30 rekommendationer

Eva Erkers Löfstrand
en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Nygatan 29
801 35 Gävle — Visa karta

Vad tror Eva att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 30 kunder tycker om Eva Erkers Löfstrand

• Dharmanna H
    Dharmanna H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Gillar företaget. Bra bemötande och löser lösningar enkelt och bra :) Läs mer
    2018-05-21 Eva Erkers Löfstrand svarar Dharmanna H
    Tack för det och lycka till med ditt nya boende! /mvh Eva
  • Gun H
    Gun H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bostadsrätt mycket bramäklare o bemötande Läs mer
    2018-05-21 Eva Erkers Löfstrand svarar Gun H
    Kul att höra att ni är nöjda! /mvh Eva
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Väldigt bra mäklare. Trevligt bemötande och kompetent. Effektiv men samtidigt noggrann. Ett bra stöd vid fastighetsförsäljning. Läs mer
    2018-05-21 Eva Erkers Löfstrand svarar Mårten B
    Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! /mvh Eva
  • Göran P
    Göran P skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en bostadsrätt för att flytta till en + 55 lägenhet.
    Vi har från första stund blivit professionellt bemötta. Vi har sålt vår bostadsrätt till ett bra pris. Eva har ställt upp och gjort 2 extravisningar för köpare som kommer från andra orter.

Sammantaget är vi väldigt nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och speciellt med Eva Erkers Löfstrand. Läs mer
    2018-05-03 Eva Erkers Löfstrand svarar Göran P
    Tack för den fina återkopplingen! Roligt att höra att ni är nöjda. /mvh Eva
  • Michael K
    Michael K skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Mycket bra och snabb, vi har inom 1 vecka båda köpt och sold lägenhet. Vi är mycket nöjde med Evas effektivitet och bemötande Läs mer
    2018-05-03 Eva Erkers Löfstrand svarar Michael K
    Det var roligt att höra att ni är nöjda! Tack för förtroendet att få hjälpa er!/mvh Eva
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt bostadsrätt.
    Proffsig o engagerad mäklare.
    Trots stort intresse från början blev det en blygsam budgivning som dock resulterade i ett slutpris i nivå med vad vi betalade för Lgn för ett år sedan. Läs mer
    2018-04-26 Eva Erkers Löfstrand svarar Håkan N
    Tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva
  • Urban S
    Urban S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Sålt ett radhus (bostadsrätt)
    Bra bemötande av mäklaren och bra löpande information.
    I och med att ett inspel kom innan första visning så har mäklaren gjort ett bra arbete med att reda ut detta problem.
    Upplevelsen av SF och Eva är att det har gjort ett bra arbete på en svajig marknad. Läs mer
    2018-04-25 Eva Erkers Löfstrand svarar Urban S
    Tack för det och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/mvh Eva
  • Karin A
    Karin A skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bästa mäklaren i Gävle! När det var dags att sälja mammas lägenhet var det Eva vi hade blivit rekommenderad av våra vänner och vi är mycket nöjda med det valet. Eva hjälpte oss genom hela affären och var behjälplig i alla lägen, även kostnadsfritt när det var dags för deklarationen, bra service! Mamma fick mer än hon tänkt sig och var jättenöjd. Vi kan lugnt rekommendera Gävles bästa mäklare. Tack Eva! Läs mer
    2018-04-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Karin A
  • Patric H
    Patric H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bostadsrätts radhus
    Trevlig och tillmötesgående.
    Svensk fast är omtalade för sina trevliga mäklare i Gävle och
    Eva motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-05 Eva Erkers Löfstrand svarar Patric H
    Tack för det! Hoppas att ni trivs i er nya bostad!/mvh Eva
  • Per Ö
    Per Ö skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    När vi första gången träffade Eva på en lägenhetsvisning gillade vi direkt hennes förmåga att vägleda oss där utan att vara påträngande. Nu när vi haft hennes hjälp med att köpa en ny bostad har våra första intryck förstärkts. Hon har på alla sätt bidragit med ett förtroendefullt och följsamt stöd i vårt jobb med att hitta ett nytt boende. Läs mer
    2018-03-27 Eva Erkers Löfstrand svarar Per Ö
    Tack för er fina återkoppling! Efter att vi träffats på flera visningar känns det roligt att jag fick hjälpa er med er nya bostad. /mvh Eva
  • Ants R
    Ants R skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva Erkers uppfyllde alla förväntningar vi hade på en mäklare, i samband med försäljningen av vår bostadsrätt.

Eva var alltid trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-03-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Ants R
    Tack för det! Kul att höra att ni är nöjda!/mvh Eva
  • Therese J
    Therese J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra bemötande och väl utförd affär. Läs mer
    2018-03-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Therese J
    Tack för det! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!/mvh Eva
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Försäljning av lägenhet. Eva var kunnig och hade ett bra bemötande. Dock upplevde jag henne som oengagerad och som att hon endast ville forcera och få färdigt försäljning. Genom att t.ex. boka en budgivning när 2 av 3 spekulanter var tillgängliga, istället för att hitta en tid när alla kunde. Dessutom försöka avsluta budgivningen när hon efter endast en kort stund inte lyckats få tag på den spekulant som uppgett att den skulle försöka vara tillgänglig på telefon.
    Även svårtillgänglig och brist på flexibilitet.
    Sammanfattningsvis, så ville hon få färdigt affären för att kunna gå vidare till nästa affär. Förhållandevis högt arvode, i relation till den insats hon gjorde. Där jag vet att andra mäklare har lägre arvode men ger ett mervärde och ger det lilla extra som man uppskattar som kund. Läs mer
    2018-03-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Kristoffer S
    Tack för din återkoppling, jag tar till mig dina synpunkter! Min ambition är att alla mina kunder ska kunna känna sig nöjda efter genomfört uppdrag./mvh Eva
  • Sara N
    Sara N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi sålde vårat radhus som Eva hjälpte oss med. Hon var fantastiskt, snabb, rak och handlingsfull! Vi hade lite bråttomt och hon fixade det galant. Vi hade inga problem alls och försäljningen gick toppen😉

/Nöjda kunder Läs mer
    2018-03-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Sara N
    Tack, det var roligt att höra! Lycka till i er nya bostad! /mvh Eva
  • Martin B
    Martin B skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra och trevligt bemötande och information. Affären gick snabbt och det pris vi kunde förvänta oss höll med god marginal.
    Lite strul blev det på grund av att den med högsta budet backade ur strax före vi skulle träffas, men det var inget vi kunde belasta Eva för, vi fick snabbt till en plan B som gick lås.
    Så vi är helt nöjda. Läs mer
    2018-03-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Martin B
    Tack för din återkoppling och för ett bra samarbete!/mvh Eva
  • Bill J
    Bill J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Har sålt en villa samt köpt en bostadsrättslägenhet.
    Har blivit bemött på ett trevligt och förtroendegivande sätt.
    Mäklaren tycker vi levde upp till våra förväntningar.

Vi är nöjda med mäklarens arbete på alla sätt. Läs mer
    2018-03-19 Eva Erkers Löfstrand svarar Bill J
    Tack för det och lycka till i er nya bostad!/mvh Eva
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren gav ett lugnt och tryggt intryck. Hon verkade kunnig och var inte styrande, utan man kände att besluten låg hos oss. Detta är viktigt att man känner att man får tid att fatta besluten själv. Dessutom är hon en person som känns trevlig och lyhörd. Förväntningarna överträffade dem vi hade och affären löpte snabbt och problemfritt. Med de erfarenheter jag har av mäklaren, skulle jag välja henne igen och även rekommendera henne till våra vänner.
    Med andra ord - Vi är supernöjd med hennes insats. Läs mer
    2018-03-16 Eva Erkers Löfstrand svarar Stefan L
    Tack för det fina omdömet och för ett gott samarbete! Hoppas att ni trivs i er nya bostad! /mvh Eva
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffsig och kundanpassad som med lång erfarenhet kan sätta marknadsanpassade priser. Läs mer
    2018-03-16 Eva Erkers Löfstrand svarar Mikael Å
    Tack för det och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!/mvh Eva
  • Karin K
    Karin K skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Proffesionellt och bra bemötande. En bra upplevelse. Läs mer
    2018-03-16 Eva Erkers Löfstrand svarar Karin K
    Tack för det och lycka till med ditt nya boende! /mvh Eva
  • Christina E
    Christina E skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Trevlig och professionell i sitt bemötande, lyssnade på mina önskemål och utförde uppdraget snabbt. Läs mer
    2018-03-14 Eva Erkers Löfstrand svarar Christina E
    Tack Christina och lycka till med ditt nya boende /mvh Eva
  • Samed W
    Samed W skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Bra service, snabbt återkom och hjälplig. Läs mer
    2018-03-08 Eva Erkers Löfstrand svarar Samed W
    Tack och lycka till i din nya lägenhet! /mvh Eva
  • Björn J
    Björn J skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva är den mest hängivna mäklaren jag har träffat. Hon är trevlig och gör allt i sin väg för att köpare och säljare ska bli nöjda. Från första träffen för värdering till kontraktskrivning är hon lugn och pedagogisk. Finns inga frågetecken alls utan allt blir beskrivet och alla ev frågor besvaras. Läs mer
    2018-03-05 Eva Erkers Löfstrand svarar Björn J
    Tack Björn för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Lycka till med ert nya boende!/mvh Eva
  • Lars Erik L
    Lars Erik L skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Jag är mycket nöjd med hur Eva Erkers Löfstrand skött försäljningsuppdraget. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Lars Erik L
    Tack för det och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!/mvh Eva
  • Marita G
    Marita G skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva har verkligen arbetat hårt för min försäljning. Det har inte varit lätt på grund av att media började skriva och tv började med sin propaganda om köparens marknad. Jag är helnöjd med eva och hennes possetiva sätt. Läs mer
    2018-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Marita G
    Tack för dina fina ord och för ditt fortsatta förtroende!/mvh Eva
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Helnöjd med mäklare Eva Erkers. Bra bemötande och proffsig tycker jag hon är. Läs mer
    2017-12-18 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Åsa K
    Tack Åsa och tack för förtroendet! /mvh Eva
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva Erkers Löfstrand vid Svensk Fastighetsförmedling har skött uppdraget på bästa sätt.
    Eva har visat ett professionellt och trevligt sätt vid bemötande av mig som kund.
    Enkelt, tryggt och proffsigt. Läs mer
    2017-12-08 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Gunilla S
    Tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen!/mvh Eva
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Eva är verkligen professionell. Hon har gett ett bra intryck och svarat på alla mina frågor. Läs mer
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Allt sköttes perfekt av mäklaren och jag är mycket nöjd med min husförsäljning! Läs mer
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Kerstin O
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du även kommer att trivas i din nya bostad! mvh Eva
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Alltid ett glatt, trevligt och proffsigt bemötande. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2017-08-21 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar Agneta N
    Tack för förtroendet och det fina omdömet! /Eva
  • sofia e
    sofia e skrev om Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2017-04-26
    Jag är mycket nöjd med Svensk Fastighetsförmedlings försäljning av min lägenhet. Hela proceduren från annonsering till försäljning gick smidigt och kändes lätt. Svensk fastighetsförmedling har bra arbetsmetoder med bra rutiner. Har fungerat perfekt med ersättare när min mäklare inte själv kunnat höra av sig. Det har också varit lätt att få kontakt via Email eller mobil om det behövts. All personal jag träffat på Svensk fastighetsförmedling har ett trevligt och positivt bemötande.
    Jag fick mer betalt för min lägenhet än jag förväntade mig. Det tack vare Eva Erkers Löfstrand professionella och säkra sätt . Hon har stor erfarenhet av bostadsrättsaffärer.
    Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling till alla som går i köp eller säljtankar.

Seija Juuti Läs mer
    2017-05-02 Svensk Fastighetsförmedling Gävle svarar sofia e
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! /Eva
Malin Hagberg
Manne Pettersson