Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Solna Solna Dental Solna Dental Arenatandläkarna
Rekommenderat företag 2015 - Solna Dental Arenatandläkarna

Solna Dental Arenatandläkarna

Evenemangsgatan 16, 169 56 Solna — Visa karta

Varmt välkomna till Arenatandläkarna! Tveka inte att maila oss på arena@solnadental.se
Mån-Tis: 07:45-18:00
Ons: 07:45-17:00
Tor: 08:00-20:00
Fre: 07:45-13:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Solna Dental Arenatandläkarna

• Agneta Ö
    Agneta Ö skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Det bästa tänkbara jag är otroligt nöjd med bemötandet. Samt utförda tjänster
  • Mirva L
    Mirva L skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Jag är en tandläkarädd 57-årig kvinna som ville göra en totalrenovering av mina tänder men tvekade. Har besökt folktandvården tidigare. När jag kom till Arenatandläkaren blev jag så väldigt bra omhändertagen med min rädsla. Små prat med tandläkaren och sköterskorna fick mig att vaggas i trygghet.
    Alltid trevligt att besöka denna mottagning och det har jag gjort väldigt ofta.
    Jag har fått nya fasader och tagit bort en massa amalgan.
  • elvisa B
    elvisa B skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Fantastiskt personal som alltid är tillmötesgående o trevliga! Har alltid gått till folktandvården men aldrig mött så kompetent och trevlig personal! Alla jag känner har jag hänvisat till Kenan, en sån duktig och bra tandläkare!!! Jag kommer alltid gå till arenatandläkarna.
  • Olga N
    Olga N skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Super trevlig personal, fina lokaler. Alltid nöjd med resultat! Kund sedan 2010.
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Mycket kompetent trevlig tandläkare och personal. Serviceminded och behandlingen var perfekt utförd. Rekommenderas varmt!
  • Linda E
    Linda E skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Mycket bra bemötande, både av receptionist och tandhygienist. Jag kände mig välkommen och fick god information om behandling och kostnad.
  • Moa L
    Moa L skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Trevligt bemötande och bra genomförande men patientens bästa i fokus
  • Lena S
    Lena S skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Bemötandet var helt otroligt! Proffsigt, jag kände mig hemma direkt och att jag som kund var i fokus direkt när jag kom innanför dörren. Jag hade väldigt dåliga tänder som jag lidit av i flera år, mest socialt bland andra människor. Jag beställde tider i två veckor 60-90 min varje dag.
    Min tandläkare Kenan var magiskt, han fattade galoppen direkt. Tydlig, engagerad i mig som kund och jag kände att han ville mitt bästa. Han var lyhörd och jag kände direkt en stor trygghet i hands händer och hans tandsköterska. De två hade ett samarbete som jag aldrig varit med om förut, magiskt det också.
    Han gjorde på 10 dagar det som inte Folktandvården lyckades med nämligen att jag kunde börja le igen och mina kompisar var förundrade när de såg det fina arbetet han gjorde på ingen tid alls.
    Han lagade allt som gjort i ont i flera år. Planerade bra och fråga mig när jag hade saker jag måste välja emellan hur jag ville ha det.
    Som kunde kände jag mig i fokus fast jag en gång hade en stor hund med mig som alla ville hälsa på och jag fick de papper jag ville ha fast jag stod utanför med denna stora hund. Ringde jag så visste de precis vem de pratade med fast jag knappt han prensentera mig.
    Detta, fast det gjorde ont många gånger, sammantaget ger jag Arenatandläkaren det högsta betygen med många ++++ efter.
    Betyg-grejen nedan verkar inte fungera så jag skriver det istället.
    Jag har sagt och givit visitkort (vilka jag tog kanske lite för många *ler) och berättat för alla som jag känner och har något tandstrul, att gå just till er.
    Ni är magiska hela bunten men mest magisk är Kenan som lyckades förändra mitt liv på 10 dagar. Jag kommer tillbaka till er, var så säkra på det!!!
  • Marin H
    Marin H skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Bra bemötande. Har fått en framtand lagad med tillfredsställande resultat, samt grundlig borttagning av tandsten.

Mycket nöjd kund än så länge.
  • Alfred Å
    Alfred Å skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Mycket bra bemötande.
    Professionell undersökning.
    Tandhygienistens metoder för borttagning av tandsten var mycket skonsamma.
  • Anna L
    Anna L skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Fina lokaler, fräscht och fint. Duktig tandläkare som förklarade allt på ett bra sätt och gav bra råd. Kommer att återkomma hit flera gånger.
  • Jeremi H
    Jeremi H skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Bra service och fina lokaler. Personalen är jättevänliga och man känner sig välkommen! :-)
  • Nicole Z
    Nicole Z skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Enkelt att hitta, trevligt reception, bra tandhygienist.
  • Semun K
    Semun K skrev om Solna Dental Arenatandläkarna
    Bra service,jätte trevlig personal.

Evenemangsgatan 16, 169 56 Solna