Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Stockholm Norrmalm Shama Aesthetic Group

Shama Aesthetic Group

Birger Jarlsgatan 104P, 114 40 Stockholm — Visa karta

Shamá Aesthetic Groups mål är att ge kunden stöd för att fatta ett riktigt beslut som är genomförbart med ett mycket bra resultat. Varmt Välkommen!
Riddargatan 14, 11435, STOCKHOLM
Daniel S:
Professionella och trevliga, blir alltid väldigt bra bemött, och informerar noga hur processen kommer går till så att man känner sig trygg o...

Plastikkirurger nära Shama Aesthetic Group:

Armfeltsgatan 25, STOCKHOLM
Varmt välkomna! Läs mer ›
Isabell H:
Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Riddargatan 14, STOCKHOLM
På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, ... Läs mer ›
Daniel S:

Drottninggatan 33, STOCKHOLM
Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt... Läs mer ›
Aysel A:
Jag kände mig trygg både under operationen och 10 dagar efter operationen för all uppvaktningen Men efteråt fick jag altid olika rekomme...

Läs vad 25 kunder tycker om Shama Aesthetic Group

• shemi h
    shemi h skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag fick ett ärr på mitt ansikte efter en trafikolycka (ärret var ungefär 3 cm ), mådde jätte dåligt på grund av det och var tvungen att sminka det 24/7.. . Hittade Shama clinic på nätet, fick 5 behandlingar, resultaten var verkligen OTROLIGT! Efter fjärde-femte behandlingen ärret har helt och hållet försvunnit så att man kunde inte se ärret för att göra en sjätte behandling!
    Jag kan inte tro fortfarande att ärret på mitt ansikte finns inte längre (tack vare Shama clinic <3) Jag kan inte beskriva med ord den glädjen som Shama clinic har gett mig. Tack Shamim och Shama clinic, Ni är bäst. Kan varmt rekommendera shama clinic, de är så professionella och man kan känna sig 100% trygg med dem.
  • anna s
    anna s skrev om Shama Aesthetic Group
    Blev rekommenderad Shama Aesthetic Group. Resultatet efter flera behandlingar är över mina förväntningar. Är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera vidare. Personalen är mycket trevlig och serviceinriktad. Väl värt kostnaden.
  • johanna s
    johanna s skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag har under många år gått från klinik till klinik för att få hjälp med mina keloid ärr. Alla kliniker har nekat mig och sagt att det är omöjligt att få bort keloida ärr. Jag hade nästan gett upp hoppet om att få bort mina ärr tills jag hittade shama kliniken på google. Jag har 4 stycken keloider som under åren blivit större och större och mer och mer utåtbucklande. Jag har aldrig känt mig bekväm att ha linne på mig då dom synts för tydligt. Inte ens för min pojkvän har jag visat mina ärr.
    När jag kom till shama kliniken berättade dom för mig att keloider är otroligt svåra att behandla, men dom trodde endå att dom skulle kunna få bort dom med deras egna metod. Redan efter andra behandlingen trodde jag nästan inte att det var sant, keloiden hade sjunkit ihop till hälften. Efter bara några behandlingar syntes ärret knappt. Det går inte att beskriva hur glad jag är att jag hittade shama kliniken. Dom har gett tillbaka mitt självförtroende och nu efter 15 år kan jag äntligen bära linne och ha fina klänningar på mig. Ärren satt på axeln, på bröstet och på ryggen. Nu har jag behandlat de andra ärren jag hade och alla ser helt fantastiska ut.
    Jag kommer ihåg hur mycket jag googlade och försökte hitta ett sett att bli av med dessa hemska ärr. Jag hittade ingenting, inte ens någon som själv behandlats för ärren, bara folk som var i samma sits som mig. Nu vill jag verkligen nå ut till alla er som lider av keloida ärr och som vill bli av med dom. Nu vet jag att det finns ett sett att bli av med dom. Shama kliniken har räddat mig och jag kommer att vara dom evigt tacksam . Tack shama! Före och efterbildar kommer att finnas på deras hemsida.
    Representant för Shama gillar detta
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Shama Aesthetic Group
    Den hjälp jag fått på shama kliniken har varit fantastisk, deras arbete har betytt oerhört mycket för mig.
    Dom är så duktiga! Jag har en brännskada och besväras massor av det. Dom är måna om att resultatet ska bli så bra som möjligt vilket känns mycket tryckt. Många situationer kommer kännas lättare nu när shama snyggat till mig! Tack!
  • Ewa R
    Ewa R skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag vill ge detta företag högsta betyg. De är professionella och mycket duktiga. De har förändrat hela mitt liv. Jag är född med stort blårött födelsemärke i ansiktet och har därför haft ärr efter 8 plastikoperationer. Detta företag har lyckats ta bort dessa ärr och det blåröda som var kvar, nu behöver jag inte sminka mig längre och det känns helt fantastiskt.
  • zara h
    zara h skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag kan varmt rekommendera Shama clinic. Efter redan 4 behandlingar på mitt ärr så ser jag skillnad. Dom är otroligt trevliga och välkomnar en. De ser personen och vill göra det allra bästa så att resultatet blir så fint som möjligt. Jag är oerhört nöjd och väntar spännande på slutresultatet. För er som behöver en klinik som har ärr från olyckor, operationer eller andra orsaker så tveka inte att kontakta Shama. Dom har gett mig styrka, självförtroende och glädje. Shama metoden gör skillnad och jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan dom !
  • Fredrik Ä
    Fredrik Ä skrev om Shama Aesthetic Group
    Shamá Aesthetic Group har gett mig professionell hjälp med ärrbehandling. Personalen har varit trevlig, kompetent och jobbat engagerat för att uppnå målen. Behandlingarna har gett ett tydligt resultat och ärren syns knappt alls längre. Behandlingen är en smula kostsam men Slutresultatet är en klar förbättring. Jag kan varmt rekommendera Shamá Aesthetic Group!

F.Ä.
  • Samira B
    Samira B skrev om Shama Aesthetic Group
    Snygga sensuella läppar ville jag ha och provat en massa ställen,
    Här visste dom exakt hur jag ville ha det och hur man skulle spruta för
    att få resultatet jag var ute efter! Det har blivit jättesexigt och det bästa är att ingen
    har märkt vad jag gjort-bara att jag ser superfräsch ut. Priset är nån 100-lapp dyrare än
    andra ställen fast värt varenda krona!
  • Fanny F
    Fanny F skrev om Shama Aesthetic Group
    Provade en massa behandlingar utan resultat för att ta bort mina bristningar som jag lidit av. Jag har inte vågat vara lätt klädd-inte ens för min pojkvän!!
    Är så glad att jag kom till Shamá. Nu syns knappt bristningarna! Tog 7 behandlingar på magen och 4 på vaderna-det var en investering och värt varenda krona. Personalen är super trevliga och varma,
    speciellt Sean. Stort tack! Nu ska jag njuta av sommaren med bikini!!!!
    shani s gillar detta
  • Johan E
    Johan E skrev om Shama Aesthetic Group
    Gjorde hårtransplantation flera år sen och fick ett långt och fult ärr.
    Har inte brytt mig så mycket om själva ärret fast har känt att det varit lite jobbigt när folk ställt massa frågor hela tiden. Är jättenöjd nu. Ärret syns lite fast inget folk lägger märke till. Kunde fortsätta behandla för att ta bort ärret helt fast tycker det räcker. Rekommenderar varmt kliniken
    som har god referenser bl a Karolinska sj!
    Personalen är dessutom trevliga.
  • Malaika
    Malaika skrev om Shama Aesthetic Group
    Ett varmt och trevligt bemötande. Var glada för att svara på mina frågor och gjorde allt för att jag skulle känna mig bekväm. Kände mig trygg i deras händer. Det var ingen billig process men det är inget lätt problem. Tycker personligen att det var värt vartenda krona. Har haft hudbristningar sedan väldigt tidig ålder och det känns som "shama aesthetic group" gav mig fina, nya, lena armar. Mina bristningar var ett stort problem för mig. På sommrarna vägra jag ha kortärmade tröjor, ville inte visa mina armar för någon. När jag var i badrummet hade jag ljuset släckt för jag ville inte se mina hudbristningar. Bara jag tänker på det blir jag tårögd. Mycket av vår skönhet ligger i vår hud och jag kände inte mig vacker och hade därför inte det självförtroendet jag ville ha. Jag hade gjort en hel del research och provat olika metoder men inget resultat var bra nog. Tills jag hitta "shama". Processen är enkel och smidig, tar inte lång tid. "Shama" har förändrat mitt liv. Mitt självförtroende har höjts till skyarna och jag älskar att visa mina armar! Jag tackar dom från djupet av mitt hjärta, för den välsignelsen de har varit i mitt liv! Det ger mig stor glädje att sprida budskapet vidare. Om du har hudbristningar och vill ha väck dom, så är "shama aesthetic group" det bästa stället du kan vända dig till!! Tack än en gång!!
  • Katharina K
    Katharina K skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag har också bara haft positiv erfarenhen av Shama. Har behandlat mina ärr och dom syns knappt.Förmodligen har jag också alltid läkt bra vilket gett det goda resultatet. Har också gjort radiofrekvens behandlingar som stramade upp huden och jag ser yngre ut vilket var en fantastisk överraskning:-))). Shamas personal var hur gulliga som helst. Jag fick väl sitta med bedövningssalva i 30 min och det var lite tråkigt men längre får jag sitta och vänta på tandläkaren. Det här blir första sommaren på länge jag kan känna mig fri och njuta av vädret,bada utan att tänka på att ärren syns!!
  • Marielle D
    Marielle D skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag har inget annat än gott att säga om Shamà! Jag tog kontakt med dem eftersom jag hade stora mängder ärr efter självskadande.
    Jag fick min första tid i September 2010 och har sedan dess gjort sex stycken behandlingar (både pigment- och radiofrekvensbehandling) och det ser så mycket bättre ut nu! Visst syns ärren fortfarande lite, men inte alls i samma utsträckning som förut! Eftersom jag hade så många och omfattande ärr förstår jag att det alltid kommer att synas lite.
    Men de har verkligen gjort allt de kunnat för mig! Jag har även fått förklarat för mig att ärren kommer att synas ännu mindre om ett par månader - så jag känner mig väldigt hoppfull.

Visst har det tagit sin lilla tid, och jag kanske tänker göra ytterligare en eller två behandlingar. Men det har varit värt den tiden! Man måste tänka på att den här typen av behandlingar TAR tid. Det går inte att trolla bort, man måste helt enkelt ha tålamod.

Shamá har en oerhört varm och trevlig personal som verkligen bryr sig och som arbetar engagerat för att uppnå så bra resultat som det bara går.
    Jag är djupt tacksam för allt som de gjort för mig!
    Katharina K gillar detta
  • Christopher S
    Christopher S skrev om Shama Aesthetic Group
    Har genomgått 3 behandlingar av ett gammalt operationsärr genomförda av Shamim och kan bara säga att resultatet blev över förväntan. Har heller inget att invända mot hur jag blivit behandlad av vare sig shamim eller övrig personal, tvärtom har jag alltid bemöts på ett trevligt sätt.
  • kalle k
    kalle k skrev om Shama Aesthetic Group
    The Real Thing: Shamakliniken! De gav mig mitt liv tillbaka, äntligen känner jag mig som vanligt igen:

Jag rekommenderar med ett varmt hjärta Shamakliniken för alla de som har samma problem som jag har haft och vill nu berätta varför:

För ca 10 år sedan råkade jag ut för ett överfall och blev allvarligt misshandlad vilket gav mig förskräckliga ärr i ansikte och på armarna.

Jag genomgick ett stort antal smärtsamma rekonstruktiva operationer via sjukvården utan att lyckas återfå ett för mig acceptabelt utseende

och när kirurgerna sa att de inte kunde göra mera för mig frågade jag i min förtvivlan vad jag nu skulle göra.

De rekommenderade mig då att ta kontakt med Shamakliniken i Stockholm, som är kända för att kunna slutföra återställandet av mitt utseende på ett bra sätt.

Jag kontaktade kliniken och fick veta att jag hade goda chanser att återfå det mesta av mitt tidigare utseende.

Sagt och gjort de fick sätta igång och tänka sig, det stämde, efter ett antal behandlingar är mina ärr numera så gott som osynliga.

Kliniken har gett mig mitt liv åter, äntligen känner jag att jag är tillbaka igen. Tack snälla!! Det är rena miraklet som utförts, och jag har även sett att

andra olycksbröder och -systrar har återfått sina utseenden här.

Har Du samma problem tveka inte, gå inte en dag till och må dåligt, det finns hjälp.
  • fredrika j
    fredrika j skrev om Shama Aesthetic Group
    Rekommenderar varmt kliniken och personalens möda att hjälpa en att bli läkt både fysiskt & emotionellt.Hade ärr från självförvållad skada och nu syns dom knappt. Jag är så tacksam och lycklig, kan leva ett normalt liv utan att behöva täcka armarna.
  • Julia E
    Julia E skrev om Shama Aesthetic Group
    Personalen var oftast trevlig, men oerhört störande att de satt och snackade "skit" om andra patienter och om sina vänner i allmänhet i receptionen när jag kunde höra. Fick dessutom vänta alldeles för länge alla gånger jag var där. Hade jag en tid klockan 13 fick jag vänta tills klockan 15, inte okej.

6 behandlingar, 25 000 kronor. Resultatet är absolut inte värt pengarna. Ärren syns nästan mer nu än innan. Kändes mest som att de skyndade sig och var engagerade tills de fått pengarna, sedan verkade de inte bry sig om en alls. Är dock glad att det verkat ha fungerat bra för andra, men för min del har det här företaget bara inneburit en stor besvikelse. Jag kommer söka mig någon annanstans i framtiden.
    2012-04-04 Shamá A svarar Julia E
    Bästa Julia E

Vi beklagar att du känner att ditt mottagande samt resultat inte nått dina förväntningar. Dina synpunkter är självklart viktiga och vi är lyhörda!

Ärr måste behandlas med omsorg. Faktorer såsom läkning och omfattningen av ärren kan kräva mer arbete för att nå det optimala resultatet.

Vårt mål är att Du som klient ska vara 100% nöjd och därför
    förbättrar vi ständigt! Hör av dig vänligen till oss så kan vi försöka hjälpa dig på något sett!

Varma hälnsingar
    Shamá Aesthetic Group
  • Anna S
    Anna S skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag håller just nu på med en ärrkamoflering på Shama. Är lite inställd på att det kanske inte blir något bättre resultat men jag var bara tvungen att prova. Jag lider oerhört mkt av mina ärr så det skulle vara värt alla pengar om det blev någon förbättring. Men jag håller med, de har ett riktigt oprofssigt bemötande. Stressade och låter en vänta alldeles för länge med tanke på att det är en privatklinik och de pengar man betalar för behandlingen. Under all kritik faktiskt. Får återkomma till er efter behandlingens slut med fler åsikter.
    2012-04-04 Representant för Shama svarar Anna S
    Bästa Anna S

Det var synd att du fick intrycket av ett oproffesionelt bemötande!
    Så ska det absolut inte vara! Hoppas det har gått bättre nu-i annat fall hör av dig till oss så kan vi diskutera på vilket sett vi kan lösa detta!

Varma hälsningar
    Shamá Aesthetic Group
  • Pärlan
    Pärlan skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag håller fullständigt med Hanna!!! När jag för 1 år sedan fick kontakt med Shama för att se om det gick att gjöra något åt mina självskadeärr, blev jag såå omhändertagen. Först per telefon och sedan när jag kom dit. Jag blev mottagen i receptionen av jättegullig personal som visade mig tillrätta. Efter bara en liten stund kom en kvinna med varma ögon ut och hämtade in mig i ett annat rum. Det var Shamim och hon ställde en massa frågor och var genuint intresserad av hur jag mådde. Hon förklarade hur allt skulle gå till och vi bokade en tid för första behandling. När jag kom dit andra gången var jag nervös och lite rädd men personalen försäkrade mig om att allt skulle bli bra och att jag inte behövde oroa mig. Jag kommer alltid att vara så innerligt tacksam för allt vad Shamim har gjort för mig. Den känslan jag hade i sommar, att kunna gå i linne utan att folk stirrar, den är jag helt och hållet övertygad om att Shamim har gett mig!!! Jag vill verkligen säga att dessa människor på Shama är de underbaraste jag mött och jag kommer för alltid att bära dem i mitt hjärta, framför allt Shamim.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag varmt rekommenderar Shama & Shama Metoden!!!
    Jag var med om en olycka nar jag var yngre och fick jatte fula arr som kundes inte fixas av lakarna pa sjukhuset. Eftersom det paverkade mig sa jatte mycket och jag undvek att ga ut eller gora nagot socialt sa blev jag rekommenderad av lakarna att ga och besoka Shama och genom ga en konsultering eftersom dom visste att hon kunde hjalpa mig.
    Nar jag kom dit var Shama valdigt forstaende och sympatisk. Hon gick igenom vad behovdes goras och efter ett par veckor paborjades behandlingen.
    Jag maste saga att jag ar utom ordentiligen nojd med behandlingen och med all hjalp och stod jad fick fran Shama. Jag fick ett nytt ansikte, kande mig normal och har dess haft styrkan att avsluta mina studier och darefter flyttade utomlands. Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om Shama inte hade kunnat hjalpa mig men eftersom hon var sa varmt rekommenderat utav lakarna sa borde jag ha forstat att allt skulle bli bra. Jag har alltid fatt stod och ett varmt valkommandet av alla pa Shama och fann att atmosfaren var urskon och harmonisk.
  • Christa W
    Christa W skrev om Shama Aesthetic Group
    har fått behandling för ett stort problem på ett mycket intimt ställe på min kropp. Jag blev hänvisad till Shamim och hennes klinik via plastik kirurgiska avdelningen på Karolinska. Jag har fått ett fantastiskt resultat, men det tar tagit över 2 år sedan första konsultationen tills nu, då jag kan säga att man nästan inte kan tro att jag någonsin har varit helt ärrig! Shamim har med stort tålamod och skicklighet behandlat mig, med 2-3 veckors mellanrum, och försäkrat mig att med upprepade icke- aggressiva små, små steg uppnås till sist bra resultat. Mitt tålamod och hennes målinriktning och precision har till sist betalat sig och jag är väldigt nöjd. Var beredd att detta inte är något trolleri eller 'Quick-fix' - det krävs tid, ork och flera, alternativt många behandlingar, men slutresultatet är värt det! Inte för dem som gillar omedelbara lösningar, det här är inte som att bli nedsövd och sedan vara klar när man vaknar. Det är faktiskt att likna vid konst; ju mer tid man lägger ner på en tavla ju mer liknar det ett mästerverk.
    Tack!
  • Diono S
    Diono S skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag kan varmt rekommendera Shama E G. Har i drygt tre års tid behandlats av Shamim M mot mina kirurgiska ärr över hela ansiktet och halsen, utan hennes arbete skulle jag se vanställd ut, har återfått mitt liv tillbaka efter min motorcykel olycka.
    Läkare i Karolinska sjukhuset kunde inte hjälpa mig, dom remitterade mig till Shama, enligt läkaren så är det endast Shamim i skandinavien som kan dölja ärr med shama metoden helt utan biverkningar eller bieffekter. Hennes arbete är livsviktigt för patienter som jag, ärren nästan helt dolda, folk på gatan glor inte längre, barn blir inte rädda.
  • carina p
    carina p skrev om Shama Aesthetic Group
    ja jag kan jalla fall rekommendera dom för dom är trevliga & duktiga å man blir varmt välkommen när man kliver in där , fint är det oxå på det nyrenoverade stället , & för mig är det bästa som hänt mig eftersom jag har tredje gradens brännskada , jag vart dit remiterad av min plastik läkare på ks & jag har gått på 4 behandlingar nu & det känns så jävla bra för nu har jag äntligen fått ögonbryn som är kanon fina , så skönt att slippa dölja pannan å dom så kallade ögonbryna som jag hade förut å det har jag gjort hela livet , jag är riktigt stolt över mina nya ögonbryn å min läkare på ks tycker redan att det är fint trotts att det BARA är efter 4 beh som det blivit sån skillnad , det mörka runt ögorna börjar ljusna ,sen när dom fixsat min panna kan jag äntligen sätta upp min lugg som jag aldrig kunnat gjöra eller vilja pga alla blickar & frågor , å bemötande när man är där är varmt å trevligt , dom serverar kaffe under tiden man får vänta på ens tur å alla är trevliga & bryr sig över ens mående , så för mig är det de bästa som hänt i mitt liv å få träffa sånna kunniga med människor som kommer förändra både mitt utseende & psykiska mående , så jag rekommenderar dom varmt från mitt hjärta jalla fall . mvh Brigitt genom Carina
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Shama Aesthetic Group
    Jag hade ärr efter en mindre ansiktslyftning. Min hud är tunn och ärren var vita. Annars har jag lätt för att bli brun, men ärren syntes alltså mycket.
    Jag har behandlat 4 små ärr som jag har vid öronen och i hårbottnen.
    Shamim gjorde behandlingarna, och nu efter några behandlingar slipper jag kladda med täckstift på ärren. Jag slipper även tänka på att hårspännen eller glasögon kladdar ut sminket som jag tidigare använt för att täcka över ärren med.
    Ärren efter lyftet var väldigt fula och syntes direkt när jag inte sminkade dem. I ansiktet syns ärr väldigt tydligt.
    Jag är nöjd, för nu har jag ännu ett bekymmer mindre.
    /Barbro
  • Therese J
    Therese J skrev om Shama Aesthetic Group
    Anna:
    Jag skriver omdömen, men nej, jag anmäler dem inte, jag tar inte bort dem. Enligt mig så får alla tycka vad de vill. Du liksom Jag. Vem som anmäler eller tar bort dem vet jag inte. Hoppas bara atty ingen gör detsamma med mina omdömen. Vi har rätt att tycka, ALLA. VAD vi tycker är olika, bara att acceptera.

Bra bemötande. Jag kom dit och ville ha hjälp med mina ärr. Shamim som utför behandlingen på mig, har mött mig med värme och sympati.
    Kliniken är skapad för att ge en lugn miljö utan stress.
    För mig är det definitivt prisvärt! Att få bort ärr som skadat mig i min sociala miljö och utveckling är guld värt, och jag är Shama tacksam för det!
    Karin J, Turkaya T gillar detta

Birger Jarlsgatan 104P, 114 40 Stockholm