre på mig. Läs mer
  • Joakim A

2015-06-14

Joakim A skrev om Salong Rootz
    Bor i området och klipper mig löpande hos Mona. Nöjd varje gång! Läs mer
    Ekman Hair
    4.9 / 5 i betyg — 672 omdömen
    Badge2019
    "Jätteproffsig, lyhörd och väldigt trevlig! :)"
    Alexandra K
  • 2013-12-28

F skrev om Salong Rootz
    De första gångerna jag gick dit var jag nöjd med resultatet. Senaste gången föreslog Mona en askigare ton som jag var tveksam till. Jag frågade innan vi satte igång om det gick att ändra om jag inte skulle bli nöjd och det skulle inte vara några problem. Resultatet blev guldigt i botten och askigt i längderna. Dom såg grå ut i spegeln varje morgon. Så jag gick tillbaka till Mona som sa: -Först vill jag säga att jag har inte gjort något fel. Inte det första jag som kund vill höra. Sen med irriterad attityd började hon säga att någon behandling inte skulle hjälpa och bara slita på mitt hår. Det enda bra skulle vara ett hårbalsam med färg för 300 kr. Merförsäljning.. Så jag frågade om jag kunde få ett bättre pris på balsamet med tanke på omständigheterna. 10% var det bästa hon kunde göra! Hoppas det var värt att förlora en kund. Läs mer
    M A gillar detta
  • Lisa K

2013-08-14

Lisa K skrev om Salong Rootz
    Supernöjd! Tig dealen via groupon.se och nu kommer jag alltid gå tillbaka till Mona.
    Jätteduktig på att få perfekt askig blond färg i mitt hår vilket har blivit fel Hos många andra frisörer tidigare.
    Tig sig tid, lyssnade och de blev perfekt:)
    /Malin Läs mer
    Cardell Hair Lounge & Cardell Barber
    4.7 / 5 i betyg — 411 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Har köpt flera olika tjänster som omfattat klippning, färgning och nyansering, behandling/inpackning. Har även köpt olika produkter som scha"
  • 2013-06-21

Madeleine skrev om Salong Rootz
    Jätte nöjd med både klippningen och färgen. Jag har hittat min nya frisörska. trevligt bemötande, mysig salong och proffsigt resultat. Tack Lilly. Läs mer

Bästa Frisörerna nära Salong Rootz:

SAHRA R SAHRA R tycker: