SHORTCUT

Kvarngatan 3, 118 47 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Shortcut - Södermalms mysigaste HBTQ-salong!
Torsgatan 1, 11223, STOCKHOLM
Frisör Martina Segerstedt
Sara L:
Väldigt duktig , noggrann , inkännande frisör . Nogrann på färg , form och att få till känslan som jag ville uppnå med mitt hairtalk. Tydlig...

Frisörer nära SHORTCUT:

Bondegatan 16, STOCKHOLM
Deevi Sthlm är en moden frisersalong på Södermalm vars frisörer har yttersta kom... Läs mer ›
Malin R:
Trevligare och duktigare frisör ska man leta länge efter. Matilda uppfyller alla önskemål, är behagelig och lyhörd. Efter ett besök hos henn...

Östgötagatan 81, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Studio 81! Vi är en frisörsalong med breda kunskaper och l... Läs mer ›
Helena E:
Jag blir aldrig så nöjd som jag blir när jag klippt mig där! Josefin är jätteduktig och lyssnar verkligen på en!

Bryggargatan 8, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Hair Team! Vår ägare har över 20 år i frisörbranschen. Vi ... Läs mer ›
Mattias M:
Jag har varit kund hos Hairteam i över tio år. Det är ingen slump, jag är återkommande kund därför att jag trivs med bemötandet och klippnin...

Scheelegatan 12, Stockholm
Välkommen till Rosa Alejandria | HAIR & ART, du hittar oss på Kungsholmen i Sto... Läs mer ›
Tove B:
Klipp och slingor. Jättebra bemötande och är jättenöjd med resultatet. Kommer definitivt gå tillbaka.
Lör: 10:00-17:00
Sön: Stängt

Läs vad 26 kunder tycker om SHORTCUT

• caroline w
    caroline w skrev om SHORTCUT
    Fantastisk duktigt frisör och en mycket skönt miljö- rekommenderas högt!
  • fredrik h
    fredrik h skrev om SHORTCUT
    Med vassa kanter och bra geometri ordnar hon frisyren. Det här kan bli en lång vänskap.
  • erik b
    erik b skrev om SHORTCUT
    Väldigt trevlig personal och Ida är fantastiskt duktig på att klippa. Hon lyssnar och förstår sig på kundens önskemål och kommer med egna idéer och förslag, alltid i linje med vad man själv är ute efter, som gör att resultatet alltid blir bättre än vad man kunde förvänta sig. Rekommenderas starkt! Och salongen är mysig och trevlig.
  • cornelia l
    cornelia l skrev om SHORTCUT
    Bästa frisören i Stockholm. Lyssnar på vad en vill göra och kommer med förslag om hur frisyren kan formas för att passa egna huvudformen. Bäst
  • sofia j
    sofia j skrev om SHORTCUT
    Jag har klippt mig hos Ida länge och blir alltid supernöjd! Hon ser mig, lyssnar och utmanar mig :) Hon har koll på trender, är proffsig och sund!
  • silva t
    silva t skrev om SHORTCUT
    Var hos Ida och fick en awesome klippning som vanligt! Tack Ida :)
  • Stella S
    Stella S skrev om SHORTCUT
    Har gått till Ida i flera år och ShortCut är tredje salongen jag följer henne till. Jag tvekar aldrig en sekund med att ge hennes nummer till vänner, bekanta och främlingar på bussen som pratar om att de vill ha en bra frisör.
  • linda a
    linda a skrev om SHORTCUT
    Mycket duktig och prof. Frisör. Trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt Ida.
  • malin h
    malin h skrev om SHORTCUT
    Superproffsigt, prisvärt och mysig stämning. Kommer såklart komma tillbaka!
  • felicia Q
    felicia Q skrev om SHORTCUT
    Fantastiskt mysig salong där man kan Slappna av ordentligt.
    Jag gjorde en slingning och klippning hos Ida och blev supernöjd!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om SHORTCUT
    Proffsig, noggran och härlig!!
  • caroline r
    caroline r skrev om SHORTCUT
    Louise är grymt duktig! Norgrann och man känner sig alltid både fin och glad när man är är klar. Har skickat dit många vänner som också är supernöjda. Bra service och väldigt snygg salong!
  • helena
    helena skrev om SHORTCUT
    Super duktig frisör, underbar salong! Jag är alltid nöjd när jag går därifrån, man får leta länge efter en bättre frisör än Louise i Stockholm!
  • jessica b
    jessica b skrev om SHORTCUT
    Bästa Lollo är en kompetent och trevlig frisör som ger uppmärksamhet och vänlighet till sina kunder
  • kerstin d
    kerstin d skrev om SHORTCUT
    Är hennes mamma så köpet blev bra.
  • Elin S
    Elin S skrev om SHORTCUT
    Jag kände mig väl omhändertagen och blev väldigt nöjd!! Rekommenderar skarpt!
  • louise o
    louise o skrev om SHORTCUT
    Jag har gått hos Louise i många år och är så nöjd!
    Hon lyssnar in hur man vill ha det samt att hon kommer med proffsiga tips och råd för bästa resultat.
    Rekommenderar henne starkt!
  • petra m
    petra m skrev om SHORTCUT
    Äntligen hittat en frisör som förstår hur jag vill ha det! Blir lika bra varje gång 😃
  • Sophie U
    Sophie U skrev om SHORTCUT
    Mysig salong i finaste söderkärnan. Nyrenoverad och trendig med bra urval av produkter som hjälpt mitt slitna hår att bli finare. Louise är en frisör som tar tid till sina kunder , trevligt bemötande och hög service . En frisör som kan anpassa frisyr och färg efter personlighet och utseende . Rekommenderar shortcut starkt .
  • Åsa S
    Åsa S skrev om SHORTCUT
    Bästa hårstudion i stan. Proffsigt, personligt och alltid supernöjd!!
  • Frida B
    Frida B skrev om SHORTCUT
    Är alltid mer än nöjd när jag går ifrån Louise. Kag letade länge efter en frisör som är lyhörd, kommer med bra råd så att man inte går där ifrån med en pudelfrilla. Jag rekomenderar henne till alla som söker en grymt bra frisör!
  • frida ö
    frida ö skrev om SHORTCUT
    Fantastiska Louise på Shortcut - proffsig, noggrann, och alltid så fint bemötande. Bästa salongen i stan med det lilla extra 🌟
  • Anki F
    Anki F skrev om SHORTCUT
    Bästa vänliga ostressiga omhändertagandet! Och man blir superbra klippt!
  • Anita P
    Anita P skrev om SHORTCUT
    Alltid vänligt bemötande inlyssnamde gällande önskemål om frisyr
    Bonus
    Gott kaffe
    Kan verkligen rekommendera denna salong
    ❤️❤️❤️❤️
  • Helena R
    Helena R skrev om SHORTCUT
    Shortcut är en liten mysig salong i trevliga kvarter på Södermalm. Den ligger nära både Slussen, Mariatorget och bussar.Man blir professionellt bemött. Louise är en skicklig frisör, lyssnar på mig som kund men ger även tips och synpunkter på mina önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Shortcut frisörsalong.
  • Sofie C
    Sofie C skrev om SHORTCUT
    Helt fantastisk frisör samt upplevelse i en stressfri och trevlig miljö. Känner mig alltid hörd och går aldrig härifrån med ett halvfärdigt eller slarvigt resultat (som jag dock ofta känt på andra ställen innan jag hittade hit). Ser fram emot varje besök!

Kvarngatan 3, 118 47 Stockholm