Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Sundbyberg Sundbyberg Trafikskola

Sundbyberg Trafikskola

Lysgränd 2, 172 70 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till oss på Sundbyberg Trafikskola!
Vi har funnits i över 10 år och vårt mål är att det ska vara trivsamt, prisvärt och enkelt att ta körkort för dig som kund. Vi får hela 85 procent av våra elever via rekommendationer från tidigare elever, något vi är stolta över.

Vi erbjuder förarutbildning för personbil både med automat och manuell växellåda, riskutbildningar, handledarkurser samt intensivkurser. Vi följer alltid en tydlig utbildningsplan som anpassas till dina önskemål och förutsättningar. Kontakta oss för att boka tid!

Läs vad 144 kunder tycker om Sundbyberg Trafikskola

• Amanda S
    Amanda S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag kom in på Sundbybergs trafikskola och bokade ett av deras "intropaket" då jag hade kört mycket hemma men behövde riskutbildningarna och köra på skola för att få hjälp med vad jag skulle träna på inför uppkörning. Dom löste problem efter problem med ett leende på läpparna och såg till de behov jag hade.
    Kunniga lärare med glimten i ögat som hjälpte till, svarade på alla mina konstiga frågor och stöttade upp mig inför min uppkörning, den klarade jag på första försöket, vilket jag till stor del har Lotta och dom andra att tacka för!
  • Sebastian N
    Sebastian N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Klarade idag uppkörningen på första försöket i Stockholm och allt tack vare Sundbybergs Trafikskola!!
    Med den sköna stämningen på skolan och det oerhört sunda tillvägagångsättet så blev hela upplevelsen en väldigt positiv resa. Nu är det endast teorin kvar sen har jag köööööörkoooort!! 5/5 Toasts!❤❤❤
  • Jacki C
    Jacki C skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Verkligen sjukt nöjd med min tid hos Sundbyberg Trafikskola! Körde med fler utav lärarna vilket gjorde att jag blev mindre nervös inför uppkörningen och fick verkligen den hjälp jag behövde inom allt. Körskollärarna är sjukt ödmjuka men också väldigt bestämda att man ska lyckas och fick till och med tid en gång utanför deras scheman så att jag skulle känna mig 100% säker inför uppkörningen. Kändes verkligen som en familj och saknar verkligen tiden jag hade hos dem. Om man vill ha en trygg, engagerad, ödmjuk men ändå ärlig trafiklärare så rekomenderar jag starkt denna Trafikskola!❤❤❤
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Stort tack till dem! De lärde mig allt från grunden och jag hade ett körkort inom ett halvår, intensivt men givande
  • David A
    David A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Tyckte alla lärare var bra. Körde mest med Antonio och Pablo. Det enda som var mindre bra var när jag skulle köra upp första gången så blev det väldigt mycket bytande med körlärare precis innan. Vilket ledde till att vad jag tror att det var svårt för lärarna att hitta de områden jag skulle nöta in extra samt att jag kände mig lite osäker och blev mer nervös inför uppkörningen.
    Dock berodde det till största del på en sjukskrivning så antar att det i sällan blir så. Annars är jag väldigt nöjd med min tid som elev på Sundbyberg Trafikskola.
  • Vanessa B
    Vanessa B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Skit, jätte otrevlig personal. Oengagerade och allmänt otrevliga i tonen.
  • Richard G
    Richard G skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fantastiskt snälla, trevliga, duktiga och tydliga.
  • Elin G
    Elin G skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa trafikskolan! Alla lärare är väldigt duktiga och ger dig personliga tips. Utan sundbyberg trafikskola hade jag inte haft körkort. Rekommenderas varmt!
  • Fritz B
    Fritz B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Grymt ställe kändes helt rätt från när jag klev in första gång tills vi kom tillbaka från uppkörningen
  • Kritin B
    Kritin B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Tagit mitt körkort helt med hjälp av skolan. Genomgående bra kontakt med skolan och väldigt pedagogiska lärare. Varma rekommendationer!
  • Theodore H
    Theodore H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra och trevliga lärare som är duktiga på förklara.
    Trevlig miljö i väntrummet innan lektionerna.
    Ligger dessutom bra i centrala Sundbyberg.
  • Veronica D
    Veronica D skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Världens bästa trafikskola med dom mest erfarna trafikläratna som fick mig att känna mig mindre nervös efter första lektionen. Dom pushade mig när jag inte trodde på mig själv och efter första försöket av teori och uppkörning har jag nu körkort!!!
    Det är nästan så att man saknar att komma och köra 😀.
    Rekommenderar Sundbybergs Trafikskola till alla!
    Dom har verkligen goda avsikter och är ärliga!
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket trevliga och snälla. Alltid glada när man kommer in genom dörren och Antonio var en super bra och pedagogisk lärare!
  • Soledad A
    Soledad A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    En gammal dröm som blev verklighet, tog körkort sent i livet men som de sa på Sundbyberg Trafikskola "Det är aldrig försent" och efter att ha råkat innan för oseriös trafikskola kom jag hit och fick uppleva helt motsatsen!
    Proffsiga lärare, ärliga, hjälpsamma, glada och framför allt lärare som "brinner" för sina elever!!!
    Jag rekommenderar verkligen Sundbyberg Trafikskola!
    Hälsningar från en mycket nöjd nybliven körkortsinnehavare!!!!!!!!!!
  • Therese N
    Therese N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fantastiska och stöttande människor som hjälpte mig hela vägen och lyckades ha en bra balans mellan kompis och lärare.
  • Benjamin P
    Benjamin P skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bästa trafikskolan i hela världen. Det finns inget bättre. Om du vill klara uppkörningen på första försöket som mig rekommenderar jag Sundbyberg trafikskola. Det ligger centralt i Sundbyberg. Nära till tunnelbana, bussar, tvärbana och pendeltåg.
  • Rafael T
    Rafael T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jättetrevliga lärare (speciellt Fredrik och Simon)! Bra lektioner, värt pengarna!
  • Liliana C
    Liliana C skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Kan absolut rekomendera Sundbybergs trafik skola.
    Tog mitt körkort på tre månader med bebis i magen.
    Lärarna hade ett lugn som passade mig perfekt, tidiga morgon tider vilket gjorde att jag kunde köra tidigt på morgonen innan jobbet.
    Super bra bil där man satt bra.
    Hade inte en enda tråkig lektion, lärde mig alltid någonting nytt.
    Otroligt pedagogiska och teorilektionerna var super bra!!!!

Tack Sundbybergs trafikskola!
    2017-01-29 Sundbybergs Trafikskola svarar Liliana C
    1000 tack Liliana för de fina orden
    Tack för ditt förtroende du gav oss att få följa dig vägen till mål
    Lycka till med bebisen och kom förbi och hälsa på
    Mvh hela gänget från Sundbyberg trafikskola
  • Agnes H
    Agnes H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Duktiga lärare som med tålamod och tydlighet anpassar utbildningen efter elevens behov.
  • Domino L
    Domino L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hjälpte mig med allt. Bokningar, planering och pepp inför uppkörningen.
  • Malin T
    Malin T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra bemötandet, både från min körskolelärare men även från övrig personal. Skulle verkligen rekomendera skolan till andra som ska ta körkort!
  • Filippa L
    Filippa L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Oerhört bra körskola med kompetenta och pedagogiska körskolelärare. Rekommenderar varmt denna körskola!
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fungerat bra, var lite ont om tider men det såg de till att försöka lösa på bästa sätt.
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Klampade in på trafikskolan i Juni och sa att jag ville ta mitt efterlängtade körkort under Augusti månad. Lotta hjälpte mig att hitta en lösning som fungerade för oss alla: Den 1 augusti satte jag mig första gången bakom ratten med körläraren Antonio och idag klarade jag uppkörningen. Är så himla tacksam för all hjälp och engagemang. Detta hade inte varit möjligt utan världens bästa trafikskola! Äntligen körkort!!
  • Paula S
    Paula S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbyberg trafikskola!!!
    Skolan som levererar 100% professionalism.
    Man blir omhändertagen ifrån start till mål, med all information man behöver samt tryggande o värmande peppande ord när man behöver höra dem som mest och bäst.
    Tack Sundbyberg trafikskola för att ni var med mig längst denna viktiga resa i mitt liv, som var vägen till mitt så efterlängtade körkort.
    Tack för att ni krigat tillsammans med mig.
    Ni är värda er vikt i guld.
    Ni förblir i mitt hjärta för allt ni gjort för mig.
    Underbara människor är vad ni är! :-D
    Tack, tack o tusen gånger om tack! :) <3
  • Våril T
    Våril T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra och trevlig personal - jag tog körkort på första försöket! :)
  • Cecilia R
    Cecilia R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hej, jag har gått hos Sundbyberg Trafikskola i ca 1,5 år. Jag har gått från noll kunskap om trafik och bilar till att köra bil självständigt! :) Bemötandet från skolan har alltid varit bra och professionellt. Ägarna och trafiklärarna är de bästa! De är så pedagogiska, kunniga och framför allt tålmodiga! De ser helheten, människan, och inte bara de praktiska framstegen hos sina elever. Skolan är liten och personlig och det märks att ägarna har detta som en passion :) Jag har köpt teoripaket med böcker, gått teorikurs, Risk 1 och 2. Jag har köpt massa paket med körlektioner för jag har tyvärr inte haft möjlighet att köra privat. Ägarna och lärarna överträffade mina förväntningar för de ger så mycket av sig själva och anpassar verkligen lektionerna efter elevernas nivå. Jag ger Sundbyberg Trafikskola mina allra bästa rekommendationer! De är bäst!
  • Anna J
    Anna J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bemötandet var alltid professionellt och glatt. Härlig inställning, och alltid behjälpliga oavsett om det gällde att boka lektioner, riskutbildning eller uppkörning, eller bara frågor kring övningskörning i allmänhet. Jag är väldigt nöjd med min upplevelse hos Sundbyberg Trafikskola, och skulle rekommendera dem till andra som vill ta körkort på ett effektivt och prisvärt sätt, och på ens egna villkor!
  • Tina L
    Tina L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Riktigt trevliga lärare, bra bilar och skolan var alltid tillmötesgående och hjälpsamma. Skulle verkligen rekommendera Sundbyberg trafikskola till andra som ska ta körkort!
  • Hanah L
    Hanah L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra och engagerade lärare. De svarar på alla frågor och funderingar man har. Allmänt bra upplevelse att ta körkort med Sundbybergs trafikskola.
  • Malin H
    Malin H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jätte trevliga lärare, Lotta gör verkligen allt för att man ska få de tider man behöver trots att det är helt fullbokat. Jag fick till och med en dubbellektion en röd dag. Klarade uppkörningen på första försöket!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Vill bara tacka så mycket för bra service och bemötande och för en fantastisk trafiklärare, Pablo du är grym!

Med vänliga hälsningar
    Sandra Rosencranz
  • Tim E
    Tim E skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Under min tid hos Sundbyberg Trafikskola så var det både stressigt och väldigt kul.
    B-körkort är ett krav för att jag skulle få jobb efter studenten så jag kände en konstant press på mig själv. Som tur var så var de pedagogiska och väldigt trevliga allihop. Jag hittade fort min favorit och efter ett tag så kände jag mig lugnare bakom ratten och kunde fokusera bättre i trafiken. Jag körde väldigt lite hemma och första gången som jag var ute i trafiken var med en körskolelärare, magen var uppe i halsen men det gick fint ändå. Ett plus är också att dem har sköna bilar att köra.

Dagen för teoriprovet var jobbig, åkte dit en timma för tidigt för att kunna slappna av. När jag satt framför datorn så kunde jag bara höra mina hjärtslag, när jag hade svarat på alla frågor så vågade jag nästan inte trycka på resultat knappen. När jag väl gjorde det så fattade jag först inte vad som stod på skärmen. "Godkänd. 58 av 65 poäng."
    När jag gick ut ur rummet fattade jag fortfarande inte att jag klara det, sen när det kom så var jag tvungen att gå in på dasset för att inte gå runt med ett flin upp till öronen som en idiot. Jag var väldigt glad med andra ord.

Dagen för uppkörning... Sådan ångest jag hade, hes och torr i halsen. Ville åka hem.
    De på körskolan hade glatt humör och försökte peppa mig, jag fick köra till Jakobsberg för uppkörningen och var dåligt inställd inför provet och grinig som en 10 åring. Jag hade tidigare läst på forum om folk som inte klarat uppkörningen, vilket var dumt gjort.

När jag hade parkerat bilen efter provet sa han "Du är godkänd". Jag klev ut ur bilen och kramade min lärare som var extremt glad för mig! Finns ingen bättre känsla!
    Körde tillbaka till trafikskolan med glatt humör och berättade för alla att jag klarade uppkörningen. Väntade sedan på att en annan lärare skulle komma tillbaka för att käka lunch tillsammans.

Jag klarade teoriprovet och uppkörningen på första försöket tack vore Sundbyberg Trafikskola. Rekomenderar starkt denna trafikskola!
  • Lazaro A
    Lazaro A skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag är väldigt nöjd med skolan.. jag fick mitt körkort på första försöket... jag tog mina lektioner med läraren Emilie och måste säga att hon är grym!
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Var riktigt riktigt bra lärare och härlig stämning! Tackar verkligen för all hjälp jag fått av er!
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket bra! Engagerade lärare, motiverande och väldigt lärorikt! Jag fick mitt körkort på första försöket. Rekommenderar stark denna körskola till mina vänner.
  • Karin L
    Karin L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Väldigt bra trafikskola. Flexibla tider och otroligt bra lärare. Tog körkort på första försöket med hjälp av dom.
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Absolut bästa körskolan! Grymma pedagoger som ser till ens behov och var man befinner sig i sin personliga utveckling! Uppföljning och feedback kontinuerligt!
    Antonio, Emelie, Pablo och Lotta är fantastiska:D
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag kan varmt rekommendera sundbybergs trafikskola. Dem är otroligt serviceminded och gjorde uppoffringar utöver det vanliga för att se till så att kampen för att få körkortet blev lättare. Pablo o Lotta är helt fantastiska som löser och anpassar sig för kundens behov. / Mattias W
  • Tzetomira P
    Tzetomira P skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Tror inte att det kan vara bättre än med Sundbybergs Trafikskola, faktiskt. Dom gjorde sin bästa! Dom är professionella, välorganiserade, logiska och trevliga. Jag är jättenöjd!

Mira
  • Emelie W
    Emelie W skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Fick otroligt bra hjälp och stöd av både Emelie och Lotta som jag körde med. Raka, ärliga och härliga! Alltid peppande!

Hälsningar
    Emelie
  • Emanuel B
    Emanuel B skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jätte duktigt och motiverande personal. Lär ut på ett mycket pedagogiskt sätt och tack vare sundbybergstrafikskola så har jag mitt körkort.
  • William J
    William J skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jättebra! Går utifrån en bra bok och fortsätter framåt i den takt som man klarar av. Väldigt bra bilar(Audi A3) och bra lärare som gör det roligt att gå till körlektionen.
  • Ana S
    Ana S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Superbra trafikläraren. Motiverande och lärorika. Trevliga och gör verkligen allt för att just DU ska ta körkortet. Jag tog den nyligen tack vare Sundbybergs trafikskola. Och mycket tack vare Pablo och Lotta!
  • Johnnie T
    Johnnie T skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Är supernöjd med lärarna från skolan. Pedagogiska utbildningar och förklaringar på hur allt ska gå till både teoretiskt och praktiskt. Tog själv körkortet efter enstaka lektioner även fast jag börja från noll!
    Mvh J
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Bra bemötande och underbart pedagogiska på helt rätt sätt. Tack vare dem så tog jag teorin och uppkörningen på första försöket.
  • Samer M
    Samer M skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Hej,
    Jag hade aldrig suttit bakom en ratt tidigare och valde att köra hela utbildningen förutom teorin med Sundbybergs Trafikskola. Jag mottogs på allra bästa sätt redan från start och kände mig hemma varje gång det var dags att övningköra, lite som att dra till plugget. Utbildarna hade olika sätt att lära ut och därför passade det perfekt att ibland utnyttja flexibiliteten och kombinera mellan två st, exempelvis om det skulle låsa sig vid något moment i utbildningen. Trafikskolaonline som bokningsverktyg underlättade dessutom min egna planering. De tjänster jag bokade var körlektioner samt risk 1 / 2 och allt gick smidigt, bra utbildare teoretiskt sätt också.
    Måste framför allt berömma deras engagemang att pusha en framåt i utvecklingen, så ingenting att klaga på egentligen sen hade jag helt plötsligt mitt körkort. Full pott !
  • Johan H
    Johan H skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Sundbybergs trafikskola har en grym personal som ställer upp till 100% för sina elever.Kan varmt rekommendera denna trafikskola!
  • Desiree S
    Desiree S skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Jag tog mitt körkort på mindre än tre månader tack vare Sundbyberg trafikskola. Jag fick ett vänligt bemötande och hjälp med att boka in de första lektionerna. Totalt tog jag ca 20 körlektioner och alla lärarna var duktiga, trygga och bra pedagoger. Teorikursen var också väldigt bra och mycket mer givande än att bara läsa in all teori på egen hand.
  • Victor L
    Victor L skrev om Sundbyberg Trafikskola
    Mycket bra trafiklärare och lyhörda. Körde intensiv kombinerat med heltidsjobb och funkade hur bra som helst, finns tider tidigt på morgonen och senare på kvällen. Uppkörning klarades av på första tack vare skolans skickliga lärare :)

Lysgränd 2, 172 70 Sundbyberg