STP Rörservice

1.0

4 omdömen om STP Rörservice

Carl fredrik F
Skrev om STP Rörservice

Kan bara instämma med tidigare personer som gjort inlägg här. Undvik till varje pris p.g.a: -Lägger på servicebil på varje timme -Hade sönder en vägg och åtgärdar det ej -Lade på moms på en redan momsad utrustning på fakturan -Står inte för vad som är sagt (om det inte är skriftligt) Undvik till varje pris, och om du mot förmodan anlitar Sven så se till att ha ALLT skriftligt och räkna med servicebil varje timme

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 184 omdömen 4.6 av 184 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Arne A
Skrev om STP Rörservice

Det pris som anges innan jobbet utförs stämmer inte med fakturan, ett bilpris om 140 kr/timmen läggs på utan att detta nämns vid överenskommelse om det jobb som ska utföras. Dessutom är antalet timmar på fakturan väsentligt högre än den tid som lagts ner på jobbet. Meterial genom STP rör kostar många gånger mer än i bygghandeln.

Sören A
Skrev om STP Rörservice

Hade problem med WC för 1,5 år sen. Anlitade Sven för ett jobb som tog honom 5 min att utföra. För det första: Han tog betalt för 2 timmar för ett jobb som tog honom endast 5min. Och då kan jag tillägga att hans firma endast är 5 min från där jag bor. För det andra: Arbetet ej korrekt utfört, Stora spolarknappen och lilla spolarknappa utför samma slags spolning. För det tredje: Han skickade fakturan 1,5 år efter själva arbetet även fast jag ringt honom 2 gånger och bad honom snällt att skicka fakturan. Jag...

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Kalle
Skrev om STP Rörservice

Anlitade Sven Palmquist (STP rörservice) för rörarbete. Vid 1:a besöket angav han ett pris och när fakturan kom så stod något helt annat. Att personen lurar folk är vi minst två som fått erfara. Att han dessutom tagit reda på hur man kan utnyttja lagen för att lura folk säger det mesta om denna person som enligt skattemyndigheterna ensam driver företaget STP rörservice.