Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Solna Solna Röranalys AB

Solna Röranalys AB

Brommavägen 6, 169 30 Solna — Visa karta

Välkommen till Solna Röranalys.

Vi är specialister på avloppssystem och ventilation och har varit auktoriserad rörinspektion sedan 2003. Med hjälp av vår kamerautrustning ser vi till att dina rörledningar blir fria från sättningar och diverse sanitärt avfall. Några av de åtgärder vi utför är högtrycksspolning, rotskärning & fräsning, slamsugning, rörbyten och relining samt konsultering.

Våra operatörer är utbildade och auktoriserade genom Sveriges TV-inspektionsföretags Förening och löser dina problem oavsett om det gäller mark eller fastighet.

Har du några frågor? Hör gärna av dig eller kom in på en kopp kaffe så hjälper vi dig.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Solna Röranalys AB

• Bengt-erik C
    Bengt-erik C skrev om Solna Röranalys AB
    Spolning av avloppsrör på landet.
    Lyckat resultat. Dokumenterad på film Läs mer
  • Göran K
    Göran K skrev om Solna Röranalys AB
    Väldigt trevliga och gjorde ett bra jobb med att filma mina avlopp. De hjälper mig även att få in offerter för att åtgärda felen.

Rekommenderas! Läs mer
    Andreas H gillar detta
  • Ulla Marianne B skrev om Solna Röranalys AB
    Mycket bra och ett trevligt bemötande och bra jobbat Läs mer
    Andreas H gillar detta
  • carl c skrev om Solna Röranalys AB
    Villaägare; varning, varning och varning!
    Denna firma fakturerar 3.125:- för att köra fram ett par kilometer till uppdragsgivaren med en liten skåpbil (kallas 'etablering').
    Sedan fakturerar man 1.200:-/ timmen för att 'titta på' uppdraget (arbetskostnad),
    och utan att informera kunden tillämpar firman 'minimum' fakturering av tre (3) timmar 'närvaro' när räkningen skrivs på kontoret.
    Och slutligen gjorde man inte jobbet,
    det gick inte att 'titta efter'!
    Villaägare; varning, varning och varning!
    För oseriös fakturering! Läs mer

Brommavägen 6, 169 30 Solna