Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Bengtsfors Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

Storgatan 12, 666 30 Bengtsfors — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bengtsfors!

Här i trakterna kring Bengtsfors och Dals-Ed finns massor av valmöjligheter när det gäller boenden. Omgiven av vackra sjöar och skogar kan du hitta allt från fina lägenheter till anrika gamla gårdar. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på hela bostadsprocessen och hjälper dig till ditt drömboende här i Dalsland.

Vare sig du är i full gång med att värdera, sälja eller köpa eller kanske bara går i tankarna på att byta boende finns vi här. Vi kan bostadsmarknaden, branschen och Bengtsfors som område till punkt och pricka. Ta kontakt med oss så får du veta mer!

Läs vad 9 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

• Gerd V
    Gerd V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Leilighet tatt ut av annonsering. Sto med budgivning hele påsken , og ingen så da på leiligheten.Hans var tilstede på Verdivurderingen, siden har vi ikke sett ham,. Kun kontorpersonale. Kontaktmøte 4 april m kjøper, etter d ble leiligheten tatt bort fra Hemnett mm. Nå ringte vi selv og fikk beskjed om at kjøper ikke møtte opp og leiligheten ikke er solgt ??
    D setter oss i knipe siden vi har sagt opp forsikring og strøm ! Kan virkelig Svensk Fastighetsformedling være tilfreds m en slik kundebehandling fra Bengtsfors ?? Läs mer
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Mycket bra bemötande från mäklaren. Mycket nöjd med all information och hjälp Läs mer
  • Britt Synøveog Idar J
    Britt Synøveog Idar J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Hadde ett jättebra bemötande med mäklaren og han har levd upp til min förväntan. Han får 10/10. Huset var solgt i löpet av tio dager :-) Takk for hjälpen, Hans :-) Läs mer
  • Berndt M
    Berndt M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    helt ok, en kul typ som också har humor, inga problem, ( men vi köpte huset när han var på semester) men Hans fixar allt i slutänden. Med vänlig hälsning Nöjd husköpare Berndt Molin. Läs mer
  • Gunn J
    Gunn J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Ryddig og bra.bra forklaring på ting vi lurte på. Läs mer
  • Oddvar C
    Oddvar C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Fritidshuset ble solgt på rekordfart det virket meget profesjonelt og jeg kan anbefale byrået på det varmeste Läs mer
  • Aslaug Konstanse E
    Aslaug Konstanse E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Ett bra bemötande och positiva personer Läs mer
  • Hans-Erik K
    Hans-Erik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Ett utmärkt bemötande och mäklaren lever väl upp till mina krav. Läs mer
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
    Jag är mycket nöjd med bemötande och allt övrigt som har med min lägenhetsaffär att göra. Sofia gav ett mycket professionellt intryck från första stund. Läs mer

Storgatan 12, 666 30 Bengtsfors