Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Södermalm Sandbergs Frisör AB

Hornsgatan 146B, 117 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Sandbergs Frisör AB

• Therese K
    Therese K skrev om Sandbergs Frisör AB
    En frisör som ägnar sig åt utpressning och trakasserar och hotar missnöjda kunder som säger ifrån när frisören totalt struntar i önskemål. Att lämna en recension är kundens rättighet, de har ingen rätt att tvinga kunder som blivit illa behandlade att ta bort en recension för att de ska gå med på att fixa håret, det borde snarare ligga i deras intresse att gå kunden till mötes, och då kanske få ett bättre omdöme och behålla sina kunder. Jag har fortfarande inte fått några kontakt uppgifter till hennes chef, om hon ens har någon.

950kr för att få håret förstört, svidande röd hårbotten(av en toning jag inte ville ha), bli nedtryckt och totalt överkörd. Åker hem helt förtvivlad och förstörd. Frisören IGNORERADE mina önskemål om i stort sett ALLT; Hur jag ville ha mitt hår, med argumentet att jag "måste följa med i tiden, att mina val är omodernt"; Längden på håret; Färgen på slingor; Även min vilja att INTE ha oljiga produkter i håret efter klippning! (-ser enbart fett ut i mitt hår). Jag ville ha håret lite annorlunda än bara rakt, kapa till axellångt och en frisyr som en frisör på samma salong klippt något år tidigare, som jag var jättenöjd med och anledningen till att jag kom tillbaka den här gången. Hon la ingen tid på klippning utan klippte av håret rakt av och började med slingor. Jag bad om samma lätt ljusa slingor, men tvingades ta en sk. nyansering för extra kostnad, trots invändningar och trots att det ska ingå klippning+slingor upp till värde av 1500kr i kampanjen de har - väldigt missvisande marknadsföring - för nyansering är tydligen det nya och hon vägrade något annat. Slingorna blev mörkare, snarare bruna, försvinner helt i håret, märks knappt, för tydligen får jag "som 'brunett' inte ha lite ljusare slingor än så". Jag ville ha slingor som ljusar upp håret lite på sommaren (tänk solblekt). Det här är verkligen inte okej och jag vill ha mina pengar tillbaka. Jag blev hänvisad till att vända mig till chefen (men ingen info eller telefon nr.) Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

WAU