Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Eva Erkers Löfstrand har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Eva Erkers Löfstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Erkers Löfstrand har haft 78 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 146 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Centralt
    2021-03-27
    Mycket bra bemötande. Helt nöjd!
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2021-03-17
    Har sålt en bostadsrätt. Bra bemötande, stor tillgänglighet och svarade gärna på mina frågor om hur processen går till, vad man kan förvänta sig av potentiella köpare, osv.

Vi är nöjda och mäklaren har presterat enl. förväntningar.
    Tack för det fina omdömet och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Det värmer att höra att ni känt er trygga under hela processen. /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Centralt
    2021-03-14
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande och väldigt bra återkopplingar under precessens gång. Även återkommande kontakt efter försäljningen var klar.
    Tycker att våra förväntningar mer än väl infriats.
    Tack för förtroendet och för återkopplingen! Det var roligt att höra att ni känner er nöjda! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2021-03-10
    Jag har köpt ett radhus. Bra bemötande. Snabb affär. Nöjd köpare.
    Tack Carin för återkopplingen! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Gävle
    2021-02-25
    Jag tycker att försäljningen av min bostadsrätt gick korrekt. Mäklaren Eva förklarde bra innan försäljning.
    Tack, det var roligt att höra! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2021-02-15
    Jag har sålt min lägenhet och har fått en utmärkt hjälp av Eva.
    Hon är en trevlig person som förklarar bra vad hon ska göra och hur hon gjort.
    Tack för den hjälpen
    MVH Anita
    Tack Anita, det värmer att höra att du känt dig trygg i processen! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2021-02-03
    Dom hjälpte till att sälja mitt radhus snabbt och enkelt...
    Roligt att höra att ni är nöjda! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Söder
    2021-02-01
    Har sålt en bostadsrätt. Affären blev väl inte så lyckad fick gå ner 100000:-. Två hoppade av vid budgivningen så blev bara en kvar. Visningsdatum fanns inte med på Hemnet. Kändes inte så bra. Vi hade kunnat vänta men vi orkade inte med mer visningar, detta var ett dödsbo efter min far. Vet inte om mäklaren kunde ha gjort det bättre el om det inte gick att få ut så mkt mer
    Tack för återkopplingen! Det är tråkigt när budgivare ångrar sig men det är tyvärr sånt som händer. Vad gäller visningstiderna så fanns de hela tiden på vår hemsida där man landar direkt man klickar vidare från Hemnet. Att de saknades på Hemnet under ett par timmar var naturligtvis olyckligt men jag tror inte att det på något sätt påverkade antalet intressenter. /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Stigslund
    2021-01-26
    Köpt lägenhet i stigslund Furumovägen 22
    Bra uppdelad visning i dessa covid tider
    Mycket bra bemötande svarade på aktuella frågor jag hade
    Budningen flöt på bra
    Snabb möjlighet till kontraktsskrivning- lördag
    Tack för återkopplingen, roligt att höra att ni känner er nöjda! Lycka till i den nya lägenheten! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Stigslund
    2021-01-25
    Snabb process från start till mål. Vi fick mer för lgh än vad vi hoppats på. Eva har ett professionellt bemötande och man känner sig trygg att hon gör ett bra jobb.
    Tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen även denna gång! /Eva Eva Erkers Löfstrand