Studio Masoo

Ring 08-580 095 11 studiomasoo.se

119 omdömen om Studio Masoo

Ellinor P
Skrev om Studio Masoo

Fick den klippning och färg som jag önskade och resultatet blev tom lite över förväntan. Personligt och trevligt bemötande! Härlig lokal med bästa utsikten

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 304 omdömen 4.6 av 304 omdömen

Ola D
Skrev om Studio Masoo

Bra bemötande och mkt skicklig frisör

Daniel N
Skrev om Studio Masoo

Sofia är bäst och ställer upp kväll som helgz alltid proffsigt resultat

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 303 omdömen 4.7 av 303 omdömen
BadgeTwoYears

10/10 mycket trevlig och duktig tjej!

Gunn-britt F
Skrev om Studio Masoo

Trevlig bemötande Klippning Lyhörd Bra Service Skickar påminnelse och andra ändringar

Maria W
Skrev om Studio Masoo

Maria är en mycket duktig frisör. Jag rekommenderar henne varmt!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1061 omdömen 4.8 av 1061 omdömen

Marianne F
Skrev om Studio Masoo

Alltid trevligt bemötande och trevlig stämning. Min frisör är professionell och lyhörd.Alltid trevligt att komma dit.

Sten L
Skrev om Studio Masoo

Snygg klippning, personligt profesionellt bemötande. Kul att gå till Studio Masoo.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 392 omdömen 4.8 av 392 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

Jan L
Skrev om Studio Masoo

Bra service trevligt bemötande, klippning blir alltid till full belåtenhet. Rekommenderar Studio Masoo allra varmast😀

Suzanne C

Bästa salongen i Hammarby Sjöstad

Holland Hair Södermalm
4.6/5 i betyg av 126 omdömen 4.6 av 126 omdömen

Yiassou B Yiassou B
Carolina A
Skrev om Studio Masoo

Alltid trevliga o professionella. Har gått hos dem sedan de öppnade och trivs väldigt bra med resultatet. Tjejerna är lyhörda och otroligt duktiga på sin sak. Rekommenderar varmt!

Emelie L
Skrev om Studio Masoo

Så fint bemötande och klippning! :)

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Tom A
Skrev om Studio Masoo

Trevlig personal bra priaer Bra tips om man fråga

Eva A
Skrev om Studio Masoo

Lugnt. Blir alltid nöjd.. professionell. Bra lokaler.

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 288 omdömen 4.6 av 288 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Marietta & Börje A

Alltid lika trevligt att besöka Masoo!

Kerstin K
Skrev om Studio Masoo

Jag blev positivt bemött och klipp ingen blev perfekt.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 472 omdömen 4.9 av 472 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Ann-Alice L
Skrev om Studio Masoo

En lugn och trevlig miljö med positiv ock kunnig personal.. Jag är alltid nöjd. ❤️

O
Skrev om Studio Masoo

Fantastiska tjejer och underbar service! :D

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Evelina H
Skrev om Studio Masoo

Maria är alltid proffsig och gör magi! Stort tack för fin färg och fräsch klippning!

Ingrid B
Skrev om Studio Masoo

Supernöjd som alltid med mitt besök. Trevligt och lyhört bemötande och fint resultat med både klipp och färg 🌟

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Laila P
Skrev om Studio Masoo

Jag ser alltid fram emot mina besök på Studio Masoo. Salongen är så mysig och man sittar och tittar utöver vattnet medan Sofia trollar fram de finaste frisyrer. Sofia har varit min frisör i närmare 20 år, så det har blivit några gånger. Jag har alltid varit supernöjd med alla behandlingar -klippning, färgning, slingor och malalösa festfrisyrer. Kan varmt rekommenderas!

Ulla-Karin H

Proffsigt bemött. Hade bra idéer utifrån mina önskemål. Trevlig

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 496 omdömen 4.8 av 496 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd och duktig! Blev jättenöjd:)

Maria W
Skrev om Studio Masoo

Service: topp. Hittar en tid börjar kan. Kompetenser: utmärkta råd och förslag hur klippning o färg blir bäst i relation till person och naturliga färgskalor. Sjöstadens bästa salong.

Katarina H
Skrev om Studio Masoo

Nöjd med klippningen, bemötandet, utsikten, kort sagt är Masoo fantastiskt👌🏻

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2025 omdömen 4.9 av 2025 omdömen

Annette W Annette W
Eva T
Skrev om Studio Masoo

Proffsiga och trevliga frisörer i en väldigt fin miljö.

Staffan F
Skrev om Studio Masoo

Jättetrevlig personal och mycket fin lokal Lätt att boka klippning Håller alltid bokad tid Härlig atmosfär Fint läge i Hammarby Sjöstad Duktiga frisörer/ alltid nöjd med klippningen

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1053 omdömen 4.8 av 1053 omdömen

Klara E
Skrev om Studio Masoo

Studio Masoo håller alltid toppklass, och bjuder därtill på en vacker utsikt. Så nöjd!

Eva F
Skrev om Studio Masoo

Jag blir alltid supernöjd! Proffsiga ochkunniga frisörer.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Mikaela F
Skrev om Studio Masoo

Bästa salongen , har gått hos Maria flera år hon är fantastisk! Gör alltid det lilla extra, men står också ut med mig som har haft samma frisyr i 20 år typ😁 Bästa.läget i Sjöstaden & trevlig avslappnad stämning kan det bli bättre?!

Marie A
Skrev om Studio Masoo

Trevligt och välkomnande besök. Duktig frisör.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 317 omdömen 4.7 av 317 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Anette Ö
Skrev om Studio Masoo

Bästa frisören Anette, och sååå trevlig!

Helena L
Skrev om Studio Masoo

Mycket trevlig salong med duktga frisörer!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 266 omdömen 4.8 av 266 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Siv A
Skrev om Studio Masoo

Jättetrevlig och duktig frisör. Ljusa och rena fina lokaler. Jag ska gå dit igen.

Mari L
Skrev om Studio Masoo

Trevligt proffsigt bemötande i fräsch lokal.Mycket nöjd med resultatet.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 237 omdömen 4.6 av 237 omdömen
BadgeTwoYears

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Johanna D Johanna D
Ulrica S
Skrev om Studio Masoo

Alltid nöjd! Superproffsigt, kunnigt, trevligt och vid tider som funkar för mig. Absolut högsta betyg rakt igenom!

Camilla L
Skrev om Studio Masoo

Alltid proffessionellt och personligt bemötande och man är alltid nöjd när man går därifrån.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 598 omdömen 4.6 av 598 omdömen

Natalie W Natalie W
Marika L
Skrev om Studio Masoo

Fantastiskt bemötande och så snygg frisyr! Tack!

Anna H
Skrev om Studio Masoo

Superkompetenta frisörer, avslappnad och väldigt trevlig atmosfär

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Marcus B
Skrev om Studio Masoo

Har gått till Maria i flera år och är alltid lika nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera henne och Studio Masoo.

Malin L
Skrev om Studio Masoo

Jag har aldrig varit så nöjd som efter ett besök hos Maria. Väldigt nogran! Maria lyssnar ställer frågor. kan även säga från om man önskar sig nåt knasigt. Men det bästa är att hon har ett långsiktig skapande. Som gör att håret är lika snyggt till nästa gång. man besöker.

Rebecka L
Skrev om Studio Masoo

Bästa salongen i Sjöstaden , trevligaste personalen & finaste utsikten.

Maria L
Skrev om Studio Masoo

Professionella, duktiga, känner mig och vad jag trivs med, kan mitt hår. Alltid trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Rita B
Skrev om Studio Masoo

Som alltid möttes jag av vänlighet och professionalism. Fick mitt hår klippt i samråd med frisören. Bra resultat!

Carolina Östlund C

Jag har varit kunde hos Sofia i över 15 år och hon är det bästa!

Maria B
Skrev om Studio Masoo

Jag känner mig alltid väl omhändertagen! Jag bjir vänligt bemött, de är lyhörda för mina önskemål och ger det lilla extra som bidrar till en positiv upplevelse.

Stefan R
Skrev om Studio Masoo

Fantastisk personal, trevligt bemötande och professionellt.

Linda M
Skrev om Studio Masoo

Bästa servicen, alltid supernöjd och alltid ett fantastiskt bemötande!

Antonia E
Skrev om Studio Masoo

Therese är alltid lika härlig och fantastisk att besöka. Så nöjd med resultatet

Maria J
Skrev om Studio Masoo

Känner mig sedd och förstådd vad jag vill ha och frisören kommer med bra förslag. Slutresultatet blir alltid över förväntan. Trevliga frisörer, mysig miljö och den kalla chailatten var kanon!

Margareta D
Skrev om Studio Masoo

Som stamkund får jag alltid ett varmt välkomnande Förväntning:att vi ska hitta på något nytt och MAsoo Lyssnar och vi kommer gemensamt fram till något bra Upplevelse avslappnande miljö och behandling Jsg köper klippning slingor bottenfärg och bryn

Lena L
Skrev om Studio Masoo

Alltid blir man trevligt bemött . De frisörer jag haft är mycket kunniga och proffsiga.Härlig lokal.