Sätra ,sä,

Murmästarvägen 35A, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Veddestavägen 2, 17562, JÄRFÄLLA
Riddermark Bil Järfälla
Rafal M:
Helt okej !! Vänlig bemötande !

Försäljare av begagnade bilar nära Sätra ,sä,:

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Leif L:
Då jag var tidspressad var jag helt ok med snabb affär.

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Caroline D:
Gott och professionellt bemötande, ingen "pracka på" säljstil som vi upplevt hos konkurrenterna. Vi kommer gärna tillbaka!

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Jonas Ola B:
Snabb, bekväm och trygg handel. Stort leende på läpparna efter en go affär!

Västberga Allé 50, HÄGERSTEN
Varmt välkommen till US Center, vi är köper, säljer och servar alla bilmärken me... Läs mer ›
Sara H:
Ärliga, raka, tar in inbytesbil, man får 1 års garanti, trevlig och hjälpsam personal. Bara massa positivt. Bra bilar!

Läs vad 4 kunder tycker om Sätra ,sä,

• S
    S skrev om Sätra ,sä,
    Dålig service hos DIn Bil Sätra, dem blir inte klara med bilen när dem säger att den ska vara klar. Vad som normalt sätt ska ta några timmar att fixa, drar dem ut på några dagar. Jag skulle INTE rekommendera att man går dit. Välj hellre en annan bil verkstad så att ni får er bil fixade i tid. Aldrig mer Din Bil Sätra!
  • Lina O
    Lina O skrev om Sätra ,sä,
    Den här sajten är bra. Jag är missnöjd med Din Bil Sverige AB. Din Bil Sverige AB kundservice är skit dålig. Aldrig mera Din Bil Sverige AB.
    S gillar detta
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Sätra ,sä,
    Mycket bra service, trevlig personal och faktiskt ganska bra priser nu för tiden.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Sätra ,sä,
    Ruskigt uselt företag! En av deras anställda rammade mig nästan när den körde in i en rondell utan hänsyn till företrädesregeln. Fick stå på bromsen och blev nästan påkörd själv bakifrån. Dåligt bemötande från företaget när man kontaktar dem med synpunkt hur de framstår. Bil reg KNN 314

Murmästarvägen 35A, 127 35 Skärholmen