Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Eva Erkers Löfstrand har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Eva Erkers Löfstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 180 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Erkers Löfstrand har haft 96 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 180 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Centralt
    2021-12-03
    En kunnig och saklig mäklare som varit ett bra stöd i försäljningen av vår lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Stigslund
    2021-12-03
    Tycker att Eva möter upp till alla förväntningar, trevlig och positiv. Allt gick snabbt och smidigt.
    Tack Peter, det var roligt att höra! Hoppas att ni blir nöjda med lägenheten! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Södra Hemlingby
    2021-11-11
    Det blev en långdragen försäljning. Så glad när de äntligen blev sålt. Evas bemötande var utmärkt. Lung trygg i sin yrkesroll. Även fast jag tyckte de var jobbigt ,så gav hon mig lugn och hopp.
    Kan varmt rekommendera henne 🙂🙏
    Tack, så glad jag blir att höra att du känt dig trygg trots att det tog lite tid! Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Bomhus
    2021-11-11
    Hon är leende och har bra erfarenhet av sitt jobb.
    Tack för ett fint omdöme och lycka till i er nya bostad! /Mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Andersberg
    2021-11-10
    Blev mycket bra och trevligt bemötande
    Tack, det var roligt att höra! Jag hoppas att du känner dig nöjd med din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Gävle
    2021-11-06
    Väldigt trevlig och bra mäklare som kunde svara på de flesta frågor vi hade. Vi är väldigt nöjda.
    Tack för den fina återkopplingen! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hem! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Centralt
    2021-10-25
    Eva hade ett bra bemötande och var otroligt hjälpsam
    Tack, det var roligt att höra att du känner dig nöjd! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Sätra
    2021-10-15
    Tydlig, trevlig och kommunikativ.
    Tack för ett fint omdöme! Hoppas att ni känner er nöjda med ert nya hem! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Sätra
    2021-10-11
    På ett stort sätt träffades vi en mycket trevlig och hjälpsam mäklare som underlättade för oss allt tills vi kunde köpa lägenheten på Fältspadvägen 42. Vi kommer rekommendera Eva som en utmärk mäklare.
    Tack för de fina orden, så roligt att få hjälpa er och att ni känner er nöjda! Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Stureborg
    2021-10-08
    Jag och Eva blev utmärkt bemött av Eva. Det är bara goda saker att säga om henne. Det blev ju ett bra pris.
    Tack, det var roligt att höra och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand