Sundbyberg Trafikskola

Sundbyberg Trafikskola

Ring 08-627 02 00 www.sundbybergtrafikskola.se

Välkommen till oss på Sundbyberg Trafikskola! Vi har funnits i över 10 år och vårt mål är att det ska vara trivsamt, prisvärt och enkelt att ta körkort för dig som kund. Vi får hela 85 procent av våra elever via rekommendationer från tidigare elever, något vi är stolta över. Vi erbjuder förarutbildning för personbil både med...

171 omdömen om Sundbyberg Trafikskola

First-Name L
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Mycket bra skola! Hade kört en del hemma och sen började jag ta lektioner hos Pablo och det var då min process för att ta körkort verkligen tog fart. Pablo var pedagogisk och avslappnad i bilen på ett sätt som gjorde mig avslappnad också. Bra på att förstå att jag ville kombinera egen körning med lektioner, dessutom, och kom med tips på vad jag skulle öva på till nästa gång. Tog körkort sen på första försöket. Tack Pablo!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Joanna madelene P
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Ringde första gången Lotta i Mars 2022 och kände direkt att jag hittat rätt körskola. Fick snabb tid till första lektion + Risk1 som Sundbyberg Trafikskola också håller i och det var lärorikt MEN framförallt inte ett sömnpiller, man ville va med. Har kört med Pablo och från första till den sista lektionen har jag känt mig hörd, avslappnad och blivit utmanad. Han är rak, pedagogisk, tålmodig och får en att känna sig som ”hemma”! Igår tog jag mitt körkort och vill tacka för att ni gjorde denna tid, som för mig var...

Liv P gillar detta
SANDRA G
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Helt klart bästa trafikskolan! Trevligt bemötande av Lotta från start, snabb hjälp med lektioner, bara plus! Min körlärare Pablo var otroligt pedagogisk, lugn tålmodig, och rolig! Verkligen den bästa lärare man kan önska! Utan er hade jag aldrig klarat körkortet med så kort varsel! Önskar alla som ska ta körkort möjligheten att göra det tillsammans med er!

Liv P gillar detta
Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

BERWELL T
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Lotta och Pablo, vilka stjärnor! Har endast gott att säga om trafikskolan, från början till slut. Körde med Pablo som var en fantastisk lärare både pedagogisk och proffsig. Kan verkligen rekommendera denna trafikskola!!

Viktor Esbjörn N
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Oseriös trafikskola med dålig kommunikation. Lovade återbetalning av icke outnyttade pengar vid köp av paket. Återbetalning skedde aldrig. Passa er för att köpa paket här.

Svar från Sundbyberg Trafikskola

Hej Viktor, Vi har tyvärr ingen elev i vårt elevregister med ditt namn som har kört hos oss så jag tror nog tyvärr det har skett ett missförstånd här. Vi tar alltid ansvar för våra elever och är det så att man inte har förbrukat hela sitt paket inom 12 månader och vill ha resterande pengar åter så skall man som elev givetvis få det. Kontakta gärna oss på 08-6270200 alternativt via info@sundbybegtrafikskola.se så reder vi ut det här. Ta hand om dig!

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

ANNA J
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Kan verkligen rekommendera Sundbyberg trafikskola! Körde med Pablo och fick väldigt bra bemötande. Lugn, pedagogisk och förklarade alla frågetecken om och om igen om det behövdes. Väldigt skönt också att alltid ha samma lärare. Supernöjd!

Melike  C
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Rekommenderar starkt att gå till denna trafikskola! Så hjälpsam och stöttande personal som gör allt för att man ska lära sig! Tack för ert tålamod och er fantastiska förmåga att lära ut!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Elionore R
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Toppenbra trafikskola! Köpte paket med 25 körlektioner och böcker.Körde inget privat, lärde mig allt från grunden hos Sundbybergs trafikskola. Fantastiskt kunniga och pedagogiska lärare med mycket tålamod och glimten.Tack för all hjälp och stöttning!

Yohanna
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Ett stort tack till Hans, Antonio, Pablo och Lotta. De gör ett fantastiskt jobb!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Natalia D
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Från första telefonsamtalet med Lotta kändes det helt rätt med Sundbybergs Trafikskola! Alla är proffsiga, trevliga, kunniga, pedagogiska, engagerade - allt man vill ha hos lärare.

Miya S
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Mycket bra lärare allihop. Pedagogiska och trevliga. Rekommenderar Sundbybergs Trafikskola då jag är mycket nöjd med dem.

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Malin J
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Skrev in mig i maj med mål att klara körkortet innan december vilket jag gjorde med en månads marginal. Jag fick det bästa bemötandet från Lotta och alla andra grymma lärare. Dom kände av min personlighet och pushade mig på rätt sätt för att nå mitt mål. Klarade både teori och körning på första försöket.

Jorge A
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Extra varm tack för att ni bidrog till att min dotter hann med sitt körkort, innan hon flyttar utomlands, det är guld värd. En stolt och tacksam pappa Jorge

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Alicia A
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

En superbra trafikskola med engagerade, kunniga och trevliga lärare! Rekommenderas varmt!

Svar från Sundbyberg Trafikskola

Många tack Alicia för de fina orden Det har varit en ära att få följa dig på din väg till ditt mål?

Anne
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Bästa trafikskolan! Kan verkligen rekommendera denna trafikskola för den som vill ta körkort. Lotta är världens bästa lärare, pedagogisk, stöttande och proffsig! Bra teorikurser. Alla är hjälpsamma på denna trafikskola och som elev känner man sig verkligen omhändertagen och välkommen. Tack Sundbybergs trafikskola och Lotta för att ni hjälpte mig nå mitt mål att ta körkort! Ni är bäst :)

Svar från Sundbyberg Trafikskola

Bästa underbara Karin? 1000 tack för de fina orden! Det har varit en ära att få köra med dig och att få följa dig på din resa till ditt mål ? Jag kommer och sakna våra glada och trevliga timmar Kör försiktigt och titta gärna förbi / L

Vidar E
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

En bra skola med rimliga priser och duktiga lärare.

Tack så mycket Vidar? Kör försiktigt

Dawid P
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Riktig bra trafikskola. De är ärliga och hjälpsamma väldigt kunniga och trevliga:)

Max W
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Körde med Lotta, Hans & PAblo. Alla hade sina fördelar. Körde relativt intensivt. Från krypkörning på parkering till körkort på cirka 3 månader. Alla är bra lärare och vill att man skall lära sig på riktigt. Inte bara för att klara ett prov.

Ion I
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

All was great and very helpful teachers.

Elin I
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Allting var superbra och smidigt, lärarna försökte alltid hjälpa en så bra och mycket som möjligt

Jonas E
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Mycket trevliga lärare och hög nivå på lektionerna. Kan starkt rekommendera denna körskola

Didan K

Hjälpsamma och skickliga lärare

Fredrick M
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Var jätte glad med sunbyberg trafikskola.

Marcus R
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Utmärkt bemötande, kan varmt rekommendera dem.

Alice C
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Jättebra från början till slut! Jag har fått hjälp med teori och manövrering av personbil! Det skulle vara bra om teorilektionerna var effektivare och intressantare! Annars var allt jättebra!

Fanny T
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Jag köpte ett paket med 25 körlektioner, och körde med tre olika körlärare. Dom alla var kanon! Rekommenderar skolan till alla dom jag känner som ännu inte tagit körkort. Lärarna hade tålamod och alltid trevlig pratstund i bilen, kände mig alltid bekväm. Lotta, Pablo och Antonio var dom som lärde mig att köra bil och stöttade mig helavägen till körkortet. En perfekt skola!

Maria L
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Bästa och hjälpsammaste trafikskolan!!!

Amanda S
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Jag kom in på Sundbybergs trafikskola och bokade ett av deras "intropaket" då jag hade kört mycket hemma men behövde riskutbildningarna och köra på skola för att få hjälp med vad jag skulle träna på inför uppkörning. Dom löste problem efter problem med ett leende på läpparna och såg till de behov jag hade. Kunniga lärare med glimten i ögat som hjälpte till, svarade på alla mina konstiga frågor och stöttade upp mig inför min uppkörning, den klarade jag på första försöket, vilket jag till stor del har Lotta och dom andra att tacka för!

Sebastian N
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Klarade idag uppkörningen på första försöket i Stockholm och allt tack vare Sundbybergs Trafikskola!! Med den sköna stämningen på skolan och det oerhört sunda tillvägagångsättet så blev hela upplevelsen en väldigt positiv resa. Nu är det endast teorin kvar sen har jag köööööörkoooort!! 5/5 Toasts!❤❤❤

Jacki C
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Verkligen sjukt nöjd med min tid hos Sundbyberg Trafikskola! Körde med fler utav lärarna vilket gjorde att jag blev mindre nervös inför uppkörningen och fick verkligen den hjälp jag behövde inom allt. Körskollärarna är sjukt ödmjuka men också väldigt bestämda att man ska lyckas och fick till och med tid en gång utanför deras scheman så att jag skulle känna mig 100% säker inför uppkörningen. Kändes verkligen som en familj och saknar verkligen tiden jag hade hos dem. Om man vill ha en trygg, engagerad, ödmjuk men ändå ärlig trafiklärare så rekomenderar jag starkt denna Trafikskola!❤❤❤

Johanna B
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Stort tack till dem! De lärde mig allt från grunden och jag hade ett körkort inom ett halvår, intensivt men givande

David A
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Tyckte alla lärare var bra. Körde mest med Antonio och Pablo. Det enda som var mindre bra var när jag skulle köra upp första gången så blev det väldigt mycket bytande med körlärare precis innan. Vilket ledde till att vad jag tror att det var svårt för lärarna att hitta de områden jag skulle nöta in extra samt att jag kände mig lite osäker och blev mer nervös inför uppkörningen. Dock berodde det till största del på en sjukskrivning så antar att det i sällan blir så. Annars är jag väldigt nöjd med min tid som elev på Sundbyberg Trafikskola.

Vanessa B
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Skit, jätte otrevlig personal. Oengagerade och allmänt otrevliga i tonen.

Richard G
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Fantastiskt snälla, trevliga, duktiga och tydliga.

Elin G
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Bästa trafikskolan! Alla lärare är väldigt duktiga och ger dig personliga tips. Utan sundbyberg trafikskola hade jag inte haft körkort. Rekommenderas varmt!

Fritz B
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Grymt ställe kändes helt rätt från när jag klev in första gång tills vi kom tillbaka från uppkörningen

Kritin B
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Tagit mitt körkort helt med hjälp av skolan. Genomgående bra kontakt med skolan och väldigt pedagogiska lärare. Varma rekommendationer!

Theodore H
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Bra och trevliga lärare som är duktiga på förklara. Trevlig miljö i väntrummet innan lektionerna. Ligger dessutom bra i centrala Sundbyberg.

VERONICA L
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Världens bästa trafikskola med dom mest erfarna trafikläratna som fick mig att känna mig mindre nervös efter första lektionen. Dom pushade mig när jag inte trodde på mig själv och efter första försöket av teori och uppkörning har jag nu körkort!!! Det är nästan så att man saknar att komma och köra 😀. Rekommenderar Sundbybergs Trafikskola till alla! Dom har verkligen goda avsikter och är ärliga!

Sandra T
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Mycket trevliga och snälla. Alltid glada när man kommer in genom dörren och Antonio var en super bra och pedagogisk lärare!

Soledad A
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

En gammal dröm som blev verklighet, tog körkort sent i livet men som de sa på Sundbyberg Trafikskola "Det är aldrig försent" och efter att ha råkat innan för oseriös trafikskola kom jag hit och fick uppleva helt motsatsen! Proffsiga lärare, ärliga, hjälpsamma, glada och framför allt lärare som "brinner" för sina elever!!! Jag rekommenderar verkligen Sundbyberg Trafikskola! Hälsningar från en mycket nöjd nybliven körkortsinnehavare!!!!!!!!!!

Therese N
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Fantastiska och stöttande människor som hjälpte mig hela vägen och lyckades ha en bra balans mellan kompis och lärare.

Benjamin P
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Bästa trafikskolan i hela världen. Det finns inget bättre. Om du vill klara uppkörningen på första försöket som mig rekommenderar jag Sundbyberg trafikskola. Det ligger centralt i Sundbyberg. Nära till tunnelbana, bussar, tvärbana och pendeltåg.

Rafael T
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Jättetrevliga lärare (speciellt Fredrik och Simon)! Bra lektioner, värt pengarna!

Liliana C
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Kan absolut rekomendera Sundbybergs trafik skola. Tog mitt körkort på tre månader med bebis i magen. Lärarna hade ett lugn som passade mig perfekt, tidiga morgon tider vilket gjorde att jag kunde köra tidigt på morgonen innan jobbet. Super bra bil där man satt bra. Hade inte en enda tråkig lektion, lärde mig alltid någonting nytt. Otroligt pedagogiska och teorilektionerna var super bra!!!! Tack Sundbybergs trafikskola!

Svar från Sundbyberg Trafikskola

1000 tack Liliana för de fina orden Tack för ditt förtroende du gav oss att få följa dig vägen till mål Lycka till med bebisen och kom förbi och hälsa på Mvh hela gänget från Sundbyberg trafikskola

Agnes H
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Duktiga lärare som med tålamod och tydlighet anpassar utbildningen efter elevens behov.

Domino L
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Hjälpte mig med allt. Bokningar, planering och pepp inför uppkörningen.

Malin T
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Superbra bemötandet, både från min körskolelärare men även från övrig personal. Skulle verkligen rekomendera skolan till andra som ska ta körkort!

Filippa L
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Oerhört bra körskola med kompetenta och pedagogiska körskolelärare. Rekommenderar varmt denna körskola!

Linnea N
Skrev om Sundbyberg Trafikskola

Fungerat bra, var lite ont om tider men det såg de till att försöka lösa på bästa sätt.