Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

• BadgeSixYears
Ring 0531-123 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Bengtsfors! Här i trakterna kring Bengtsfors och Dals-Ed finns massor av valmöjligheter när det gäller boenden. Omgiven av vackra sjöar och skogar kan du hitta allt från fina lägenheter till anrika gamla gårdar. Vi på Svensk fastighetsförmedling har koll på hela bostadsprocessen...

121 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

Doris M
Dals Långed

mycket hjälpsam och vänlig med mycket bra tips

Örjan N
Bengtsfors

Bra trevligt och proffetionellt bemötande. Hade inga förväntningar. Proffsiga.

Sölve L
Ed

Hej Trevligt bemötande, seriöst, lyssnade och hjälpsamma. Svarar el ringer när man söker dom. Vi är väldigt nöjda med hur det har varit.

Lena L
Bengtsfors

Professionellt men samtidigt väldigt personligt. Jag och min syster kände oss båda trygga under hela tiden,från första mötet till kontraktskrivandet. Vi fick bra information under tiden då huset låg ute på Hemnet och var välunderrättade i ev bud etc. Nöjda säljare men vemodiga....

Ulrika L
Bengtsfors

Proffsig & kunnig personal. Allt gick otroligt smidigt från värdering till kontraktskrivning. Dessutom så himla trevliga.

Svein Erik N
Bengtsfors

En hyggelid mottakelse og opplevde meget god service av begge meklarne.

Kim R
Gustavsfors

Meglerne var veldig profesjonelle og hyggelige. De var også veldig rask til å bistå da jeg bor i Norge et stykke unna. De tok seg tid til å gi en rask prioritering med tanke på å besiktige huset før salg. Jeg ble overrasket over hvor fort det gikk fra jeg møtte megler og til boligen på ute for salg. De har hele veien vært veldig rask med å oppdatere og gi status både før, under og etter salg. Megleren har gjort en meget god jobb hele veien. Boligannonsen var jeg også veldig imponert over med tanke på dronebilder og bilder...

Jan Roger W
Skåpafors

Det fungerade perfekt och var god service hela vägen

Elisabeth M
Ed

Trevliga och korrekta. Proffesionellt bemötande.

Jim L
Dals Långed

Blev bemött väldigt bra av mäklarn. Allt har varit väldigt bra helt i genom

Vibeke Kristine H
Dals Långed

Imøtekommende og hyggelig megler. Siden vi er nordmenn som kjøper hus i Sverige for første gang, var Elisabeth Jansson til uvurderlig hjelp. Hun guidet oss kyndig gjennom prosessen og gav nyttige råd. Vil anbefale denne megleren til alle😊

Hjördis E
Bengtsfors

Allt är inte klart än men så här långt är det bra.

Gunnel G
Bengtsfors

Lång tid mellan kontakten med mäklaren och då endast via sms, om inte jag ringde upp. Detta kanske beror på dåliga tider för husförsäljning. Vi bytte tapeter och snyggade upp huset invändigt under året det var till salu. Jag fick ta nya bilder själv och stöta på flera gånger för att det skulle bytas ut på hemsidan. Vissa bilder byttes aldrig ut, det var fortfarande kvar bilder på hur det såg ut innan omtapetseringen.

Agnes Catherine L
Bengtsfors

Vi fikk opplysninger fra megleren klart, og raskt.

Solveig H
Bengtsfors

Det var et trivelig møte med Svensk Fastighetsförmidling Bengtsfors den 31.mars 23. Alle papirer var klare og alt var godt tilrettelagt før møtet. Hyggelige telefonsamtaler på forhånd, der våre spørsmål ble greit besvart. Kan anbefale andre å bruke dette kontoret.

Julius H
Bengtsfors

Profesjonelt, men samtidig hyggelig.

Sören Ö
Dals Långed

Blev bra bemöttes! Snabbt och enkelt och lättvindigt ! Good information vid mötet och väldigt hjälpsam

Emelie C

Fantastisk mäklare 🤩 supertrevlig och lättsam 🙌🏻

Gunilla E
Dals Långed

Bra service, trevligt bemötande, lyhörd och goda kunskaper.

Lena Margareta A
Skåpafors

Vi tog egen kontakt med säljaren vilket var supersmidigt för våran del. Träffade supertrevliga säljare.

Emelie C
Bengtsfors

Jätte trevlig mäklare, Snabba svar och väldigt hjälpsam

Farah H
Ödskölt

Jeg ble motat på en hyggelig ogforståelsesful måte, uten å få nen tidspress . Hun var veldig rolig og behagelig å jobbe med. Jeg har allerede anbefalt henne til mine beskjent som har tenk å kjøpe bolig i den område. Jeg var veldig fornøyd med salg resultatet.

Burkard R
Ödskölt

Generally very professional- My critisim: Seller - oriented handling.

Petri L
Billingsfors

Trevlig mäklare och bra information under hela försäljningen från start till mål ! Allt gick smidigt och lätt ! Kan rekommenderas !!! 👍

Gro Kjersti F
Bäckefors

Veldig godt fornøyd med megleren.God oppfølging hele veien.

Billy F
Sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
Bengtsfors

Det fungerade bra. Vi blev väl bemötta. Försäljningen och hanteringen av alla frågeställningar sköttes bra och affären gick smidigt. Vi fick inte en total process eftersom vi fick en intressent innan annonsering, vilket var bra.

Dag Omar L
Skåpafors

Meklern var hyggelig. Og proff nøye. Svensk grundighet.

Thorsten S
Ödskölt

mycket vänliga, uppmärksamma, bra förståeliga förklaringar. Agenten tog sig tid att förklara allt väl. Tack så mycket

Dennie L
Bengtsfors

Saknade verkligen ett litet firande efter betalning, bara litet glas bubbel hade gjort skillnad. Var snarare "sådär nu kan ni gå." Vag kommunikation, efter 2 veckors bud fick vi själva fråga efter vad planen var, och fick ge nytt bud istället för att bara få deras önskemål dirket. Kändes mer som ni valt säljarens parti än att också serva oss som köpare. Känslan totalt blev tom, att ni gjorde precis det minsta man kan förvänta sig.

Finn D
Billingsfors

Prospektet var meget mangelfullt og innehold flere faktiske fel. Mekleren prøve å påvirke oss til å godta et bud som viste seg å være Ca 1 million under det som ble slutpriset. Megleren svarar inte på telefonen. Spekulantene ringte oss och frågade om vi var nøyde med mekleren som inte svarar dem på telefonen Mvh Lillian och Finn Dyrø

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors

Hej! Tråkigt att ni inte är nöjda med vårt arbete. Vi har väldigt nöjda kunder och sätter stor vikt vid att ha det. Att slutpriset skulle bli nästan det dubbla mot begärt pris var naturligtvis väldigt kul men inget vi kunde räkna med och därför inte något som vi utgick ifrån. Vi hade två mäklare som arbetade med fastigheten, gjorde flera visningar med många intresserade. Trots en del utmaningar kring tillstånd osv. tyckte vi att affären gick så smidigt det kunde ha gått och är väldigt nöjda med resultatet. Vi tar gärna en...

Ann N
Dals Långed

Trevligt och professionellt bemötande.

Håkan N
Billingsfors

Har skött hela processen på ett proffsigt och positivt sätt.

Arne Ö
Ed

Det var ikke noe som det var noe å utsette på! Megleren kunne svare på nesten alt, og var imøtekommende på alle måter. Vi var litt usikre på hvordan en anbudsrunde foregår i Sverige, men fikk god info.

Mats Erik B
Bengtsfors

Bra bemötande och bra komisering Försäljningen gick väldigt snabbt och smärtfritt

Marie-Anne H
Gustavsfors

Trevligt och snabbt bemötande av Elisabeth. Hon tog sig god tid att svara på alla frågor och funderingar vi hade i samband med försäljningen. Hon levde helt klart upp till våra förväntningar på en bra mäklare, och vi rekommenderar henne och Svensk Fastighetsförmedling i Bengtsfors varmt!

Olivia M
Bengtsfors

Trevligt och bra bemötande, smidig hantering från visning till kontraktskrivning.

Gerd Anita T
Bengtsfors

Mycket trevligt bemötande och mäklaren hörde av sig löpande.

Bengt N
Gustavsfors

*Positivt bemötande av säljaren, och fick information löpande om läget. *Fastigheten och den informationen vi fick levde upp till våra förväntningar. *Kontraktsskrivandet i Bengtsfors gjordes på ett öppet och noggrant sätt, både för säljare och köpare, dokumenten gicks igenom på ett noga och smidigt sätt. Det som återstår är övertagandet där definitivt datum ännu inte är fastställt.

Line-gry S
Dals-Ed

Fine folk, men i starten var det litt mange å forholde seg til. Det kan jo hende det har noe med den nye organisering internt hos dere, og at det var mye å gjøre:-)? Syntes kanskje det manglet litt det å være "på" ut mot kjøper. Min totalvurdering er ok, søstrene mine savnet mer proaktivitet. Men når det er sagt er det ikke enkelt for dere å gjøre alle til laks, når det er et dødsbo. Så alt i alt, tommel opp Men jeg vil iallfall takke for all hjelp så langt, Så ses vi igjen om ikke lenge.

Tarja Helena L
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
Dals-Ed

Toppen ser fram emot att flytta in

Jon-olov K
Bengtsfors

Vi är mycket nöjda med Hans Janssons försäljning av vårat hus!

Petter M
Köpte sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
Dals-Ed

Ble møtt av blid og vennlig megler, ryddig og hjelpsom gjennom budprosessen. Kan absolutt anbefales

Tone S

Dyktige Elisabeth👏👏👏 Strålende fornøyd👍😁

Fredrik T
Skåpafors

Vi är mycket nöjda med allt runt köpet av Snickarvägen 7 i Skåpafors. 5 stjärnor.

Amanda T
Köpte en tomt med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
Ed

Otroligt bra bemötande av mäklare och bra kommunikation med snabba svar på olika frågor. Rakt igenom en mycket bra upplevelse!

Aud N
Bengtsfors

Veldig bra service. Eneste å bemerke er lite informasjon under salgsprosessen. Imponerende hurtig oppgjør etter salg.

God Man Enligt Samäganderättslagen Jur. Kand. Viveca H
Bengtsfors

Professionellt bemötande, kunnig mäklare och lätt att få kontakt med.

Andrea J
Bengtsfors

De var alla mycket kompetenta och artiga. Medlaren tog mycket tid på sig att översätta allt åt oss.

Kjell B
Bengtsfors

Jeg er meget fornøyd med den servis mekleren har gitt meg. God evne til å gi informasjon og topp poeng for sin Menneskelige opptreden. Kjell

Torsten K
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Bengtsfors
Bengtsfors

Har ingen ting å utsette på hvordan vi ble mottatt, hyggelige meklare, og salget /kjøpet gikk veldig fint for seg. Så vi er veldig fornøyde.