Jens Bengtsson

Läs vad 52 Läs vad Jens Bengtsson

• Farid H
    Farid H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-08-23

Bästa och viktigaste för mig är att Jens förklarar jätte bra. Läs mer
    2019-08-29 Jens B svarar Farid H
    Hej Farid
    Vad glad jag blir när du känner så. Det är vad en affär handlar om. Att få samtliga parter att inte bara lyssna in utan verkligen förstå!
  • Yeison L skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-24

Köpte Norra Öbyvägen 18 och mäklare så som fastighetsförmedling har bjudit på ett trevligt och professionellt bemötande.

Hus köpet gick smidigt till och vi är nöjda med fastighetsförmedlingen och mäklaren. Läs mer
  • Annica F skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-22

Otroligt varmt och tryggt bemötande av mäklare Jens, vi fick ett jättefint hus! Läs mer
  • Johan S skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-03

Sålt ett fritidshus med en långdragen budgivning som Mäklaren genomförde väldigt proffsigt och seriöst!
    Mycket nöjd! Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Johan S
    Tack så mycket Johan. Budgivningen blev långdragen med många parter och bud lagda. Blev en rolig affär att genomföra med många olika frågeställningar under processens gång. Tack än en gång!
  • Anders H skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-03

Sålt villa

Trevligt och professionellt bemötande

Vi gick igenom metod och enades från start till avslut

Bästa rekomendationer Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Anders H
    Tack så mycket Anders. Som alltid så bygger det på ett bra samspel kund och mäklare. Tack själv för gott samarbete!
  • Rina N skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Sålde vårt hus i Gävle
    Jens var tålmodig, tydlig och engagerad. Han gav oss feedback så fort något hände eller inte hände.
    Han verkligen levde upp till våra förväntningar.
    Vi rekommenderar varmt Jens. Läs mer
  • Bo I skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-22

Sålt hus (dödsbo efter mamma)
    Blev väldigt väl bemött av mäklaren, som hjälpte till att förklara och besvara frågor som fanns. Kändes seriös.

Överlag en bra upplevelse, kan rekommenderas. Har redan gjort det. Läs mer
    2019-07-03 Jens B svarar Bo I
    Vad roligt att ni är nöjda med affären och allt runtomkring. Tack för de trevliga orden!
  • Camilla A skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-08

Vi har köpt ett kedjehus av er mäklare Jens Bengtsson som har varit oerhört trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis. Det har varit en bra upplevelse. Läs mer
    2019-05-08 Jens B svarar Camilla A
    Tack så mycket Camilla. Blir spännande att följa med er renovering av det hela! Hör av er när ni vill göra en framtida värdering. Fixar jag gratis åt er såklart!
  • Raul J

- professionell
    - Noggrann
    - Pålitlig
    -lugn
    Kommer varmt att rekommendera honom Läs mer
    2019-05-08 Jens B svarar Raul J
    Väldigt inspirerande att få sälja ett så unikt hus. Det är många bitar som skall falla på plats för att alla skall känna sig tillfreds i affären. Kul att ni gjort det!
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-08

Superbt bemötande. Jens Bengtsson gjorde ett väldigt bra arbete vid försäljningen av Myrbackavändan 28 i Gävle. Läs mer
    2019-05-08 Jens B svarar Gustav N
    Tack så hemskt mycket Gustav. Allt löste sig väldigt bra och lycka till med nya boendet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg