Sofie Strömberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 39 Läs vad Sofie Strömberg

• Gunilla E
    Gunilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-26

Centralt
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket positivt bemötande!
    Skönt att kunna lämna över annonsering, budgivning och allt det administrativa till någon som kan.
    Anlitar henne eller er en annan gång om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2020-03-31 Sofie S svarar Gunilla E
    Hej Gunilla, tack för ditt fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) Ha det så bra.
  • Albert H sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-19

Norrfjärden
    Mycket trevlig och professionell redan från första mötet. Duktig på att förklara på ett sätt så man förstår allt som händer under hela försäljningen.
    Är jätte nöjd med Sofies jobb kan rekommendera henne starkt! Läs mer
    2020-03-19 Sofie S svarar Albert H
    Hej Albert! Tusen tack för ditt fina omdöme :) Det känns bra att du som säljare känt dig trygg genom hela processen. Jag hoppas att du kommer att trivas i Västerbotten.
  • Linda O sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-17

Norrfjärden
    Sålde en villa i Norrfjärden, Mittvägen 30. Sofie har hjälpt till och svarat på alla funderingar jag haft under försäljningen. Hon har gjort det där lilla extra och underlättat för mig på bästa sätt. Rekommenderar starkt Sofie och kommer absolut anlita henne om jag behövee mäklarhjälp i framtiden! Läs mer
    2020-03-18 Sofie S svarar Linda O
    Hej Linda! Så roligt att du är nöjd med mitt arbete och min insats. Bra att du upplevt att du fått svar på det du funderat på också. Allt gott! :)
  • Per L köpte sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-16

Norrfjärden
    Tycker vi fått ett professionellt bemötande, kunnig på objektet. Läs mer
    2020-03-18 Sofie S svarar Per L
    Hej Per! Tack för ert omdöme. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset :)
  • Kerstin F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-26

Munksund
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag har blivit mycket bra bemött av Sofie Strömberg. Mina förhoppningar var om en snabb försäljning eftersom jag redan har nytt boende. Sofie skötte detta mycket bra. Läs mer
    2020-03-05 Sofie S svarar Kerstin F
    Hej Kerstin! Tack för det - kul att jag levde upp till dina förväntningar. Hoppas du ska trivas i din nya bostad :)
  • Lina L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-26

Munksund
    Köpt bostadsrätt. Väldigt bra bemötande av mäklaren både på visning, vid budgivning och när vi skrev kontrakt. Hjälpsam att boka besiktning och vid kontraktskrivning var hon noggran att informera vad dom olika delarna i kontraktet betyder både för mig som köpare och för säljaren. Läs mer
    2020-03-05 Sofie S svarar Lina L
    Hej Lina och tack för din feedback! :) Bra att du fått svar på allt och känner att du fått den hjälp du behövt. Hoppas du kommer att trivas i Munksund och i lägenheten :)
  • Elin A sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-21

Mellanboda
    Sofie hjälper oss att sälja vår gård ute på landet. Hon har varit mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-24 Sofie S svarar Elin A
    Hej Elin och tack för ert omdöme! Kul att ni är nöjd med min insats. Ha det så bra :)
  • Kristin V sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-21

Öjebyn
    Jag har sålt en enplansvilla i Öjebyn. Jag anlitade Sofie Strömberg på Svensk fastighetsförmedling och jag kan inte säga annat än att det har flytit på väldigt bra. Mycket professionellt och bra kommunikation under hela prosessen. Stort tack!! Läs mer
    2020-02-24 Sofie S svarar Kristin V
    Hej Kristin och tack för din fina feedback! :) Så roligt att ni är nöjda med min insats och jag kan inte annat än att hålla med - processen har flutit på väldigt bra. Allt gott!
  • Johanna N köpte sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-19

Öjebyn
    Trevlig och proffsig mäklare. Bra bemötande och svarade snabbt på alla frågor. Läs mer
    2020-02-19 Sofie S svarar Johanna N
    Hej Johanna och tack för omdömet :) Jag hoppas att du och dina barn kommer att trivas i huset. Ha det så bra! :)
  • Morgan K köpte sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-13

Rosvik
    Jag och min fru har köpt hus och Sofie har skött detta på ett mycket bra sätt. Bra återkoppling på frågor vi hade och en bra genomgång i samband med köpet. Vi kan varmt rekommendera Sofie och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-02-13 Sofie S svarar Morgan K
    Hej Morgan, tack för den fina feedbacken! :) Ni har köpt ett jättefint hus där ni säkerligen kommer att trivas. Hoppas ni hittar en soffa som ni gillar :) Hälsa familjen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström