Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund

Lovisa Wiklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum

Lovisa Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Lovisa Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Wiklund har haft 31 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 125 Läs vad Lovisa Wiklund

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Munkebäck
    2022-09-24 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare, hela familjen är superglada med henne.
    Tusen tusen TACK Jonas och hela familjen för era fina ord!! Superkul att det bu blev köpare av denna fina lägenhet, jag tror du kommer att trivas såå bra! Lovisa Wiklund
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Wiklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Östra Centrum
    • Lunden
    2022-09-19 Verifierad kund
    Lovisa är effektiv, driftig, saklig och full av energi. Vi är väldigt nöjda med hennes insats från början till slut. Rekommenderar henne varmt till vänner och bekanta.
    TACK TACK Cecilia för en mycket fin rekommendation! Jag blev såå glad när jag fick äran att hjälpa er och det är så kul att jobba med så trevliga kunder som er. Ta hand om er så ses vi:D Lovisa Wiklund
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Lovisa, hon förstod våra önskemål från start och sydde ihop allt på ett perfekt sätt med köparen. Processen har varit över förväntan och vi kan varmt rekommendera Lovisa!
    Tusen TACK Erik! Jag blir så glad över att vi fick äran att hjälpa er med detta och att vi kunde komma till ett bra avslut!! Det är kul att göra affärer med så trevliga kunder som er! Må gott. Lovisa Wiklund
    2022-09-16 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och stöd i vår försäljning av lägenhet!
    Tusen tusen tack Sandra!!! Vad glad jag blir, det betyder såå mycket för mig att ni är nöjda!! Lovisa Wiklund
    2022-09-16 Verifierad kund
    Lovisa är lugn, trevlig och tydlig i sitt bemötande. Viktiga faktorer för mig vid en så stor affär som bostadsköp innebär.
    Tusen tack Sara!! Jättekul att göra affärer med så trevliga kunder som dig, och jag tror du kommer att trivas såå bra i den fina lägenheten!! :D Må gott och lycka till med allt som komma skall nu! Lovisa Wiklund
    • Lunden
    2022-09-02 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående och samtidigt positiv. Hon kämpade ett tag med försäljningen i en extrem marknadssituation och fick till det till slut. Så klart det blev inte den slutsumman som den hade varit värd om marknaden hade set annorlunda ut men den blev bra i vilket fall.
    Tack Lovisa
    Tusen Tack Anette!! Det gör mig glad att ni känner er nöjda, trots marknadsläget som du beskriver varit helt galet, är det alltid kul att få komma till ett bra avslut tillslut. Tack för ett fint samarbete!! Lovisa Wiklund
    2022-08-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig, tillmötesgående och påläst! Och alltid nära ett skratt! Kan varmt rekommendera Lovisa!!
    Tack så jättemycket Caroline och Jonas! Vilken fin rekommendation, det gör mig väldigt glad! Alltid kul att få jobba med återkommande kunder också. Ta hand om er så ses vi! Lovisa Wiklund
    • Strömmensberg
    2022-08-27 Verifierad kund
    Lovisa är väldigt trevlig och professionell. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Lovisa.
    Åh, tack så jättemycket för de fina orden!! Det värmer! Vi ses på tillträdet snart :D Må gott! Lovisa Wiklund
    • Strömmensberg
    2022-08-27 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med hur Lovisa skötte min försäljning.

Kunde inte haft en bättre upplevelse! Rekommenderar starkt att använda Lovisa både vid försäljning och köp!
    Tusen tusen tack Anton!! Det värmer att höra och uppskattas väldigt mycket. Otroligt kul att få samarbeta med dig! Må gott! Lovisa Wiklund
    • Göteborg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Lovisa har utfört försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt. Hon är trevlig, vänlig och berättar på ett enkelt sätt hur det fungerar vid en försäljning. Hon är snabb på att svara.
    Tusen tack Tobias!! Det är kul och enkelt att jobba med trevliga kunder, precis som ni! Må gott! Lovisa Wiklund