Servicevision

Servicevision

Ring 08-509 239 61 www.servicevision.se

Servicevision Sverige AB startades i 1986. Vi hjälper privatpersoner, fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och företag med allt inom bygg, städ, bokföring, bilverkstad (Nynäshamn). Servicevision Sverige AB utför arbeten i Stor Stockholm med omnejd. Inget jobb är för litet eller stort för oss. Inget uppdrag är för litet –...

2 omdömen om Servicevision

Shifa D
Skrev om Servicevision

Trevliga personal, professionell och utför klart arbetet i samma tidsram vad de lovar. Jag är mycket nöjd kund och rekommenderar starkt!

Svar från Servicevision

Tack snälla för ditt omdöme & jättekul att ni är nöjda :) Vi uppskattade verkligen att samarbeta med er, smidigt och trevliga samt enkla dialoger.

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Karin
Skrev om Servicevision

Mycket kompetenta och noggranna .

Svar från Servicevision

Hej Karin, tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi strävar alltid efter det bästa och det är så trevligt att höra från våra kunder att de uppskattar det! I varje projekt arbetar vi tillsammans med kunden, så vi är också tacksamma för dig för god, tydlig kommunikation och trevlig bemötande! Ser fram emot vårt framtida samarbete .Det värmer oss !