Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Eva Erkers Löfstrand har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Eva Erkers Löfstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 207 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Erkers Löfstrand har haft 69 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 207 Läs vad Eva Erkers Löfstrand

• sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    • Centralt
    2022-11-21 Verifierad kund
    Hej, eva är jättetrevlig och hjälpsam hittills, affären är inte helt avslutad än, det blir antagligen först till årsskiftet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
    2022-11-14 Verifierad kund
    Jag är glad att det var just Eva som guidade mig igenom mitt köp. Saklig men samtidigt personlig och engagerad. Tack Eva!
    Tack Maritta för de fina orden! Så roligt att du känner dig bra bemött, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-10-21 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett trevligt sätt.
    Hon svarade på mina frågor, hon tog sig tid.
    Tack, det var roligt att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-10-10 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Svarar på alla mina frågor, förklarar noggrant. Snabbt och smidigt att få kontakt både via teledon och mail. Väldigt nöjd med henne, känns tryggt att skriva kontrakt med en sådan bra mäklare.
    Tack för den fina återkopplingen! Vad bra att du känner dig trygg med processen, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Andersberg
    2022-10-02 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren. Försäljningen gick fort.
    Tack, det var roligt att höra att du känner dig nöjd! Tack för förtroendet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Andersberg
    2022-10-02 Verifierad kund
    Flexibel och ordnade extra visning när vi behövde det. Förmedlade smidigt kontakt med säljaren. Bemötte våra funderingar med respekt och nyfikenhet.
    Tack för den fina återkopplingen! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-09-01 Verifierad kund
    Mycket bra service. Tillgänglig och kunnig. Överträffade våra förväntningar. Rekommenderas varmt.
    Tack för den fina återkopplingen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-08-25 Verifierad kund
    Hörde kanske inte av sig i den omfattning vi önskat i början, men mycket bra när vi väl kom i kontakt. Utmärkt arbete med fint resultat.
    Tack för återkopplingen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Så roligt att höra att ni är nöjda med resultatet! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    • Södra Hemlingby
    2022-08-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, tydlighet, informativt
    Tack för det, det värmer att höra! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand
    2022-07-15 Verifierad kund
    En smidig affär med snabbt och okomplicerat avslut.
    Tack för det och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva Eva Erkers Löfstrand