Alexander Castro

Alexander Castro

Alexander Castro är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Alexander Castro har varit registrerad mäklare sedan 2011-09. Alexander Castro har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Castro har haft 51 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

87 omdömen om Alexander Castro

Sedan starten hos Reco 2021
Astrid B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Söder

Alexander är väldigt trevlig på ett äkta sätt som gör att jag som säljare känner mig trygg vilket också betyder att eventuell köpare gör det. Han ger ett seriöst intryck och gör det han ska och har bra svar på frågor. Sammantaget så blev det en snabb försäljning över förväntan.

Emma B
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hille

Alexander är den bästa mäklaren i stan. Det är andra gången vi anlitar honom och skulle vi få för oss att sälja igen så vet vi vem vi kommer kontakta!

Carl B
Hille

Det är andra gången vi anlitat Alexander för att sälja vår borstad och vi är mer än nöjda. Det är lättsamt att ringa till honom, även med dom ”dumma” frågorna. Vi rekommenderar honom starkt och får vi för oss att flytta igen vet vi vem vi ringer!

Birgitta D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Norr

Tillmötesgående, lösningsorienterad, vänlig, kunnig, tillgänglig och trevlig på alla sätt och vis.

?
Norr

Mycket tillförlitlig. Punktlig vid första mötet. Svarar snabbt och professionellt på mail och sms. Rekommenderas varmt.

Christina S
Centralt

Alexander Castro är en fantastisk mäklare som jag rekommenderar varmt. Utöver att hans förmåga att ständigt hitta spekulanter och få till visningar trots det oerhört svåra världsläget, har han även varit ett oumbärligt och tryggt stöd under hela försäljningsprocessen från början till slut. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare. Tack!

Åsa E
Gävle

Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam. Är jättenöjd

Rozbeh P
Centralt

Riktigt bra bemötande. Punktlig och tillgänglig. Tänker på helheten och ser till att allt går smidigt.

Maj N
Stigslund

Trevligt bemötande och kunnig i sitt yrke och glimten i ögat.

Stanimira S
Gävle

Hej! Alexander är mycket trevlig, kompetent och hjälpsam. Lättsamt att prata med. Ger mycket gott intryck. Med vänlig hälsning, Stanimira Staneva