Mohammad Schütt Salimzadeh är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Mohammad Schütt Salimzadeh har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Mohammad Schütt Salimzadeh har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Mohammad Schütt Salimzadeh har haft 3 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 8 Läs vad Mohammad Schütt Salimzadeh

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-04-09 Verifierad kund
    Ett glatt och positivt bemötande. Bra och tydlig kommunikation genom försäljningsprocessen. Bra vägledning för att maximera utfallet av försäljningen.
    Tusen tack Göran!
    Jag tack för förtroendet och önskar er lycka till i fortsättningen😊
    Mohammad Schütt Salimzadeh
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mohammad Schütt Salimzadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-02-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, återkoppling, information och ledsagare genom hela bostadsaffären. Ständigt närvarande och pedagogisk i sitt förhållningssätt. Mäklaren levde upp till samtliga förväntningar och lite till.
    Tusen tack Amar och grattis till er nya bostad😊 Mohammad Schütt Salimzadeh
    2022-02-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som varit väldigt flexibel genom hela precessen. Kunnig, informativ och lättillgänglig. Har levererat över förväntan och vi är mycket nöjda.
    Stort tack Lisa😊
    Stort grattis till er nya bostad
    2022-02-22 Verifierad kund
    Ett pedagogiskt, transparent och överlag professionellt bemötande av Mohammad i samband med mitt lägenhetsköp - jag är väldigt nöjd!
    Tusen tack Linus och grattis till din nya lägenhet😊 Mohammad Schütt Salimzadeh
    2022-02-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, och ordnar med alla papper.
    Tack Johan😊 Mohammad Schütt Salimzadeh
    2022-02-21 Verifierad kund
    Mäklaren jobbar på en bra sätt enligt din plan för att kunna nå målet.
    Tack så mycket Saeed. Mohammad Schütt Salimzadeh
    2022-02-21 Verifierad kund
    Mohammad var mycket trevlig och tillmötesgående och la ner mycket tid och kraft på att hjälpa oss få bostaden såld.
    Duktig med papper och handledning.
    Vi är glada och nöjda med allt i detta!
    Kan varmt rekommendera honom i hans fortsatta jobb som mäklare.
    Tusen tack Elisabet.
    Det var en ära att få hjälpa er med detta.