Städeriet i Mälardalen

Städeriet i Mälardalen

Ring 070-871 77 77 staderiet.com

Städeriet i Mälardalen har över 30 års erfarenhet av branschen och erbjuder städservice till så väl företag som privatpersoner. Våra prioriteringar ligger bland annat i högt kundfokus och service, personalvård och utbildning samt miljötänk utan att göra avkall på exceptionell kvalitet på genomförda arbeten. Vi utför våra tjänster i Mälardalen, välkomna att kontakta oss för mer information!

14 omdömen om Städeriet i Mälardalen

Anders A

Mycket possitivt bemötande. Flyttstädning

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Katrin K
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Pålitliga, dyker upp i tid. Vi är nöjda med städningen, trots att framförallt jag är aningens petig : ). Så skönt att komma hem till ett nystädat hem!

Robert B
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Bra resultat varje gång! Rekommenderas starkt

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Peter V
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Bra bemötande, punktliga och framför allt noggranna vid de veckostädningar vi köper av dem! Även visat sig vara flexibla när vi behövt byta tider eller behövt andra punktinsatser som fönsterputsning och vår- och höststädning.

Minette N gillar detta
Auday A

Bra flr både pris o städning ... Tack

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Jessica J
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Jätte nöjd med flyttstädningen. Fanns inget att klaga på. Rekommendera starkt!

Sofie S
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Behövde med kort varsel (under semestertider) en prisvärd flyttstädning i vår gamla hyreslägenhet, där det viktigaste var att den nya hyresgästen skulle bli nöjd. Via Offerta fick vi inom en timme flera offerter, men Niklas på Städeriet i Mälardalen var snabbast med att ringa upp. Blev mycket trevligt och professionellt bemött hela processen igenom. Har fått precis det jag ville ha, fick smidigt och snabbt en billig flyttstädning utan tråkiga efterspel (med nöjd-kund-garantin kunde jag hänvisa den nye hyresgästen direkt till Städeriet i Mälardalen)!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Matz W
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Snabbt och proffsigt utfört arbete!

Lena M
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Storstädning: Skinande rent, snabbt och effektivt, trevlig personal. Jag kommer garanterat att anlita dem nästa år igen. Lena Melanson i Bro

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Sam J
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Företaget är toppen att ha att göra med

Susanne S
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Bemötandet är godkänt, vi fick en beskrivande information hur hemstädningen kommer att gå till.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Jakob H
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Städeriet i Mälardalen kommer till oss varannan vecka och städar vår 2a i norra djurgårdsstaden. De kommer alltid i tid och gör ett kanonjobb. En gång gick ett dricksglas sönder och de ringde omedelbart upp för att informera och erbjöd sig kompensation. Vi är väldigt nöjda.

Anna S
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Vi anlitar städeriet för veckostädning av vår villa i Täby. De är noggranna och det är alltid samma person som kommer och städar. Vi har en egen kontaktperson som alltid följer upp städningen efter att den är gjord. Rekommenderas!

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Sara S
Skrev om Städeriet i Mälardalen

Kul med ett städbolag som bryr sig! De vill gärna ha feedback på hur vi upplever städningen och följer upp efter varje utförd städning. Mycket noga och proffsiga! Med vänlig hälsning Sara Sundbyberg