Alla kategorier Städhjälp Skåne Helsingborg Städhjälpen

Städhjälpen

Rosenschöldsgatan 2, 256 54 Ramlösa — Visa karta

Välkommen till Städhjälpen!

Som namnet antyder jobbar vi med städning av alla dess slag och befinner oss i Helsingborg med omnejd. Vi hjälper dig att få ditt hem eller arbetsplats ren. Vi städar varje dag från 8:e januari till 22:a december och vårt mål är att ge dig hög kvalitet till lågt pris.

Vi erbjuder Flyttstädning, Hemstädning, Fönsterputsning, Kontorsstädning, Byggstädning och städning för Hotellverksamhet.
Vill du anlita oss på Städhjälpen? Kontakta oss redan idag och få en kostnadsfri offert på valfri tjänst.
Just nu 110 kr/tim efter rutavdraget!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Städhjälpen

• Hasse S
    Hasse S skrev om Städhjälpen
    Jag hade beställ balkongstädning men det blev inte utfört. Att även balkongen skulle städas visste städpersonalen inte om. Dom kunde komma senare vilket inte fungerade för mig.
    Jag städade balkongen själv.

Ugnsluckan var inte ok städad så det fick jag göra själv.

Att dom sedan inte kunde svenska borde jag ha blivit upplyst om. Nu gick det bra med engelska men det skulle jag ha fått reda på från början.

Annars var allt bara bra. Snyggt städat. Tjejerna fick slita i värmen. Läs mer
    2018-06-20 Rasmus M svarar Hasse S
    Hej Hasse.

Tack för er åsikt. Känns som ett väldigt hårt omdöme 2/5 om "annars var allt bara bra. Snyggt städat" är sant?
    Att ni var missnöjd hade vi ingen aning om fören nu. Har kollat historiken men hittade ingenting från er där förutom att ni beställt en flyttstädning med städning av balkongen. Det stod heller inte någon information om att att det var under tidspress med balkongen, hade vi vetat det så kanske vi haft en chans att agera annorlunda. På checklistan under "flyttstädning" så står det att vi har 3 dagars garanti på vår städning. D.v.s. att vi har upp till tre dagar på oss att färdigställa ifall något har missats. Det är en säkerhet från vår sida så vi hinner med det som lovats. Ni som kund har också skyldighet att vara ute i god tid eller informera oss om tiden är tight eller ni är missnöjd med något eller liknande så vi har en chans att åtgärda det.
    Om städarna nu kunde komma tillbaka samma dag fast lite senare p.g.a pressat schema så känns det inte som att vi fick den chansen av er att hinna göra städningen som vi planerade.
    Vi har engelsktalande personal till själva städningen och det skall stå på vår hemsida?

• Ab G
    Ab G skrev om Städhjälpen
    Där satt den Rasmus ! Bra jobbat! Läs mer
  • Micke G
    Micke G skrev om Städhjälpen
    Städning varje vecka fungerar mycket bra. Duktiga städare som pratar engelska. Lätt att boka vecka för vecka och flexibla. Nog billigaste vad jag hört för mig med andra som har städhjälp från andra.
    Rekommenderas speciellt om du har småbarn som vi, viktig tid över till barn/barnen. Läs mer
  • Vivian B
    Vivian B skrev om Städhjälpen
    Mycket nöjd med städningen, professionellt och bra utfört. Läs mer
  • Ann J
    Ann J skrev om Städhjälpen
    Veckostädning. Bra bemötande, ibland svåra att få tag på. Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Ann J
    Hej Ann.
    Ok. synd att du upplevt det så. Jag tycker vi försöker svara på allt som rings in mellan 09-16. Och mejlen håller vi koll på regelbundet. Men vi får bli bättre på det hör jag :)
    Tack för din åsikt.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Städhjälpen
    Inte svensktalande städare. Städar olika ställe varje gång. Inte samma städare varje gång Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Cecilia B
    Hej Cecilia och tack för din åsikt.
    Tyvärr kan vi inte hålla vårt fantastiska pris om vi tar in svensktalande personal. Behöver ni det så kan ni alltid tala med vår svensktalande arbetsledning som kan översätta och förbereda städarna inför städningar. Vi har förstått vikten av att kunder önskar samma städare varje gång men det är omöjligt att klara av detta. Vi försöker så gott det går men städarna måste ha semester och ibland är dom sjuka så vi måste ta in andra städare då. Vi har ett nytt hanteringssätt nu för dom bitarna så att ni som kund skall känna er tryggare med vem som kommer.
    Om vi har behov att ny städare måste komma för att vi skall hinna med ert projekt så måste den städaren hör av sig till er för att kolla om det är ok. Annars kommer vi inte och städar.
  • Catarina A
    Catarina A skrev om Städhjälpen
    Flexibla, tillmötesgående och städar bra! Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Städhjälpen
    Vi har veckostädning. Något rörigt kring deras städschema men städningen är exemplarisk! Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Caroline A
    Hej Caroline.
    Tack för er input. Vi har haft lite bökigt med bokningshanteringen. Vi var inte förberedda på att få så många bokningar så det har slirat lite. Vi är på gång och kommer när som lansera ett system på hemsidan som sköter bokningarna och överblicken på städschemat smidigare. Under tiden har vi tagit in en ny administratör som sköter bokningarna manuellt tills vi har hittat ett system vi trivs med.

• Anne-cathrine W
    Anne-cathrine W skrev om Städhjälpen
    De är städar bra, ör noggranna, och har ordningssinne. De ställer sakerna, kuddar mm fint. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Anne-cathrine W
    Tack för er åsikt. Det värmer och vi hoppas vi kan hålla den kvalitén hela tiden.
    Jag kommer hälsa städarna detta så blir dom också glada.

• Rasmus V
    Rasmus V skrev om Städhjälpen
    Vi har städning 1 gång per vecka i större lgh i Helsingborg och har haft det i ca 2 års tid.
    Proffsig och prisvärd städning, vi är nöjda!
    Billigast i Skåne.
    mvh Rasmus Läs mer
    2018-06-06 Rasmus M svarar Rasmus V
    Hej Rasmus.

Tack för er åsikt. Det värmer. Ska hälsa städarna detta!

Rosenschöldsgatan 2, 256 54 Ramlösa