Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Eva Erkers Löfstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 124 omdömen sedan 2017-04-26. Eva Erkers Löfstrand har haft 85 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

124 omdömen om Eva Erkers Löfstrand

• Vi har sålt ett radhus. Vi blev vänligt och seriöst bemötta av Eva . Vi förväntade oss en snabb och effektiv handläggning utmynnade i ett bra pris , vilket Eva levererade . Eva ger intryck av att vara seriös, proffsig samt lyhörd .
    Rolf S sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-09-30
    • 81.2 m²
    • Stigslund
    2020-09-30
  • Eva har otroligt bra bemötande och jobbar professionellt.
    Apollinaire N köpte sitt hus med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • 104.0 m²
    2020-09-15
  • Proffsigt handläggande och personlig bemötande.
    Anne S sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • 5:a
    • 109.5 m²
    • Centralt
    2020-09-15
  • Har köpt radhus på Vinbärsvägen 197b. Fick en förhands visning o allt gick smidigt o bra, o säljarn godtog mitt bud, o skrev dagen efter, Eva skötte allt med bravur
    Robert A köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-09-11
    • 111.0 m²
    2020-09-11
  • Rak, smidig och enkel process. Vi valde Eva eftersom hon hade lång erfarenhet och det gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Vår hittills bästa erfarenhet i kontakten med mäklare helt klart!
    Ludvig K sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-09-09
    • 111.0 m²
    2020-09-09
    Vad roligt att höra, tack för det fina omdömet! /mvh Eva

Eva E

• Vi har köpt en brf lägenhet. Mäklaren hade gott om tid att visa och var trevlig. Köpet gick väldigt fort med budgivning och allt vilket var bra. Lägenheten uppfyllde alla våra krav. Överlag var vi väldigt nöjda med mäklaren.
    Ove H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-08-16
    • 90.0 m²
    • Brynäs
    2020-08-16
    Tack, det var roligt att höra att ni känner er nöjda! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet!/ mvh Eva

Eva E

• Jag tycker generellt att alla mäklare tar för mycket betalt,ex om man tar 2,5% för att sälja en lägenhet för 2 milj.=50000 i provision.För samma summa får jag en hantverkare typ målare som arbetar heltid 8tim om dagen i tre veckor.
    Mats A sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-07-20
    • 2:a
    • 67.5 m²
    • Brynäs
    2020-07-20
    Tack för det positiva betyget! Tycker dock att din kommentar känns lite tråkig då det inte alls har med min insats att göra. Detta uppdrag avsåg inte en bostad i 2-miljonersklassen och heller inte något arvode på den nivå du nämner. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen även denna gång och jag hoppas att ni är nöjda med resultatet! /mvh Eva

Eva E

• Förtroendeingivande och proffsig. Har köpt av Eva och ska nu även sälja med henne. Mitt i allt kaos känns ändå allt bra och riktigt med Eva som mäklare. Jag kunde inte haft mer tur. Tack för all hjälp med de viktigast affärerna i mitt liv.
    Julia P köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-07-09
    • 83.5 m²
    • Sörby
    2020-07-09
    Tack Julia för det fina omdömet! För mig är det viktigt att även en köpare känner sig trygg så det gör mig glad att höra. /Mvh Eva

Eva E

• Allt var riktigt bra med Eva. Trevligt bemötande, välinformerande, påläst.
    Karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-06-30
    • 72.0 m²
    • Södra Hemlingby
    2020-06-30
    Tack, det var kul att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva

Eva E

• Vid försäljningen av vår bostadsrättslägenhet har Eva varit engagerad och lyssnat in våra behov och givit oss goda råd. Jag och min fru är mycket nöjda.
    Kaj W sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2020-06-29
    • 72.0 m²