Anders Lundgren

Anders Lundgren

Anders Lundgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Anders Lundgren har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Anders Lundgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Lundgren har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

118 omdömen om Anders Lundgren

Pia Yvonne H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Mölndal

Anders var en helt ok mäklare. Lätt att få tag på och jag fick svar på det jag undrade över. Möjligen något stressad på både visning och överlåtelse av lägenhet när säljare och köpare träffades. Eftersom vi tidigare både köpt lägenhet och hus så hade inte jag några större förväntningar utan han gjorde det han skulle.

Elin K
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Kikås

Anders var kunnig både om huset och området, och det han inte hade svar på direkt såg han till att hitta svar på och återkoppla med. Rekommenderar verkligen!

Hans G
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lundgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Han visade respekt för mig som är en lite egen person :)

Magnus S
Kållered

Har fungerat mycket bra på alla sätt.

Kaleb R
Kållered

Väldigt professionell, kompetent och vänlig

Ida L
Kållered

Anders är en rutinerad mäklare som ser och hör alla intressenter. Med ett proffesionellt och kunnigt bemötande skapar han förtroende. Processen gick snabbt men tydligt och bra.

Rebecca I
Mölndal

Anders är en utomordentligt skicklig mäklare. Vi fick stor hjälp före och under försäljningen av vår villa. Fin planering och alltid lätt att nå och ett gott stöd och bollplank genom hela processen. Vi är så nöjda och kan verkligen rekommendera Anders.

Alajdin K
Lindome

Anders var väldigt trevlig och uppmärksam på alla frågor vi hade. Hans bemötande var jättebra och han hade svar på alla frågor vi ställde. En väldigt kunnig person som hjälpte oss under budgivningen och såg till att allt flöt pä utan några problem.

Kjell Ove P
Lindome

Positiv och tillmötesgående och Var det tre olika försök innan vi nådde en slutgiltig försening

Torbjörn H
Greggered Ranered

Lugn metodisk och trevlig. Noggrann och tydlig.