Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Gävle Eva Erkers Löfstrand
Eva Erkers Löfstrand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 42 kunder tycker om Eva Erkers Löfstrand

• Sylvia K skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-01-09

Hej jag har köpt och nu sålt en lägenhet i Gävle som Eva Erkers har förmedlat båda gångerna. Hon är vänlig, proffig och mycket hjälpsam. Jag rekommenderar Eva på Svensk Fastighetsförmedling i Gävle. Läs mer
    2019-01-16 Eva Erkers Löfstrand svarar Sylvia K
    Tack Sylvia för ditt fina omdöme och lycka till i din nya bostad!/mvh Eva
  • Andreas P skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-11-14

Vi köpte ett radhus och träffade Eva som är en mycket närvarande mäklare, påläst och trevlig. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-11-14 Eva Erkers Löfstrand svarar Andreas P
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och välkomna till Gävle!/mvh Eva
  • Pia S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-09-21

Vi har köpt en bostadsrätt 2 rok. Vi blev mycket bra bemött av mäklaren. Jättenöjd! Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-09-24 Eva Erkers Löfstrand svarar Pia S
    Tack, det var roligt att höra! /mvh Eva
  • Frida R
    Frida R skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-09-19

Helt fantastiskt bemötande. Kändes riktigt bra att överlåta ansvaret i Evas trygga händer. Allt gick som en plätt och jag fick hela tiden information om vad som skedde. Kan verkligen inte bli mer nöjd än vad jag är. Finns bara en mäklare jag rekommenderar och som har mitt fulla förtroende. Läs mer
    2018-09-20 Eva Erkers Löfstrand svarar Frida R
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det värmer att höra att du är nöjd!/mvh Eva
  • Markus S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-09-12

Har köpt en bostadsrätt. En mycket professionell och trevlig mäklare som gjort ett utmärkt arbete, där allt har gått väldigt smidigt och bra till - från visning, budgivning och skrivning av kontrakt. Läs mer
    2018-09-13 Eva Erkers Löfstrand svarar Markus S
    Tack för din fina återkoppling! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva
  • Stina E skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-09-03

Har köpt en sekelskiftespärla i centrala Gävle, mycket trevlig och proffsig mäklare. Vi ger Eva våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-09-03 Eva Erkers Löfstrand svarar Stina E
    Tack Stina, det var roligt att höra! Lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! /mvh Eva
  • Rose L
    Rose L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-15

Jag har sålt ett bostadsrättsradhus och träffat en otroligt trevlig och skicklig säljare.

Försäljningen gick över förväntan och jag fick det som jag begärde och mer därtill.

Det gick jättefort och köpet avgjordes före visning.
    Jag är MYCKET!!!!! nöjd.
    Rose Lönnqvist Läs mer
    2018-08-15 Eva Erkers Löfstrand svarar Rose L
    Tack, Rose och tack för förtroendet att hjälpa dig!/mvh Eva
  • Nicklas W
    Nicklas W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-08-08

Bra profissionel mäklare. Köpte min bostadsrätt av Eva för ett årsedan fick ett jättetrevligt bemötande, Kändes självklart att välja henne när jag skulle sälja lägenheten. Toppen från första kontakten till såld lägenhet! Läs mer
    2018-08-09 Eva Erkers Löfstrand svarar Nicklas W
    Tack Nicklas, det var roligt att höra! /mvh Eva
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-06-21

Från början till slut god rådgivning och perfekt bemötande. Med en sådan mäklare skulle jag vilja göra nästan affär. Läs mer
    2018-07-30 Eva Erkers Löfstrand svarar Tomas B
    Tack för det och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /Mvh Eva
  • Jessica U skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2018-06-18

Vi har köpt ett radhus på 5 r.o.k. av mäklare Eva Erkers Löfstrand och är mycket nöjda med den smidiga affären och kontakten med mäklaren. Läs mer
    2018-06-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Jessica U
    Det var roligt att höra att ni är nöjda! Lycka till i er nya bostad! /mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg