Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Salong Söders Höjdare

Salong Söders Höjdare

Folkungagatan 89, 116 30 Stockholm — Visa karta

Söders höjdare är en mysig salong där du kan få hjälp med allt ifrån klipp och färgning till bruduppsättningen. Vi har även två duktiga hudterapeuter som kan stå till din tjänst. Kika in på hemsidan för att se priser och produkter. Välkommen till oss
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Salong Söders Höjdare

• 2011-01-28

Kerstin F skrev om Salong Söders Höjdare
    Bra, tillmötesgående och duktiga med stor erfarenhet. Läs mer
  • 2010-12-13

Raoia A skrev om Salong Söders Höjdare
    Jasmin är en toppen frisör och hennes kunder blir alltid nöjda och kommer tillbaka! Läs mer
  • 2010-12-09

Susanne M skrev om Salong Söders Höjdare
    Bra atmosfär - bra bemötande, kunniga, positiva och trevliga medarbetare, Läs mer
  • 2010-12-09

iNGER B skrev om Salong Söders Höjdare
    Alltid trevligt komma till Helene - om jag behöver boka om/ändra tid så brukar de fixa sej - duktiga, seriösa yrkeskvinnor hela Höjdargänget - Bra stämning - gott kaffe - men framförallt DUKTIGA & INSPIRERANDE FRISÖRER! Läs mer
  • Charlotte W

2010-11-26

Charlotte W skrev om Salong Söders Höjdare
    Ingen vet som Helen hur ett svårklippt och tunt hår med självfall ska tas! Jag går därifrån med svängande lockar i precis den nyans som jag tänkt mig utan att ens ha en bild med. Läs mer
    Patric M gillar detta
  • Patric M

2010-11-24

Patric M skrev om Salong Söders Höjdare
    Från att ha studsat mellan dvs. frisörer sedan barnsben har jag äntligen lyckats hitta till denna salong.
    Sedan drygt ett år tillbaka har jag besökt salongen och min frisörska Jasmine. Härifrån kommer man alltid med ett leende på läpparna och jag har aldrig känt mig missnöjd över resultatet som blivit. På salongen blir du alltid mottagen med öppna armar av kunniga frisörer som kan hjälpa dig att få det resultat du önskar. Rekommenderar detta varmt. Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Marika D Marika D tycker:
“Första riktiga frisören jag vå...” Läs mer

Torsgatan 1, 11223, STOCKHOLM