Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

• BadgeSevenYears
Ligue 042-36 22 90 Compartilhar

About company

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Höganäs! I vårt vackra Kullabygden trivs vi att såväl leva som arbeta. Vi kan bygden i detalj, vet vad du som säljare ska tänka på inför en försäljning och vad köparna vill ha. Vårt stora kundregister ger dig ytterligare en fördel och tillsammans med vår långa erfarenhet och Svensk...

212 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Åsa H
Jonstorp

Mäklaren har haft mycket god kontakt med mina föräldrar och bemött deras frågor och önskningar med god information, respekt och vänlighet.

Magnus H
Jonstorp

Bra seriöst bemötande, bra återkoppling.

Lars S
Comprou um terreno com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
Höganäs

Bra sakligt bemötande och genomgång av villkor.

Annelie K
Comprou um terreno com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Mycket vänlig, kunnig personal

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack Annelie. Du var imponerande snabb i dina beslut. Att bygga nytt är många beslut. Ska bli kul att se utvecklingen i området. Lycka till och hoppas du kommer trivas.

Mette F
Farhult

På alle måder er vi imponerede af Richard Roswall proffesionalisme og evne til at finde gode løsningsmuligheder.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Hej Mette, mange tak for din feedback. Det betyder meget for mig. Det var sjovt at være en del af jeres svenske ejendomskarriere. /Richard

Marita P
Höganäs

Ett bra och trevligt bemötande. Hjälpsamma o stöttande när säljprocessen blev svår.

Annika Margareta W
Farhult

Idogt arbete av mäklaren med ett stort antal intressenter. Kanske kunde ha fått mer löpande information om visningarna. Bra hanterad budgivning.

Johanna G
Lerberget

Proffsigt och tillmötesgående bemötande. Vi är supernöjda.

Sandra E
Höganäs

Helt okej, men tycker i dessa tider att man som mäklare behöver vara betydligt mer engagerad.

Bengt H
Ingelsträde

Proffs som vet vad de sysslar med ! Svårt att hitta någon bättre, gäller hela gänget i Höganäs- Ingen nämnd, ingen glömd!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Så roligt att höra, tack för det! Vi är alltid lika glada att stå till din tjänst, Bengt Varma hälsningar från oss allihop

Nils Göran P
Höganäs

Ett bra bemötande, saklig bedömning av hur läget är på marknaden. Efter några månader så fick vi sålt vår brf. Vi är mycket nöjda!

Pamela M
Nyhamnsläge

Mycket bra kommunikation under hela "caset".

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack för gott samarbete och konstruktiv dialog genom hela försäljningen. Allt gott! Mvh, Patrick

Gert M
Viken

Fantastisk service och en mäklare som verkligen kan sina saker och är på hugget.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack för fina ord och för förtroendet att förmedla era föräldrars hem. Härligt när man lägger upp en plan och allt går som tänkt (och lite bättre)! Mvh, Patrick

Mats O
Viken

Otroligt tillmötesgående mäklare som anpassade sitt privatliv så att vi kunde få en visning. Inte lätt att köpa hus i Skåne när man bor i Stockholm, men Patrick Magiera löste det med bravur.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack för det Mats, det gläder mig! Det är extra roligt och tacksamt när mina ansträngningar förstås och uppskattas och att du dessutom fick känna på vår kedjas styrka och kunde sköta pappersarbete på hemmaplan var ju pricken över i:et. Stort grattis till en bra bostadsaffär! Mvh, Patrick

Katarina S
Vendeu um terreno com a ajuda de Svensk Fastighetsförmedling Höganäs
Arild

Tät och god kontakt med oss säljare! Det har varit mycket enkelt att samarbeta med Patrick

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Katarina, tack för det och även tack för ett bra samarbete som ledde till en fin försäljning. Lycka till framöver! Mvh, Patrick

Moniqué S
Höganäs

Vi hade en tillmötesgående mäklare som både vart social och snabb.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Hej Moniqué! Härligt att ni är nöjda med både mig och processen. Övertygad om att ni kommer trivas jättebra i Höganäs och ert nya hem! Mvh, Conny

Linda F
Höganäs

Vi blev mycket bra bemötta och vi kände att han lyssnade på oss. Vi tycker att han var noga med vilket pris vi skulle gå ut med och förklarade varför men att det var upp till oss säljare. Vi är tacksamma att vi lyssnade på priset han uppgav. Han marknadsförde vår husförsäljning bra i olika sociala medier. Vi visste att det nu var en mer trög marknad på husförsäljning, och i slutet gav vår mäklare oss bra råd som vi lyssnade på och då såldes vårt hus:)

Peter S
Lerberget

Allting var toppen! Försäljningen gick snabbt och smärtfritt, mycket nöjd med hur allt gick till.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Stort tack Peter för dina fina ord! Är tacksam för att jag fick förtroendet att sälja ert hus. /Ameli

Benjamin P
Höganäs

Bra hela vägen! Mäklaren hade bra koll och var mycket tillmötesgående med extra visningar. Smidig kontakt från början till slut. Tryggt, bra och tillförlitligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack Benjamin, det gläder mig att ni är nöjda! Kikar in i köket nästa gång jag har vägarna förbi :) /Conny

Magnus A
Viken

En otroligt engagerad mäklare som gick långt bortom sitt förväntade ansvarsområde för att lösa vår försäljning. Proffsigt bemötande från start och med en tydlig process för hur försäljningen skulle gå till. Under försäljningen var inga problem för stora eller små för att lösas och vi är idag oerhört nöjda och tacksamma att vi valde Patrick som mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack för väldigt fina ord, att ni är nöjda värmer oerhört! Att vår dialog hela tiden varit öppen och att samarbetet fungerat så väl är också viktiga framgångsfaktorer i er försäljning. Stort tack för förtroendet! /Patrick

Eivor E
Höganäs

Mycket proffsigt genomförd försäljning på ett snabbt och bra sätt Kunnigt, lugnt och sansat bemötande som helt motsvarade mina förväntningar. Kommer att rekommendera mäklaren till vänner och bekanta.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack Eivor för de fina orden. Det var ett sant nöje att få vara din mäklare. Det gick ju bra denna gången också förväntningarna var höga på mig men då kan jag pusta ut nu :) /Richard Rosvall

Anna H
Höganäs

Trevligt och korrekt bemötande. Det har fungerat utmärkt från första kontakt till försäljning. Bra kontakt och uppföljning under tiden. Jag uppskattar att mäklaren försökte att samla intressenterna till två visningar totalt.

Isabell B
Norra Häljaröd

Fick ett väldigt bra bemötande, trevlig personal och det var en smidig försäljning!

Frida H
Lerberget

Oerhört proffsigt bemötande. Förväntningar som förstagångsköpare att få relevant info och svar på frågor. Mäklaren levde upp till allt och lite till.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack för fina ord, snälla Frida! Är så glad för er skull, att det äntligen blev ert! Ni kommer trivas som fisken i vattnet. Har ni några frågor innan tillträdet, tveka inte att höra av er! Mvh, Ameli

Niklas W
Höganäs

Mäklaren va mycket vänlig och redan från första samtalet, allt gick smidigt och lätt. Han gav mig den informationen jag behövde och var väldigt hjälpsam. Toppen betyd till en toppen mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Så roligt att höra Niklas, tack för det! Glad att jag kunde hjälpa dig hitta ditt nya hem. Vi ses vid tillträdet om inte förr! Mvh, Patrick

Lovisa E
Höganäs

Richard är kunnig, supertrevlig och svarade på alla våra frågor som kom upp. Vi kände oss väl bemötta och sammantaget är upplevelsen av vårt husköp mycket positivt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack Lovisa för fina ord som värmer en mäklares hjärta. Ett sant nöje att jobba med er. Ert engagemang och intresse i information kring fastighetens skick skapade även det möjligheter till en bra affär. Varudeklarerat är ett bra beslutsunderlag för alla parter.

Lars E
Höganäs

Mycket bra bra kontakt inget att klaga

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack för det, Lars! Vi är nöjda, när du är nöjd :)

Stig S
Höganäs

Var positiv och intresserad från början. Lätt komma i kontakt med under tiden. Var aktiv med att hitta intressenter. Var noga med att hitta rätt köpare så affären skulle gå hela vägen utan förbehåll. Vi är nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Hej Stig! Det gläder mig att ni är nöjda. Tack för ett mycket bra samarbete! Mvh, Patrick

Lennart S
Höganäs

Först vill jag ge en eloge till receptionisten som var mycket serviceminded. Mäklaren jag träffade var mycket trevlig och tillmötesgående. Han gav bra information och svar på mina frågor.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack så mycket för fina ord, Lennart! Det gläder oss att vi tillsammans hittade ditt och Gunillas nya hem så snabbt och smidigt; Ibland vet man inte riktigt vad man letar efter förrän man ser det. Vi ses när det är dags för tillträde! Mvh, Nina & Patrick

Ulf D
Höganäs

Tydlig, enkel och gav ett väldigt förtroende ingivande

Bengt H
Höganäs

Elva köp/försäljning genom dem kan väl knappast vara ett bättre betyg! Effektivt, korrekt och sakligt, de sköter sig och får förmodligen vara med igen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Hej Bengt! Det har blivit många affären genom åren. Uppskattar verkligen förtroendet som vi får gång på gång! På återseende! Mvh, Patrick

Sebastian Q
Jonstorp

Proffessionellt bemötande med hög servicegrad och hjälpsamhet. Förväntningarna infriades. Korrekt och väl genomförd kontraktskrivning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tack Sebastian! Det blev en del visningar innan ni hittade ert drömhus vid havet. Ni kommer att trivas så bra!

Bo N
Strandbaden

Bra mäklare med positivitet. fick hjälp även när tekniken strulade. Allt fungerat snabbt och enkelt.

Catharina T
Skäret

Mamma och jag rekommenderar hjärtligt Svensk Fastighetsförmedling i Höganäs. Mäklaren var mycket trevlig och gjorde en svår process enkel för oss. Proffsigt bemötande och annons på både Sv. Fastighetsförm. hemsida och Hemnet. Försäljningen gick över förväntan.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Så trevligt att få hjälpa er med försäljningen, tackar ödmjukast för förtroendet. Vilken försäljning sen då, så glad för er skull! Varma hälsningar Ameli

Åke S
Viken

Blev mycket bra bemötta. Mäklaren var kunnig och väl insatt i hur försäljningen skulle gå till. Och det blev precis som hon förutsagt. En snabb och utmärkt försäljning så som vi önskade!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Tackar och bockar ödmjukast för förtroendet! Härligt att höra att ni blev nöjda, det gör mitt arbete ännu roligare än vad det redan är! Mvh Ameli

Jacob K
Viken

För dålig återkoppling i processen egentligen, kändes som att man ville åt en budgivning vilket är ok, men mäklaren bör företräda båda parter.

Björn K
Höganäs

Trevligt och proffesionellt bemötande. Kunde lösa alla våra önskemål.

Kenneth H
Jonstorp

Vi har fått en mäklare Conny på svensk fastighetsförmedlimg i Höganäs som dagligen höll kontakt med oss. Han var hela tiden professionell och gjorde mer än vad vi hade förväntat oss. Svarade i telefonen även på obekväma tider .En mäklare med kunskap och vi kan varmt rekommendera honom. Kan bara rekommendera han då han med hela sin yrkeskunskap hjälpte oss hela vägen och kontaktade oss även efter kontrakt. Högsta betygg vill vi ge honnom..mvh Kenneth/Agneta Håkansson Gerdas väg 23 Jonstorp

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Hej Kenneth och Agneta, Stort tack för att jag fått äran att hjälpa er så här långt, det har varit en väldigt trivsam resa från start och jag ser fram emot att få hjälpa er få det allra sista på plats under kommande år och förhoppningsvis även finna det där specifika boendet vi pratat om. Så tack för alla kaffestunder vid ert köksbord och stort tack för de fina vitsorden! Njut nu julen och det nya året så hörs och ses vi snart igen 😊 Mvh, Conny

Elisabet R
Höganäs

Mycket bra inledande möte som gav både ett proffsigt och förtroendeingivande första intryck. Bra svar på frågor och ett trevligt bemötande. Försäljningen fortsatte med fantastiskt fina bilder, snabb och effektiv hantering av ärendet. Hela affären avslutades snabbare än vi vågat hoppas.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Stort tack Elisabeth för dina fina ord och för förtroendet att få sälja ert hem. Önskar er lycka till på ert nya äventyr! Mvh, Ameli

Ingrid H
Nyhamnsläge

Förtroendeingivande, tydlig och inkännande. Efter många år ville vi sälja vårt hus, det gick fint och i vår takt. Ingen stress. Vi kom fint överens och vi fick en fin känsla.

Eva Ö
Höganäs

Blev väl bemött, mycket nöjd med det pris för bostaden jag fick.

Maria F
Höganäs

Patrick är mycket kunnig och proffessionell. Han är lätt att nå vid eventuella frågeställningar och han är engagerad. Vi är mycket nöjda

Karin M
Jonstorp

Conny Holst är mkt proffsig, snabb och lätt att samarbeta med! Jag är mycket nöjd med hur han har skött min bostadsförsäljning!

Barbro G
Lerberget

PROFFSIGT. VILLE HA EN SNABB AFFÄR VILKET DET OCKSÅ BLEV.

Vasilis A
Höganäs

Allt gick bra. Smidig och snabb försäljning utan konstigheter. Trevlig personal som förklarade hela processen, bra till de som är nya i marknaden. Rekomenderad utan tveka.

Clara A
Viken

100% positivt, men SÅ annorlunda mot mina tidigare upplevelser av Svensk Fastighetsförmedling i Göteborg. Jag förstod att försäljningsrutinerna för bostäder ser helt annorlunda ut i Skåne och det var lite frustrerande, men slutresultatet blev jättebra!

Anders L
Skäret

Trots att vi köpte hus 40 mil från där vi bor idag lyckades mäklaren fixa till så vi kunde hantera affären oerhört smidigt på distans. Vi fick bra uppdaterad information hela tiden vilket kändes väldigt tryggt. Sammantaget så är vi väldigt nöjda.

Rolf F
Skäret

Vänligt och familjärt. Ameli är lugn och tålmodig jobbar bra och informerar kontinuerligt. Jag återkommer gärna till kontoret och till Ameli i framtiden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Höganäs

Rolf, du är varmt välkommen tillbaka. Det är en fröjd att få hjälpa dig med en försäljning.

Olof B
Höganäs

Kunnig. Gav mig tid att i lugn och ro se fastigheten. Lätt att få kontakt med. Snabbt agerande för att slutföra affären.

Torbjörn N
Mjöhult

Vår mäklare levde mycket väl upp till våra förväntningar och hjälpte oss till en bra och okomplicerad fastighetsaffär, både vad det gällde försäljningen av vår gamla fastighet och köpet av vår nya.