Alla kategorier Snickare Västra Götaland Skara Seniorkraft i Skaraborg AB

Läs vad 3 kunder tycker om Seniorkraft i Skaraborg AB

• Leo A
    Leo A skrev om Seniorkraft i Skaraborg AB
    Fruktansvärt dåligt.
    betydligt högre pris på faktura än avtalat, katastrofdåligt flyttstädat. de gjorde 3 (!) försök att städa med fick ringa annan firma tillslut för att få jobbet vettigt gjort. fruktansvärt otrevlig i telefon och anklagade mig för att ha smutsat ner efter städet och därför inte besiktning gick igenom ( oavtorkade fönsterbrädor, ej rengjord ugn, smutsiga bänkskivor i kök. mm mm ) ångrar detta beslut djupt.

UNDVIK ! Läs mer
  • Malin P
    Malin P skrev om Seniorkraft i Skaraborg AB
    Lurar kunder! För att det är enda sättet för dem att få några, eftersom de inte har nåt att erbjuda...anlitade för flyttstäd, fick ett pris. Jag ställde många frågor om vad som ingick, berättade om att det var många fönster, att de var dubbla och det krävdes skruvmejsel för att kunna ta insidan. Det skulle inte vara några problem, bara vi lämnade verktyg. Önskade få en skriftlig offert, vilket han reagerade positivt på när jag frågade om. Det skulle jag få! Det kom ingen offert, men eftersom jag blivit så trevligt bemött och mitt i flyttstressen så tänkte jag att det ordnar sig ändå. Men väl på plats så dubblades helt plötsligt priset på grund av fönstren, exakt det vi diskuterat tidigare! Ägaren skriker och slänger på luren i örat. Anlita INTE. Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Seniorkraft i Skaraborg AB
    Vi bokade flyttstädning med seniorkraft. Efter att de städat klart fick de 8 mindre saker som de skulle åtgärda vilket de gjorde dagen efter så det får väl ses som ok. Däremot så blir man lurad av deras hemsida där de skriver att priset är 30kr/kvadratmeter inkl rot. Då räknar man självklart med att det är inkl moms vilket det inte är och vilket inte framgår av deras hemsida. Dessutom ingen som påtalar att momsen inte ingår när vi ringer och frågar om priset är 30kr/kvadratmeter. Uselt! Läs mer