Alexander Castro

Alexander Castro

Alexander Castro är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Alexander Castro har varit registrerad mäklare sedan 2011-09. Alexander Castro har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Castro har haft 16 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 20 Läs vad Alexander Castro

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Gävle
    2022-05-17 Verifierad kund
    Alexander hade ett bra bemötande och uppdaterade oss kontinuerligt gällande försäljningen. Vi är mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Söder
    2022-05-17 Verifierad kund
    Super trevlig bra kontakt
    Kan varmt rekommenderas
    • Gävle
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevligt, tydlig och professionell. Väldigt hjälpsam och svarar fort om man har någon fundering. Vi är jättenöjda med Alex och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    • Söder
    2022-05-10 Verifierad kund
    Blev trevligt bemött
    Ordnade en extravisning åt oss
    Han fyller väldigt bra för de krav man kan ha på en mäklare
    Vi är jättenöjda
    2022-04-29 Verifierad kund
    Helt klart en av dom bästa mäklarna i stan
    2022-04-28 Verifierad kund
    Proffesionell och har ett fint bemötande! Lättillgänglig och kunnig! Rekommenderar varmt Alexander!!!
    2022-04-28 Verifierad kund
    Blev bemött väldigt bra och det hela börja med att vi tog kontakt ganska sent på kvällen igome de vart klart att vi vann budgivningen på de vi köpte och från att vi tog kontakt tills vi sågs så tog de inte många timmar sen var bollen i rullning och vi ville bara bli av med den men castro hade kyla i magen å tog de lungt vi var lite stressade att de Inte skulle bli sålt med tanke på världsläget och lite annat bostadsmarknaden hade legat så högt så vi trodde att de stanna av men Castro var lugn tror ja ;) men så hitta han en köpare som ville ha den och som kunde ta över när vi ville så allt blev helt perfekt för våran del
    Vi tycker Castro var för oss en väldigt bra mäklare och hade säljaren vilket var vi i första hand, uppdatera oss väldigt bra och var ärlig
    En applåd till Castro och Många tack för försäljningen!
  • AHMED EMAD A
    • Brynäs
    2022-04-26 Verifierad kund
    Mycket trevlig och skön person!
    Mycket bra kundservice och får dej att vara bekväm med ditt köp!
    Behandlar dej som en kompis istället för en kund, mycket rekommenderad person!
    • Brynäs
    2022-04-26 Verifierad kund
    Alexander har löpande informerat och uppdaterat mig i hur försäljningen går. Jag är mycket nöjd med hans insats.
  • sålde sin bostad med hjälp av Alexander Castro en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Gävle Strand
    2022-04-19 Verifierad kund