Eva Erkers Löfstrand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11

Läs vad 92 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• Ulla W sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-26

Väster
    Sålt min bostadsrättslägenhet
    Eva har bemött mig/oss på ett bra sätt när vi tog vår första kontakt. Våra förväntningar var att SF skulle vara mycket aktiva och den förväntningen har inte infriats till 100%. Jag/vi hade förväntat oss en högre grad av proaktivt arbetssätt. Ex.vis: "Nu är läget så här, nu föreslår jag det här. Nu blev det såhär, nu tycker jag att vi går vidare med det här". Läs mer
  • Therése J sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-24

Sörby
    Köpte ett radhus 2008 där Eva var mäklare, när vi sålde 2018 så valde vi att anlita Eva igen. Hon är trevlig och lätt att göra med. Läs mer
    2019-11-25 Eva E svarar Therése J
    Tack för förtroendet att även hjälpa er med försäljningen när det blev dags! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hem! /mvh Eva
  • Mats I köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-23

Stigslund
    Köpt bostadsrätt för att hjälpa min dotter till ett eget boende. Vi blev vänligt och professionellt bemötta både i samband med visning,budgivning,upprättande av köpeavtal och i samband med tillträde. Saknade egentligen förväntningar, om det inte hade känts bra hade vi inte slutfört köpet. Positivt och smidigt igenom hela processen. Läs mer
    2019-11-25 Eva E svarar Mats I
    Tack för din återkoppling, roligt att höra att det kändes bra! Jag hoppas att ni är nöjda med köpet!/mvh Eva
  • Ulrika A köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-23

Söder
    Har köpt min första bostad, en lägenhet på Söder i Gävle. Helt ny på området! Har frågat många frågor under vägen, har fått svar av Eva på allt! Har blivit bra bemött!
    Var ju lite läskigt att låna så mycket pengar, köpa ngt som man tittat på i ca 20 min. 😱😳
    Ibland kan man gå på stan och fundera länge om man ska köpa en tröja för ngt hundra... 😀 Läs mer
    2019-11-23 Eva E svarar Ulrika A
    Tack för den fina återkopplingen! Min ambition är att både köpare och säljare ska känna sig trygg i affären, det är ju precis som du säger stora beslut det handlar om. Så roligt att höra att det blev bra! /mvh Eva
  • Jonathan K
    Jonathan K sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Centralt
    Försäljning av min lägenhet i centrala Gävle.

Proffsigt och smidigt och bra bemötande från första kontakt med henne och hela vägen från värdering till försäljning.

Även mycket trevlig och humor :) Läs mer
    2019-11-23 Eva E svarar Jonathan K
    Tack, så roligt att höra! Hoppas att du trivs bra i din nya bostad! /mvh Eva
  • Christer L köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Centralt
    Blev bra bemött. Säljaren höll sig ganska passiv.
    Köpte en stor lägenhet i Gävle centralt. Den hade ett behov av totalrust inkluderat nya badrum toalett kök samt alla ytskikt.
    Hade inga speciella förväntningar annat än få svar på de frågor vi hade vilket vi fick. tycker upplevelsen blev enligt våra förväntningar.
    Mvh / Christer Läs mer
    2019-11-23 Eva E svarar Christer L
    Tack för återkopplingen, glad att höra att köpet levde upp till era förväntningar! Hoppas att lägenheten blivit så fin som ni tänkt er! /mvh Eva
  • William W sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Brynäs
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-11-22 Eva E svarar William W
    Tack för det och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!/mvh Eva
  • Herman E köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Centralt
    Köpt ett större renoveringsobjekt som Eva sålde till mig. Allting fungerade toppenbra och Eva är alltid bra att göra med. Supernöjd! Läs mer
    2019-11-22 Eva E svarar Herman E
    Tack det var roligt att höra! Hoppas att du blir nöjd med renoveringen, det blir säkert jättefint! /mvh Eva
  • Sara O sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-14

Bomhus
    Smidigt trevligt och proffsigt Läs mer
    2019-11-14 Eva E svarar Sara O
    Tack för det och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen igen! /mvh Eva
  • Kadir G
    Kadir G köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-11-14

Bomhus
    Andra gången vi köper av Eva. Hon är helt fantastiskt på alla sätt och vis. Jag och min familj känner oss sjukt trygg och allt gick snabbt och smidigt. STORT TACK EVA. Vår familj är sjukt nöjda Läs mer
    2019-11-14 Eva E svarar Kadir G
    Tack för era fina ord, det värmer verkligen att höra! Så roligt att jag fick möjligheten att hjälpa er igen! Ni kommer att trivas jättebra i er nya bostad! /mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg