Mäklare Gävleborg Gävle Svensk Fastighetsförmedling Gävle Eva Erkers Löfstrand
Eva Erkers Löfstrand
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 59 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• Alexander L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-21

Eva Erkers Löfstrand sålde bostadsrätt åt oss. Ett riktigt superproffs som va tillgänglig från början till slut, gjorde extravisningar m.m.
    Skadade inte att lägenheten såldes 30% över utgångspriset :) Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Alexander L
    Tack, det värmer att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Martin A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-20

Har köpt en bostadsrätt och mäklaren var mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2019-05-22 Eva E svarar Martin A
    Det var roligt att höra, hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • Thanh Nguyet N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-05-18

Min mäklare,Eva Erkers Löfstrand, hon vill jag hjärtligt säga tack till och ge högsta betyg.Jag hade inte kunnat skaffa mig min drömbostad utan hennes engagemang och medverkan. Hon är välvilligt i sitt sätt att bemöta kundens behov. Jag har fått väldigt snabba respons och återkopplingar från Eva under hela förmedlingen. Läs mer
    2019-05-20 Eva E svarar Thanh Nguyet N
    Tack, vad roligt att höra! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya, fina bostad! /mvh Eva
  • Ove A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-23

Eva har hjälpt mig med försäljningen av pappas lägenhet. Eva inger förtroende och har varit ett bra stöd från start till mål. Bemötande, kunnande och tillgänglighet är ord jag skulle använda i mina rekommendationer om Eva. Tack Eva Läs mer
    2019-04-24 Eva E svarar Ove A
    Tack, det värmer att höra! Kul att du är nöjd och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! /mvh Eva
  • Anna-Karin G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-23

Köpt bostadsrättslägenhet.
    Mycket proffsigt bemötande.
    Hon hade svar på allt och gav sig tid.
    Kommer att anlita henne om jag behöver mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Anna-Karin G
    Tack för det! Roligt att höra att du är nöjd, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!/mvh Eva
  • Nils Erik T
    Nils Erik T skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-04-05

Har köpt bostadsrätt och blev trevligt och korrekt bemött. Upplevde att mäklaren var lätt att kommunicera med och var engagerad i projektet. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Nils Erik T
    Tack för det! Roligt att få hjälpa er att hitta rätt bostad, hoppas att ni kommer att trivas! /mvh Eva
  • Andreas L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-29

Förtroendeingivande och proffsig mäklare. Inte så glassig och divig som många stadsmäklare brukar vara. Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Andreas L
    Tack, det var ett fint betyg! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva
  • Lena S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-28

Sålt en brf lgh i Gävle.
    Bra proffsigt bemötande och snabba återkopplingar, kan varmt rekommendera Eva som mäklare. //Lena Svedberg Läs mer
    2019-04-23 Eva E svarar Lena S
    Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /mvh Eva
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-11

Vi sålde ett bostadsrättsradhus. Vi fick ett snabbt och proffessionellt bemötande som gjorde att vi fick förtroende för Eva. I slutändan fick vi en snabb försäljning och ett pris vi var mer än nöjda med. Läs mer
    2019-03-12 Eva Erkers Löfstrand svarar Andreas S
    Tack, det värmer att höra att ni är nöjda och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva
  • Evelina B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

2019-03-10

superbra på alla sätt och vis. Lättsam, stöttande och uppmuntrande och allmänt bra bemötande Läs mer
    2019-03-11 Eva Erkers Löfstrand svarar Evelina B
    Tack för det och lycka till med er nya bostad! /mvh Eva

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Malin Hagberg