Eva Erkers Löfstrand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-06 - 2020-05

Läs vad 110 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• Andreas L sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-06-01

Söder
    Sålt bostad på söder. Väldigt bra bemött och bra tillgänglighet. Svar på mycket frågor och hur man ska gå tillväga. Väldigt nöjd med hela försäljningen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-01 Eva E svarar Andreas L
    Tack för din återkoppling och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! Så roligt att höra att du är nöjd med hela processen! /mvh Eva
  • William U köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-27

Sätra
    Bra information när jag köper bostad för första gång. Läs mer
    2020-06-01 Eva E svarar William U
    Vad roligt att höra, det är viktigt för mig att du känt dig trygg i affären som förstagångsköpare! Hoppas att du kommer att trivas! /mvh Eva
  • Kerstin W köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-05-18

5:a
    Köpt bostad. Hittills mycket bra. Klar o redig. Läs mer
    2020-05-25 Eva E svarar Kerstin W
    Tack, det gläder mig att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • Kristin F köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-24

4:a
    Sörby
    Trevlig, hjälpsam och engagerad! Läs mer
    2020-04-24 Eva E svarar Kristin F
    Tack, så roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad! /mvh Eva
  • Ola H
    Ola H sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-22

Stigslund
    Har sålt en bostadsrätt. Enkel och smidig process för min del. Bra bemötande av alla på bolaget. Uppfyllda alla förväntningar. Läs mer
    2020-04-23 Eva E svarar Ola H
    Tack, det var roligt att höra! Kul att du har känt ett bra bemötande från hela kontoret, det är precis så vi vill att våra kunder ska uppleva oss på Svensk Fastighetsförmedling! /mvh Eva
  • Charlotte W sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-22

4:a
    Sörby
    Känt mig så fint bemött av Eva då jag just sålt mitt radhus sedan 13 år tillbaka. Eva är varm och vänlig, lyhörd, kvick och professionell. Jag har känt mig fullständigt trygg under hela processen! Tack:) Läs mer
    2020-04-22 Eva E svarar Charlotte W
    Tack för de fina orden och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Så roligt att jag kunde leva upp till dina förväntningar!/mvh Eva
  • Victoria Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-17

3:a
    Centralt
    Sålde våran lägenhet med Eva och det kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2020-04-17 Eva E svarar Victoria Ö
    Tack Victoria, vad roligt att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Helena B
    Helena B sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-04-15

3:a
    Centralt
    Vi sålde vår mammas centrala 3-rummare i Gävle och är mycket nöjda med Eva Erkesch som inte bara är glad och trevlig utan även snabb, seriös och mycket informativ på ett bra sätt. Vi kan verkligen rekommendera henne vidare/Helena Bostrand Läs mer
    2020-04-15 Eva E svarar Helena B
    Tack för de fina orden, så glad jag blir att höra! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva
  • Emil L sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-20

Stigslund
    Mäklaren var mycket trevlig och affären blev smidig och snabb . Läs mer
    2020-03-30 Eva E svarar Emil L
    Tack Emil, det värmer att höra! /mvh Eva
  • Karl J köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-03-20

Stigslund
    Köpt lägenhet med min sambo och vi är jätte nöjda med bemötandet. Allt gick noggrant till, trots snabb affär Läs mer
    2020-03-20 Eva E svarar Karl J
    Tack, det var roligt att höra att ni är nöjda och att det kändes tryggt även om det gick undan! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!/mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist