Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Gävle Eva Erkers Löfstrand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 54 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• Nils Erik T
    Nils Erik T skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-05

Har köpt bostadsrätt och blev trevligt och korrekt bemött. Upplevde att mäklaren var lätt att kommunicera med och var engagerad i projektet. Läs mer
  • Andreas L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-29

Förtroendeingivande och proffsig mäklare. Inte så glassig och divig som många stadsmäklare brukar vara. Läs mer
  • Lena S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-28

Sålt en brf lgh i Gävle.
    Bra proffsigt bemötande och snabba återkopplingar, kan varmt rekommendera Eva som mäklare. //Lena Svedberg Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-11

Vi sålde ett bostadsrättsradhus. Vi fick ett snabbt och proffessionellt bemötande som gjorde att vi fick förtroende för Eva. I slutändan fick vi en snabb försäljning och ett pris vi var mer än nöjda med. Läs mer
    2019-03-12 Eva Erkers Löfstrand svarar Andreas S
    Tack, det värmer att höra att ni är nöjda och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva
  • Evelina B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-10

superbra på alla sätt och vis. Lättsam, stöttande och uppmuntrande och allmänt bra bemötande Läs mer
    2019-03-11 Eva Erkers Löfstrand svarar Evelina B
    Tack för det och lycka till med er nya bostad! /mvh Eva
  • Fredrik H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-09

Vi har köpt ett radhus. Trevligt bemötande och snabba affär! Läs mer
    2019-03-11 Eva Erkers Löfstrand svarar Fredrik H
    Tack för det, roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • Andreas J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-23

Bra koll på värdering/pris. Snabb, proffsig och duktig! Supernöjd Läs mer
    2019-03-04 Eva Erkers Löfstrand svarar Andreas J
    Tack för det, roligt att höra att du är nöjd och tack för förtroende att få hjälpa dig med försäljningen! /mvh Eva
  • John Ö skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-14

Köpte bostadsrätt i Gävle och hade Eva som mäklare. Hon var väldigt bra och hjälpte mig med allt och alla frågor jag hade. Betyg 5av5 Läs mer
    2019-02-15 Eva Erkers Löfstrand svarar John Ö
    Vad roligt att höra att du är nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • Margareta Ö skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-05

För ett år sedan sålde Eva vår mors lägenhet till all belåtenhet.
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Fanns alltid till hands om frågor dök upp.
    Nu ser jag fram mot hjälp med att räkna ut skatten efter försäljningen Läs mer
    2019-02-05 Eva Erkers Löfstrand svarar Margareta Ö
    Tack för det, Margareta! Slå en signal så räknar vi lite skatt! /mvh Eva
  • Margareta E skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-02-01

Vi är mycket nöjda Har stort förtroende för vår mäklare Eva Erkers Kunde inte bli bättre Läs mer
    2019-02-04 Eva Erkers Löfstrand svarar Margareta E
    Tack för det, Margareta, och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg