Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Gävle Eva Erkers Löfstrand
Eva Erkers Löfstrand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 62 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• Petra L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-24

Har köpt en lägenhet i centrala Gävle. Blev bra bemött. Mycket folk på visningen som gjorde att det ibland var svårt att ställa frågor.

Tydlig och klar vid budgivningen. Rekommenderar denna mäklare helt klart. Läs mer
    2019-07-25 Eva E svarar Petra L
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • Britt M skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-07-07

Jag har sålt radhus-Blev bra bemött- Läs mer
    2019-07-25 Eva E svarar Britt M
    Tack för det och lycka till i er nya bostad! /Mvh Eva
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-06-24

Vi köpte vår lägenhet och fick en bra kontakt med Eva. Hon hjälpte oss med det formella när vi sålde huset då vi redan hade köpare klara.
    Väldigt enkelt och smidigt
    Allt kändes tryggt och bra. Läs mer
    2019-06-26 Eva E svarar Susanne G
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!/mvh Eva
  • Alexander L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-21

Eva Erkers Löfstrand sålde bostadsrätt åt oss. Ett riktigt superproffs som va tillgänglig från början till slut, gjorde extravisningar m.m.
    Skadade inte att lägenheten såldes 30% över utgångspriset :) Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Alexander L
    Tack, det värmer att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Martin A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-20

Har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Martin A
    Det var roligt att höra, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • Thanh Nguyet N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-18

Min mäklare,Eva Erkers Löfstrand, hon vill jag hjärtligt säga tack till och ge högsta betyg.Jag hade inte kunnat skaffa mig min drömbostad utan hennes engagemang och medverkan. Hon är välvilligt i sitt sätt att bemöta kundens behov. Jag har fått väldigt snabba respons och återkopplingar från Eva under hela förmedlingen. Läs mer
    2019-05-20 Eva E svarar Thanh Nguyet N
    Tack, vad roligt att höra! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya, fina bostad! /mvh Eva
  • Ove A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-23

Eva har hjälpt mig med försäljningen av pappas lägenhet. Eva inger förtroende och har varit ett bra stöd från start till mål. Bemötande, kunnande och tillgänglighet är ord jag skulle använda i mina rekommendationer om Eva. Tack Eva Läs mer
    2019-04-24 Eva E svarar Ove A
    Tack, det värmer att höra! Kul att du är nöjd och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! /mvh Eva
  • Anna-Karin G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-23

Köpt bostadsrättslägenhet.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Hon hade svar på allt och gav sig tid.
    Kommer att anlita henne om jag behöver mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Anna-Karin G
    Tack för det! Roligt att höra att du är nöjd, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • Nils Erik T
    Nils Erik T skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-05

Har köpt bostadsrätt och blev trevligt och korrekt bemött. Upplevde att mäklaren var lätt att kommunicera med och var engagerad i projektet. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Nils Erik T
    Tack för det! Roligt att få hjälpa er att hitta rätt bostad, hoppas att ni kommer att trivas! /mvh Eva
  • Andreas L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-29

Förtroendeingivande och proffsig mäklare. Inte så glassig och divig som många stadsmäklare brukar vara. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Andreas L
    Tack, det var ett fint betyg! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg