SkandiaMäklarna Enköping

SkandiaMäklarna Enköping

Ring 0171-15 32 80 www.skandiamaklarna.se

Hos Skandiamäklarna Enköping får du engagemang, personlig service och kompetens med den stora mäklarkedjans resurser bakom. Vi lägger alltid stor vikt vid detaljer!

7 omdömen om SkandiaMäklarna Enköping

Per K

Mycket professionellt bemötande. Påläst och framför allt lyhörd på vad som är viktigt för mig vid min försäljning. Snabb återkoppling vilket uppskattas i alla led Modernt företag som ser till kundens bästa. Tänker främst på deras sätt att skapa rätt förutsättningar för att få en lyckad försäljning när det gäller marknadsföring av bostaden. Klockrent!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Thomas

Sålde min lägenhet via Skandia Mäklarna, från första kontakten så sköttes allt mycket bra. Snygga bilder i annonsen och allt kom ut på nät och i tidningen snabbt. Fredrik är väldigt kompetent och trevlig att ha att göra med. Rekommenderas!

Karl N

Fick ett snabbt och bra bemötande. Huset såldes till mer än förväntat så det var också bra!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Thomas N

Fredrik har hjälpt mig sälja två lägenheter under årens lopp eftersom jag var så nöjd hans insats. Han engagerar sig väldigt mycket i affärerna och har varit till stor hjälp genom hela processen. Skulle det i framtiden bli tal om ännu en försäljning kommer jag kontakta Fredrik igen!

Fredrik N

Man kan inte annat än att vara nöjd när priset överträffades och allt sköttes smidigt och snabbt precis enligt den plan som presenterades för min försäljning. Vi kommer att rekommendera Fredrik till våra bekanta när det blir dags för dem att sälja deras bostäder.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Anton S

Kort och koncist så gjorde han det han skulle och med den äran. Det gick snabbt och smärtfritt!

Anna A

Jag hade under en längre tid försökt att sälja min lägenhet via en annan mäklarfirma när jag träffade Fredrik på en visning, han skiljde sig åt från de övriga mäklare jag träffat på och han gav mig många råd inför mitt köp och till slut fick han även ta hand om min försäljning. Med nya infallsvinklar och råd så tog försäljningen ny fart och vi hittade en köpare redan efter första visningen. Snabb, effektiv och ärlig känns som en bra kortfattad beskrivning av honom.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen