Sthlms Körkortsmottagning

Ring 076-868 62 88 www.sthlmskorkortsmottagning.se

6 omdömen om Sthlms Körkortsmottagning

daniel b
Skrev om Sthlms Körkortsmottagning

Jättebra och snabb service! Trevlig personal som förstår ens situation istället för att "titta snett". Man känner sig rätt säker när man får kontakt med dem trots att man är i en dålig situation. Jag rekommenderar Sthlms körkortsmottagning starkt!

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

klasse
Skrev om Sthlms Körkortsmottagning

Riktigt bra bemötande och jag är riktigt nöjd. Har varit på en del mottagningar genom mina år och Micke i ny regi är det enda alternativet. Topp!!!

Micke E
Skrev om Sthlms Körkortsmottagning

Ska gå och lämna prover under sex månader för att få tillbaka körkortet och det var inte så kul men när jag fick tag på den här mottagningen så mår jag mycket bättre. Har mött förståelse och hjälp på ett bra sätt. Rekomenderas verkligen! Har flera kompisar som varit här och deras tips stämde.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Marie K
Skrev om Sthlms Körkortsmottagning

Jag stoltserar inte med att jag går till en körkortsmottagning och allt vad det innebär, men hit kan jag komma utan att känna mig dömd! Rekommenderar verkligen folk till denna mottagning. Allt går smidigt och Micke som jobbar där har ett jävla schysst bemötande! TACK!

Alexander A
Skrev om Sthlms Körkortsmottagning

Micke är en riktig klippa! Han hjälpte mig med allt från ansökningen till provtagningen, snabbt och smidigt. Rekommenderar denna mottagning till alla som VERKLIGEN behöver hjälpa av proffs som man får förtroende för, Tack för allt. // Alex

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Carl T
Skrev om Sthlms Körkortsmottagning

En ny körkortsmottagning för oss läkarintyg för körkort, drogtester, alkolås. Smidigt och billigast i Sthlm (tror jag). Kolla med dom på sthlmskorkortsmottagning.se