Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Sthlms Körkortsmottagning

Sthlms Körkortsmottagning

Warfvinges väg 26 4tr c/o Specialistgruppen, 112 51 Stockholm — Visa karta

Box 6088, 17106, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Övriga företag nära Sthlms Körkortsmottagning:

Box 6088, Solna
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Läs vad 6 kunder tycker om Sthlms Körkortsmottagning

• daniel b
    daniel b skrev om Sthlms Körkortsmottagning
    Jättebra och snabb service! Trevlig personal som förstår ens situation istället för att "titta snett". Man känner sig rätt säker när man får kontakt med dem trots att man är i en dålig situation. Jag rekommenderar Sthlms körkortsmottagning starkt!
  • klasse
    klasse skrev om Sthlms Körkortsmottagning
    Riktigt bra bemötande och jag är riktigt nöjd. Har varit på en del mottagningar genom mina år och Micke i ny regi är det enda alternativet.
    Topp!!!
  • Micke E
    Micke E skrev om Sthlms Körkortsmottagning
    Ska gå och lämna prover under sex månader för att få tillbaka körkortet och det var inte så kul men när jag fick tag
    på den här mottagningen så mår jag mycket bättre. Har mött förståelse och hjälp på ett bra sätt. Rekomenderas verkligen!
    Har flera kompisar som varit här och deras tips stämde.
  • Marie K
    Marie K skrev om Sthlms Körkortsmottagning
    Jag stoltserar inte med att jag går till en körkortsmottagning och allt vad det innebär, men hit kan jag komma utan att känna mig dömd! Rekommenderar verkligen folk till denna mottagning. Allt går smidigt och Micke som jobbar där har ett jävla schysst bemötande! TACK!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Sthlms Körkortsmottagning
    Micke är en riktig klippa! Han hjälpte mig med allt från ansökningen till provtagningen, snabbt och smidigt. Rekommenderar denna mottagning till alla som VERKLIGEN behöver hjälpa av proffs som man får förtroende för, Tack för allt. // Alex
  • Carl T
    Carl T skrev om Sthlms Körkortsmottagning
    En ny körkortsmottagning för oss läkarintyg för körkort, drogtester, alkolås. Smidigt och billigast i Sthlm (tror jag).
    Kolla med dom på sthlmskorkortsmottagning.se

Warfvinges väg 26 4tr c/o Specialistgruppen, 112 51 Stockholm