Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand

Eva Erkers Löfstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Eva Erkers Löfstrand har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Eva Erkers Löfstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 253 omdömen med ett betyg på 4.8. Eva Erkers Löfstrand har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

253 omdömen om Eva Erkers Löfstrand

Sedan starten hos Reco 2017
Sofia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sätra

Kände att hon kunde sin sak, kände mig trygg

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack och så glad jag blir att höra att du kände dig trygg i processen! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva

Mats Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Erkers Löfstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Sätra

Mycket bra från första kontakten till dess att avtalet var klart. Har fått snabb återkoppling under tiden när jag haft frågor via mejl eller sms.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack Mats, vad roligt att höra att ni känner er nöjda med försäljningen! /mvh Eva

Thore A
Brynäs

Trivsam, trevlig, kunnig, bra.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack för det och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /mvh Eva

Pernilla B
Brynäs

Lätt att få tag på. Kommunikativ. Inlyssnade på våra önskemål. Lätt att ha att göra med

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, så kul att ni känner er nöjda och tack för förtroendet att få hjälpa er igen! /mvh Eva

Johan P
Olsbacka

• Vänlig och visade intresse för vad jag var ute efter. • Jag har inte så stora förväntningar. Utgår ifrån att mäklare generellt har fokus på att sälja och tjäna så mycket pengar som möjligt. Men jag blev positivt förvånad. • Eva Inger förtroende därför att hon upplevs som en sann och genuin människa som faktiskt bryr sig och visar intresse för kunden.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Men tack, vilket fint omdöme! För mig är det viktigt att både säljare och köpare känner sig trygga och nöjda med processen då det ju är en stor affär. Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva

Mikael B
Sätra

En kunnig mäklare som vet vad hon ska göra för både säljare och köpare.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, så glad jag blir att ni känner er nöjda! Ni kommer att trivas jättebra i er nya bostad!/ mvh Eva

Eddie H
Sätra

Professionell och trevlig mäklare. Flexibel gällande dagar och tider för möte och anpassar sig för att underlätta för kunden.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack för den fina återkopplingen! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! /mvh EVa

Gunilla J
Centralt

Eva är en person som det är lätt att prata med en gång, Kunnig i sitt område, Marknadsförde bostaden bra, mycket nöjd med den kontakten, / Gunilla

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, det var roligt att höra att du känner dig nöjd! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva

Jürgen E
Gävle

Proffsigt bemötande hela vägen genom affären.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack, det var roligt att höra och tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! /mvh Eva

Marina J
Gävle

Hon var trevlig och förtroendeingivande. Vilket är viktigt för mig. Hon kunde svara på frågorna om bostaden. Jag är väldigt nöjd med vår kontakt.

Svar från Eva Erkers Löfstrand

Tack för den fina återkopplingen, det gör mig glad att höra! Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /mvh Eva