SHORTCUT

Kvarngatan 3, 118 47 Stockholm — Visa karta

5.0 i betyg av av 26 omdömen

Välkommen till Shortcut - Södermalms mysigaste HBTQ-salong!
Lör: 10:00-17:00

Fantastiskt ! Och supermysigt ställe. Läs mer
  • Maria I

2017-07-06

Maria I skrev om SHORTCUT
    Ida är en mycket trevlig och duktig frisör som jag har gått hos ett tag efter rekommendationer av flera vänner. Får alltid massor av komplimanger när jag klippt mig hos henne. Nu har hon även lyckats klippa håret på mina, högst motvilliga, barn, som minns frisörbesöket som något trevligt och positivt! Gillar även Idas nya mysiga salong och eko-konceptet. Kan varmt rekommendera Ida och Shortcut! Läs mer

malin n skrev om SHORTCUT
    Ida är alltid glad och peppad på att ta sig an mitt hår. Ida har bra ideér för mitt hår och jag litar på henne till hundra procent. Det serveras gott kaffe också! Läs mer

kela a skrev om SHORTCUT
    Trevlig och kunnig, jättenöjd med allt Läs mer

annika a skrev om SHORTCUT
    Mycket trevligt bemötande och väldigt mysig atmosfär i salongen. Ida är otroligt duktig och jag kan verkligen rekommendera henne som frisör. Läs mer

agnes s skrev om SHORTCUT
    Ida är toppen! Rekommenderar :) Läs mer
  • 2017-06-29

karin s skrev om SHORTCUT
    Trevlig salong, bra bemötande, Ida har bra idéer samtidigt som hon lyssnade in vad jag ville ha. Läs mer
  • Michael B

2017-06-29

Michael B skrev om SHORTCUT
    Ida har en förmåga att ta hand om mig på ett alldeles utmärkt sätt. Hon är lyhörd, lägger stor omsorg i det hon gör och är en skicklig och välmeriterad frisör. Vad mer kan man önska sig. Bara det att jag lagt mitt hår i hennes händer i över tio år talar väl för sig själv. Jag kan med glädje rekommendera Ida! Läs mer
  • 2017-06-29

sarah k skrev om SHORTCUT
    Mitt besök på shortcut var det bästa jag har varit med om faktiskt bemötandet var jätte bra och ida var hur gullig som helst och klippningen .. Oj oj helt utmärkt hon är en grym frisör tycker alla borde gå ditt och klippa sig / färga håret man går inte miste om något i alla fall !
    /Sarah Läs mer

caroline w skrev om SHORTCUT
    Fantastisk duktigt frisör och en mycket skönt miljö- rekommenderas högt! Läs mer

fredrik h skrev om SHORTCUT
    Med vassa kanter och bra geometri ordnar hon frisyren. Det här kan bli en lång vänskap. Läs mer

erik b skrev om SHORTCUT
    Väldigt trevlig personal och Ida är fantastiskt duktig på att klippa. Hon lyssnar och förstår sig på kundens önskemål och kommer med egna idéer och förslag, alltid i linje med vad man själv är ute efter, som gör att resultatet alltid blir bättre än vad man kunde förvänta sig. Rekommenderas starkt! Och salongen är mysig och trevlig. Läs mer
  • 2017-06-18

cornelia l skrev om SHORTCUT
    Bästa frisören i Stockholm. Lyssnar på vad en vill göra och kommer med förslag om hur frisyren kan formas för att passa egna huvudformen. Bäst Läs mer
  • 2017-06-16

sofia j skrev om SHORTCUT
    Jag har klippt mig hos Ida länge och blir alltid supernöjd! Hon ser mig, lyssnar och utmanar mig :) Hon har koll på trender, är proffsig och sund! Läs mer
  • 2017-06-16

silva t skrev om SHORTCUT
    Var hos Ida och fick en awesome klippning som vanligt! Tack Ida :) Läs mer
  • Stella S

2017-06-16

Stella S skrev om SHORTCUT
    Har gått till Ida i flera år och ShortCut är tredje salongen jag följer henne till. Jag tvekar aldrig en sekund med att ge hennes nummer till vänner, bekanta och främlingar på bussen som pratar om att de vill ha en bra frisör. Läs mer
  • 2017-06-13

linda a skrev om SHORTCUT
    Mycket duktig och prof. Frisör. Trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt Ida. Läs mer
  • 2017-06-13

malin h skrev om SHORTCUT
    Superproffsigt, prisvärt och mysig stämning. Kommer såklart komma tillbaka! Läs mer
  • 2017-06-09

felicia Q skrev om SHORTCUT
    Fantastiskt mysig salong där man kan Slappna av ordentligt.
    Jag gjorde en slingning och klippning hos Ida och blev supernöjd! Läs mer
  • Jenny S

2017-06-09

Jenny S skrev om SHORTCUT
    Proffsig, noggran och härlig!! Läs mer
  • 2017-06-09

caroline r skrev om SHORTCUT
    Louise är grymt duktig! Norgrann och man känner sig alltid både fin och glad när man är är klar. Har skickat dit många vänner som också är supernöjda. Bra service och väldigt snygg salong! Läs mer
  • 2017-06-07

helena skrev om SHORTCUT
    Super duktig frisör, underbar salong! Jag är alltid nöjd när jag går därifrån, man får leta länge efter en bättre frisör än Louise i Stockholm! Läs mer
  • 2017-06-05

jessica b skrev om SHORTCUT
    Bästa Lollo är en kompetent och trevlig frisör som ger uppmärksamhet och vänlighet till sina kunder Läs mer
  • 2017-06-05

kerstin d skrev om SHORTCUT
    Är hennes mamma så köpet blev bra. Läs mer
  • 2017-06-04

Elin S skrev om SHORTCUT
    Jag kände mig väl omhändertagen och blev väldigt nöjd!! Rekommenderar skarpt! Läs mer
  • 2017-06-04

louise o skrev om SHORTCUT
    Jag har gått hos Louise i många år och är så nöjd!
    Hon lyssnar in hur man vill ha det samt att hon kommer med proffsiga tips och råd för bästa resultat.
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer

petra m skrev om SHORTCUT
    Äntligen hittat en frisör som förstår hur jag vill ha det! Blir lika bra varje gång 😃 Läs mer

Sophie U skrev om SHORTCUT
    Mysig salong i finaste söderkärnan. Nyrenoverad och trendig med bra urval av produkter som hjälpt mitt slitna hår att bli finare. Louise är en frisör som tar tid till sina kunder , trevligt bemötande och hög service . En frisör som kan anpassa frisyr och färg efter personlighet och utseende . Rekommenderar shortcut starkt . Läs mer

Åsa S skrev om SHORTCUT
    Bästa hårstudion i stan. Proffsigt, personligt och alltid supernöjd!! Läs mer
  • Frida B

2017-06-03

Frida B skrev om SHORTCUT
    Är alltid mer än nöjd när jag går ifrån Louise. Kag letade länge efter en frisör som är lyhörd, kommer med bra råd så att man inte går där ifrån med en pudelfrilla. Jag rekomenderar henne till alla som söker en grymt bra frisör! Läs mer

frida ö skrev om SHORTCUT
    Fantastiska Louise på Shortcut - proffsig, noggrann, och alltid så fint bemötande. Bästa salongen i stan med det lilla extra 🌟 Läs mer

Anki F skrev om SHORTCUT
    Bästa vänliga ostressiga omhändertagandet! Och man blir superbra klippt! Läs mer

Anita P skrev om SHORTCUT
    Alltid vänligt bemötande inlyssnamde gällande önskemål om frisyr
    Bonus
    Gott kaffe
    Kan verkligen rekommendera denna salong
    ❤️❤️❤️❤️ Läs mer

Helena R skrev om SHORTCUT
    Shortcut är en liten mysig salong i trevliga kvarter på Södermalm. Den ligger nära både Slussen, Mariatorget och bussar.Man blir professionellt bemött. Louise är en skicklig frisör, lyssnar på mig som kund men ger även tips och synpunkter på mina önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Shortcut frisörsalong. Läs mer

Sofie C skrev om SHORTCUT
    Helt fantastisk frisör samt upplevelse i en stressfri och trevlig miljö. Känner mig alltid hörd och går aldrig härifrån med ett halvfärdigt eller slarvigt resultat (som jag dock ofta känt på andra ställen innan jag hittade hit). Ser fram emot varje besök! Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Marika D Marika D tycker:
“Första riktiga frisören jag vå...” Läs mer

Solnavägen 98, 17167, Solna