Lena Brissman Janhäll

Lena Brissman Janhäll

Lena Brissman Janhäll är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Lena Brissman Janhäll har varit registrerad mäklare sedan 1998-09. Lena Brissman Janhäll har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Lena Brissman Janhäll har haft 8 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

11 omdömen om Lena Brissman Janhäll

Sedan starten hos Reco 2018
Annika H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Flatås

Professionellt, kunnigt och smidigt! Mycket trygg upplevelse under hela köpprocessen.

Svar från Lena Brissman Janhäll

Tack snälla för fina ord. Det värmer i sommarregnet!

Emma H
Flatås

Så fort jag steg in på visningen så kände jag mig omhändertagen. Lena var professionell men med en varm touch. Hade inte hon varit mäklare för den fastigheten så hade vi nog inte vågat ta steget och köpt vår första lägenhet där och då. Första visningen vi gick på och första lägenheten vi köpte. Lena är väldigt hjälpsam gällande allt. Flexibel och svarar fort när man undrar något. Hon gick igenom kontraktet på lägenheten steg för steg, och förklarade vad allt innebar och betydde. Det gjorde att man kände sig otroligt...

Svar från Lena Brissman Janhäll

Tack snälla Emma för dina fina ord. De värmer verkligen. Önskar er en härlig sommar och allt gott i er nya, fina lägenhet. :)

Kannappan S

kind and responsible answers

Peter W
Flatås

Lena har varit lätt och smidig att ha att göra med hela tiden. Hon har svarat snabbt på de frågor vi ställt och varit väldigt kunnig. Det hon inte har vetat har hon snabbt fixat svar på. Vi har inte kunnat fått ett bättre bemötande än det vi har fått. Hon har skött detta jättebra!

Svar från Lena Brissman Janhäll

Tack snälla för ert fina omdöme! Det värmer!

Fredrik E
Flatås

Mycket bra bemötande! Snabbt möte. Med bra information.

Mohammad Toha S
Göteborg

Trevligt bemötande, hjälpsam, kunnig.

Anja S

Hon var mycket lyhörd och bra att ha och göra med. Jag köpe en nybyggd 4:a i Sisjödal.

Svar från Lena Brissman Janhäll

Hej Anja och tack för den fina rekommendationen! Kul att ni är nöjda. Hoppas ni haft en skön sommar och att vi får fler soliga baddagar!

Ying w
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Sisjön

Såld en bostadsrätt av Lena. Hon är duktig, tillgänglig . Hon såld bostaden ganska snabbt. Rekommendera henne !

Tack snälla Ying för dina fin ord. Härligt att du är nöjd. Hälsningar från Lena

Nathalie L

Lena sålde ett hus åt Barncancerfonden som vi fått som testamentsgåva. Hon var mycket proffsig, engagerad och kunnig. Vi rekommenderar henne varmt och hoppas ha framtida försäljningar genom henne.

Lena B gillar detta
Svar från Lena Brissman Janhäll

Men åh vad glad jag blir! Stort tack för er fina rekommendation. Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er. Mitt hjärta klappar varmt för Barncancerfonden. Önskar en fortsatt fin fredag och en skön helg!

Maria S
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Brissman Janhäll en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
Göteborg

Lena, var en trevlig och jordnära mäklare med en öppen och ärlig dialog. VH Silvia Samuelsson Waak

Lena B gillar detta
Svar från Lena Brissman Janhäll

Tack snälla, vad gullig du är. Stort tack för de fina orden. Önskar en fortsatt fin helg! Varma hälsningar Lena Brissman Janhäll