Smartaval Intl AB

Porlabacken 26, 124 70 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Smartaval Intl AB

• Helena N
    Helena N skrev om Smartaval Intl AB
    Smarta val??? Inte för oss.
    Städerskan torkade stenskiva med medel för vitvaror... resultatet blev vita fläckar.
    Trots att städerskan medger fel användning då hon på eget bevåg hämtat medel från vår källare,som ej tilldelats av mig som kund till henne att städa med,tas ett beslut via oberoende expert via mail o mobilbilder att jag som kund orsakat skadan.
    Som om detta inte är nog ersätts inte ngt i hemmet som är äldre än 36 mån,eller egendom som bara fått estetiska skador och inte bestående funktionsnedsättning.
    På hemsidan kallas det Ansvarsförsäkring som täcker skador personalen orsakat.
    Smarta val? Not!!! Läs mer
  • Malin
    Malin skrev om Smartaval Intl AB
    Jag ringde iallafall först till smarta-val.se och snackade med dem. Verkligen jättetrevliga och tillmötesgående! Så jag slog till.
    Fyra dagar senare fick jag provstädning! Jättetrevlig och duktig städerska. Jag har varit så nöjd att jag har nämnt många av mina kamrater SmartaVal. Vill bara berätta att när vi kom hem efter städning och fann vår nystädade hus var det i sitt absoluta toppskick..
    Hemstädning av SmartaVal rekommenderas varmt!! Kommer att anlita de i fortsättningen och prova deras andra tjänster också. Skönt att man får all service från samma entreprenör, en kontakt - all kompetens. Smart;-) Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Pyramidbacken 6, 14175, KUNGENS KURVA