Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Danderyd Städeriet i Mälardalen

Städeriet i Mälardalen

Brovägen 9, 182 76 Stocksund — Visa karta

Städeriet i Mälardalen har över 30 års erfarenhet av branschen och erbjuder städservice till så väl företag som privatpersoner. Våra prioriteringar ligger bland annat i högt kundfokus och service, personalvård och utbildning samt miljötänk utan att göra avkall på exceptionell kvalitet på genomförda arbeten. Vi utför våra tjänster i Mälardalen, välkomna att kontakta oss för mer information!

Läs vad 14 kunder tycker om Städeriet i Mälardalen

• Anders A
    Anders A skrev om Städeriet i Mälardalen
    Mycket possitivt bemötande.
    Flyttstädning Läs mer
  • Katrin K
    Katrin K skrev om Städeriet i Mälardalen
    Pålitliga, dyker upp i tid. Vi är nöjda med städningen, trots att framförallt jag är aningens petig : ). Så skönt att komma hem till ett nystädat hem! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Städeriet i Mälardalen
    Bra resultat varje gång!
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Peter V
    Peter V skrev om Städeriet i Mälardalen
    Bra bemötande, punktliga och framför allt noggranna vid de veckostädningar vi köper av dem! Även visat sig vara flexibla när vi behövt byta tider eller behövt andra punktinsatser som fönsterputsning och vår- och höststädning. Läs mer
    Minette N gillar detta
  • Auday A
    Auday A skrev om Städeriet i Mälardalen
    Bra flr både pris o städning ... Tack Läs mer
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Städeriet i Mälardalen
    Jätte nöjd med flyttstädningen. Fanns inget att klaga på. Rekommendera starkt! Läs mer
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Städeriet i Mälardalen
    Behövde med kort varsel (under semestertider) en prisvärd flyttstädning i vår gamla hyreslägenhet, där det viktigaste var att den nya hyresgästen skulle bli nöjd. Via Offerta fick vi inom en timme flera offerter, men Niklas på Städeriet i Mälardalen var snabbast med att ringa upp. Blev mycket trevligt och professionellt bemött hela processen igenom. Har fått precis det jag ville ha, fick smidigt och snabbt en billig flyttstädning utan tråkiga efterspel (med nöjd-kund-garantin kunde jag hänvisa den nye hyresgästen direkt till Städeriet i Mälardalen)! Läs mer
  • Matz W
    Matz W skrev om Städeriet i Mälardalen
    Snabbt och proffsigt utfört arbete! Läs mer
  • Lena M
    Lena M skrev om Städeriet i Mälardalen
    Storstädning: Skinande rent, snabbt och effektivt, trevlig personal.
    Jag kommer garanterat att anlita dem nästa år igen.

Lena Melanson i Bro Läs mer
  • Sam J
    Sam J skrev om Städeriet i Mälardalen
    Företaget är toppen att ha att göra med Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Städeriet i Mälardalen
    Bemötandet är godkänt, vi fick en beskrivande information hur hemstädningen kommer att gå till. Läs mer
  • Jakob H
    Jakob H skrev om Städeriet i Mälardalen
    Städeriet i Mälardalen kommer till oss varannan vecka och städar vår 2a i norra djurgårdsstaden. De kommer alltid i tid och gör ett kanonjobb. En gång gick ett dricksglas sönder och de ringde omedelbart upp för att informera och erbjöd sig kompensation. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Städeriet i Mälardalen
    Vi anlitar städeriet för veckostädning av vår villa i Täby. De är noggranna och det är alltid samma person som kommer och städar.

Vi har en egen kontaktperson som alltid följer upp städningen efter att den är gjord. Rekommenderas! Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om Städeriet i Mälardalen
    Kul med ett städbolag som bryr sig!
    De vill gärna ha feedback på hur vi upplever städningen och följer upp efter varje utförd städning. Mycket noga och proffsiga!

Med vänlig hälsning Sara
    Sundbyberg Läs mer