Sarah Westerlind

Sarah Westerlind

Sarah Westerlind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Mölndal

Sarah Westerlind har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Sarah Westerlind har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.9. Sarah Westerlind har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

63 omdömen om Sarah Westerlind

Sedan starten hos Reco 2020
Anders W
Sålde sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Krokslätt

Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt som ingav förtroende. Förväntningarna var höga eftersom jag fått Sarahs namn på rekommendation och Sarah levde verkligen upp till dessa. Sarah var positiv,kunnig,öppen och ärlig samt var duktig på att informera och kommunicera. Lätt att få tag på. TOPPEN

Svar från Sarah Westerlind

Tack Anders. Så glad att fått träffa er och hjälpa er med försäljningen. Njut vidare i Fjällbacka!

Annika C
Kållered

Fick stort förtroende för Sarah direkt. Man kände att hon ville att det skulle bli bra för båda parter i försäljningen.

Fredrik G
Köpte sitt hus med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Lindome

Sarah har under hela processen varit mycket tydlig, hjälpsam och trevlig.

Kennet S
Sålde en tomt med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Heljered

She is lovely, friendly, hardworking, takes initiative, informs continously etc.ect.etc. I love her, Kennet Sandow

Svar från Sarah Westerlind

Tack Kennet, för fantastiska ord.

Mahdi H
Tulebo

Sarah was very patient with us and openly discussed our questions. Even though we are not happy of the current market and neither with the low price that we sold the house, but we think Sarah performance was good and she was what we expected. Thank you Sarah!

Caroline T
Köpte en tomt med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Greggered Ranered

Mycket proffsigt och noggrant intryck!

Svar från Sarah Westerlind

Tack Caroline. Hoppas ni ska trivas i lite större!

Rebecca H
Mölndal

Sarah gav oss ett professionellt och varmt bemötande, tydliga beskrivningar om objektet och området, och var en stabil hand genom bostadsaffären. Hon hjälpte oss som parter att mötas kring rätt pris i en avvaktande marknad och såg till att vi alla var förberedda och nöjda.

Rose-Marie Elisabeth L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sarah Westerlind en del av Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
Balltorp

Tycker hon var en rar o trevlig person

Francesco D
Mölndal

Sarah var engagerad, tydlig och professionell. Hon hjälpte oss förbli lugna genom en stor bostadsaffär.

Svar från Sarah Westerlind

Tack Francesco! Så glad att jag fick hjälp er hitta ett fantastiskt hus!

Irén T
Kållered

Sarah är en otroligt kunnig mäklare, hon är också positiv stöttande mycket vänlig. Ger goda råd om vad man ska tänka på. Man får förtroende för henne med ens.

Svar från Sarah Westerlind

Tack Irén för dina ord. Varit ett nöje att få hjälpa er.