Läs vad 87 Läs vad Jens Bengtsson

• 2020-12-29
    Vi har både köpt och sålt hus med Jens Bengtsson som mäklare och är mycket nöjda med den service som han gett. Han är kunnig och hjälpsam och har ett trevligt bemötande.
    Fam. Jonsson
    Lena J
    • 57.0 m²
    • Tönnebrosjön
    sålde sin stuga med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack så mycket Lena. Det har varit jättekul att få vara med i resan med försäljningen!

• 2020-12-11
    Jens har varit till stor gjälp vid köp av fritidshus vid Tönnebrosjön. Har varit positiv, hjälpsam och förstående och har snabbt återkopplat på de frågeställningar vi har haft isamband med budgivning och fastighetsaffärer.
    Vid eventuell framtida försäljning av hus eller fritidshus, kan jag tänka mig att anlita honom.
    Marie W
    • 57.0 m²
    • Tönnebrosjön
    köpte sin stuga med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-11-20
    Köpt bostad
    På ett mycket bra sett
    Mina förväntningar var att få ett bra bemötande med raka o klara besked. Kan verkligen rekommendera Jens
    Hans W
    • 112.0 m²
    • Andersberg
    köpte sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack så mycket Hans. Det värmer att höra. På återseende snart inför tillträdet!

• 2020-11-07
    Utmärkt hjälp vid försäljning
    Perry F
    Perry F
    • 61.0 m²
    • Furuvik
    Tack så mycket Perry. Roligt att det löste sig så smidigt!

• 2020-11-01
    Har både köp och sålt villa med Jens hjälp.
    Kunnig, hjälpsam och professionell.
    Andreas B
    • 95.0 m²
    • Sätra
    sålde sitt hus med hjälp av Jens Bengtsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tackar Andreas. Kul att få hjälpa er en andra gång i husaffärerna!

• 2020-10-29
    Sålt vårt hus där Jens tog hand om affären på ett mycket bra sätt och löste det mycket snabbt och smärtfritt.
    Ola J
    • 130.0 m²
    • Storhagen
    Tack Ola. Ja det gick ju smidigt med allt i affären!

• 2020-10-23
    JENS HAR GJORT ETT BRA JOBB NÄR HAN SÅLDE MITT FRITIDS HUS. HAN HAR KUNSKAP OM SITTJOBB.PROFSIG .JAG REKOMEN DERAR HONNON HAN LEVDE UPP TILL ALLA FÖRVÄNTNINGAR JAG HADE.
    Gun J
    • 45.0 m²
    • Långsand
    Tack så mycket Gun. Det värmer med de fina orden.

• 2020-10-17
    Bra bemötande och proffsig hantering
    Reine L
    • 150.0 m²
    • Katrineholm
    Tack så mycket och roligt att ni är nöjda.

• 2020-10-02
    Sålde vår sommarstuga i väldigt bra område. Väldigt trevligt och professionellt bemötande!
    Jens levde upp till alla förväntningar, väldigt snabbt arrangemang av annons och visning.
    Kommer definitivt använda Jens för mina kommande uppdrag.
    Lars J
    Bra bemötande, professionell.
    Ove L
    • 155.0 m²
    • Gävle Strand

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte