Shapeby

Östermalmsgatan 61, 114 50 Stockholm — Visa karta

Läs vad 20 kunder tycker om Shapeby

• sara b skrev om Shapeby
    Hon är bäst !
    Ni kommer aldrig hitta någon bättre i Sthlm.
    Neha är grym på detaljer .
    En klinik som värdesätter naturliga former.
    Sjukt nöjd 😀🙌
    Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • Rim R
    Rim R skrev om Shapeby
    Vart ska man börja? Jag är så otroligt nöjd med mitt resultat, gjorde utfyllning haka, läppar, kindben. Jag kan säga att skillnaden är fantastisk och allt ser snyggt och naturligt ut, kommer defenitivt att gå tillbaka, känns så bra att ha hittat Neha och kommer forsätta att gå till dem!! Läs mer
  • Pia G skrev om Shapeby
    Lasrade kroppen hos sjuksköterskan Oliver. Är supernöjd både av det professionella bemötandet och resultatet. Han förklarade hur det kommer att gå till och hur det kommer att kännas. Kommer definitivt att gå tillbaka! Läs mer
  • Adelca G skrev om Shapeby
    Otroligt professionella, öga för symmetri och perfecktion! Jag var där för mitt ”gummy smile” där de la i Botox. Kände mig trygg hos dem. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Hanna P skrev om Shapeby
    Jag följde med min syster när hon hade besök hos Dr. Neha. Fantastiskt bemötande och så proffsigt utfört! Väljer Dr.Neha alla dagar i veckan! Läs mer
  • Eden G
    Eden G skrev om Shapeby
    Besökte Dr. Neha och RN Oliver på ShapeBy. Jag besökte kliniken för att fylla ut min haka och jag måste säga att resultatet blev utöver förväntan, helt magiskt!
    Jag är så otroligt nöjd med resultatet men även väldigt glad över hur naturligt resultatet blev. Om man vill komma till en klinik som har hög kompetens och som värdesätter naturligt resultat, så ska man gå till ShapeBy! Läs mer
  • Hadeel S skrev om Shapeby
    Jag har alltid, i flera år, velat ha välformade läppar med lite extra volym och fyllighet men inte riktigt vågat ta steget. Jag var orolig och rädd att någonting går snett. Tack vara Oliver och Nehas välkända klinik som gjorde att jag till slut vågat fixa mina läppar. Jag har blivit bemött med hög kompetens och ödmjukhet. Neha är otoligt duktig på det hon gör och har fått mig att känna trygghet medan jag har suttit mellan hennes och Olivers händer. Räddslan förvandlats till glädje och intresse att se resultatet. Jag fick vara Olivers första patient (kandidat) och han har gjort ett grymt bra jobb att man inte tror att det var hans första fillers. Jag älskar mina läppar och har fått bara höra positiva kommentarer. De ser så naturliga ut att ingen har direkt märkt av skillnaden. Rekommenderar starkt Shapeby. Läs mer
  • Julia skrev om Shapeby
    Jag besökte Shapeby för att göra fillers i mina läppar för första gången. Kände mig trygg och mindre nervös av Dr Neha och Olivers proffsiga bemötande. Något som känns viktigt för mig är att resultatet blir naturligt och framhäver mina egna former. Resultatet blev över förväntan och jag är mycket nöjd! Har redan rekommenderat Shapeby till mina vänner och kollegor. Läs mer
  • Adam F
    Adam F skrev om Shapeby
    Dr.Neha - kvinnan som skapar MAGI! Jag kan med handen på hjärtat säga att hon är den bästa i branschen.
    Så otroligt nöjd verkligen. Skulle rekommendera ShapeBy till alla verkligen. Läs mer
  • Linn M skrev om Shapeby
    Så otroligt nöjd med bemötande, resultatet och helheten hos Dr Neha på ShapeBy.

Jag har gått hos henne i över 18 månader och alltid strävat efter ett naturligt resultat som framhäver mina naturliga drag.
    Skulle aldrig gå någon annanstans! Läs mer
  • Anton skrev om Shapeby
    Har varit hos Dr Neha och Oliver på Shapeby och jag är extremt nöjd med resultatet. Dom är väldigt professionella, väldigt kunniga och duktiga. Jag fick botox och fillers samt laserbehandling!
    Rekommenderar dom varmt!
    /Anton Läs mer
  • Mathilda L
    Mathilda L skrev om Shapeby
    Inan jag äntligen kom till ShapeBy har jag under flera år tid har jag testat mig runt på flera kliniker med målet och drömmen att få en fyllig naturlig läpp med konturer . Någon som Jag alltid blivit lovad på varje klinik men som gång på gång enbart gett mig en fyllnad men helt utan form och där
    Min egna naturliga form till slut även försvunnit.

Hos ShapeBy blev jag professionellt bemött , informerad och lovad resultat som var rimliga efter mina egna förutsättningar och ett resultat dem vet dem har kompetens att utföra.

Jag fick mina läppar tömda med hyalase av för att bli av dem mitt gamla material för at kunna bygga om mina läppar på nytt. Som har gett mig ett naturligt och kvinnligt resultat och läppar som inte begränsar min mimik och tal.

Jag är tacksam över att jag äntligen hittat rätt och ShapeBy är dem enda som jag kommer våga lita på att få röra mitt ansikte igen!

Tack ShapeBy ! Läs mer
  • Susanna U skrev om Shapeby
    Jag var på shapeby för några veckor sedan och blev hjälpt med mitt ”gummie smile”. Jag är jättenöjd! Neha och Oliver är läkare respektive sjuksköterska vilket känns väldigt tryggt! Trevligt och professionellt bemötande, rekommenderar starkt denna klinik! Läs mer
  • Shveta L skrev om Shapeby
    Denna klinik rekommenderas starkt till alla som vill göra någon form av estetisk behandling med ett naturligt resultat. Proffesionalitet, nogrannhet, ärlighet och våga säga stopp till för mycket är några av kvaliteterna. Men bäst av allt är den medecinska kunskapen bakom produkterna som gör att man aldrig känner sig orolig för vad som används och vilken effekt den ger. Bilderna är ett tydligt bevis. 👍 Läs mer
  • Varsha S
    Varsha S skrev om Shapeby
    Jag har vid 2 tillfällen varit hos Dr.Neha för att fylla mina läppar. Ett riktigt bra bemötande med ärliga råd och tips. Jag kom ut ur kliniken med ett naturligt resultat som var mer än jag förväntat mig. Jag skulle inte låta någon annan röra mitt ansikte förutom henne. Läs mer
  • Nisha K
    Nisha K skrev om Shapeby
    Hade velat göra mina läppar länge men vågade inte göra det då jag var rädd att dem skulle se för konstgjorda ut.
    Efter en del forskning bad jag Dr.Neha att göra dem. Jag var så rädd att det skulle gå fel och göra så ont men hon är ett geni. Blev så nöjd med mina läppar och ska även prova på fler behandlingar hos henne snart. Har även skickat massa vänner till henne och alla säger att hon är ett proffs med sina magiska händer. Läs mer
  • Sharareh A
    Sharareh A skrev om Shapeby
    Har alltid varit på jakt efter den som förstår sig på ” formen” . Dr Neha och RN Oliver är de som tänker på anatomin, formen och framför allt naturliga resultatet som lyfter upp ens naturliga skönhet utan att kännas fejk. Har haft alltid en tunn och asymmetrisk överläpp i jämför med underläppen och fyllt den tidigare hos någon annan som har varit känd profil inom estetiska injektioner med många års erfarenhet! Jag läste och spanade efter ganska länge för att kunna hitta den som verkligen kan detta! Resultatet var katastrof och stor besvikelse efter all tillit, tid och pengar som jag investerade! Efter besök hos Shapeby fick jag en ärlig konsultation om vad som passar just mig och vilken teknik ska användas för att forma mina läppar! (Jag har ganska starkt överläpp muskulatur som gör svårt att lyfta upp överläppen). Jag fick höra att lösa upp den gamla fillers kommer att kännas extra smärtsam men förvånansvärd var mindre smärtsam i jämför med första gången som jag gjorde läppar och hade även fått bedövning! Supernöjd med resultatet och formen något som jag kommer definitiv fortsätta i framtiden och lita mig på Dr Neha och Oliver! Något negativt med Shapeby är det svårt att hitta tider och jag hoppas på att de släpper mera tider i framtiden😊 Läs mer
  • Madelene A skrev om Shapeby
    Jag har tidigare gjort mina läppar som jag inte alls blev nöjd med, dem blev klumpiga och ankiga, det slutade med att jag fick ta ut det och fylla om igen, och dem blev inte heller bra, men sedan läste jag att Dr Neha på ShapeBy har mer än ett års väntetider på fillers, så jag gick till Oliver, en legitimerad sjuksköterska och hennes kollega. Han var väldigt proffesionellt och hade ett artistisk öga för detaljer. Han gjorde Stylage fillers i läppar och hakan och det blev så snyggt redan nästa dag när svullnaden hade lagt sig, mina läppar har aldrig sett så naturliga ut förut! Jag älskar min nya haka! Oliver är lätt på handen och snabbt så det inte gjorde ont (som det tidigare har gjort, så ont så vi fick nästan avbryta) jättebra bemötande, han ta sig tid och tittar på ansiktet och läpparna, han kommer med idéer och väldigt hjälpsamt varmt bemötande, jag ska absolut gå regelbundet till Shape By i framtiden! Dem bästa i stan! Läs mer
  • Isabelle D
    Isabelle D skrev om Shapeby
    Jag kom till ShapeBy med önskan om att få mina läppar korrigerade i och med överfyllnad utförd hos annan klinik.

Dr.Neha förklarade tydligt för mig vad som har gjorts fel tidigare och rekommenderade en tömning av gammalt material genom hyalase, följt av en ’viloperiod’, för att sedan börja bygga upp läpparna om på nytt.

Idag har jag välfyllda läppar med otroligt vacker och naturlig form och jag är evigt tacksam att ha funnit en klinik som står för värdering och förespråk av naturliga vackra resultat. Jag upplevde Dr.Neha som extremt kompetent, lyhörd för mina behov och jordnära. För mig är ShapeBy ett självklart val framöver.
    <3 Läs mer
  • Maftuna K skrev om Shapeby
    Hej people, jag har äntligen fått svar från Allmänna reklamationsnämnden idag - berättar lite senare om det. Jag har gjort läppförstoring hos Shapeby, en mycket trevlig tjej. Mina läppar dock blev inte trevliga efter läppförstoring hos dem! Jag blev snett, efter korrigering blev jättesnett så att läpparna inte stängdes i mitten. Kliniken betonade att sneda läppar jag tittar i spegel är mina egna läppar, citat ”dvs de har gått tillbaka till utgångsläget” och det säger de om en månad efter behandlingen…liksom vad är det för fillers de använder som försvinner inom en månad medan andra kliniker skriver om 6–12 månaders resultat - den är också en fråga. Kliniken erbjöd en till korrigering, som jag tackade nej till - naturligtvis kände mig otrygg eftersom resultatet blev bara värre! Alltså företaget har utfört ett slarvigt arbete och de har vägrat att erkänna att de gjort fel efter klagomålen samt vägrade betala tillbaka pengar.

Så jag anmälde till Allmänna reklamationsnämnden och krävde pengar tillbaka. Beslut: ”Konsumenttjänstlagen är inte direkt tillämplig på den typ av tjänst som ärendet gäller men enligt nämndens praxis tillämpas lagen analogt i dessa fall. En tjänst ska enligt 4 och 9 §§ konsumenttjänstlagen anses felaktig, bl.a. om resultatet avviker från vad konsumenten har rätt att kräva i fråga om fackmässighet eller från vad som i övrigt får anses avtalat. Utredningen i ärendet ger inte stöd för att företaget utlovat ett visst resultat av den behandling som kunden köpt av företaget. Det är inte heller visat att tjänsten utförts på ett felaktigt sätt. Det föreligger därmed inte någon grund för återbetalning, vilket innebär att kundens krav ska avslås.”

Så bara ni vet, om det går fel och eftersom kliniken lovar INGENTING, finns inte någon lag som kommer att skydda er. Lita inte på deras bilder på Instagram, jag blev också lurade av de fina naturliga läppbilderna. De tar bilderna strax efter behandlingen när läpparna är svullna då de är symmetriska också. Efter en vecka var jag snett! Tyvärr, det går ej att ladda bilder, tveka inte skriva mig på facebook eller instagram @maftunakn, kan berätta lite mer. Läs mer

Bästa ansiktsbehandlarna i Stockholm:

Upplandsgatan 71, 11328, Stockholm