Jens Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 70 Läs vad Jens Bengtsson

• Henrik Z sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-27

Andersberg
    Sålte ett radhus på Snögatan och har fått ett bra bemötande av Jens hela vägen genom processen.

Förväntningarna var att Jens skulle bistå oss i försäljningen och det tycker jag han har gjort. Han har varit lättillgänglig och gett snabba svar på våra frågor.

I det stora hela en bra upplevelse!! Läs mer
  • Henric L sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-21

Olsbacka
    Snabb försäljning av radhus. Bra bemötande av kompetent mäklare. Läs mer
  • Gustav N sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-17

Bomhus
    jag sålde ett stort hus från 1925, väldigt proffsigt bemötande. vi fick vad vi trodde för huset. Läs mer
  • Kjell G sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-01-01

Valbo
    Vi sålde vår villa i Valbo igenom Jens
    Vi lade ut som kommande
    Men huset blev sålt inom ett par veckor
    till ett pris vi är nöjda med.
    Vi är mycket nöjda med Jens insats! Läs mer
  • Jörgen B köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-31

Norrsundet
    KÖP: Gammalt bostadshus med stora renoveringsbehov.
    BEMÖTANDE: Vänlig och engagerad.
    FÖRVÄNTAN: Med tanke på husets skick och affärens komplexitet har Jens gjort mer än vad jag skulle förvänta mig av en mäklare.
    SAMMANFATTNING:Eftersom Reco framhärdar i att be om utlåtande innan husköpet är helt genomfört kan jag inte säga mer än att det verkar lovande. Läs mer
  • Erik K sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-09

Andersberg
    Jag har sålt mitt radhus sedan 34 år via Jens och det har gått bra. Jens har bra lokalkännedom och förklarat processen för mig på ett mycket bra sätt. Jag kan inte vara annat än mycket nöjd. Läs mer
    2019-12-09 Jens B svarar Erik K
    Tackar så mycket Erik! Roligt att få hjälpa till med försäljningar där ni är nöjda av processens fortskridande!
  • Emilia P köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-06

Köpt radhus
    Fick ett bra bemötande både vid visning och vid kontraktsskrivning. Läs mer
  • Fredrik C köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-03

Hagaström
    Köpt villa o tar hand om både köpare o säljare på ett mycket bra sätt!
    Kommer ta kontakt igen när det blir dax för bostadsaffärer. Läs mer
    2019-12-04 Jens B svarar Fredrik C
    Härligt och höra Fredrik! Mycket spännande o se renovering på huset i vår!
  • Marita W sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-12-03

Hagaström
    Vi sålde vårt hus i Gävle och blev väldigt trevligt och professionellt bemötta och hjälpta av mäklaren Jens Bengtsson. Kändes kompetent och tryggt och alltid snabba svar och återkoppling vid frågor.
    Mycket proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-12-04 Jens B svarar Marita W
    Hej Marita. Tack för de värmande orden. Precis det som jag vill vara behjälplig med under en hel affär!
  • Kerstin F sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-05

Andersberg
    Bra bemötande, mycket tillmötesgående, proffsig genomgång av kontrakt Läs mer
    2019-12-04 Jens B svarar Kerstin F
    Tack så mycket Kerstin. Roligt att få hjälpa er med det nya boendet och försäljningen. Spännande att följa er renovering på det nya huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist