Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

• BadgeSevenYears
Ring 0660-163 00 Dela

Örnsköldsvik, eller Ö-vik som staden ofta kallas, är en kuststad i Ångermanland med skärgård ut mot Bottenhavet. Här kan du besöka öar som Ulvön och Trysunda samt den högsta ön i Sverige: Mjältön. När det gäller kommunikationer så går E4:an genom staden och det finns både flygplats och tågstationer här. Svensk Fastighetsförmedling...

162 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

Renée Ö
Villagatan

Professionellt bemötande genom hela processen. Hög tillgänglighet och alltid snabb och tydlig återkoppling. Väldigt nöjd med mäklaren!

Hedda Viveka L
Arnäsvall

Jag fick snabb och bra hjälp inför bostadsköpet och ett trevligt bemötande!

Hans A
Arnäsvall

Ulf är en fantastisk person och mäklare , jag kände mig trygg i försäljningen och är super nöjd . Jag kommer att kontakta Ulf vid nästa köp eller vid nästa försäljning , 10 stjärnor av 10 möjliga 👍👍👍😁😁

Asta S
Mellansel

Väldigt snabb och bra service. Mäklaren skötte sitt jobb utmärkt.

Caroline L
Domsjö

Lugn, proffsig och bra erfarenhet. Duktig på att förklara.

Tommy S
Domsjö

Ulf är en kompetent, rutinerad mäklare som uppfyller det uppdrag han åtagit sig med stor erfarenhet.

Ulla S
Stenhamra

Kunnig, trevlig, lättsam och aldrig svår att få tag i.

Barbro V
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Örnsköldsvik

Mycket lyhörd och bra återkoppling på frågor.. Hade inga förväntningar men mäklaren gjorde ett mycket bra jobb. Har bara positiva erfarenheter av mäklaren och helnöjd.

Kristina M
Örnsköldsvik

Engagerad, duktig och trevlig. Tar sig alltid tid och svarar snabbt i tel och på mail. Rekommenderas!

Torsten B

brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrarbabrabrabra :-)

Ylva P
Gullänget

Alltid bra bemötande och trevlig. Vi hoppades på en snabb försäljning o det blev det. Han informerade alltid snabbt om allt. Toppenmäklare tycker vi.

Fredrik W
Domsjö

Lugn, saklig och kompetent med ett trevligt bemötande

Ann-sofi N
Örnsköldsvik

Lugnt och bra bemötande, förklarade hur man tänkt genomföra försäljningen på ett bra sätt

Sture G
Själevad

Informerade hela tiden om läget och kom med förslag om ändringar m.m.

Pär L
Husum

Mycket bra, tillgänglig hela tiden

Christer A
Domsjö

Bara positivt. Inga förutfattade meningar och erfarenheter av mäklare inom en fem årsperiod. Lättillgänglig, resonerande och kontaktskapande samt förtroendeingivande.

Eva A
Domsjö

Ulf var trevlig och gav bra information om huset. Han var lugn och gav på våra frågor från visning till genomfört köp.

Patrik V
Domsjö

Ulf har från första stund uppträtt på ett mycket bra sätt. Han har varit proffsig, rak och ärlig och gett oss saklig information om säljmarknaden utan att ge oss orimliga förväntningar. Vidare har Ulf varit mycket enkel att komma i kontakt med o snabbt hört av sig om han varit upptagen. Vi skulle absolut tänka oss att igen använda oss av Ulf som mäklare om det skulle bli aktuellt.

Åke S

Mycket bra alltsammans😎 Kan rekommendera Ulf varmt😎👍

Maria L
Arnäsvall

Mycket nöjd med Ulf som mäklare. Har lyssnat in och bemött proffsigt. Och återkopplat när det behövts. Mycket nöjd med helheten av försäljningen och val av mäklare.

Bengt N
Domsjö

Vi har bara gott att säga om Ulf Göransson. Hela försäljningsprocessen från början till slut har fungerat väldigt smidigt. Vi har fått ett mycket trevligt bemötande och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Med vänliga hälsningar Bengt & Ingrid Nordin

Thomas N
Själevad

Allt har gott smidigt och med ett trevligt bemötande.

Sigbritt E

Tycker det har fungerat väldig bra 😊 Sigbritt o Kurt

Mikael S
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik
Örnsköldsvik

Bara bra jobb av mäklare ulf 👍, Har haft han förut vid mäklarjobb så jag vet att det blir bra affär. /Mikael

Joachim K

Trevligt bemötande, lättillgänglig

Roland B
Örnsköldsvik

genom regelbunden kontakt kändes alla steg i försäljningen helt ok

Gudrun W
Örnsköldsvik

Väldigt bra och respektfullt bemötande med tydlig framtoning. Upplevde vänlighet och trygghet genom hela försäljningsprocessen. Som kund i en så viktig sak som en bostadsaffär önskar vi uppriktighet och tydlighet. Vi hade förväntningar som motsvarade detta med stor övertygelse. Allt blev utmärkt genomfört.

Roland B
Örnsköldsvik

Mäklaren Ulf visade ett bemötande som ingav oss förtroende Vi kände oss sedda . De funderingar och frågor som vi hade , fick vi svar på. Ulf har engagerat sig på ett sätt som hjälpt oss .Vid frågor och funderingar har han på olika sätt kontaktat oss.

Ann-Britt H
Vitsippan

Ett trevligt, korrekt bemötande och samtidigt personligt. Bra hjälp med alla funderingar. Kändes tryggt.

Tack för omdömet!

Bo Göran Tomas S
Örnsköldsvik

Trevlig, proffsigt, inget onödigt tjafs. Lyhörd. Gick in och ledde där det behövdes. Han överträffade våra förväntningar ! Tredje gången vi anlitade dessa två herrar. Toppklass varje gång.

Tack för omdömet!

Hans N
Domsjö

Seriösa och trevliga mäklare med bra kundfokus.

Erik K
Centralt

Trevligt bemötande Höga förväntningar,blev infriade Allt gick som smort

Tomas E
Centralt

Mäklaren bemötte oss på ett engagerande och proffsigt sätt. Våra förväntningar var att få sälja lägenheten och det blev gjort. Han kontaktade oss inför och efter visningar för att hålla oss uppdaterade om situationen. Sammantaget är vi nöjda.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

Tack, för ert förtroende.

Ove N
Örnsköldsvik

Väl bemött,med stort tålamod och väl genomförda visningar. Våra förväntningar uppfylldes även med minne av ett tidigare välskött uppdrag. Alla parter mycket nöjda.

Marcus N
Centrum

Allt har egentligen varit bra tills det kom till budandet då mäklare var mellanhand. Vi kom överens om lämnade inventarier och detta borde nog ha skickats till oss skriftligt. För när vi väl gjorde affären vår många möbler borta från lokalen som borde ha varit kvar. Vi räknar med att vi tappat ca 5000kr på detta. De möblerna hade diskuterats att säljaren skulle ta i tidigare skede. Men i sista samtalet när säljaren erbjöd ett motbud från våra 310.000 till 327.500 så sa han "327500 o då lämnar han allt förutom ett skrivbord...

Ulf A
Arnäsvall

Alltid korrekt och har tid för frågor och hjälp Har haft att göra med dom förut så det råder inget tvivel om att jag vänder mig till dom. I detta fall en affär mellan syskon

Ulla N

Allt toppenbra 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Lillemor E
Örnsköldsvik

Väl bemött av mäklaren som var väldigt tillmötesgående. Visningen var en bra upplevelse då vi även fick visning av förråd, cykelförråd, tvättstuga och andra gemensahetsutrymmen. Vi hade inga speciella förväntningar, men gillade läget på lägenheten.

Kalle L
Centrum

Bemötande av Kund kan knappast bli bättre. Lägg därtill en genuin kunskap. Det totala intrycket kan inte bli annat än UTMÄRKT.

Nils B
Bjästa

Trevligt bemötande, kände att det var vårt intresse han tog till vara, fick råd om hur vi kunde göra bostaden så intressant som det var möjligt utan att ’överarbeta’. Så jag kan rekommendera dom som mäklare för din bostad.

Tommy N
Bjästa

Jag kan skriva hur mycke bra saker som helst men jag tycker att svensk fastighetsförmedling i Örnsköldsvik är väldigt bra att göra med!!!!

Stellan L
Örnsköldsvik

Mycket bra bemötande av Ulf. Eftersom vi har haft affärer med Ulf tidigare så visste vi vilken rutinerad och erfaren mäklare han är. Vi kommer att rekommendera andra säljare/köpare att ta kontakt med Ulf.

Arne H
Örnsköldsvik

Jag har nga anmärkningar på hanteringen.

Erling N
Köpmanholmen

Vänligt och proffsigt bemötande Sund syn på utgångspris och bra slutpris ! Mycket nöjd

Christer O
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik
Arnäsvall

Har inte fått frågelistan från säljaren via mäklaren på fastigheten. Sade att detta skulle fås vid övertagandet. Åtgärder enl muntlig ök har inte gjorts Bl a glid skydd samt att erhålla intyg våtrum. Borde mäklaren se till att detta gjordes av säljaren, då det var en överenskommelse.

Jenny H
Husum

Allt var precis som jag visste det skulle vara. Topp betyg

Malin E
Arnäsvall

Hela köpeprocessen har varit smidig och proffsigt skött. Mikael ingav förtroende och hanterade allt effektivt och trevligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

Tack för omdömet, hoppas ni får njuta av stället.

Ann-sofi N
Arnäsvall

Trevligt bemötande, snabbt jobbat, mkt bra resultat. Fick ringa och störa när som helst när en fråga dök upp.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

Tack för omdömet. Det har varit trevligt att få ert förtroende.

Cecilia E
Arnäsvall

Mikael var proaktiv, trevlig, super-snabb med handlingar efter köpet och professionell i alla avseenden. Han undelättade en oerhört stressig process för alla parter. Rekommenderas varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik

Tack, Hopps ni och er familj får många sköna dagar i Stubbis.

Jenny S
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Örnsköldsvik
Sidensjö

Snabba svar och trevligt bemötande = inget att klaga på och sammanfattningsvis en positiv upplevelse.