Jens Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2000-03-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 78 Läs vad Jens Bengtsson

• Ove L köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-07-16

Gävle Strand
    Bra bemötande, professionell. Läs mer
  • Katarina S köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-05

Valbo
    Lugn och saklig, inger förtroende och trygghet vid husköp. Läs mer
  • Andreas B sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-05

Åsbyggeby
    Sålt en hästgård. Bra, seriöst bemötande från dag ett. Läs mer
  • Stephanie F köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-04

Bomhus
    Jätte trevlig och förklarade allt på ett enkelt sätt så vi hängde med när vi köpte hus. Visste han inte svaret på någon fråga vi hade så tog han reda på det och återkopplade. Lätt att få tag i. Supernöjd i hur han hjälpt oss med köpet Läs mer
  • Kim L
    Kim L sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-22

Valbo
    Jag har fått hjälp av Jens Bengtsson att sälja mitt hus. Först köpte jag det genom honom för 8år sedan, och nu har jag precis sålt det. Fantastiskt kontakt! Man kan verkligen känna sig trygg och bolla vilka frågor som helst, inget är för dumt för att fråga. Proffsigt och trevligt bemötande varje gång. En mäklare som verkligen sätter sig in i hur det är att vara säljare och köpare av en fastighet. Önskar jag kommer köpa och sälja fler gånger så jag får samarbete mer med Jens :) Vid kontraktsskrivningen så tyckte jag att han tog oss igenom även de "tråkiga paragraferna" på ett kul och förstående sätt. För det är inte lätt att förstå vad som står där utan lite hjälp på traven! Ha de bäst du som läser! Lev livet och njut, du lever bara en gång. Satsa stort! Läs mer
  • Mahdi M köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-20

Bergby
    En bra mäklare som är noga med detaljer och förklarar allt klart och tydlikt 👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Anton H sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-19

Forsby
    Mäklaren var bra.

Trevlig och pålitlig.

Vi använder gärna samma mäklare igen. Läs mer
  • Per B köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-17

Norrsundet
    Vänligt och proffsigt bemötande, från visning till köp av huset! Läs mer
  • Henrik Z sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-27

Andersberg
    Sålte ett radhus på Snögatan och har fått ett bra bemötande av Jens hela vägen genom processen.

Förväntningarna var att Jens skulle bistå oss i försäljningen och det tycker jag han har gjort. Han har varit lättillgänglig och gett snabba svar på våra frågor.

I det stora hela en bra upplevelse!! Läs mer
    2020-04-17 Jens B svarar Henrik Z
    Vi tackar för omdömet. Roligt att få hjälpa till vad gäller försäljning i närområdet!
  • Henric L sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-21

Olsbacka
    Snabb försäljning av radhus. Bra bemötande av kompetent mäklare. Läs mer
    2020-04-17 Jens B svarar Henric L
    Tack så mycket Henrik. Lycka till med nya boendet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist