Sofie Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2017-06-28
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 45 Läs vad Sofie Strömberg

• Göran H sålde sin bostad med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-12

Blåsmark
    Gamalt torp. Blev proffsigt abisjöst bemött hade inga speciella förväntningar Sofie har gjort ett kanon jobb fotografen tog nästan för bra kort Läs mer
    2020-07-30 Sofie S svarar Göran H
    Hej Göran och tack för ditt omdöme. Så roligt att du/ni är nöjda med mitt arbete :) Önskar er en fortsatt fin sommar!
  • Nina Å sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-08

Jävrebyn
    Kändes professionellt och tryggt att sälja med Sofie! Mycket nöjd. Läs mer
    2020-07-08 Sofie S svarar Nina Å
    Hej Nina! Kul att ni är nöjda och att ni känt er trygga i försäljningsprocessen. Önskar er lycka till med ert nya boende :) Trevlig sommar!
  • Birgitta S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-29

Centrala Stan
    Bra bemötande.
    Bra information om hur alla stegen går till vid en försäljning. Läs mer
    2020-06-29 Sofie S svarar Birgitta S
    Hej! Så bra att du fått all information du behövt och att inga frågetecken funnits. Tack för det fina omdömet :) Önskar dig en trevlig sommar!
  • Karin H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-25

Centralt
    Allt sköttes mycket professionellt. Mycket nöjd Läs mer
    2020-06-25 Sofie S svarar Karin H
    Hej Karin! Tack för ditt fina omdöme. Önskar er en trevlig sommar :)
  • Yvonne R sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-03

Piteå
    Har sålt en villa.
    Fick ett proffesionellt och bra bemötande.
    Bra kontakt
    Förväntningarna var att få sålt villan vilket gick fort. Läs mer
    2020-06-10 Sofie S svarar Yvonne R
    Hej Yvonne och tack för det fina omdömet! Kul att ni är nöjd med min insats och att jag lyckades uppfylla era förväntningar :)
  • Lars L skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-04-16

Tack Sofie! För ett gott samarbete och positiva inställning till husförsäljningen. Under dessa coronatider fick vi känna oss nöjda med din insats
    och att du lyckades sälja huset. Vi kommer att rekommendera dig för våra vänner. Ett stort tack.
    Lars Läs mer
    2020-04-20 Sofie S svarar Lars L
    Hej Lars! Tusen tack för er rekommendation! Kul att ni är nöjd med mig och min insats. Hoppas ni kommer att trivas bra i lägenheten. Allt gott! :)
  • Gunilla E
    Gunilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-26

Centralt
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket positivt bemötande!
    Skönt att kunna lämna över annonsering, budgivning och allt det administrativa till någon som kan.
    Anlitar henne eller er en annan gång om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2020-03-31 Sofie S svarar Gunilla E
    Hej Gunilla, tack för ditt fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) Ha det så bra.
  • Albert H sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-19

Norrfjärden
    Mycket trevlig och professionell redan från första mötet. Duktig på att förklara på ett sätt så man förstår allt som händer under hela försäljningen.
    Är jätte nöjd med Sofies jobb kan rekommendera henne starkt! Läs mer
    2020-03-19 Sofie S svarar Albert H
    Hej Albert! Tusen tack för ditt fina omdöme :) Det känns bra att du som säljare känt dig trygg genom hela processen. Jag hoppas att du kommer att trivas i Västerbotten.
  • Linda O sålde sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-17

Norrfjärden
    Sålde en villa i Norrfjärden, Mittvägen 30. Sofie har hjälpt till och svarat på alla funderingar jag haft under försäljningen. Hon har gjort det där lilla extra och underlättat för mig på bästa sätt. Rekommenderar starkt Sofie och kommer absolut anlita henne om jag behövee mäklarhjälp i framtiden! Läs mer
    2020-03-18 Sofie S svarar Linda O
    Hej Linda! Så roligt att du är nöjd med mitt arbete och min insats. Bra att du upplevt att du fått svar på det du funderat på också. Allt gott! :)
  • Per L köpte sitt hus med hjälp av Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-16

Norrfjärden
    Tycker vi fått ett professionellt bemötande, kunnig på objektet. Läs mer
    2020-03-18 Sofie S svarar Per L
    Hej Per! Tack för ert omdöme. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström