Läs vad 63 Läs vad Sofie Strömberg

• 2020-12-22
    Har sålt ett suteränghus.
    Blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Förväntningar att huset skulle bli sålt. Mäklaren har skött detta uppdrag på ett utomordentligt bra sätt.

Samarbetet har fungerat mycket bra. Mäklaren har visat ett
    trevligt bemötande och ett professionellt kunnande.
    Bruno L
    • 121.0 m²
    • Mossen
    sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tack för det fina omdömet och så roligt att ni är nöjda med mig och min insats. Hälsa med dig :)

• 2020-11-29
    Både köpt en ny bostad samt håller på att sälja vår nuvarande bostad med hjälp av Sofie. Vi är väldigt nöjda då allt har känts smidigt och enkelt. Hon har lyssnat på oss och våra önskemål.
    Trevlig och kunnig.
    Caroline F
    • 112.0 m²
    • Sjulnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tack Caroline för ert omdöme. Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus :)

• 2020-11-18
    Sofie var väldigt kompetent, lättförståelig och såg till att vi alltid fick bra svar om vi hade frågor.
    Gustav S
    • 100.0 m²
    • Storfors
    Hej Gustav! Tack för det, så bra att ni känt att ni fått svar på de frågor ni haft. Hälsa med dig :)

• 2020-11-18
    Storfors vägen 21 i Piteå

Allt har fungerat jättebra och upp till mina förväntningar.
    Har varit väldigt professionellt bemötande och hjälp med alla frågor man har haft
    Erik N
    • 100.0 m²
    • Storfors
    Tack Erik för ditt omdöme. Så bra att du känt dig trygg genom processen. Allt gott! :)

• 2020-11-14
    Mycket nöjda med Sofie! Vi sålde hus när vi redan hade investerat i ett nytt boende. Sofie var proffsig och samtidigt personlig vilket vi tycker om hos en mäklare. Uppdaterade oss dagligen i slutskedet vilket vi uppskattade enormt. Hon fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Skulle vi sälja igen skulle vi definitivt välja Sofie som vår mäklare.
    Anna-maria S
    • 116.0 m²
    • Djupviken
    Tack för dina fina ord och rekommendation, det värmer! Hoppas nu att ni kommer att trivas i ert nya boende och i den nya staden :) Hälsa familjen!

• 2020-11-12
    Köpt en villa i Piteå. Sofie var väldans flexibel och lät oss komma på privat visning. Hon fick arbeta extra med mig eftersom jag är återvändande svensk och inte haft svensk mobil. Sofie har hela tiden varit väldans professionell och positiv. Snabb på att svara på frågor och säkerställa att kunden uppfattat allt. Nu har vi skrivit på kontraktet och går vidare mot överlämning av fastigheten den 1 februari 2021.
    Anita G
    • 116.0 m²
    • Djupviken
    Så bra att du känt dig trygg genom hela processen, det är viktigt. Tusen tack för de fina orden. Nu närmar det sig inflytt, hoppas du kommer att trivas bra i ditt nya hus :)

• 2020-10-30
    väldigt kompetent som fastighetsmäklare
    Gabriel B
    • 1:a
    • 37.0 m²
    • Piteå
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tack för det fina omdömet, hoppas du trivs bra i lägenheten :)

• 2020-10-16
    Vi har anlitat Sofie Strömberg på Svensk Fastighetsförmedling i Piteå vid två försäljningar och vi rekommenderar henne varmt.
    Sofie är professionell och ger ett fint personligt bemötande och överträffade mina förväntningar genom sin tydliga kommunikation, kunskap och lyhördhet.
    Minna L
    Minna L
    • 2:a
    • 67.5 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Minna! Tack så mycket för det fina omdömet :) Kul att du är nöjd med min arbetsinsats. Hoppas flytten går bra!

• 2020-09-30
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sofie. Hon gjorde sitt jobb på ett lugnt och professionellt sätt. Nöjd! Rekommenderas!

Hälsningar Åke
    Åke N
    Åke N
    • 2:a
    • 68.0 m²
    • Munksund
    Hej Åke, tack så mycket för det fina omdömet. Hoppas flytten går bra och att du kommer att trivas i din nya lägenhet :)

• 2020-09-20
    Sålde min fastighet till över förväntan & rekord snabbt!
    Hon bemötte mig på bästa tänkbara sätt & över alla mina förväntningar. Kände mig sjukt trygg med henne & vår kommunikation!
    Rekommenderas starkt!
    Sandra L
    Sandra L
    • 106.0 m²
    • Öjebyn
    Hej Sandra! Tusen tack för de fina orden och för att jag fick hjälpa dig! Det gick verkligen bra och snabbt :) Hoppas det går bra med flytten!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte