Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg Sundbyberg Trafikskola

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, 172 70 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till oss på Sundbyberg Trafikskola!
Vi har funnits i över 10 år och vårt mål är att det ska vara trivsamt, prisvärt och enkelt att ta körkort för dig som kund. Vi får hela 85 procent av våra elever via rekommendationer från tidigare elever, något vi är stolta över.

Vi erbjuder förarutbildning för personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningar, handledarkurser samt intensivkurser. Vi följer alltid en tydlig utbildningsplan som anpassas till dina önskemål och förutsättningar. Kontakta oss för att boka tid!

Läs vad 165 kunder tycker om Sundbyberg Trafikskola

• Melike C skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Rekommenderar starkt att gå till denna trafikskola! Så hjälpsam och stöttande personal som gör allt för att man ska lära sig! Tack för ert tålamod och er fantastiska förmåga att lära ut! Läs mer
  • Elionore R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Toppenbra trafikskola!
    Köpte paket med 25 körlektioner och böcker.Körde inget privat, lärde mig allt från grunden hos Sundbybergs trafikskola. Fantastiskt kunniga och pedagogiska lärare med mycket tålamod och glimten.Tack för all hjälp och stöttning! Läs mer
  • Yohanna skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Ett stort tack till Hans, Antonio, Pablo och Lotta. De gör ett riktigt bra jobb. Läs mer
  • Natalia D skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Från första telefonsamtalet med Lotta kändes det helt rätt med Sundbybergs Trafikskola!
    Alla är proffsiga, trevliga, kunniga, pedagogiska, engagerade - allt man vill ha hos lärare. Läs mer
  • Miya S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket bra lärare allihop. Pedagogiska och trevliga. Rekommenderar Sundbybergs Trafikskola då jag är mycket nöjd med dem. Läs mer
  • Malin J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Skrev in mig i maj med mål att klara körkortet innan december vilket jag gjorde med en månads marginal. Jag fick det bästa bemötandet från Lotta och alla andra grymma lärare. Dom kände av min personlighet och pushade mig på rätt sätt för att nå mitt mål. Klarade både teori och körning på första försöket. Läs mer
  • Jorge A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Extra varm tack för att ni bidrog till att min dotter hann med sitt körkort, innan hon flyttar utomlands, det är guld värd.
    En stolt och tacksam pappa
    Jorge Läs mer
  • Alicia A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    En superbra trafikskola med engagerade, kunniga och trevliga lärare! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-01-21 Sundbybergs Trafikskola svarar Alicia A
    Många tack Alicia för de fina orden
    Det har varit en ära att få följa dig på din väg till ditt mål🚗
  • Anne skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Kan verkligen rekommendera denna trafikskola för den som vill ta körkort. Lotta är världens bästa lärare, pedagogisk, stöttande och proffsig! Bra teorikurser. Alla är hjälpsamma på denna trafikskola och som elev känner man sig verkligen omhändertagen och välkommen. Tack Sundbybergs trafikskola och Lotta för att ni hjälpte mig nå mitt mål att ta körkort! Ni är bäst :) Läs mer
    2018-01-04 Sundbybergs Trafikskola svarar Anne
    Bästa underbara Karin😋 1000 tack för de fina orden! Det har varit en ära att få köra med dig och att få följa dig på din resa till ditt mål 🚙
    Jag kommer och sakna våra glada och trevliga timmar
    Kör försiktigt och titta gärna förbi / L
  • Vidar E skrev om Sundbyberg Trafikskola
    En bra skola med rimliga priser och duktiga lärare. Läs mer
    2018-01-05 Sundbybergs Trafikskola svarar Vidar E
    Tack så mycket Vidar😊
    Kör försiktigt
  • Dawid P skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Riktig bra trafikskola. De är ärliga och hjälpsamma väldigt kunniga och trevliga:) Läs mer
  • Max W
    Max W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Körde med Lotta, Hans & PAblo. Alla hade sina fördelar. Körde relativt intensivt. Från krypkörning på parkering till körkort på cirka 3 månader. Alla är bra lärare och vill att man skall lära sig på riktigt. Inte bara för att klara ett prov. Läs mer
  • Ion I
    Ion I skrev om Sundbyberg Trafikskola
    All was great and very helpful teachers. Läs mer
  • Elin I skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Allting var superbra och smidigt, lärarna försökte alltid hjälpa en så bra och mycket som möjligt Läs mer
  • Jonas E skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket trevliga lärare och hög nivå på lektionerna. Kan starkt rekommendera denna körskola Läs mer
  • Didan K skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hjälpsamma och skickliga lärare Läs mer
  • Fredrick M skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Var jätte glad med sunbyberg trafikskola. Läs mer
  • Marcus R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Utmärkt bemötande, kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Alice C skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jättebra från början till slut! Jag har fått hjälp med teori och manövrering av personbil! Det skulle vara bra om teorilektionerna var effektivare och intressantare! Annars var allt jättebra! Läs mer
  • Fanny T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag köpte ett paket med 25 körlektioner, och körde med tre olika körlärare. Dom alla var kanon! Rekommenderar skolan till alla dom jag känner som ännu inte tagit körkort. Lärarna hade tålamod och alltid trevlig pratstund i bilen, kände mig alltid bekväm. Lotta, Pablo och Antonio var dom som lärde mig att köra bil och stöttade mig helavägen till körkortet. En perfekt skola! Läs mer
  • Maria L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa och hjälpsammaste trafikskolan!!! Läs mer
  • Amanda S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag kom in på Sundbybergs trafikskola och bokade ett av deras "intropaket" då jag hade kört mycket hemma men behövde riskutbildningarna och köra på skola för att få hjälp med vad jag skulle träna på inför uppkörning. Dom löste problem efter problem med ett leende på läpparna och såg till de behov jag hade.
    Kunniga lärare med glimten i ögat som hjälpte till, svarade på alla mina konstiga frågor och stöttade upp mig inför min uppkörning, den klarade jag på första försöket, vilket jag till stor del har Lotta och dom andra att tacka för! Läs mer
  • Sebastian N
    Sebastian N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Klarade idag uppkörningen på första försöket i Stockholm och allt tack vare Sundbybergs Trafikskola!!
    Med den sköna stämningen på skolan och det oerhört sunda tillvägagångsättet så blev hela upplevelsen en väldigt positiv resa. Nu är det endast teorin kvar sen har jag köööööörkoooort!! 5/5 Toasts!❤❤❤ Läs mer
  • Jacki C skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Verkligen sjukt nöjd med min tid hos Sundbyberg Trafikskola! Körde med fler utav lärarna vilket gjorde att jag blev mindre nervös inför uppkörningen och fick verkligen den hjälp jag behövde inom allt. Körskollärarna är sjukt ödmjuka men också väldigt bestämda att man ska lyckas och fick till och med tid en gång utanför deras scheman så att jag skulle känna mig 100% säker inför uppkörningen. Kändes verkligen som en familj och saknar verkligen tiden jag hade hos dem. Om man vill ha en trygg, engagerad, ödmjuk men ändå ärlig trafiklärare så rekomenderar jag starkt denna Trafikskola!❤❤❤ Läs mer
  • Johanna B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Stort tack till dem! De lärde mig allt från grunden och jag hade ett körkort inom ett halvår, intensivt men givande Läs mer
  • David A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Tyckte alla lärare var bra. Körde mest med Antonio och Pablo. Det enda som var mindre bra var när jag skulle köra upp första gången så blev det väldigt mycket bytande med körlärare precis innan. Vilket ledde till att vad jag tror att det var svårt för lärarna att hitta de områden jag skulle nöta in extra samt att jag kände mig lite osäker och blev mer nervös inför uppkörningen.
    Dock berodde det till största del på en sjukskrivning så antar att det i sällan blir så. Annars är jag väldigt nöjd med min tid som elev på Sundbyberg Trafikskola. Läs mer
  • Vanessa B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Skit, jätte otrevlig personal. Oengagerade och allmänt otrevliga i tonen. Läs mer
  • Richard G skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fantastiskt snälla, trevliga, duktiga och tydliga. Läs mer
  • Elin G skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Alla lärare är väldigt duktiga och ger dig personliga tips. Utan sundbyberg trafikskola hade jag inte haft körkort. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fritz B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Grymt ställe kändes helt rätt från när jag klev in första gång tills vi kom tillbaka från uppkörningen Läs mer
  • Kritin B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Tagit mitt körkort helt med hjälp av skolan. Genomgående bra kontakt med skolan och väldigt pedagogiska lärare. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Theodore H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra och trevliga lärare som är duktiga på förklara.
    Trevlig miljö i väntrummet innan lektionerna.
    Ligger dessutom bra i centrala Sundbyberg. Läs mer
  • Veronica D skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Världens bästa trafikskola med dom mest erfarna trafikläratna som fick mig att känna mig mindre nervös efter första lektionen. Dom pushade mig när jag inte trodde på mig själv och efter första försöket av teori och uppkörning har jag nu körkort!!!
    Det är nästan så att man saknar att komma och köra 😀.
    Rekommenderar Sundbybergs Trafikskola till alla!
    Dom har verkligen goda avsikter och är ärliga! Läs mer
  • Sandra T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket trevliga och snälla. Alltid glada när man kommer in genom dörren och Antonio var en super bra och pedagogisk lärare! Läs mer
  • Soledad A
    Soledad A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    En gammal dröm som blev verklighet, tog körkort sent i livet men som de sa på Sundbyberg Trafikskola "Det är aldrig försent" och efter att ha råkat innan för oseriös trafikskola kom jag hit och fick uppleva helt motsatsen!
    Proffsiga lärare, ärliga, hjälpsamma, glada och framför allt lärare som "brinner" för sina elever!!!
    Jag rekommenderar verkligen Sundbyberg Trafikskola!
    Hälsningar från en mycket nöjd nybliven körkortsinnehavare!!!!!!!!!! Läs mer
  • Therese N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fantastiska och stöttande människor som hjälpte mig hela vägen och lyckades ha en bra balans mellan kompis och lärare. Läs mer
  • Benjamin P skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa trafikskolan i hela världen. Det finns inget bättre. Om du vill klara uppkörningen på första försöket som mig rekommenderar jag Sundbyberg trafikskola. Det ligger centralt i Sundbyberg. Nära till tunnelbana, bussar, tvärbana och pendeltåg. Läs mer
  • Rafael T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jättetrevliga lärare (speciellt Fredrik och Simon)! Bra lektioner, värt pengarna! Läs mer
  • Liliana C
    Liliana C skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Kan absolut rekomendera Sundbybergs trafik skola.
    Tog mitt körkort på tre månader med bebis i magen.
    Lärarna hade ett lugn som passade mig perfekt, tidiga morgon tider vilket gjorde att jag kunde köra tidigt på morgonen innan jobbet.
    Super bra bil där man satt bra.
    Hade inte en enda tråkig lektion, lärde mig alltid någonting nytt.
    Otroligt pedagogiska och teorilektionerna var super bra!!!!

Tack Sundbybergs trafikskola! Läs mer
    2017-01-29 Sundbybergs Trafikskola svarar Liliana C
    1000 tack Liliana för de fina orden
    Tack för ditt förtroende du gav oss att få följa dig vägen till mål
    Lycka till med bebisen och kom förbi och hälsa på
    Mvh hela gänget från Sundbyberg trafikskola
  • Agnes H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Duktiga lärare som med tålamod och tydlighet anpassar utbildningen efter elevens behov. Läs mer
  • Domino L
    Domino L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hjälpte mig med allt. Bokningar, planering och pepp inför uppkörningen. Läs mer
  • Malin T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra bemötandet, både från min körskolelärare men även från övrig personal. Skulle verkligen rekomendera skolan till andra som ska ta körkort! Läs mer
  • Filippa L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Oerhört bra körskola med kompetenta och pedagogiska körskolelärare. Rekommenderar varmt denna körskola! Läs mer
  • Linnea N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fungerat bra, var lite ont om tider men det såg de till att försöka lösa på bästa sätt. Läs mer
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Klampade in på trafikskolan i Juni och sa att jag ville ta mitt efterlängtade körkort under Augusti månad. Lotta hjälpte mig att hitta en lösning som fungerade för oss alla: Den 1 augusti satte jag mig första gången bakom ratten med körläraren Antonio och idag klarade jag uppkörningen. Är så himla tacksam för all hjälp och engagemang. Detta hade inte varit möjligt utan världens bästa trafikskola! Äntligen körkort!! Läs mer
  • Paula S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbyberg trafikskola!!!
    Skolan som levererar 100% professionalism.
    Man blir omhändertagen ifrån start till mål, med all information man behöver samt tryggande o värmande peppande ord när man behöver höra dem som mest och bäst.
    Tack Sundbyberg trafikskola för att ni var med mig längst denna viktiga resa i mitt liv, som var vägen till mitt så efterlängtade körkort.
    Tack för att ni krigat tillsammans med mig.
    Ni är värda er vikt i guld.
    Ni förblir i mitt hjärta för allt ni gjort för mig.
    Underbara människor är vad ni är! :-D
    Tack, tack o tusen gånger om tack! :) <3 Läs mer
  • Våril T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra och trevlig personal - jag tog körkort på första försöket! :) Läs mer
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hej, jag har gått hos Sundbyberg Trafikskola i ca 1,5 år. Jag har gått från noll kunskap om trafik och bilar till att köra bil självständigt! :) Bemötandet från skolan har alltid varit bra och professionellt. Ägarna och trafiklärarna är de bästa! De är så pedagogiska, kunniga och framför allt tålmodiga! De ser helheten, människan, och inte bara de praktiska framstegen hos sina elever. Skolan är liten och personlig och det märks att ägarna har detta som en passion :) Jag har köpt teoripaket med böcker, gått teorikurs, Risk 1 och 2. Jag har köpt massa paket med körlektioner för jag har tyvärr inte haft möjlighet att köra privat. Ägarna och lärarna överträffade mina förväntningar för de ger så mycket av sig själva och anpassar verkligen lektionerna efter elevernas nivå. Jag ger Sundbyberg Trafikskola mina allra bästa rekommendationer! De är bäst! Läs mer
  • Anna J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bemötandet var alltid professionellt och glatt. Härlig inställning, och alltid behjälpliga oavsett om det gällde att boka lektioner, riskutbildning eller uppkörning, eller bara frågor kring övningskörning i allmänhet. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse hos Sundbyberg Trafikskola, och skulle rekommendera dem till andra som vill ta körkort på ett effektivt och prisvärt sätt, och på ens egna villkor! Läs mer
  • Tina L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Riktigt trevliga lärare, bra bilar och skolan var alltid tillmötesgående och hjälpsamma. Skulle verkligen rekommendera Sundbyberg trafikskola till andra som ska ta körkort! Läs mer

Bästa trafikskolorna i Sundbyberg:

Sturegatan 6, 17231, SUNDBYBERG