Sätra ,sä,

Murmästarvägen 35A, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Sätra ,sä,

• Peppe S
    Peppe S skrev om Sätra ,sä,
    Ett av sämsta ställen jag varit på. Knappt någon kompetens och kunskap inom området. Alla har varit pizzabagare. Erbjuder att man betala svart för att slippa skatt och garanti. Åk aldrig dit. Snälla åk ej dit med din bil. Om du inte är bilkunnig ta bilen någon annanstans. Om du är bilkunnig kommer du bli chockad! Läs mer
  • S
    S skrev om Sätra ,sä,
    Dålig service hos DIn Bil Sätra, dem blir inte klara med bilen när dem säger att den ska vara klar. Vad som normalt sätt ska ta några timmar att fixa, drar dem ut på några dagar. Jag skulle INTE rekommendera att man går dit. Välj hellre en annan bil verkstad så att ni får er bil fixade i tid. Aldrig mer Din Bil Sätra! Läs mer
  • Lina O
    Lina O skrev om Sätra ,sä,
    Den här sajten är bra. Jag är missnöjd med Din Bil Sverige AB. Din Bil Sverige AB kundservice är skit dålig. Aldrig mera Din Bil Sverige AB. Läs mer
    S gillar detta
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Sätra ,sä,
    Mycket bra service, trevlig personal och faktiskt ganska bra priser nu för tiden. Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Sätra ,sä,
    Ruskigt uselt företag! En av deras anställda rammade mig nästan när den körde in i en rondell utan hänsyn till företrädesregeln. Fick stå på bromsen och blev nästan påkörd själv bakifrån. Dåligt bemötande från företaget när man kontaktar dem med synpunkt hur de framstår. Bil reg KNN 314 Läs mer

Bästa försäljarna av begagnade bilar i Stockholm:

Fågelsångsvägen 8, 18642, Vallentuna