Eva Erkers Löfstrand
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 97 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• Victor L
    Victor L sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-15

Gävle Strand
    Eva hjälpte oss sälja våran lägenhet.
    Hon är lätt att kommunicera med och har lyssnat till våra behov. Hon mötte oss snabbt och på ett proffesionellt sätt. Kan varmt rekommendera Eva. Läs mer
    2020-02-17 Eva E svarar Victor L
    Tack Victor för ert fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!/ mvh Eva
  • Henrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-02-11

Olsbacka
    Köpte ett radhus av Eva och det gick bra, och kontakten med Eva funkade bra överlag. Ställde en del frågor ang vinden som hon skulle kolla upp och återkomma vilket hon inte gjorde. Frågade även om möjlighet att bygga uterum och det såg hon inget problem med eftersom andra i föreningen byggt sådana. Det visade sig nu när jag pratat med en som bor i föreningen att man inte får Bygga uterum eller göra nåt med vinden. För mig som köpare är det viktiga frågor i en bostadsaffär för så mycket pengar. Annars har kontakten fungerat bra och bemötandet bra. Läs mer
    2020-02-12 Eva E svarar Henrik N
    Tack för din återkoppling! Tråkigt om du upplevde att jag var otydlig, det är inte den bild jag vill förmedla.Vad gäller både vinden och uterummet var mitt svar att man som ägare behöver kontakta styrelsen för att få ett godkännade. Du fick också svar på dina frågor innan kontraktskrivningen , vilket innebär att du hade haft en möjlighet att ångra dig om det hade varit avgörande. Hoppas att du ändå kommer att bli nöjd och trivas i din nya bostad! /mvh Eva
  • Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-01-31

Fjärran Höjder
    Vi sålde vårat radhus med hjälp utav Eva, vi har blivit väldigt bra bemötta.
    Proffsig, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
    2020-01-31 Eva E svarar Anders E
    Tack för den fina återkopplingen! Lycka till i er nya bostad! /mvh Eva
  • Mats H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-01-21

Sätra
    Eva motsvarade alla de förväntningar vi har på en fastighetsmäklare.
    Professionell, vänlig och tillmötesgående. Helt chosefri. Och inte för ett ögonblick ytlig och inställsam. Läs mer
    2020-01-21 Eva E svarar Mats H
    Tack för ert fina omdöme, det var roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och välkomna till Gävle! /mvh Eva
  • Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2020-01-21

Gävle Strand
    Eva är mycket professionell och smidig.
    Affären blev lyckad i ett tidspressat läge. Läs mer
    2020-01-21 Eva E svarar Anders B
    Tack för återkopplingen, det var roligt att höra att ni känner er nöjda! /mvh Eva
  • Ulla W sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-26

Väster
    Sålt min bostadsrättslägenhet
    Eva har bemött mig/oss på ett bra sätt när vi tog vår första kontakt. Våra förväntningar var att SF skulle vara mycket aktiva och den förväntningen har inte infriats till 100%. Jag/vi hade förväntat oss en högre grad av proaktivt arbetssätt. Ex.vis: "Nu är läget så här, nu föreslår jag det här. Nu blev det såhär, nu tycker jag att vi går vidare med det här". Läs mer
    2020-01-21 Eva E svarar Ulla W
    Tack för återkoppling och feedback! Tråkigt att ni inte känner er helt nöjda men jag hoppas få möjlighet att nå upp till 100% vid nästa försäljning. /mvh Eva
  • Therése J sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-24

Sörby
    Köpte ett radhus 2008 där Eva var mäklare, när vi sålde 2018 så valde vi att anlita Eva igen. Hon är trevlig och lätt att göra med. Läs mer
    2019-11-25 Eva E svarar Therése J
    Tack för förtroendet att även hjälpa er med försäljningen när det blev dags! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem! /mvh Eva
  • Mats I köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-23

Stigslund
    Köpt bostadsrätt för att hjälpa min dotter till ett eget boende. Vi blev vänligt och professionellt bemötta både i samband med visning,budgivning,upprättande av köpeavtal och i samband med tillträde. Saknade egentligen förväntningar, om det inte hade känts bra hade vi inte slutfört köpet. Positivt och smidigt igenom hela processen. Läs mer
    2019-11-25 Eva E svarar Mats I
    Tack för din återkoppling, roligt att höra att det kändes bra! Jag hoppas att ni är nöjda med köpet!/mvh Eva
  • Ulrika A köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-23

Söder
    Har köpt min första bostad, en lägenhet på Söder i Gävle. Helt ny på området! Har frågat många frågor under vägen, har fått svar av Eva på allt! Har blivit bra bemött!
    Var ju lite läskigt att låna så mycket pengar, köpa ngt som man tittat på i ca 20 min. 😱😳
    Ibland kan man gå på stan och fundera länge om man ska köpa en tröja för ngt hundra... 😀 Läs mer
    2019-11-23 Eva E svarar Ulrika A
    Tack för den fina återkopplingen! Min ambition är att både köpare och säljare ska känna sig trygg i affären, det är ju precis som du säger stora beslut det handlar om. Så roligt att höra att det blev bra! /mvh Eva
  • Jonathan K
    Jonathan K sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-22

Centralt
    Försäljning av min lägenhet i centrala Gävle.

Proffsigt och smidigt och bra bemötande från första kontakt med henne och hela vägen från värdering till försäljning.

Även mycket trevlig och humor :) Läs mer
    2019-11-23 Eva E svarar Jonathan K
    Tack, så roligt att höra! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad! /mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist