Samsons Rör AB

Samsons Rör AB

Ring 08-522 977 00 www.samsonsror.se
1.0

I samverkan med institutionella beställare inom Stockholmsområdet erbjuda det för kunden mest gynnsamma utförandet av tekniskt avancerade rörarbeten.

5 omdömen om Samsons Rör AB

Kim Lars Viktor S
Skrev om Samsons Rör AB

ANVÄND INTE DETTA FÖRETAG! Hade bokat tid med en anställd som skulle plugga ur min gas kl 12 torsdagen den 15/12. När jag på torsdagen försöker nå honom så säger han att han har det körigt idag, och därefter slutar han att svara. Jag ber honom återkomma med en tid, då jag tagit ledigt hela dagen för detta, men får inget svar. Då ringer jag in till Samsons rör och ber de söka ansvarig rörmokare. Då meddelar han i växeln att denna röris är hemma sjuk i Covid. Jag tycker detta låter konstigt då han sagt till mig att han har...

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

MARKUS E
Skrev om Samsons Rör AB

Lallare som lämnade ett halvfärdigt jobb. Fick ta in en annan rörfirma som avslutade. Skulle trots detta fakturera fullt ut. Avråder från att anlita.

PER-ANDERS K
Skrev om Samsons Rör AB

Dyrt, för det jobb som gjorts. Kunde vara billigare.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Daniel I
Skrev om Samsons Rör AB

Vår Bostadsrättsförening anlitade Samsons Rör för en stamspolning i samtliga medlemmars lägenheter. Fastigheten är relativt ny så detta gjordes för att underhålla samt förhindra framtida problem. Under förhandligen (innan arbetet satts igång) så var vi väldigt tydliga med att vi ville ha dagliga uppdateringar på hur arbetet går eftersom Samson behöver tillgång till samtliga medlemmars lägenheter. Om någon medlem inte lämnat nycklar kommer därför inte Samson in i den lägenheten och då ville vi veta det i tid så att vi...

Karl Mattias A
Skrev om Samsons Rör AB

pajas företag som ej tar något ansvar för fel dom gjort och orsakat vatten skador håll er borta från MR samson

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.