Jens Bengtsson

Jens Bengtsson

Jens Bengtsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Jens Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2000-03. Jens Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Jens Bengtsson har haft 35 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 127 Läs vad Jens Bengtsson

• sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Andersberg
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jens har visat stort intresse att hjälpa oss med försäljningen av vårt hus. Han har varit positiv att det kommer en köpare då det har tagit längre tid än vad vi trodde. Vi rekommenderar gärna honom till andra som vill sälja sin bostad.
    • Valbo
    2022-06-26 Verifierad kund
    Det kändes tryggt att få en mäklare som med stor erfarenhet kunde hjälpa oss från tanken att sälja vårt hem, tills hemmet blev sålt.
    Vi fick ett fint bemötande, god vägledning samt alltid snabba svar när vi frågor.

Ett stort och hjärtligt tack från oss till Jens
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Eskön
    2022-06-21 Verifierad kund
    Jag trodde att en mäklare hade fått lära sig både Etik och Moral, men icke.
    En fjollig, oseriös och opålitlig mäklare.
    Hej Peter, Det var synd att din upplevelse inte var vad du förväntade dig gällande min insats. Jag får se till att leva upp till förväntningarna tills vi ses på tillträdet! Jens Bengtsson
  • Andreas L
    • Valbo
    2022-06-21 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Engagerad och lätt att få kontakt med!
    Tackar så mycket Andreas. Kul att ni är nöjda! Jens Bengtsson
    2022-05-28 Verifierad kund
    Hej! han är jätte bra mäklaren och trevlig ++++++👍👍👍
    Tack så mycket Mahdi. Det har varit roligt att få hjälpa er och att ni är nöjda! Jens Bengtsson
    2022-05-25 Verifierad kund
    Blev trevligt och proffsigt bemött! Snabb och bra återkoppling på mina frågor.
    Tack Marina och lycka till i det nya boendet! Jens Bengtsson
    • Hagaström
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra/trevligt bemötande engagerande lätt tillgänglig svarar snabbt på frågor
    Hej Sophie. Tack för de fina orden! Jens Bengtsson
    • Storhagen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Var väldigt trevlig och lätt att prata med.
    fick svar på alla frågor som man hade. Man har fått lätt kontakt med honom efteråt om det är något man vill fråga om. Han passade mej perfekt .
    Mitt betyg 👍
    Hej Gullvi. Vad härligt att du kände dig trygg genom hela affären. Det värmer att höra! Jens Bengtsson
    2022-05-04 Verifierad kund
    En väldigt engagerad mäklare som hjälper till morgon som kväll 🙏
    Tackar Natalia. Alltid lika roligt att göra affärer med er! Jens Bengtsson
    • Andersberg
    2022-02-26 Verifierad kund
    Han är faktiskt mäklare, han har jätte bra bemötande och Jens förklara mycket för att vi förstår. Och tack så jättemycket för er.
    Mvh// Walid
    Tack så mycket Walid. Härligt att ni är nöjda! Jens Bengtsson