Eva Erkers Löfstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Eva Erkers Löfstrand har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Eva Erkers Löfstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Erkers Löfstrand har haft 75 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 133 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• 2020-11-23
    sålt bostadsrätt. Alltid vänligt och professionellt bemött av mäklaren.
    Marije R
    • 133.0 m²
    • Gävle Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
  • 2020-11-20
    Bostadsrätt Gott och trevligt bemötande Snabb återkoppling på frågor Mina förväntningar infriades Mycket nöjd.
    Lilian S
    • 133.0 m²
    • Gävle Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack för de fina orden! Hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad! /mvh Eva

• 2020-11-19
    God kontakt och hjälp vid köp av lägenhet.
    Yvonne F
    • 109.5 m²
    • Centralt
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! /mvh Eva

• 2020-11-17
    Inte haft så mycket kontakt, men jag köpte ett radhus. Det har gått snabbt och smidigt enligt mig.
    Kristin M
    • 3:a
    • 92.0 m²
    • Strömsbro
    Tack för återkopplingen! Önskar dig lycka till i ditt nya radhus! /mvh Eva

• 2020-11-13
    Vid vår försäljning visade Eva stort och personligt engagemang och det märks att hon har gedigen erfarenhet inom branschen. Vi är mycket nöjda med Eva som mäklare.
    Johan H
    • 142.0 m²
    • Bomhus
    sålde sitt hus med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    Tack Johan för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Det värmer att höra att ni känner er nöjda./ mvh Eva

• 2020-11-11
    Har sålt bostadsrätt, bra dialog med mäklaren i alla delar från första kontakt till kontraktsskrivning.
    Tommy B
    • 99.0 m²
    Det var roligt att höra, tack för återkopplingen! /mvh Eva

• 2020-11-11
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fått. Allt gick mycket fort och utan besvär. Toppbetyg.
    Bibbi W
    • 99.0 m²
    • Centralt
    Tack, det uppskattas att höra! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad och välkomna till Gävle! /mvh Eva

• 2020-10-30
    Eva har hitintills agerat proffsigt och förtroendeingivande i samband med vår försäljning av bostadsrätten, hon presenterade på ett utmärkt sätt hur hela försäljningen skulle gå till, vi har haft en del mäklare under åren, och behöver vi en till igen så kontaktar vi utan tvekan Eva. Rolf och Kerstin.
    Rolf L
    • 90.0 m²
    • Brynäs
    Tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva

• 2020-09-30
    Vi köpte vår lägenhet genom Eva 2014 så det var naturligt för oss att välja Eva när vi skulle sälja den. Eva är trevlig, serviceinriktad och kunnig. Vi rekommenderar Eva, som förstagångssäljare så har man ofta många frågor och funderingar och Eva hjälpte oss med det på ett proffsigt sätt
    Tack för återkopplingen! Så roligt att höra och så roligt att jag fick förtroendet även att hjälpa er när det var dags att flytta igen! Hoppas att ni kommer att trivas lika bra i er nya bostad!/mvh Eva

• 2020-09-30
    Vi har sålt ett radhus. Vi blev vänligt och seriöst bemötta av Eva . Vi förväntade oss en snabb och effektiv handläggning utmynnade i ett bra pris , vilket Eva levererade . Eva ger intryck av att vara seriös, proffsig samt lyhörd .
    Rolf S
    • 81.2 m²
    • Stigslund
    Tack för de fina orden! Lycka till i er nya bostad! /mvh Eva

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte