Servicevision

Servicevision Sverige AB startades i 1986 . Lugn, vi hjälper dig.
Vi hjälper privatpersoner, fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och företag med allt inom bygg. Servicevision Sverige AB utför arbeten i Stor Stockholm med omnejd. Inget jobb är för litet eller stort för oss.
Inget uppdrag är för litet – inget är för stort. Service Vision erbjuder professionella byggtjänster och löpande underhåll till såväl privata fastighetsägare som kommuner och företag.
Kontakta oss:
➡️ www.servicevision.se
📧 info@servicevision.se

Läs vad 5 kunder tycker om Servicevision 2

• skrev om Servicevision
    2021-12-04
    Trevliga personal, professionell och utför klart arbetet i samma tidsram vad de lovar. Jag är mycket nöjd kund och rekommenderar starkt!
    Tack snälla för ditt omdöme & jättekul att ni är nöjda :)
    Vi uppskattade verkligen att samarbeta med er, smidigt och trevliga samt enkla dialoger.
  • Karin
    skrev om Servicevision
    2021-12-01
    Mycket kompetenta och noggranna .
    Hej Karin, tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi strävar alltid efter det bästa och det är så trevligt att höra från våra kunder att de uppskattar det! I varje projekt arbetar vi tillsammans med kunden, så vi är också tacksamma för dig för god, tydlig kommunikation och trevlig bemötande! Ser fram emot vårt framtida samarbete .Det värmer oss ! Servicevision
  • Linn S
    skrev om Servicevision
    2021-11-30
    Jag tycker samarbetet funkar alldeles utmärkt !
    Tack för förtroendet och för fina rekommendationer!

Bästa hälsningar
    Servicevision Sverige AB
  • 2020-10-07
    Renoverade kök, vardagsrum och hall med hjälp av Servicevision AB. Arbetet utfördes snyggt och smidigt på kort tid. Projektledaren fanns tillgänglig löpande för mina frågor under arbetets gång. Hantverkarna gjorde ett jättebra jobb på kort tid samtidigt som de hela tiden höll det städat. Bra bemötande genomgående alltifrån säljaren till projektledaren och hantverkarna. Slutresultatet blev såsom jag hade tänkt mig - fantastiskt! Kan tänka mig ett fortsatt samarbete när det blir dags för nästa projekt längre fram
    Tack ! Servicevision
  • 2020-05-12
    Jag anlitade Servicevision och är SÅ glad över att jag valde just dem! Och jag ska förklara varför :-)
    1. Planeringen innan avtalsskrivning var ordentlig; mycket detaljerad och noggrann. Detta i sin tur ledde till att budgeten kunde hållas och jag slapp oväntade kostnader.
    2. Helt suverän projektledare Andrej som höll ihop det hela, kom med bra förslag genom hela projektet, ringde alltid när något var oklart, skickade bilder huset och höll mig löpande uppdaterad medan jag befann mig utomlands. Kände mig aldrig orolig fastän jag inte var på plats! Det fanns inget problem som inte kunde lösas trots mina mycket höga och tidvis speciella krav. Allt detta med gott humör rakt igenom.
    3. Tid planen hölls! Det är första gången i min historia av renoveringar (har varit genom ett antal), och betydde ännu mer än jag hade trodd. Sååååå skönt att slippa flytta mellan tillfälliga boenden längre än absolut nödvändigt.
    4. Det blev snyggt! Jättesnyggt faktiskt, med två nya lyxiga badrum, varav ett med
    Tack för fina ord. Servicevision