SHORTCUT

SHORTCUT

Ring 070-988 68 06 www.facebook.com

Välkommen till Shortcut - Södermalms mysigaste HBTQ-salong!

35 omdömen om SHORTCUT

ester m

Fantastiskt ! Och supermysigt ställe.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Maria I

Ida är en mycket trevlig och duktig frisör som jag har gått hos ett tag efter rekommendationer av flera vänner. Får alltid massor av komplimanger när jag klippt mig hos henne. Nu har hon även lyckats klippa håret på mina, högst motvilliga, barn, som minns frisörbesöket som något trevligt och positivt! Gillar även Idas nya mysiga salong och eko-konceptet. Kan varmt rekommendera Ida och Shortcut!

malin n

Ida är alltid glad och peppad på att ta sig an mitt hår. Ida har bra ideér för mitt hår och jag litar på henne till hundra procent. Det serveras gott kaffe också!

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

kela a

Trevlig och kunnig, jättenöjd med allt

annika a

Mycket trevligt bemötande och väldigt mysig atmosfär i salongen. Ida är otroligt duktig och jag kan verkligen rekommendera henne som frisör.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

agnes s

Ida är toppen! Rekommenderar :)

karin s

Trevlig salong, bra bemötande, Ida har bra idéer samtidigt som hon lyssnade in vad jag ville ha.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 272 omdömen 4.8 av 272 omdömen

Michael B

Ida har en förmåga att ta hand om mig på ett alldeles utmärkt sätt. Hon är lyhörd, lägger stor omsorg i det hon gör och är en skicklig och välmeriterad frisör. Vad mer kan man önska sig. Bara det att jag lagt mitt hår i hennes händer i över tio år talar väl för sig själv. Jag kan med glädje rekommendera Ida!

sarah k

Mitt besök på shortcut var det bästa jag har varit med om faktiskt bemötandet var jätte bra och ida var hur gullig som helst och klippningen .. Oj oj helt utmärkt hon är en grym frisör tycker alla borde gå ditt och klippa sig / färga håret man går inte miste om något i alla fall ! /Sarah

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

caroline w
Skrev om SHORTCUT

Fantastisk duktigt frisör och en mycket skönt miljö- rekommenderas högt!

fredrik h
Skrev om SHORTCUT

Med vassa kanter och bra geometri ordnar hon frisyren. Det här kan bli en lång vänskap.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

erik b
Skrev om SHORTCUT

Väldigt trevlig personal och Ida är fantastiskt duktig på att klippa. Hon lyssnar och förstår sig på kundens önskemål och kommer med egna idéer och förslag, alltid i linje med vad man själv är ute efter, som gör att resultatet alltid blir bättre än vad man kunde förvänta sig. Rekommenderas starkt! Och salongen är mysig och trevlig.

cornelia l
Skrev om SHORTCUT

Bästa frisören i Stockholm. Lyssnar på vad en vill göra och kommer med förslag om hur frisyren kan formas för att passa egna huvudformen. Bäst

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

sofia j
Skrev om SHORTCUT

Jag har klippt mig hos Ida länge och blir alltid supernöjd! Hon ser mig, lyssnar och utmanar mig :) Hon har koll på trender, är proffsig och sund!

silva t
Skrev om SHORTCUT

Var hos Ida och fick en awesome klippning som vanligt! Tack Ida :)

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Stella S
Skrev om SHORTCUT

Har gått till Ida i flera år och ShortCut är tredje salongen jag följer henne till. Jag tvekar aldrig en sekund med att ge hennes nummer till vänner, bekanta och främlingar på bussen som pratar om att de vill ha en bra frisör.

linda a
Skrev om SHORTCUT

Mycket duktig och prof. Frisör. Trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar starkt Ida.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 590 omdömen 4.6 av 590 omdömen

Natalie W Natalie W
malin h
Skrev om SHORTCUT

Superproffsigt, prisvärt och mysig stämning. Kommer såklart komma tillbaka!

felicia Q
Skrev om SHORTCUT

Fantastiskt mysig salong där man kan Slappna av ordentligt. Jag gjorde en slingning och klippning hos Ida och blev supernöjd!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Jenny S
Skrev om SHORTCUT

Proffsig, noggran och härlig!!

caroline r
Skrev om SHORTCUT

Louise är grymt duktig! Norgrann och man känner sig alltid både fin och glad när man är är klar. Har skickat dit många vänner som också är supernöjda. Bra service och väldigt snygg salong!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

helena
Skrev om SHORTCUT

Super duktig frisör, underbar salong! Jag är alltid nöjd när jag går därifrån, man får leta länge efter en bättre frisör än Louise i Stockholm!

jessica b
Skrev om SHORTCUT

Bästa Lollo är en kompetent och trevlig frisör som ger uppmärksamhet och vänlighet till sina kunder

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s

kerstin d
Skrev om SHORTCUT

Är hennes mamma så köpet blev bra.

Elin S
Skrev om SHORTCUT

Jag kände mig väl omhändertagen och blev väldigt nöjd!! Rekommenderar skarpt!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

louise o
Skrev om SHORTCUT

Jag har gått hos Louise i många år och är så nöjd! Hon lyssnar in hur man vill ha det samt att hon kommer med proffsiga tips och råd för bästa resultat. Rekommenderar henne starkt!

petra m
Skrev om SHORTCUT

Äntligen hittat en frisör som förstår hur jag vill ha det! Blir lika bra varje gång 😃

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 125 omdömen 4.6 av 125 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Sophie U
Skrev om SHORTCUT

Mysig salong i finaste söderkärnan. Nyrenoverad och trendig med bra urval av produkter som hjälpt mitt slitna hår att bli finare. Louise är en frisör som tar tid till sina kunder , trevligt bemötande och hög service . En frisör som kan anpassa frisyr och färg efter personlighet och utseende . Rekommenderar shortcut starkt .

Åsa S
Skrev om SHORTCUT

Bästa hårstudion i stan. Proffsigt, personligt och alltid supernöjd!!

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Frida B
Skrev om SHORTCUT

Är alltid mer än nöjd när jag går ifrån Louise. Kag letade länge efter en frisör som är lyhörd, kommer med bra råd så att man inte går där ifrån med en pudelfrilla. Jag rekomenderar henne till alla som söker en grymt bra frisör!

frida ö
Skrev om SHORTCUT

Fantastiska Louise på Shortcut - proffsig, noggrann, och alltid så fint bemötande. Bästa salongen i stan med det lilla extra 🌟

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Anki F
Skrev om SHORTCUT

Bästa vänliga ostressiga omhändertagandet! Och man blir superbra klippt!

Anita P
Skrev om SHORTCUT

Alltid vänligt bemötande inlyssnamde gällande önskemål om frisyr Bonus Gott kaffe Kan verkligen rekommendera denna salong ❤️❤️❤️❤️

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Helena R
Skrev om SHORTCUT

Shortcut är en liten mysig salong i trevliga kvarter på Södermalm. Den ligger nära både Slussen, Mariatorget och bussar.Man blir professionellt bemött. Louise är en skicklig frisör, lyssnar på mig som kund men ger även tips och synpunkter på mina önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Shortcut frisörsalong.

Sofie C
Skrev om SHORTCUT

Helt fantastisk frisör samt upplevelse i en stressfri och trevlig miljö. Känner mig alltid hörd och går aldrig härifrån med ett halvfärdigt eller slarvigt resultat (som jag dock ofta känt på andra ställen innan jag hittade hit). Ser fram emot varje besök!

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.