Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg Sundbyberg Trafikskola
Rekommenderat företag 2016 - Sundbyberg Trafikskola
Rekommenderat företag 2015 - Sundbyberg Trafikskola

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, 172 70 Sundbyberg — Visa karta

Sundbyberg Trafikskola har funnits i över 10 år. Vårt mål är att det skall vara trivsamt, prisvärt och enkelt att ta körkort hos oss. Vi erbjuder förarutbildning till personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningarna, handledarkurser samt intensivkurs. Vi följer en tydlig utbildningsplan som anpassas till elevens förutsättningar. Välkomna att boka tid!

Läs vad 121 kunder tycker om Sundbyberg Trafikskola

• Emelie T
    Emelie T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Klampade in på trafikskolan i Juni och sa att jag ville ta mitt efterlängtade körkort under Augusti månad. Lotta hjälpte mig att hitta en lösning som fungerade för oss alla: Den 1 augusti satte jag mig första gången bakom ratten med körläraren Antonio och idag klarade jag uppkörningen. Är så himla tacksam för all hjälp och engagemang. Detta hade inte varit möjligt utan världens bästa trafikskola! Äntligen körkort!!
  • Paula S
    Paula S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbyberg trafikskola!!!
    Skolan som levererar 100% professionalism.
    Man blir omhändertagen ifrån start till mål, med all information man behöver samt tryggande o värmande peppande ord när man behöver höra dem som mest och bäst.
    Tack Sundbyberg trafikskola för att ni var med mig längst denna viktiga resa i mitt liv, som var vägen till mitt så efterlängtade körkort.
    Tack för att ni krigat tillsammans med mig.
    Ni är värda er vikt i guld.
    Ni förblir i mitt hjärta för allt ni gjort för mig.
    Underbara människor är vad ni är! :-D
    Tack, tack o tusen gånger om tack! :) <3
  • Våril T
    Våril T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra och trevlig personal - jag tog körkort på första försöket! :)
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hej, jag har gått hos Sundbyberg Trafikskola i ca 1,5 år. Jag har gått från noll kunskap om trafik och bilar till att köra bil självständigt! :) Bemötandet från skolan har alltid varit bra och professionellt. Ägarna och trafiklärarna är de bästa! De är så pedagogiska, kunniga och framför allt tålmodiga! De ser helheten, människan, och inte bara de praktiska framstegen hos sina elever. Skolan är liten och personlig och det märks att ägarna har detta som en passion :) Jag har köpt teoripaket med böcker, gått teorikurs, Risk 1 och 2. Jag har köpt massa paket med körlektioner för jag har tyvärr inte haft möjlighet att köra privat. Ägarna och lärarna överträffade mina förväntningar för de ger så mycket av sig själva och anpassar verkligen lektionerna efter elevernas nivå. Jag ger Sundbyberg Trafikskola mina allra bästa rekommendationer! De är bäst!
  • Anna J
    Anna J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bemötandet var alltid professionellt och glatt. Härlig inställning, och alltid behjälpliga oavsett om det gällde att boka lektioner, riskutbildning eller uppkörning, eller bara frågor kring övningskörning i allmänhet. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse hos Sundbyberg Trafikskola, och skulle rekommendera dem till andra som vill ta körkort på ett effektivt och prisvärt sätt, och på ens egna villkor!
  • Tina L
    Tina L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Riktigt trevliga lärare, bra bilar och skolan var alltid tillmötesgående och hjälpsamma. Skulle verkligen rekommendera Sundbyberg trafikskola till andra som ska ta körkort!
  • Hanah L
    Hanah L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra och engagerade lärare. De svarar på alla frågor och funderingar man har. Allmänt bra upplevelse att ta körkort med Sundbybergs trafikskola.
  • Malin H
    Malin H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jätte trevliga lärare, Lotta gör verkligen allt för att man ska få de tider man behöver trots att det är helt fullbokat. Jag fick till och med en dubbellektion en röd dag. Klarade uppkörningen på första försöket!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Vill bara tacka så mycket för bra service och bemötande och för en fantastisk trafiklärare, Pablo du är grym!

Med vänliga hälsningar
    Sandra Rosencranz
  • Tim E
    Tim E skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Under min tid hos Sundbyberg Trafikskola så var det både stressigt och väldigt kul.
    B-körkort är ett krav för att jag skulle få jobb efter studenten så jag kände en konstant press på mig själv. Som tur var så var de pedagogiska och väldigt trevliga allihop. Jag hittade fort min favorit och efter ett tag så kände jag mig lugnare bakom ratten och kunde fokusera bättre i trafiken. Jag körde väldigt lite hemma och första gången som jag var ute i trafiken var med en körskolelärare, magen var uppe i halsen men det gick fint ändå. Ett plus är också att dem har sköna bilar att köra.

Dagen för teoriprovet var jobbig, åkte dit en timma för tidigt för att kunna slappna av. När jag satt framför datorn så kunde jag bara höra mina hjärtslag, när jag hade svarat på alla frågor så vågade jag nästan inte trycka på resultat knappen. När jag väl gjorde det så fattade jag först inte vad som stod på skärmen. "Godkänd. 58 av 65 poäng."
    När jag gick ut ur rummet fattade jag fortfarande inte att jag klara det, sen när det kom så var jag tvungen att gå in på dasset för att inte gå runt med ett flin upp till öronen som en idiot. Jag var väldigt glad med andra ord.

Dagen för uppkörning... Sådan ångest jag hade, hes och torr i halsen. Ville åka hem.
    De på körskolan hade glatt humör och försökte peppa mig, jag fick köra till Jakobsberg för uppkörningen och var dåligt inställd inför provet och grinig som en 10 åring. Jag hade tidigare läst på forum om folk som inte klarat uppkörningen, vilket var dumt gjort.

När jag hade parkerat bilen efter provet sa han "Du är godkänd". Jag klev ut ur bilen och kramade min lärare som var extremt glad för mig! Finns ingen bättre känsla!
    Körde tillbaka till trafikskolan med glatt humör och berättade för alla att jag klarade uppkörningen. Väntade sedan på att en annan lärare skulle komma tillbaka för att käka lunch tillsammans.

Jag klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket tack vore Sundbyberg Trafikskola. Rekomenderar starkt denna trafikskola!
  • Lazaro A
    Lazaro A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med skolan.. jag fick mitt körkort på första försöket... jag tog mina lektioner med läraren Emilie och måste säga att hon är grym!
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Var riktigt riktigt bra lärare och härlig stämning! Tackar verkligen för all hjälp jag fått av er!
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket bra! Engagerade lärare, motiverande och väldigt lärorikt! Jag fick mitt körkort på första försöket. Rekommenderar stark denna körskola till mina vänner.
  • Karin L
    Karin L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola. Flexibla tider och otroligt bra lärare. Tog körkort på första försöket med hjälp av dom.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Absolut bästa körskolan! Grymma pedagoger som ser till ens behov och var man befinner sig i sin personliga utveckling! Uppföljning och feedback kontinuerligt!
    Antonio, Emelie, Pablo och Lotta är fantastiska:D
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera sundbybergs trafikskola. Dem är otroligt serviceminded och gjorde uppoffringar utöver det vanliga för att se till så att kampen för att få körkortet blev lättare. Pablo o Lotta är helt fantastiska som löser och anpassar sig för kundens behov. / Mattias W
  • Tzetomira P
    Tzetomira P skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Tror inte att det kan vara bättre än med Sundbybergs Trafikskola, faktiskt. Dom gjorde sin bästa! Dom är professionella, välorganiserade, logiska och trevliga. Jag är jättenöjd!

Mira
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fick otroligt bra hjälp och stöd av både Emelie och Lotta som jag körde med. Raka, ärliga och härliga! Alltid peppande!

Hälsningar
    Emelie
  • Emanuel B
    Emanuel B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jätte duktigt och motiverande personal. Lär ut på ett mycket pedagogiskt sätt och tack vare sundbybergstrafikskola så har jag mitt körkort.
  • William J
    William J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jättebra! Går utifrån en bra bok och fortsätter framåt i den takt som man klarar av. Väldigt bra bilar(Audi A3) och bra lärare som gör det roligt att gå till körlektionen.
  • Ana S
    Ana S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra trafikläraren. Motiverande och lärorika. Trevliga och gör verkligen allt för att just DU ska ta körkortet. Jag tog den nyligen tack vare Sundbybergs trafikskola. Och mycket tack vare Pablo och Lotta!
  • Johnnie T
    Johnnie T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Är supernöjd med lärarna från skolan. Pedagogiska utbildningar och förklaringar på hur allt ska gå till både teoretiskt och praktiskt. Tog själv körkortet efter enstaka lektioner även fast jag börja från noll!
    Mvh J
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra bemötande och underbart pedagogiska på helt rätt sätt. Tack vare dem så tog jag teorin och uppkörningen på första försöket.
  • Samer M
    Samer M skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hej,
    Jag hade aldrig suttit bakom en ratt tidigare och valde att köra hela utbildningen förutom teorin med Sundbybergs Trafikskola. Jag mottogs på allra bästa sätt redan från start och kände mig hemma varje gång det var dags att övningköra, lite som att dra till plugget. Utbildarna hade olika sätt att lära ut och därför passade det perfekt att ibland utnyttja flexibiliteten och kombinera mellan två st, exempelvis om det skulle låsa sig vid något moment i utbildningen. Trafikskolaonline som bokningsverktyg underlättade dessutom min egna planering. De tjänster jag bokade var körlektioner samt risk 1 / 2 och allt gick smidigt, bra utbildare teoretiskt sätt också.
    Måste framför allt berömma deras engagemang att pusha en framåt i utvecklingen, så ingenting att klaga på egentligen sen hade jag helt plötsligt mitt körkort. Full pott !
  • Johan H
    Johan H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbybergs trafikskola har en grym personal som ställer upp till 100% för sina elever.Kan varmt rekommendera denna trafikskola!
  • Desiree S
    Desiree S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag tog mitt körkort på mindre än tre månader tack vare Sundbyberg trafikskola. Jag fick ett vänligt bemötande och hjälp med att boka in de första lektionerna. Totalt tog jag ca 20 körlektioner och alla lärarna var duktiga, trygga och bra pedagoger. Teorikursen var också väldigt bra och mycket mer givande än att bara läsa in all teori på egen hand.
  • Victor L
    Victor L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket bra trafiklärare och lyhörda. Körde intensiv kombinerat med heltidsjobb och funkade hur bra som helst, finns tider tidigt på morgonen och senare på kvällen. Uppkörning klarades av på första tack vare skolans skickliga lärare :)
  • David Ö
    David Ö skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra lärare och bra bilar! Tog sex lektioner och klarade uppkörningen på första.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Supertrevlig personal och trafiklärare. När det inte finns lediga körtider så kan dom ändå oftast lösa det. Bra pepp och stöd från Lotta i receptionen. Något negativt som jag inte visste var att om man skulle låna deras bil vid uppkörning var man tvungen att betala för två körlektioner kr plus 800 kr för uppkörningen. Så en uppkörning kostar alltså 2100 kr. Även fast jag inte ens körde hem så fick jag betala för 2 timmars lektion men så lång tid tog det knappast. Var lite arg ett tag och tyckte att de kunde ha informerat om det för jag trodde att det ingick i uppkörningen/mitt paket. Plus att teorilektionerna inte gav så mycket utan det gav mer att läsa själv i boken.. Men Trots de negativa raderna så skulle jag inte ha valt någon annan körskola för dom som jobbar där är jättegulliga och de hjälpte mig att lyckas ta körkortet och jag skulle rekommendera dom till alla jag känner !
  • Ola T
    Ola T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jätteduktiga engagerade lärare. En trafikskola som rekommenderar antalet lektioner du faktiskt behöver snarare än efter hur mycket pengar de vill tjäna.
    Fick övertala min lärare att jag borde ta fler lektioner.

Jsg har svårt att tänka mig en bättre trafikskola. Bra paket och betalningslösningar.
  • Johan A
    Johan A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbyberg trafikskola är toppen! Väldigt professionella och kompetenta lärare som ser till att du är väl förberedd inför både teori- och körprov. Stort tack till Peter, Pablo och Lotta!
  • Kim B
    Kim B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag är jättenöjd med min upplevelse av Sundbyberg Trafikskola. Pedagogiska och lugna lärare som driver en framåt och får en att känna sig trygg i trafiken. Stort plus för det digitala bokningssystemet och möjligheten att lägga bevakningar på redan bokade tider!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Helgrymma körskolelärare. Trevliga, glada och väldigt pedagogiska. Rekommenderar alla denna trafikskolan!
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket nöjd.tålamod och engagemang.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa körskolan!!! Trots att jag var höggravid fixade jag körkortet på 3 månader. Pablo gjorde alltid körlektionerna roliga och Lotta ordnade körtider på nolltid. Rekommenderar stort!
  • Jonte K
    Jonte K skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket bra. Pedagogiska och trevliga lärare.
  • Lucas W
    Lucas W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra pedagogiska lärare
    Bra utmaning för föraren
    Bra Motiverande lärare
  • Andre D
    Andre D skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra planering av körtider, mucket körtider väldigt kunniga lärare och en bra trafikskola att snabbt och med rätt kompetens ta sitt körkort !
  • Anna-karin H
    Anna-karin H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbybergs Trafikskola har på ett ytterst proffsigt och pedagogiskt sätt hjälpt mig att lära mig köra bil. Ett speciellt tack till Lotta och Pablo som lagt ner så mycket tid och omtanke. Utan dem hade det inte gått!
    Sundbybergs Trafikskola gillar detta
  • Pavel B
    Pavel B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hur bra som helst! Hade Pablo som var väldigt kunnig och lärde ut superbra! Tog uppkörningen på första försöket samt teorin. Rekommenderat Sundbyberg trafikskola till mina vänner!
  • Hanna G
    Hanna G skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Kan varmt rekommendera Sundbybergs trafikskola!
    Speciellt läraren Antonio som är super!!
    Alla på sundbybergs trafiksola är jätte trevliga och glada. Bilarna är både snygga och lättkörda!! plus i kanten!

Lycka till alla där ute med körningen!!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag vill riktiga ett stort tack till Sundbyberg Trafikskola och mina fenomenala lärare Pablo och Emelie, som följt mig hela vägen till körkortet. Körlektionerna har förgyllts av god pedagogik, professionalism och alltid trevligt bemötande!

Jag rekommenderar Sundbyberg trafikskola helhjärtat!
  • Santiago W
    Santiago W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Väldigt bra bemötande av personalen. Jag köpte körlektioner hos Trafikskolan som det gick jättebra med. Väldigt nöjd.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Grymm skola den var jättebra och bra lärare.
  • Andrey J
    Andrey J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    My key brat rafikskolan 10 10.10!!!!!
  • Felicia S
    Felicia S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Har enbart bra saker att säga om Sundbyberg Trafikskola! Super trevlig och duktig personal som verkligen hjälpte mig från starten ända fram till körkortet! Tack!!
  • Charlotta R
    Charlotta R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Trevligt bemötande o hjälp! Rekommenderar verkligen denna trafikskola!!
  • Joel H
    Joel H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Åkte med Emily och hon var rakt av fantastisk, lovade körkort inom en månad och det höll hon. Jätte bra tjej.
  • Sanna Å
    Sanna Å skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Det var en sorg att ta körkortet, eftersom mina besök hos Sundbyberg var över. Skön personalen med genuint intresse för eleverna. Tack till körkortet Lotta, Magnus och Emelie / Sanna
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra men kan bli bättre på att hitta tider för uppkörningar. Vände mig till en annan trafikskola i Sundbyberg och fick köra upp samma vecka med deras bil. Annars trevligt bemötande !

Lysgränd 2, 172 70 Sundbyberg