Alla kategorier Mäklare Södermanland Nyköping SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

Brunnsgatan 38, 611 32 Nyköping — Visa karta

4.7 i betyg av av 16 omdömen

Vi känner den lokala marknaden och har god insikt i vad som efterfrågas just nu. Vi träffar varje vecka många köpare och vet därför vad dom betalar lite extra för.

Vill du veta mer om hur Skandia Mäklarna i Nyköping/Oxelösund arbetar kommer vi gärna hem till dig för en förutsättningslös diskussion kring ditt boende. Även om du inte ska sälja just nu.

Välkomna!

Läs vad 16 kunder tycker om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

• 2014-07-20

Louise & Mikael skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    I en oförutsägbar fastighetsmarknad, är Patrik en fastighetsmäklare som du kan lita på. Vi var nöjda med det sätt han marknadsförs vårt hem och gjorde en snabb försäljning. Patrik inte bara uppnått ett optimalt resultat, han är också en mycket trevlig person. Han blev rekommenderad till oss av vänner och vi rekommenderar honom till alla! Läs mer
  • 2013-01-31

Susanne I skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Jag har från början fått ett bra bemötande. Positivt och okomplicerat. Elin har vart mycket hjälpsam och tillgänglig både på mail o telefon. Läs mer
  • 2013-01-30

Anders S skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Vi fick en väldigt bra kontakt redan från början och vi kände att Patrik var tillmötesgående och mycket kompetent. Han har ett sätt som inger förtroende. Han har varit till stor hjälp hela vägen och försäljningen flöt på väldigt bra.

Vi känner oss nöjda med att vi fick hjälp av just Patrik vid vår försäljning. Vi har förstått efteråt att vi har fått mer hjälp tex. med deklarationen, än vad de som valt andra mäklarfirmor har fått och till ett lägre pris.
    Therése & Anders S Läs mer
  • Jimmy O

2012-12-13

Jimmy O skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Mycket bra bemötande och väldigt lätt att förstå, Läs mer
  • 2012-11-30

Monica skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Maria är mycket intresserad och entusiastisk inför sin uppgift. Hon ger många goda råd samt meddelar hela tiden vad som händer. Läs mer
  • Katarina G

2012-11-26

Katarina G skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Bemötandet var över våra förväntningar! Maria Malmberg är proffsig, lugn, kunnig och mycket lätt att samarbeta med! Läs mer
  • Katarina G

2012-11-26

Katarina G skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Maria är kunnig,proffsig och lugn och har överträffat våra förväntningar genom att alltid meddela oss vad som händer även om det inte hänt något så har hon ringt! Läs mer
  • Johan J

2012-11-23

Johan J skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    För mig en mycket trevlig och kompetent mäklare. Tog hand om min lägenhet på mycket kort varsel och fick sålt denna med vinst. Hade då innehaft fastigheten mindre än ett år.

Jag är mycket tacksam för den hjälp jag fick då jag under försäljningen flyttade till annan ort. Stort plus till allt engagemang! Läs mer
  • 2012-11-19

Liisa S skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Han är trevlig,saklig och förklarar lugnt så man har lätt att förstå honom. Tillgänglig, om han är upptagen, återkommer han alltid fortast möjligt. Kompetent och väldigt proffsig, hjälpsam och på alla sätt behaglig person. Läs mer
  • 2012-11-16

Martina A skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Han har gjort bra, regelbundet kontakt även om jag vill fråga något så svarar han snabbt. Han har träffat oss första gång eftersom vi är döva men han hanterade det på bra sätt och våga fråga. Läs mer
  • 2012-11-15

morgan w skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund

Hans W skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Bra bemötande och kompetent personal.
    Lätta att få tag i och alltid positiva. Läs mer

Hans W skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Patrik är en mycket trevlig och kompetent person.Han hjälpte oss med en snabb och bra affär.Han är lätt att få kontakt med och mycket proffsig i sitt arbete. Läs mer

ELISABETH K skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    ANNA GJORDE SITT BÄSTA OCH SÅG TILL ATT JAG FICK EN KÖPARE GENOM LITE EGET INITIATIV. ÄR TACKSAM FÖR DETTA. Läs mer
  • Petra P

2012-11-11

Petra P skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Elin har ett väldigt trevligt bemötande. Vi har haft kontakt med Elin som båda köpare och säljare och tycket Elin har haft full kontroll och gett ett förtroendegivande intryck. Läs mer
  • 2012-11-10

Magdalena V skrev om SkandiaMäklarna Nyköping/Oxelösund
    Patrik Persson är en person som inger förtroende! Han har förmågan att kombinera personlig värme med proffsighet och noggrannhet. Vi upplevde att han var duktig på sitt yrke (kunnig, snabb, duktig på att formulera sig och hantera kundkontakter) men han var också genuint hjälpsam och intresserad av oss som kunder. Patrik är empatisk och har lätt att skapa goda relationer. Läs mer

Bästa mäklarna i Nyköping:

Rabi K Rabi K tycker:
“Mohammed har ett väldigt trevl...” Läs mer

Upplandsgatan 51, 11328, STOCKHOLM